-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги щодо озеленення територій та утримання зелених насаджень
Завершена
9 578 837.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 502.29 UAH
мін. крок: 0% або 502.29 UAH
Період оскарження:
14.12.2017 15:56 - 11.01.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо дій Замовника
Номер:
cee1779a3fcf4724bdc30b16fb788a99
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-14-002306-a.c1
Назва:
Скарга щодо дій Замовника
Скарга:
СКАРГА
на дії Замовника щодо допущення Учасника до аукціону.
За результатом розгляду пропозицій, відповідно до процедури закупівлі (UA-2017-12-14-002306-a ● bc26a2101fed4dc5bc6350c351da3649) Замовником (Департамент міського господарства Ужгородської міської ради ЄДРПОУ 36541721) був допущений до аукціону Учасник ТОВ «ХМ ГРУП» (ЄДРПОУ 41192189), ПРОТОКОЛ № 94-18 від 22.01.2018р.
Ми, ТОВ «НАШ-ДОБРОБУТ» (ЄДРПОУ 36357996), як Учасник тієї самої процедури закупівлі не можемо погодитися з таким рішенням та вважаємо дії Замовника такими, що порушують наші права, інтереси та порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Обґрунтовуючи нашу скаргу, зазначаємо наступне :
Учасник ТОВ « ХМ ГРУП », повна назва ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ « ХАУС МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП » (ЄДРПОУ 41192189) являється товариством «двійником» та має всі ознаки фіктивного Учасника, оскільки його засновником (згідно Витягу, Додаток 1) є ТОВ « ХМГ » повна назва ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ « ХАУС МЕНЕДЖМЕНТ ГРУПП » (ЄДРПОУ 40277334), який в свою чергу, ОДНОЧАСНО, також є допущеним до аукціону Учасником іншої процедури закупівлі (UA-2017-12-14-003437-b ● 330088c971d44b20809036b73156b420), (ПРОТОКОЛ № 93-18 від 22.01.2018р.), а документи подані цими «Учасниками» містять недостовірні дані та дублюють одні одних, що законодавчо неможливо, а це :
1. Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, з зазначенням однакового обладнання та кількості ! ( Додаток 2 ).
2. Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт за предметом закупівлі, з зазначенням одних і тих самих робітників ! ( Додаток 3 ).
3. Довідки з відомостями про підприємство, в яких зазначений один і той самий адрес, телефон, банк та розрахунковий рахунок за яким буде здійснюватися оплата за договором !!! (Додаток 4).
Вважаємо, що були порушені принципи здійснення закупівель встановлені ст.3. ЗУ «Про публічні закупівлі» : - «добросовісна конкуренція серед учасників» та « об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій».
Також вважаємо, що Замовник порушив норми ч.7.ст.28, та п.3.ч.1.ст.30 ЗУ « Про публічні закупівлі».
Вищезазначене призвело до незаконного допущення до аукціону недобросовісного Учасника ТОВ «ХМ ГРУП», що могло призвести до спотворення результату конкурсу та втрати бюджетних коштів.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись ст.18 ЗУ « Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та рішення щодо відповідальності винних згідно ст.38 ЗУ «Про публічні закупівлі».
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про допуск тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ХМ ГРУП» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 94-18 від 22.01.2018р.
Додатки ( файли в форматі pdf ) :
- Додаток 1 ( Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ «ХМ ГРУП»).
- Додаток 2 ( Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ «ХМ ГРУП» та ТОВ «ХМГ»).
- Додаток 3 ( Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт за предметом закупівлі ТОВ «ХМ ГРУП» та ТОВ «ХМГ»).
- Додаток 4 ( Довідки з відомостями про підприємство ТОВ «ХМ ГРУП» та ТОВ «ХМГ»)
- Додаток 5 ( Платіжне доручення про здійснення оплати за подання скарги до Антимонопольного комітету України ).
- Додаток 6 ( Скарга до АМКУ ).
Всі зазначені в додатках та інші необхідні документи містяться у системі «Prozorro» за наданими вище ідентифікаторами.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2_0001.pdf 24.01.2018 14:28
- Додаток 6_0001.pdf 24.01.2018 14:28
- Додаток 4_0001.pdf 24.01.2018 14:28
- Додаток 1_0001.pdf 24.01.2018 14:28
- Додаток 3_0001.pdf 24.01.2018 14:28
- Додаток 5_0001.pdf 24.01.2018 14:28
- sign.p7s 24.01.2018 18:05
- Рішення від 29.01.2018 № 737.pdf 29.01.2018 19:23
- лист про перенесення розгляду скарги від 24.01.2018 № UA-12-14-002306-a.pdf 13.02.2018 11:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.02.2018 № 1311.pdf 15.02.2018 20:06
- Рішення від 14.02.2018 № 1311.pdf 19.02.2018 19:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.01.2018 14:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.02.2018 19:01
Дата виконання рішення Замовником:
21.02.2018 11:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано 21.02.2018 року
Задовільнена:
Так