• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфекційні засоби

відповідність сертифікату якості, доставка автотранспортом постачальника, більш детально зазначено в тендерній документації

Торги не відбулися

64 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 320.00 UAH
Період оскарження: 27.02.2018 15:01 - 11.03.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Замовник надав необгрунтовану відповідь на вимогу учасника щодо вилучення із документації вимоги про надання неіснуючого у відповідності до чинного законодавства України документа

Номер: c02204f96c4d49fcb2d6d9b4b939035e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-27-001025-a.a2
Назва: Замовник надав необгрунтовану відповідь на вимогу учасника щодо вилучення із документації вимоги про надання неіснуючого у відповідності до чинного законодавства України документа
Вимога:
Шановний Замовнику . Ви дали відповдь на попередню вимогу і вказали що керуєтесь законом. Тк от, Ви керуєтесь не Законом. Ви керуєтесь власною вигодоюВам чітко написали, що дезінфікуючі засоби не підлягають сертифікації. Ось відповід одного із акредитованих на сертифікацію, продукції, яка підлягає цій процедурі, цитуємо " На дезінфікуючі засоби не поширюється дія стандартів наведених у "Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні"( затвердженого наказом Держспоживстандарту України №28 від 01.02.2005р., зі змінами та доповненнями) та Постанови КМУ від 20.08.2008р., №717 ( у редакції Постанови КМУ від 12.06.2013р. №408". І відповідно ні про яку оцінку у відповідності із згаданим Вами стандартом ISO/IEC 17065:2012 питання ставити не можливо, адже дезінфікуючі засоби не сертифікуються. То хто і що буде оцінювати? Який н існуючий папірець Ви вимагаєте? І яким же цинізмов віє від відповіді, де розповідається про те що оцінку проводить уже 2 роки неіснуюча служба за дорученням не існуючого Головного державного санітарного лікаря України. ви що відсилаєте учасників на машині часу" на 2 роки назад, щоб вони звернулись у заклад санітано-епідеміологічної служби та отримали якесь порівняння на еквівалентність? Ну це вже "страшне перо не в гусака!". Причому тут реєстрація дезінфікуючих засобів та оцінка їх відповідності? Отже Замовник вимагає від учасників торгів надати папірці, які він називає документами, які, у випадку дотримання чинного законодавства України не існує, та отримати неможливо. Отже, надати документ, що еквівалент таки є еквівалентом. Замовник лукавить, тому що, і про це вже писали, єдиним лігітимним доументом є Вмсновок санітарно-епідеміологічної експертизи,, в якому дійсно вказані властивості дезінфікуючих засобів, причому за результатами санітарно-епідеміологічної експертизи, уповноваженого на її проведення державою органу, а саме, Держспоживслужбою України. У Висновку санепідекспертизи викладені всі необхідні для порівняння характеристики дезінфікуючих засобів, адже, повторимось ще раз,це ВИСНОВОК САНІТАРНО_ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ, саме "експертизи", а не якийсь там папірець. І цей документ відповідає і Закону України про дозвільні документи, і Закону України про санепідблагополуччя населення", і Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб". Замовник вимагає не існуючі, не узаконені доументи, які у відповідності до чинного законодавства не може видавати жодна організація чи установа, отже вимога надати такий папірець є дискримінаційною по відношенню до учасників, які можуть пропонувати еквіваленти, але отримати неіснуючі документи не представляється можливим, цим самим Замовник штучно обмежує коло учасників, попирає принцип чесної конкуренції, завдомо не дотримується принципу максимальної економії та ефективності, тому вимагаємо від Замовника не відписуватись термінами та посиланнями на документи, які не регулюють сертифікацію дезінфікуючих засобів, а вилучити із своєї документації вимогу щодо надання документу про еквівалентність дезіг=нфікуючого засобу із акредитованої організації, яка не відповідає діючим нормативним документам, та замість того, щоб посилати назад у минуле в не існуючу на сьогодні службу, провести торги із дотриманням принципів проведення закупівель .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, якщо Ви вважаєте, що замовник надав необгрунтовану відповідь, скористуйтесь своїм правом на оскарження до Антимонопольного комітету.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 05.03.2018 08:19
Підтвердження вирішення: Керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року тендерний комітет комунального закладу «Черкаська обласна психіатрична лікарня» Черкаської обласної ради повідомляє, що визначення еквівалентності дезінфекційних засобів не відноситься до компетенції замовника, а отже вимагаючи від Учасників підтвердження еквівалентності заявлених в тендерній документації дезінфекційних засобів, замовник керується чинними законодавством України, а саме: 1. Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» № 2407-III від 17.05.2001 року. 2. Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів» №908 від 03 липня 2006 року. Відповідно до ст. 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» №2407-III від 17.05.2001 року, акредитація здійснюється національним органом України з акредитації. Згідно ст. 11 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» № 2407-III від 17.05.2001 року, національний орган України з акредитації на підставі заявки органу з оцінки відповідності оцінює компетентність цього органу для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності. Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Згідно вищевказаного Закону, Міністерство економіки створило Національне агентство з акредитації України, яке є національним органом України з акредитації, на сайті якого представлений реєстр діючих акредитованих органів з оцінки відповідності, в тому числі органи з сертифікації продукції, процесів та послуг згідно ISO/IEC 17065, який і був вказаний у вимогах нашої тендерної документації. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 03.07.2006 року №908 згідно п. 3 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить Держсанепідслужба за результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи. У відповідності до п. 4 вищевказаного поряду для проведення експертизи Головний державний санітарний лікар України надає повноваження з проведення експертизи відповідним установам та закладам, акредитованим в установленому порядку (далі - установа); затверджує стандартні методи і перелік біологічних тест-об'єктів для випробування специфічної активності засобів, порядок проведення випробувань засобів у практичних умовах та здійснення контролю за їх якістю. Отже, вимоги щодо підтвердження еквівалентності заявлених в тендерній документації дезінфекційних засобів відповідають нормам чинного законодавства.
Вимога
Відхилено

Замовник вимагає від учасників документ, який не передбачений чинним законодавством Україниі

Номер: 0d602ae3f224490c965a3cefd9699844
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-27-001025-a.a1
Назва: Замовник вимагає від учасників документ, який не передбачений чинним законодавством Україниі
Вимога:
Шановний Замовнику а Ви самі розумієте який документ вимагаєте від учасників закупівлі? В який Центр і за яким документом Ви відправляєте учасників торгів? Доводимо до Вашого відома, що згідно чинного законодавства України дезінфікуючі засоби не входять до переліку товарів/продукції, що підлягають сертифікації, отже вимога про надання документів із Центрів, сертифікованих відповідно до стандарту ДСТУ EN ISO / IEC 17065:2012 є неправомірною, тим більше що такі центри не акредитовані на проведення досліджень щодо еквівалентності дезінфікуючих засобів. Окрім цього питання- а за якими критеріями оцінюється еквівалентність дезінфікуючих засобів? В Україні нема жодного чинного нормативного документа по визначенню еквівалентності дезінфікуючих засобів. То ж який черговий видуманий папірець ви вимагаєте надавати? Вимагаємо від Замовника вилучити із документації торгів вимогу щодо «надання висновку або іншого документа або іншого документа (оригінал або копію) відповідного уповноваженого органу (організації, установи тощо), сертифікованим відповідно до стандарту ДСТУ EN ISO / IEC 17065:2012, який підтверджує, що запропоновані учасником дезінфекційні засоби є еквівалентами дезінфекційних засобів, зазначених в тендерній документації замовника. Уповноважений орган (організація, установа тощо) повинен мати дійсний документ про акредитацію»., як таку, що не відповідає чинному законодавству України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року тендерний комітет комунального закладу «Черкаська обласна психіатрична лікарня» Черкаської обласної ради повідомляє, що визначення еквівалентності дезінфекційних засобів не відноситься до компетенції замовника, а отже вимагаючи від Учасників підтвердження еквівалентності заявлених в тендерній документації дезінфекційних засобів, замовник керується чинними законодавством України, а саме: 1. Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» № 2407-III від 17.05.2001 року. 2. Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів» №908 від 03 липня 2006 року. Відповідно до ст. 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» №2407-III від 17.05.2001 року, акредитація здійснюється національним органом України з акредитації. Згідно ст. 11 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» № 2407-III від 17.05.2001 року, національний орган України з акредитації на підставі заявки органу з оцінки відповідності оцінює компетентність цього органу для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності. Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Згідно вищевказаного Закону, Міністерство економіки створило Національне агентство з акредитації України, яке є національним органом України з акредитації, на сайті якого представлений реєстр діючих акредитованих органів з оцінки відповідності, в тому числі органи з сертифікації продукції, процесів та послуг згідно ISO/IEC 17065, який і був вказаний у вимогах нашої тендерної документації. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 03.07.2006 року №908 згідно п. 3 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить Держсанепідслужба за результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи. У відповідності до п. 4 вищевказаного поряду для проведення експертизи Головний державний санітарний лікар України надає повноваження з проведення експертизи відповідним установам та закладам, акредитованим в установленому порядку (далі - установа); затверджує стандартні методи і перелік біологічних тест-об'єктів для випробування специфічної активності засобів, порядок проведення випробувань засобів у практичних умовах та здійснення контролю за їх якістю. Отже, вимоги щодо підтвердження еквівалентності заявлених в тендерній документації дезінфекційних засобів відповідають нормам чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено