• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Запасні частини до електропоїздів

Торги не відбулися

891 682.04 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 8 916.82 UAH
Період оскарження: 13.07.2023 12:42 - 23.07.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Внесення змін до Тендерной документація

Номер: 5713306ecbe64a878f63b74f97270136
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-13-005313-a.a10
Назва: Внесення змін до Тендерной документація
Вимога:
З метою уникнення непорозумінь при постачанні товарів необхідно внести наступні корективи в таблицю «Технічна специфікація» Додатку №2 Тендерної документації: - «Каретка» Н01410007_01_006, має бути: «Каретка» Н0141007_ 01_006; - «Пружина газова крісла другого класу» 207084-В (наразі не постачається на територію України), замінити на : «Пружина газова крісла другого класу» K0W5B-2-085-270--0XX/150N (являється аналогом).
Вирішення: За результатом розгляду Вимоги будуть внесені відповідні зміни до умов Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Внесення змін до Тендерної документації

Номер: 32a4382f45ff48fdb729f354bc8d8d92
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-13-005313-a.a9
Назва: Внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Необхідно привести до відповідності вимоги ТД до умов проекту договору, п. 4.4. Розділу 1 ТД «Строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг» викласти: «Протягом 7 місяців з дати отримання попередньої оплати та на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, але не пізніше ніж до 31.03.2024 року включно.».
Вирішення: За результатом розгляду Вимоги повідомляється наступне. Зазначена закупівля здійснюється на підставі річного планування з урахуванням потреби Замовника, а саме: до 31.12.2023. Продовження строку дії договору не передбачається
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Внесення змін до Проекту договору

Номер: 97020d0c7aa34c7b8cae6c2f50071d61
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-13-005313-a.a8
Назва: Внесення змін до Проекту договору
Вимога:
Задля можливості своєчасного виконання умов даного договору, необхідно врахувати реальний строк його дії, пропонуємо п. 15.1. Проекту договору викласти в редакції: «15.1. Договір діє з дня його укладення та протягом дії правового режиму воєнного стану в Україні, оголошеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022 та продовженого відповідними Указами Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, але не пізніше ніж до 31.03.24 року.».
Вирішення: За результатом розгляду Вимоги повідомляється наступне. Зазначена закупівля здійснюється на підставі річного планування з урахуванням потреби Замовника, а саме: до 31.12.2023. Продовження строку дії договору не передбачається
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Внесення змін до Проекту договору

Номер: 66b3c782092c459fa09dac93d7183cd4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-13-005313-a.a7
Назва: Внесення змін до Проекту договору
Вимога:
З урахуванням зобов’язань по договору на закупівлю запчастин щодо проведення 100% попередньої оплати, вимагаємо п. 7.2. Проекту договору викласти в редакції: «7.2. Оплата за ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ наступним чином: - попередня оплата у розмірі 70 (сімдесят) % від загальної вартості Договору здійснюється ПОКУПЦЕМ у строк 5 (п’ять) календарних днів з дати укладення Договору та виставленого рахунку-фактури від ПОСТАЧАЛЬНИКА; - послідуюча оплата у розмірі 30 (тридцять) % від вартості кожної окремої фактично поставленої партії ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної/Акту приймання-передачі на ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.».
Вирішення: Внесення змін до умов проєкту договору у розділі «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» не передбачається. Умови оплати визначені в оголошенні про закупівлю та в проєкті договору встановлені відповідно до внутрішніх нормативних документів та розпоряджень Замовника, за результатом проведеного моніторингу ринку потенційних постачальників, та жодним чином не обмежують права потенційних Учасників закупівлі
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Внесення змін до Проекту договору

Номер: e90ef0f748b24f98989949fd423072a7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-13-005313-a.a6
Назва: Внесення змін до Проекту договору
Вимога:
З метою мінімізації/виключення ризиків потенційних Учасників в частині строку, необхідного на закупівлю запчастин та розрахунків по них, виконання строку поставки Товару вимагаємо п.4.2. Проекту договору викласти в редакції: «4.2. Поставка товару проводиться партіями протягом 7 місяців з дати отримання попередньої оплати згідно п.7.2. та на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Місце поставки: 02099, Україна, місто Київ, вулиця _________________. Право власності на ТОВАР переходить до ПОКУПЦЯ з дати підписання на території ПОКУПЦЯ видаткової накладної/Акту приймання-передачі на ТОВАР.».
Вирішення: Замовником 19.07.2023 було внесено зміни щодо строку поставки товару з наступним текстом: «Протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки (заявки) Покупцем, але не пізніше ніж до 31.12.2023 року включно. Інші умови поставки товару не передбачаються.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до Тендерной документація

Номер: ac5587d9fdb54714a319c025150eee2b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-13-005313-a.b5
Назва: Внесення змін до Тендерной документація
Вимога:
В таблиці «Технічній специфікації» Додатку №2 Тендерної документації потрібно привести у відповідність технічні характеристики наступних товарів: - «Блок формування даних» ААОТ 468157.001, повинно бути: «Блок формування даних» ААОТ.468157.001; - «Каретка» Н01410007 01 006, повинно бути: «Каретка» Н0141007_ 01_006; - «Вимикач кінцевий замка для бокових притульно-розсувних дверей» 35-714-8011-30, повинно бути: «Вимикач кінцевий замка для бокових притульно-розсувних дверей» 35-714-8011-301; - «Пружина газова крісла другого класу» 207084-В, повинно бути: «Пружина газова крісла другого класу» K0W5B-2-085-270--0XX/150N.
Вирішення: За результатом розгляду Вимоги будуть внесені відповідні зміни до умов Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до Тендерной документація

Номер: 75c2b72bd2af45a9af8b22ba7275f4bb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-13-005313-a.b4
Назва: Внесення змін до Тендерной документація
Вимога:
п. 4.4 «Строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг» Розділу 1 Тендерної документації викласти в редакції: - Протягом 7 місяців з дати отримання попередньої оплати та на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, але не пізніше ніж до 31.03.2024 року включно.
Вирішення: За результатом розгляду Вимоги будуть внесені відповідні зміни до умов Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Внесення змін до Проекту договору

Номер: 1659e56984164b16acd052a76a9e674d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-13-005313-a.b3
Назва: Внесення змін до Проекту договору
Вимога:
п. 15.1. Проекту договору викласти в редакції: Договір діє з дня його укладення та протягом дії правового режиму воєнного стану в Україні, оголошеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022 та продовженого відповідними Указами Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, але не пізніше ніж до 31.03.2024 року.
Вирішення: За результатом розгляду Вимоги повідомляється наступне. Зазначена закупівля здійснюється на підставі річного планування з урахуванням потреби Замовника, а саме: до 31.12.2023. Продовження строку дії договору не передбачається.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Внесення змін до Проекту договору

Номер: 7311d547e83a423e8a71e61e1d9f61dc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-13-005313-a.b2
Назва: Внесення змін до Проекту договору
Вимога:
п. 7.2. Проекту договору викласти в редакції: Оплата за ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ наступним чином: - попередня оплата у розмірі 70 (сімдесят) % від загальної вартості Договору здійснюється ПОКУПЦЕМ у строк 5 (п’ять) календарних днів з дати укладення Договору та виставленого рахунку-фактури від ПОСТАЧАЛЬНИКА; - послідуюча оплата у розмірі 30 (тридцять) % від вартості кожної окремої фактично поставленої партії ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної/Акту приймання-передачі на ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.
Вирішення: Внесення змін до умов проєкту договору у розділі «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» не передбачається. Умови оплати визначені в оголошенні про закупівлю та в проєкті договору встановлені відповідно до внутрішніх нормативних документів та розпоряджень Замовника, за результатом проведеного моніторингу ринку потенційних постачальників, та жодним чином не обмежують права потенційних Учасників закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до Проекту договору

Номер: 86fe154b677644bf9192a940bb9fefcb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-13-005313-a.b1
Назва: Внесення змін до Проекту договору
Вимога:
п. 4.2. Проекту договору викласти в редакції: Поставка товару проводиться партіями протягом 7 місяців з дати отримання попередньої оплати згідно п.7.2. та на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Місце поставки: 02099, Україна, місто Київ, вулиця _________________. Право власності на ТОВАР переходить до ПОКУПЦЯ з дати підписання на території ПОКУПЦЯ видаткової накладної/Акту приймання-передачі на ТОВАР.
Вирішення: За результатом розгляду Вимоги будуть внесені відповідні зміни до умов Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено