-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту Південнобузького мосту в м. Миколаєві через річку Південний Буг
Торги не відбулися
4 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 42 000.00 UAH
Період оскарження:
18.01.2018 14:32 - 08.02.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про перегляд рішення
Номер:
1fc83b2e7b7545779910b73d144373eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-18-001375-a.b1
Назва:
Вимога про перегляд рішення
Вимога:
Вимога про перегляд рішення
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2018 14:22
Вирішення:
відсутні предмет та підстави вимоги
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога про перегляд рішення щодо відхилення тендерної пропозиції
Номер:
b6fc22eb3c434e10b3dd53dabebf6d94
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-18-001375-a.a2
Назва:
Вимога про перегляд рішення щодо відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 20.02.2018р. на закупівлю: ДК 021:2015:(71240000-2 ) – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту Південнобузького мосту в м. Миколаєві через річку Південний Буг), UA-2018-01-18-001375-a було відхилено пропозицію ТОВ «Союзтранспроект». Причиною відмови є невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (відсутність працівників, які мають кваліфікацію архітектора).
1.Розроблення проектно-кошторисної документації, згідно п.п.1,3.7 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та п.8.1 ДБН В.2.3-22:2009 «Мости та труби. Основні вимоги проектування» не передбачає архітектурних змін споруди.
2. Відповідно до Технічного завдання до Тендерної документації будь-які архітектурні зміни не передбачені.
3. Замовник порушив п.2 ст.16 Закону щодо «відповідної кваліфікації» та «необхідних знань та досвіду», тобто: кваліфікація архітектора не є відповідною та не є необхідною щодо предмету закупівлі та щодо його (Замовника) Технічного завдання .
Згідно з вищенаведеним, просимо переглянути дане рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2018 14:53
Вирішення:
ТОВ «Союзтранспроект»
На Вашу вимогу від 26.02.2018 року щодо перегляду рішення тендерного комітету департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (протокол розгляду тендерних пропозицій б/н від 20.02.2018 року), про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Союзтранспроект», повідомляємо наступне.
Згідно з п. 12 наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства № 45 від 16.06.2011 року генпроектувальник (проектувальник) визначає розпорядчим документом ГАПа (головний архітектор проекту) та/або ГІПа (головний інженер проекту).
При проектуванні об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками (СС2) та зі значними наслідками (СС3), можуть одночасно призначатись ГАП та ГІП з визначенням одного з них головним виконавцем.
Проект розробляється під керівництвом ГАПа (ГІПа).
Окремі розділи або частини проектної документації розробляються під керівництвом відповідальних виконавців, які мають кваліфікаційний сертифікат.
Згідно з приписами ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
З викладеного вбачається, що замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії, передбачені ст. 16 Закону, та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність таким критеріям.
Крім того, згідно з ч. 1 ст. 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. А відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
ТОВ «Союзтранспроект», в обумовлені Законом строки, не зверталось до замовника щодо роз’яснення тендерної документації; скарги що стосуються тендерної документації до органу оскарження учасником не подавались.
Тобто, умови тендерної документації були цілком зрозумілі учаснику, а сама тендерна документація не була предметом оскарження.
Також повідомляємо, що Законом не передбачене звернення учасників процедури закупівлі до замовника з вимогою щодо скасування або перегляду прийнятих ним рішень.
Голова тендерного комітету О.В. Брижатий
Статус вимоги:
Не задоволено