-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пакети та контейнери для медичних відходів код ДК 021:2015 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)
закупівля відкритих торгів із особливостями здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІIІ (далі – Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом та Постановою
Завершена
615 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 075.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 075.00 UAH
Період оскарження:
13.07.2023 14:45 - 18.07.2023 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга - дикримінаційні вимоги
Номер:
6256cce7967a451c930d55d08c4d51b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-13-007999-a.a2
Назва:
Скарга - дикримінаційні вимоги
Скарга:
виявлені дикримінаційні вимоги в технічних вимогах до предмета закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ_дискримінаційні вимоги.pdf 17.07.2023 22:04
- Додаток 3 Тех.вимоги.docx.docx 17.07.2023 22:04
- Скарга в АМКУ_дискримінаційні вимоги.docx 17.07.2023 22:04
- рішення від 19.07.2023 № 10953.pdf 19.07.2023 18:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.07.2023 22:37
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.07.2023 18:17
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
12875a3bc2db4ddaaf687360459a0ebb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-13-007999-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Наше Товариство уважно розглянуло Технічні вимоги на закупівлю (додаток 3) щодо контейнерів для гострих відходів 5, 10, л. та контейнери одноразові категорія С 5л. за результатами чого виявило явну невідповідність таких вимог чинному законодавству України.
Зокрема, у Технічних вимогах вказано конкретну торгову марку товарів - ТМ SOLNEX.
Проте, преамбула до Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Також, стаття 1 вказаного Закону регламентує, що конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Згідно статті 11 Закону, уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
Стаття 22 Закону передбачає, що тендерна документація має враховувати вимоги частини четвертої статті 5 цього Закону, яка в свою чергу регламентує: Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Також, стаття 22 Закону регламентує, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У свою чергу, відповідно до частини першої статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Акцентую увагу, що згідно з частиною четвертою статті 23 Закону, технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Таким чином, очевидним є факт порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зазначення конкретної торгівельної марки), що виразилось у недотриманні положень щодо конкурентності та створення дискримінаційних умов при проведенні даного тендеру (зазначення конкретної торгівельної марки товарів).
Акцентую увагу, що продукція нашого Товариства, запропонована до придбання у даному тендері повністю відповідає всім технічним регламентам та бездоганно виконує свої функції.
Проте, внаслідок закладення в технічних вимогах завідомо дискримінаційних умов, ми фактично позбавлені можливості отримати перемогу в процедурі закупівлі.
Окремо слід звернути увагу на той факт, що до згаданої продукції ТМ SOLNEX у технічних вимогах навіть не ставиться умова щодо відповідності цієї продукції наказу Міністерство охорони здоров’я України від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно- протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» та наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 24.12.2004 № 289 «Про затвердження Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання».
Цей факт також свідчить про те, що до продукції ТМ SOLNEX (відповідно – до її продавця) ставляться завідомо спрощені вимоги, а це в свою чергу є додатковим підтвердженням грубого порушення вищезгаданих вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Маємо надію, що все викладене стало наслідком помилки, а не корупційної змови. Наше Товариство не має на меті вчиняти тиск на замовника закупівлі, а лише бажає проведення чесного, прозорого та конкурентного тендеру.
Тому, враховуючи вищеперераховане, просимо терміново вирішити питання щодо зміни технічних вимог на закупівлю в частині скасування неконкурентних та дискримінаційних вимог (вказівка конкретної торгової марки ТМ SOLNEX без жодного обгрунтування та можливості використати еквівалент).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.07.2023 19:08
Вирішення:
Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі. Хочемо зазначити,що тендерною документацією передбачено надання еквіваленту, а саме у Додатку 3 до тендерної документації зазначено: Якщо у вимогах до предмета закупівлі є посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то такі посилання слід читати з виразом «або еквівалент». Закупівля даного виду товару обґрунтована своїми якісними та технічними характеристиками, які найбільше відповідають вимогам та потребам замовника.
Так згідно пункту 4 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Так як Замовник не може бути експертом у всіх товарах що представлені на ринку України, тому було зазначено самі основні характеристики товару що закупається, а також для орієнтиру учасників зазначено товар на який потрібно орієнтуватися, так як він має хороші технічні характеристики та позитивні відгуки про його використання. Тендерна документація містить обґрунтування зазначення конкретного предмета закупівлі та містить вираз «або еквівалент».
Статус вимоги:
Відхилено