-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Бензин автомобільний А-95 Євро-5 (талони), (відповідний код – 09132000-3 Бензин), дизельне паливо Євро-5 (талони) (відповідний код - 09134200-9 Дизельне паливо) за кодом ДК 021:2015 – 09130000-9: Нафта і дистиляти
Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями.
Завершена
28 601 899.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 143 009.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 143 009.50 UAH
Період оскарження:
14.07.2023 16:13 - 23.07.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження дискримінаційних + невідповідних ПКМУ № 1178 умов ТД
Номер:
c1dfb8275f7a48cdad1fa550cf18dfd7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-14-010259-a.a1
Назва:
Оскарження дискримінаційних + невідповідних ПКМУ № 1178 умов ТД
Вимога:
Шановний Замовнику! В пункті 5 Додатку 3 до тендерної документації визначено наступну умову:
"З метою ідентифікації місцезнаходження запропонованих Учасником АЗС відповідно до п.3 та п. 4 розділу першого цього Додатку, адреси запропонованих АЗС мають бути зазначені у наданих Учасником копіях документів, які підтверджують право власності або користування запропонованими АЗС."
Зазначена умова тендерної документації містить дискримінаційний характер в частині наявності адрес запропонованих АЗС у наданих Учасниками договорах партнерства.
Дискримінаційність полягає в тому, що кожна мережа АЗС має свій сталий взірець партнерського договору, але не кожен з них передбачає наявного переліку адрес АЗС. Такі договори, найчастіше, містять посилання на сайт мережі АЗС, на якому Замовник буде мати змогу ознайомитись з адресами АЗС такої мережі.
ОКрім цього, Учасники мають змогу надати перелік АЗС окремим файлом/довідкою, що жодним чином не вплине на якість пропозиції.
Нагадуємо, що Замовник, відповідно до норм ПКМУ 1178, має право звернутись до будь-яких підприємств/органів/осіб задля підтвердження достовірності наданої учасниками інформації, в тому числі щодо достовірності адрес мереж АЗС, що запропонує учасник.
З огляду на зазначене, прошу Вас видозмінити пункт 5 Додатку 3 до тендерної документації і викласти його в наступній редакції:
"З метою ідентифікації місцезнаходження запропонованих Учасником АЗС відповідно до п.3 та п. 4 розділу першого цього Додатку, адреси запропонованих АЗС мають бути зазначені у наданих Учасником копіях документів, які підтверджують право власності або користування запропонованими АЗС або адреси запропонованих учасником АЗС мають бути зазначені в довідці довільної форми".
У випадку, якщо ЗАмовником не буде внесено зміни до тендерної документації та не буде вилучено дискримінаційну вимогу, нажаль, будемо вимушені звернутись до Комісії АМКУ за оскарженням даної вимоги документації. Дякую.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.07.2023 11:46
Вирішення:
Шановний Запитувачу!
На Вашу вимогу від 20.07.2023 року щодо внесення змін до тендерної документації на предмет закупівлі товару: Бензин автомобільний А-95 Євро-5 (талони), (відповідний код – 09132000-3 Бензин), дизельне паливо Євро-5 (талони) (відповідний код - 09134200-9 Дизельне паливо) за кодом ДК 021:2015 – 09130000-9: Нафта і дистиляти (ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-14-010259-a) повідомляємо наступне, що тендерну документацію розроблено замовником на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ (зі змінами) та керуючись Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості), які затверджені постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178.
Стосовно внесення змін до тендерної документації щодо наявності адрес запропонованих АЗС у наданих Учасниками договорах партнерства.: п.5 Додатку 3 тендерної документації передбачено Учасник зобов'язується надати у складі тендерної пропозиції копії підтверджуючих документів щодо права користування запропонованими АЗС (копія партнерського** договору та/або копія договору оренди у разі орендування, які повинні бути чинними впродовж строку поставки предмета закупівлі, та/або копія документу, який підтверджує право власності).
**Під партнерським договором слід розуміти – договори (у тому числі договори про здійснення співпраці (партнерства) в сфері реалізації нафтопродуктів), що укладені між двома, або більше суб’єктами господарювання.
З метою ідентифікації місцезнаходження запропонованих Учасником АЗС відповідно до п.3 та п. 4 розділу першого цього Додатку, адреси запропонованих АЗС мають бути зазначені у наданих Учасником копіях документів, які підтверджують право власності або користування запропонованими АЗС.
Відповідно до ЗУ «Про екстрену медичну допомогу», одним з основних принципів функціонування системи екстреної медичної допомоги є регіональна екстериторіальність, тому визначення місць де мають бути розташовані АЗС стосується лише необхідності економії часу та паливо-мастильних матеріалів, враховуючи віддаленість місць розташування населених пунктів один від одного.
Також Замовник має бути впевненим, в наявності АЗС саме в тих населених пунктах, через які проходять основні маршрути автомобільного транспорту, тому адреса АЗС має бути зазначена саме в документально оформленому вигляді, підписаному як Покупцем, так і Постачальником-партнером.
Крім цього, зважаючи на руйнування, знищення та виходу з ладу багатьох АЗС в Харківському регіоні через російську агресію, Замовник має впевнитись в актуальності даних по наявності та функціонуванні АЗС, тому логічним та коректним способом є зазначення адрес запропонованих АЗС в копіях документів, які підтверджують право користування вищезазначених АЗС.
Підсумовуючи, вважаємо за необхідне зазначити, що в разі наявності активних та добросовісних взаємовідносин партнерства, які має довести Учасник, підписання Додаткової угоди з переліком АЗС – не має викликати труднощів, в інакшому випадку ставиться під сумнів існування взаємовідносин Учасника з партнером, та можливість виконання договору з Замовником.
Отже, виходячи з вищенаведеного внесення змін до тендерної закупівлі є недоцільним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.07.2023 00:02