• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Мило господарське 72%

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-07-14-003330-c 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (Мило господарське 72%) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 33710000-0 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 476 000,00 грн без ПДВ (Один мільйон чотириста сімдесят шість тисяч гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24.07.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Завершена

1 476 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 14 760.00 UAH
Період оскарження: 14.07.2023 16:14 - 21.07.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Порушення при визначенні переможця закупівлі

Номер: c3b41c8ac95c493aaeea9fa5a1605892
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-14-010280-a.a2
Назва: Порушення при визначенні переможця закупівлі
Скарга:
Детальний опис скарги у файлі "Скарга Сана-Хім ПК мило"
Дата розгляду скарги: 24.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.08.2023 16:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 29.08.2023 10:41
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНА-ХІМ", Степанець Олег 380509853483 SANAHIM@UKR.NET
Вимога
Є відповідь

Порушення при визначенні переможця

Номер: 3a38a7486d064491bb3add5e25d4696d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-14-010280-a.a1
Назва: Порушення при визначенні переможця
Вимога:
Шановний Замовник! Ви акцептували учасника, у якого ВІДСУТНІ ДОКУМЕНТИ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ по виробнику ТОВ "Алвел", з чиєю продукцією він прийняв участь у тендері. Це незрячість чи некомпетентність?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, вимогами пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання, передбачено надання одного з документів: Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 або сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації або декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів; або інший (ші) документ (ти) один або декілька, такі як: маркування, сертифікату експертизи типу, свідоцтво про допуск типу конструкції, свідоцтво про допуск до експлуатації, технічне свідоцтво, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, атестат, інший документ, який підтверджує оцінку відповідності. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" наявний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/2786 від 16.02.2022, заявником якої є виробник ТОВ «АЛВЕЛ», фото товару, фото маркування, Сертифікат на систему управління якістю № UA.MQ.230|24.02-23 від 23.02.2023, виданий ТОВ «АЛВЕЛ» органом оцінки відповідності. Таким чином тендерна пропозиція учасника ТОВ "Торгово-Виробнича Група Український папір" відповідає вимогам замовника в цій частині. «Дякуємо за звернення.»
Статус вимоги: Відхилено