• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Аудиторська перевірка повного пакету річної фінансової звітності за 2017р.

ДОПОРОГОВА ЗАКУПІВЛЯ КПТМ «Криворіжтепломережа» є замовником який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Згідно абзацу 2 ч.1 ст.2 Закону України від 25 грудня 2015 року №922-VIII «Про публічні закупівлі», який передбачає проведення тендерів застосовується до даної категорії замовників за умови що вартість предмета закупівлі товару(товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень Дана закупівля проводиться у відповідності до «Порядку здійснення допорогових закупівель із використанням електроної системи закупівель».

Завершена

390 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 900.00 UAH
Період оскарження: 12.03.2018 09:46 - 15.03.2018 11:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення у процесі проведення закупівлі (оскарження рішення по кваліфікації)

Номер: a52da24e339f45e89a768ddfdff2c22d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-12-000045-a.b1
Назва: Вимога щодо усунення порушення у процесі проведення закупівлі (оскарження рішення по кваліфікації)
Вимога:
№ 195 від 26.03.2018р. До Комунального підприємства теплових мереж «Криворіжтепломережа» (Замовник) Номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2018-03-12-000045-a Учасник (Кандидат): Приватне акціонерне товариство «Аудиторська фірма «Аналітик» ЄДРПОУ 14274505 Юридична адреса: 01042, м. Київ, вул. Чигоріна 57А Фактична адреса: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик 44 ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведенні закупівлі та скасування рішення про відхилення пропозиції Кандидата Нами, Приватним акціонерним товариством «Аудиторська фірма «Аналітик» (надалі Кандидат) було подано пропозицію для участі в закупівлі послуги фінансового аудиту, ідентифікатор UA-2018-03-12-000045-a, замовником якої є Комунальне підприємства теплових мереж «Криворіжтепломережа» (надалі Замовник). За результатами проведення аукціону нами було надано найнижчу цінову пропозицію в сумі 155900,00 гривень. Тендерним комітетом Замовника прийняте рішення про дискваліфікацію Кандидата. В якості основних підстав дискваліфікації Кандидата є наступні: 1. Фінансова звітність подана без підтвердження її подання до контролюючих органів, отже вона не є належним чином завіреною фінансової звітністю. 2. Розбіжність між сумами поданої фінансової звітності із даними сайту smida.gov.ua 3. Те, що кандидатом було надано довідку, в якій не вказано яким саме суб’єктам в галузі теплоенергетики надавалися аудиторські послуги. Не надано підтверджуючі документи щодо цього досвіду, а саме відсутні скан - копії договорів та актів наданих послуг. 4. У фінансовій звітності станом на 31.12.2017 р. зазначена середня кількість 6 працівників – з цього робиться висновок, що станом на дату подання пропозиції у складі аудиторської фірми менше як 10 працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір. Звертаємо увагу, що відповідно до п. 9.2. Порядку здійснення допорогових закупівель електронного майданчика zakupki.Prom.ua, розміщеного за посиланням https://zakupki.prom.ua/regulations/gov, виключними підставами дискваліфікації є наступні: 1) пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; 2) Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. Інших підстав для дискваліфікації учасника не передбачено. Таким чином, Замовник не має права дискваліфікувати Кандидата без належних підстав. Кандидат, у свою чергу, виконав всі умови закупівлі. Перше. Кандидатом надано належним чином завірені копії звітності з обсягом щорічного доходу понад 3 млн. грн. Підтвердження прийняття звітності не є частиною такої звітності, та її подання навіть не вимагалося Замовником. Зауважимо, що факт прийняття даної звітності та доходу у розмірі не менше 3 млн. грн. неважко перевірити, подавши відповідний запит до органів статистики, або навіть додатковий запит до Кандидата. Чого Замовником зроблено не було. Друге. Кандидатом з метою відповідності Ліцензійним умовам було подано Замовнику скориговану фінансову звітність – консолідовану, у той час, як на сайті smida.gov.ua оприлюднена окрема фінансова звітність. На даний момент Кандидат завершує процедуру коригування даних фінансової звітності на сайті smida.gov.ua. Третє. Замовником у тендерній документації не вимагалося надання у складі тендерної пропозиції скан - копій договорів та актів наданих послуг. Крім того, Замовник навіть не звертався до Кандидата із запитом щодо надання таких документів. Четверте. Замовником стверджується, що у складі Кандидата працює менше як 10 працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг, оскільки у фінансовій звітності станом на 31.12.2017 р. зазначена середня кількість 6 працівників. Проте, довідка про наявність працівників складена 19.03.2018р., тобто набагато пізніше, ніж 31.12.2017р. Тобто, на дату подання тендерної пропозиції у Кандидата є в наявності не менше як 10 працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг. Таким чином, рішення про дискваліфікацію учасника ґрунтується на припущеннях, а не на документально засвідченій інформації. На підставі зазначеного, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель Вимагаємо: - Провести повторну оцінку Кандидата – Приватного акціонерного товариства «Аудиторська фірма «Аналітик» - Скасувати Рішення про відхилення пропозиції Кандидата. Голова правління Головач В.В.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 20.03.2018р. відбувся аукціон по предмету закупівлі: « Аудиторська перевірка повного пакету річної фінансової звітності за 2017рік». Учасник, який запропонував найнижчу цінову пропозицію, -Приватне акціонерне товариство «Аудиторська фірма «АНАЛІТІК» був відхилений, як учасник, що не відповідає технічним умовам закупівлі. На виконання вимоги про усунення порушення у процесі проведенні закупівлі та скасування рішення про відхилення пропозиції Кандидата ПАТ "АФ "Аналітик" підприємством проведено повторну оцінку Кандидата – Приватного акціонерного товариства «Аудиторська фірма «Аналітик». За результатами повторної оцінки відповідності Кандидата – Приватного акціонерного товариства «Аудиторська фірма «Аналітик» зроблено наступні висновки: Відповідно до п. 9.2. Порядку здійснення допорогових закупівель електронного майданчика zakupki.Prom.ua, розміщеного за посиланням https://zakupki.prom.ua/regulations/gov, виключними підставами дискваліфікації є наступні: 1) пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; ПАТ "АФ "Аналітик" не відповідає критеріям, які зазначені в Кваліфікаційних вимогах до учасника, оскільки на виконання п.4. «Надати завірені копії річної звітності за останні три роки», учасником ПАТ "АФ "Аналітик" надано скановані копії Фінансового звіту суб'єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м) У Вашій вимозі про усунення порушень в процесі проведення закупівель зазначено: «Кандидатом з метою відповідності Ліцензійним умовам було подано Замовнику скориговану фінансову звітність – консолідовану, у той час, як на сайті smida.gov.ua оприлюднена окрема фінансова звітність.» 4. Склад та форми фінансової звітності, консолідованої фінансової звітності, звіту про управління та звіту про платежі на користь держави підприємств (крім банків), фінансової звітності про виконання бюджетів установлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері бухгалтерського обліку, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики. РОЗДІЛ IV. ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ Стаття 11. Загальні вимоги до фінансової звітності (Закон, ВР України, від 16.07.1999, № 996-XIV "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні",Чинний) Консолідована фінансова звітність - звітність, яка відображає фінансовий стан, результати діяльності та рух грошових коштів підприємства та його дочірніх підприємств як єдиної економічної одиниці; Форма і склад статей фінансової звітності визначаються цим Національним положенням (стандартом) і наводяться у додатках 1 і 2 до цього Національного положення (стандарту). Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності" (Наказ|Положення|Форма, Мінфін, від 07.02.2013, № 73 "Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності", Чинний) До того ж, подана Учасником консолідована фінансова звітність не відповідає вимогам діючого законодавства, оскільки подана лише в складі Балансу та Звіту про Фінансові результати, а мала б бути подана у складі: 1. Форма N 1-к Консолідований баланс (Звіт про фінансовий стан) 2. Форма N 2-к Консолідований звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) 3. Форма N 3-к Консолідований звіт про рух грошових коштів (за прямим методом), або Форма N 3-кн Консолідований звіт про рух грошових коштів (за непрямим методом) 4. Форма N 4-к Консолідований звіт про власний капітал 5. Примітки до консолідованої фінансової звітності, згідно Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності" визначає форми і склад консолідованої фінансової звітності.
Статус вимоги: Відхилено