• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція. (6 лотів: Лот 1. – Протибактеріальні засоби для системного застосування (антибіотики) – 13 найменувань; Лот 2. – Лікарські засоби різні – 92 найменування; Лот 3. – Наркотичні, психотропні лікарські засоби та прекурсори – 9 найменувань; Лот 4. – Наркотичні, психотропні лікарські засоби та прекурсори – 1 найменування; Лот 5. – Інфузійні (медичні) розчини – 21 найменування; Лот 6. – Вакцини – 1 найменування)

Найменування та міжнародна непатентована назва, а також асортимент (кількість) та одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання)

Завершена

646 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 137.50 UAH
Період оскарження: 28.02.2018 16:22 - 12.03.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Запит на зміни

Номер: 225a21eed57a49e4b5ff57e7c8a1a130
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-28-001583-c.c1
Назва: Запит на зміни
Вимога:
Детально у файлі.
Вирішення: Вельми шановний учасник, предмет закупівлі фармацевтична продукція буде забезпечувати надання невідкладної допомоги населенню та оперативного втручання, а також лікування відповідно до медичних протоколів. Замовник, під час визначення предмета закупівлі керувався виключно нормами законодавства України, а саме: - Відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом» - Відповідно до пункту 37 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - «частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.» - Відповідно до пункту 2.1. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» , затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. Відповідно, можна зробити чіткий висновок, що за замовченням товари йдуть єдиним предметом, за умови, що товари підпадають під єдиний код Єдиного закупівельного словника. Окремо потрібно зазначити, що виділення окремих лотів є правом, а не обов’язком Замовника. Стосовно переліку лікарських засобів, які зазначені у Вашому зверненні, повідомляємо наступне, що закупити дані препарати можна, безпосередньо у виробника, або у представника чи іншого суб’єкта економічної діяльності, який має на це відповідний дозвіл (ліцензію), та запропонувати його на участь у закупівлі. Крім того, якщо брати за основу Ваше звернення при розробці та затвердженні тендерної документації, то напевно доведеться оголошувати закупівлі на кожен лікарський засіб окремим лотом та в результаті це призведе до енної кількості договорів та відповідно постачальників, що зовсім не економічно в частині часу на замовлення та інших ресурсів. Довідково: Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Якщо Учасник не має в наявності всього переліку лікарських засобів по даній закупівлі, то йому нічого не заважає закупити їх на ринку, звісно, якщо є бажання співпрацювати з виробниками чи іншими суб’єктами даної сфери торгівлі. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації, а саме розбивати на додаткові лоти.
Статус вимоги: Відхилено