• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Масло вершкове селянське

Завершена

842 780.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 213.90 UAH
Період оскарження: 19.02.2018 15:12 - 03.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга на рішення тендерного комітету

Номер: 534e954fb0984a4489966de36f3247ee
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-19-000760-b.a4
Назва: Скарга на рішення тендерного комітету
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Львівським державним університетом безпеки життєдіяльності було оголошено відкриті торги на закупівлю за № у ЦБД UA-2018-02-19-000760-b ДК 021:2015 «15530000-2 Вершкове масло» (масло вершкове селянське 72,5-79,9 % , моноліт) Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь п»ять учасників: 1. ФОП Боярчук Ольга Петрівна 2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Інзарго» 3. ТОВ Укрпродуктсервіс 4. Приватне підприємство «Еко-дари» 5. ФОП Наливайко Олена Петрівна За результатами розгляду Тендерних пропозицій, Замовник визнав переможцем ТОВ Укрпродуктсервіс , цінова пропозиція якого на думку Замовника відповідала вимогам тендерної документації. Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ Укрпродуктсервіс, зазначаю, що вона не відповідає умовам тендерної документації, а учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям,та вважаю дії Замовника такими,що порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно невідповідності пропозиції ТОВ Укрпродуктсервіс повідомляю наступне: Згідно п.2,підпункту 2,1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати Відомості у довільній формі про працівників, які будуть здійснювати поставку товару. Для підтвердження інформації подається копії особистих медичних книжок водіїв, експедиторів, або водіїв-експедиторів (копії медичних книжок повиння бути дійсними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій) у кількості відповідно до одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. Учасник ТОВ Укрпродуктсервіс надав довідку про працівників, в якій не вказано відомості про особу, яка буде здійснювати поставку продукції, та надав медичну книжку директора. Наявність копії особистої медичної книжки водіїв, експедиторів або водіїв-експедиторів є обов’язковими документами в тендерній пропозиції учасника. Згідно п.3, підпункту 3,1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію по договору, підготовлену відповідно до зразку тендерної документації*, та копії договорів з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації ( не менше двох за період 2015-2017рр.) з підтверджуючими документами (копії видаткових накладних та оригінали листів-відгуків контрагента). Учасник ТОВ Укрпродуктсервіс надав Договір поставки №9 з Львівським професійним коледжем готельно-туристичного та ресторанного сервісу, в якому вказано в пункті 2,1, що Асортимент Товару визначається у специфікації, яка є невід’ємною частиною договору. Специфікацію до договору не долучено. Договір №9 не є дійсний без специфікації. Вважаю, що дані порушення є підставою згідно ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ Укрпродуктсервіс. На підставі вищевикладеного вважаю, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ Укрпродуктсервіс , адже така пропозиція не відповідає встановленим Замовником вимогам у тендерній документації. Прошу прийняти скаргу до розгляду та відхилити учасника ТОВ Укрпродуктсервіс Також залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України та користуючись прийняттям законопроекту №4738-д, який суттєво розширив повноваження Державної аудиторської служби України у сфері публічних закупівель, будемо змушені звернутися до державної аудиторської служби України,щоб інспектори ДАСУ перевірили дану закупівлю.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерний комітет Львівського державного університету безпеки життєдіяльності не погоджується з вимогою Учасника №1 - ФОП Боярчук О.П. Обгрунтована відповідь прикріплена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скасування Протоколу про визначення Переможцем ТзОВ "Укрпродуктсервіс"

Номер: df340a49553540e6ba8df775f625ee96
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-19-000760-b.c3
Назва: Скасування Протоколу про визначення Переможцем ТзОВ "Укрпродуктсервіс"
Вимога:
Ознайомившись з Вашою відповіддю, на нашу скаргу, ми не згодні з наступним. Ви вказуєте, що «Державними санітарними нормами та правилами, транспортування продовольчої продукції, передбачено, що експедитор, вантажники та інші особи, що причетні до перевезення, повинні мати при собі особисту медичну книжку встановленого зразка, працювати в спецодязі, дотримуватися правил особистої гігієни, забезпечувати схоронність, якість, безпеку і виконання правил транспортування (завантаження) продовольчої продукції», проте в Тендерній документації стосовно цього предмету закупівлі вказано, що Учасник подає: «Відомості у довільній формі про працівників, які будуть здійснювати поставку товару. Для підтвердження інформації подається копії особистих медичних книжок водіїв, експедиторів, або водіїв-експедиторів (копії медичних книжок повинні бути дійсними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій) у кількості відповідно до одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі». Аналізуючи вищенаведене, можна зробити висновок, про те що наявність копії особистої медичної книжки водіїв, експедиторів або водіїв-експедиторів є обов’язковими документами в тендерній пропозиції Учасника (не інших осіб, а саме тих осіб, які зазначені в Тендерній документації Замовником), тому вважаємо, що ПРОПОЗИЦІЯ Учасника ТзОВ «Укрпродуктсервіс» НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Окрім цього, Ви посилаєтесь на Державні санітарні нормами та правилами, транспортування продовольчої продукції, на які не передбачені Тендерною документацією, проте зазначаєте, що «Тендерною документацією Замовника не передбачено завірення копій документів відповідно до Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації «Вимоги до оформлення документів» (ДСТУ 4163- 2003)», відповідаючи на другий пункт нашої скарги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ознайомившись з вимогою хочемо повідомити наступне. Тендерний комітет Львівського державного університету безпеки життєдіяльності не погоджується з Вашою вимогою та вважає визначення переможця аукціону Учасника №3 правомірним, а подана пропозиція Учасника №3 такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника з таких причин: Учасник №3, на підтвердження відомостей про осіб, які мають право здійснювати поставку товару, подав скан-копію медичної книжки дійсної на момент подання пропозиції на особу Конопаду О.М. Основною вимогою до особи, яка здійснює поставку товарів, згідно тендерної документації Учасника є наявність належно оформленої медичної книжки дійсної на дату подачі пропозиції. п.5 Додатку №2 Тендерної документації Замовника передбачено, що "працівники Учасника, які будуть пов'язані з постачанням предмета закупівлі, водій транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі повинні мати особисті медичні книжки, з відмітками результатів медичного огляду, дійсних на дату постачання", тому основною вимогою тендерної документації до осіб, які здійснюють поставку товару є наявність медичної книжки, а не посади, яку ці особи займають. Дотримання правил транспортування продуктів харчування є запорукою безпеки та якості харчових продуктів і є обов'язковим для суб'єктів господарювання, які займаються постачанням продуктів харчування. З огляду на це, Замовник не деталізував правила транспортування у своїй тендерній документації, а лише вказав, що усі товари повинні відповідати встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації (п.3 Додатку №2 Тендерної документації), а правила транспортування безпосередньо пов'язані з безпекою та якістю харчових продуктів та є обов'язковими для осіб, які здійснюють поставку товару.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення щодо визначення переможця

Номер: a3a75394230647f9b0992cc9a35d1fde
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-19-000760-b.a2
Назва: Скасування рішення щодо визначення переможця
Вимога:
Доброго дня! Додаємо скаргу з обгрунтуванням неправомірності визначення переможцем по цій закупівлі ТзОВ "Укрпродуктсервіс". Просимо, скасувати рішення щодо визначення переможцем №17 від 14 березня 2017 року та визначити переможця по цій закупівлі з дотриманням норм законодавства України.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерний комітет Львівського державного університету безпеки життєдіяльності не скасовує рішення щодо визачення переможцем учасника ТзОВ "Укрпродуктсервіс. Відповідь щодо розгляду вимоги ТзОВ "Інзарго" надається.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Скасування рішення щодо визначення переможця

Номер: b1565cdafdac42369f61d9bdb22c63fd
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-19-000760-b.a1
Назва: Скасування рішення щодо визначення переможця
Вимога:
Доброго дня! Додаємо скаргу з обгрунтуванням неправомірності визначення переможцем по цій закупівлі ТзОВ "Укрпродуктсервіс". Просимо, скасувати рішення щодо визначення переможцем №17 від 14 березня 2017 року та визначити переможця по цій закупівлі з дотриманням норм законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не прикріпили скаргу
Дата скасування: 15.03.2018 17:22