• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

послуги з інструментального обстеження несучих та огороджувальних конструкцій об'єкту "Громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами за адресою площа героїв Євромайдану,17 в м. Тернополі"

Завершена

1 199 732.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 998.66 UAH
Період оскарження: 14.07.2023 13:18 - 23.07.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: a01755fe061643b0a678d81bd97af162
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-14-006367-a.a2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Документація містить ряд дискримінаційних вимог які сформовані з метою обмеження конкурентоспроможності, та обрати серед учасників завідомо визначеного. Замовник у відповідь на вимогу UA-2023-07-14-006367-A.C1 щодо огляду об’єкту в період уточнень вказує що це є необхідним, при цьому жодного пояснення щодо такого стислого строку на огляд не наводить. Якщо огляд дійсно такий необхідний чому Замовник не надає на нього більший термін, наприклад до кінцевого строку подання пропозицій!? В такому випадку більше кількість зацікавлених осіб мала б змогу з’явитися на об’єкт та оглянути його. Також Замовник вказує. Що попереднє обстеження об'єкта відповідає вимогам ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 "Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану", а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону. Проте ціна договору не може змінюватися в бік збільшення за жодних умов, окрім цього тендерна документація містить наступне положення: «Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Вартість окремих робіт або послуг, не врахована учасником у ціні, не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні Тендерної пропозиції учасника;». Таким чином ризик додаткових та неврахованих робіт покладена на виконавця. Таким чином аргументація Замовника є безпідставною. Окрім цього ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 "Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану" передбачає положення відповідно до яких будуть здійснюватися роботи передбачені предметом закупівлі. Жодної інформації про попередній огляд даний норматив не містить. Тобто учасник має здійснити частину робіт безкоштовно!? Замовник може передбачити такий огляд для переможця, а у разі його подальшої відмови обрати виконавця серед інших учасників що будуть на розгляді. Повторно повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкових оглядів об’єктів та документального оформлення таких оглядів, неодноразово була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративно колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема: -рішення №20243-р/пк-пз від 30.10.2020р; -рішення №4448-р/пк-пз від 05.05.2022р.; -рішення №6182-р/пк-пз від 06.10.2022р.; -рішення №6032-р/пк-пз від 27.09.2022р.; -рішення №900-р/пк-пз від 19.01.2021р.; -рішення №7394-р/пк-пз від 14.12.2022р. Відповідно вимагаємо внести зміни та виключити вимогу щодо огляду об’єкту з умов тендерної документації, у разі відсутності задоволення даної вимоги повідомляємо, що нами буде направлено звернення до АМКУ з метою усунення дискримінаційних вимог тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Згідно з вимогами Тендерної документації ( а саме додатку 4 до тендерної документації) у складі тендерної пропозиції разом з технічним завданням необхідно подати Кошторис на проведення технічного обстеження. Для того, щоб цей документ був складений якісно та у відповідності до чинного законодавства, учаснику потрібно ознайомитись з відповідним об'єктом технічного обстеження, з метою отримання необхідних вихідних даних. Замовником продовжено термін огляду об'єкта до 21 липня 2023 року до 16.00 за Київським часом. Замовник надає можливість потенційним учасникам ознайомитись з об'єктом , забезпечує вільний доступ усім учасникам до необхідної їм інформації по даній закупівлі. Один з принципів здійснення публічних закупівель - ефективність. Ваше припущення про те, що "Замовник може передбачити такий огляд для переможця, а у разі його подальшої відмови обрати виконавця серед інших учасників що будуть на розгляді" - нівелює даний принцип. Замовник розраховує на те, що в закупівлі будуть брати участь відповідальні та добросовісні учасники, які націлені на співпрацю, а не ті, через відмову яких, на стадії підписання договору, можливе затягування проведення процедури закупівлі, а відповідно скорочення термінів для здійснення якісного технічного обстеження виконавцем. Нагадуємо, що учасники повинні добросовісно користуватись своїми правами та не зловживати ними.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.07.2023 17:01
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: e1504d709cbe4c76b6355f7eb3b49952
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-14-006367-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на наявність в тексті тендерної документації дискримінаційних вимог, що порушують норми законодавства у сфері публічних закупівель та призводять до обмеження конкуренції серед потенційних учасників, а саме: «Для уточнення об'єму обстежень та замірів передбачається виїзд фахівця учасника для огляду об'єкта. Огляд має проводитись в присутності представника замовника та виключно протягом періоду уточнень. За результатами огляду складається Довідка про відвідування та огляд об'єкта (надалі Довідка) (Додаток 6 до тендерної документації) за підписами представника замовника і представника учасника та скріплюється їх печатками (за умови використання). Учасник у складі пропозиції разом з іншими документами має надати скановану копію з оригіналу належно оформлену Довідку.» Дана вимога не просто обмежує осіб, що можуть прийняти участь у закупівлі шляхом надання акту огляду, але ще й визначає часовий проміжок за який необхідно підписати даний документ! Закупівля UA-2023-07-14-006367-a, оголошена 14.07.2023р. відповідно період уточнень триває до 19.07.2023 (00:00), тобто фактично до 18.07.2023 до кінця доби включно. Два дні з даного періоду припали на вихідні, таким чином, для підписання Акту огляду залишиться лише 2 дні і це без врахування дороги на яку потрібно витратити більшість даного часу для не місцевих учасників. Враховуючи, що прийняти участь відповідно до законодавства має право будь яка зацікавлена особа, то в даному випадку необхідно пройти ряд складнощів, а саме: З’явитися на об’єкт не маючи контракту на загальних підставах та понести майнові витрати для уточнення об’ємів, нести ризики відвідування та того що Замовник може не підписати жодного документу! Нагадуємо що згідно п.28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно ч. 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» У тендерній документації зазначаються такі відомості: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; Тобто Замовник зобов’язаний вказувати всі необхідні характеристики предмету закупівлі та не перекладати даний обов’язок на потенційних учасників. Додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкових оглядів об’єктів та документального оформлення таких оглядів, неодноразово була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративно колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема: -рішення №20243-р/пк-пз від 30.10.2020р; -рішення №4448-р/пк-пз від 05.05.2022р.; -рішення №6182-р/пк-пз від 06.10.2022р.; -рішення №6032-р/пк-пз від 27.09.2022р.; -рішення №900-р/пк-пз від 19.01.2021р.; -рішення №7394-р/пк-пз від 14.12.2022р. Згідно вищезазначеного з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, вимагаємо внести зміни та виключити вимогу щодо огляду об’єкту з умов тендерної документації, у разі відсутності задоволення даної вимоги повідомляємо, що нами буде направлено звернення до АМКУ з метою усунення дискримінаційних вимог тендерної документації!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами - це об'єкт незавершеного капітального будівництва, яке було розпочате в 1987 році. Загальна площа - 10157,04 м.кв. Протягом тривалого часу даний об'єкт піддавався впливу зовнішніх чинників (сніг, дощ, мороз). Основна мета проведення інструментального обстеження (п.2.1 Технічного завдання) - видача технічного звіту за результатами: інструментального та візуального обстеження стану основних несучих конструкцій будівлі (фундаменти, колони, стіни, перекриття, покриття, сходи, перемички тощо) визначити конструктивну схему будівлі та окремих несучих конструкцій визначити технічний стан окремих конструкцій та об'єкта в цілому відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 "Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану", для отримання висновків та рекомендацій щодо подальшої можливості реконструкції даної будівлі. Попереднє обстеження об'єкта відповідає вимогам вищезгаданого ДСТУ, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону. Крім того, Замовником визначено особу для зв'язку з Учасниками з технічних питань по даній закупівлі. Заперечень для обстеження об'єкту зі сторони Замовника жодному потенційному учаснику не надається. Визначена особа не є Уповноваженою особою та не впливає на результати розгляду пропозицій учасників. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників як вітчизняні, так і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено