-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Меблі медичні (шафа медична ШМ-М (НК 024:2023 код 10535 – Медична шафа), тумба приліжкова ТП-Р (НК 024:2023 код 10531 – Приліжкова шафа), ліжко функціональне КФ-2-МП з матрацом (НК 024:2023 код 34871 – Меблі для лікарень з гідравлічним приводом))
Торги не відбулися
4 461 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 44 618.00 UAH
мін. крок: 1% або 44 618.00 UAH
Період оскарження:
14.07.2023 20:17 - 20.07.2023 12:00
Вимога
Відхилено
Оскарження
Номер:
46f4fc8048ef4d7e8c7d2e8efa9f6cde
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-14-011196-a.b2
Назва:
Оскарження
Вимога:
Лист оскарження
Пов'язані документи:
Учасник
- оскарження.pdf 08.08.2023 15:57
Дата подачі:
08.08.2023 15:57
Вирішення:
Оголошенням визначено наступне:
"Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів.".
Вами не було надано відповідного листа-роз'яснення, в якому зазначено законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копії роз'яснень державних органів.
Замовником також вимагалося подання окремих документів:
1. Учасник повинен надати оригінал порівняльної таблиці запропонованого товару з Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі замовника. Порівняльна таблиця обов’язково повинна містити фото запропонованого товару.
2. “Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку, що містить технічну специфікацію запропонованого товару (із зазначенням форми таблиці).
У зв'язку з чим Замовником було відхилено Вашу пропозицію.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення Замовника
Номер:
9f5406e22453471c9499c2ed43340ec8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-14-011196-a.c1
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Вимога:
07 серпня 2023 року Замовником було оприлюднене протокольне рішення (Протокол) № 1180 від 07.08.2023 року, згідно до якого пропозицію учасника ФОП Бучко І.В. було відхилено. З підставами відхилення, викладеними в вищезазначеному протоколі незгоден з наступних підстав.
• Підстава для відхилення пропозиції (п .16. Протоколу № 1180 від 07.08.2023 року є те, що учасник не надав на ім’я учасника оригінал або належним чином завірену копію сертифікату ISO 13485:2016 «Вироби медичні» Системи управління якістю. Вимоги щодо регулювання у сфері: Проектування, виробництво та реалізація медичних меблів» на ім’я учасника.
Так, Учасником була надана копія сертифікату ISO 13485:2016 «Вироби медичні. Системи управління якістю. Вимоги щодо регулювання у сфері: Проектування, виробництво та реалізація медичних меблів» на виробника.
Стосовно надання вищезазначеного сертифікату на учасника, який не є виробником предмета закупівлі, є не можливим, оскільки сфера застосування даного сертифікату є, проектування, розробка, виробництво, реалізація, сервісне обслуговування меблів медичних, медичного приладдя, обладнання для реабілітації. Даний сертифікат ISO 13485:2016 «Вироби медичні» є можливість отримати тільки у виробника такої продукції.
Вимога на яку посилається Замовник є дискримінаційною по відношенню до інших учасників, оскільки в цьому випадку приймати участь у закупівлі будуть мати змогу лише виробники, що значно знижується коло учасників, а одним з основних принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них (п.4. ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Виходячи з даної ситуації, Учасник не є виробником предмета закупівлі, а отже він ніяким чином не може отримати сертифікат ISO 13485:2016.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Звертаю Вашу увагу на те, що сертифікація по стандартам ISO, згідно законодавства України, є необов’язковою, а є добровільною. Жодним законом не передбачено обов’язкову наявність даного сертифікату у юридичних чи фізичних осіб, а тому не може вимагатись замовником у якості обов’язкової умови. Відповідно до п. 11 ст. 26 ЗУ «11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником».
Підтвердженням відповідності пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути або сертифікат якості, або висновок СЕС про якість або паспорт товару.
На сьогоднішній день, чинним законодавством визначено, що ЄДИНИМ ОБОВЯЗКОВИМ ДОКУМЕНТОМ, який видається акредитованим органом і який повинні мати юридичні і фізичні особи та який засвідчує якість і безпечність товару, що є предметом закупівлі, являється ВИСНОВОК ДЕРЖАВНОЇ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ.
• Підстава для відхилення пропозиції (п .17. Протоколу № 1180 від 07.08.2023 року є те, що учасник повинен надати оригінал або належним чином завірену копію сертифікату ISO 9001:2015, на ім’я учасника та виробника.) Учасником не був наданий сертифікат ISO 9001:2015 на своє ім’я. З такою позицією не згодні з наступних підстав.
Будь який постачальник, який належним чином готується до конкретного тендеру має всі необхідні документи на товар, який він пропонує до постачання, та обов’язково повинен надати їх у складі своєї тендерної пропозиції на розгляд Тендерного комітету. Хочемо зауважити, що сертифікат якості не являється обов’язковим, але може бути документом підтверджуючим якість. Сертифікати ISO 9001:2015 не мають жодного відношення до товару і таким чином вони не можуть підтвердити ні безпечність товару, а ні його якість. Це випливає безпосередньо із змісту стандарту ISO 9001:2015 «Системи управління якістю», де чітко зазначено наступне: - загальні положення, запровадити систему управління якістю — стратегічне рішення організації (не зазначено, що це є обов’язок організації, отже таке впровадження не є обов’язковим і робиться на власний розсуд організації), яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість. Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю» і це означає, що стандарт стосується лише СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ і аж ніяк не стосується безпосередньо товару, не визначає його якість чи безпеку. Жодної раціональної необхідності вимоги надати цей сертифікат не існує, так як товарообіг в Україні регламентований окремими законодавчими актами, законами та кодексами, де зазначені вимоги до якості, безпеки та документи, які це підтверджують, на сьогодні це санітарно-гігієнічний висновок (який Замовник вимагав а Учасник надав).
Повторно звертаю Вашу увагу на те, що сертифікація по стандартам ISO, згідно законодавства України, є необов’язковою, а є добровільною. Жодним законом не передбачено обов’язкову наявність даного сертифікату у юридичних чи фізичних осіб, а тому не може вимагатись замовником у якості обов’язкової умови. Відповідно до п. 11 ст. 26 ЗУ «11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником».
Стаття 22, частина 2, визначає безпосередньо відомості, які обов’язково повинна містити тендерна документація, а саме пункт 2 визначає кваліфікаційні критерії до учасників, які повинні міститись у тендерній документації та які замовник може висувати відповідно до ст..16 та ст.. 17 закону «Про публічні закупівлі». Цей перелік є вичерпним, а саме: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, замовник не має права виходити за межі дії статей 16, 17 та висувати якість додаткові власні кваліфікаційні критерії до учасника.
Звертаємо Вашу увагу, що є безліч рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними та такими що порушують умови закупівлі.
• Підстава для відхилення пропозиції (п. 21. Протоколу № 1180 від 07.08.2023 року є те, що учасник повинен надати оригінал порівняльної таблиці запропонованого товару з Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі замовника, та зазначено, що документ відсутній.
Учасником було надано таблицю згідно листа № 2 від 24.07.2023 року, в якій учасник зазначив повну відповідність, щодо медико-технічних вимог товару документації Замовника з відповіддю «Так, відповідає». Так як, не було надано конкретної форми порівняльної таблиці і товар повністю відповідає характеристикам медико-технічних вимог Замовника, що підтверджуються документами наданими учасником в складі своєї пропозиції, а саме: паспорта на товар, паспорта якості на товар, висновки санітарно епідеміологічної служби, інструкції, сертифікати ISO, протоколи випробувань, дозволи, висновки випробувань, сертифікати відповідності, декларації відповідності тощо.
Учасником було надано таблицю згідно листа № 3 від 24.07.2023 року. Відповідно до змісту вищезазначеного документу вбачається технічні характеристики запропонованого товару, кількість, одиниця виміру, країна та місце походження, найменування виробника та країна виробника, найменування запропонованого товару, де зазначений опис предмету закупівлі, наведені усі характеристики а також додані фотографії до товару в графі «Технічні характеристики запропонованого товару». Усі характеристики запропонованого товару відповідають тим вимогам, що були зазначені Замовником.
Беручи до уваги вищевикладене, вважаємо, що дана вимога Замовника згідно Додатка 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі п. 11 про надання порівняльної таблиці виконана.
Виходячи з вищенаведеного Замовником було відхилено мою пропозицію з порушенням норм передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимагаю скасувати протокольне рішення (Протокол) № 1180 від 07.08.2023 року, згідно до якого пропозицію учасника ФОП Бучко І.В. було відхилено, та прийняти нове рішення яке буде відповідати нормам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.08.2023 15:53
Вирішення:
Оголошенням визначено наступне:
"Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів.".
Вами не було надано відповідного листа-роз'яснення, в якому зазначено законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копії роз'яснень державних органів.
Замовником також вимагалося подання окремих документів:
1. Учасник повинен надати оригінал порівняльної таблиці запропонованого товару з Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі замовника. Порівняльна таблиця обов’язково повинна містити фото запропонованого товару.
2. “Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку, що містить технічну специфікацію запропонованого товару (із зазначенням форми таблиці).
У зв'язку з чим Замовником було відхилено Вашу пропозицію.
Статус вимоги:
Відхилено