-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з організації утилізації медичних відходів категорії В
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
Завершена
144 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 440.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 440.00 UAH
Період оскарження:
13.07.2023 11:24 - 20.07.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на неправомірне визнання переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» (Протокол №129 від 24.08.2023) з подальшим укладенням договору
Номер:
1fc257d0dcc946228ca6969957a7298c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-13-003521-a.a8
Назва:
Скарга на неправомірне визнання переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» (Протокол №129 від 24.08.2023) з подальшим укладенням договору
Скарга:
Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» від 13.07.2023, 11:24 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРГОРОДСЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями «Послуги з організації утилізації медичних відходів категорії В», ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-13-003521-a, назва предмета закупівлі «код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з організації утилізації медичних відходів категорії В)».
Прийом пропозицій тривав від 13.07.2023, 11:24 до 23.07.2023, 00:00, період кваліфікації тривав від 24.07.2023 14:17.
У закупівлі прийняли участь з пропозиціями:
ТОВ "А-ЕНЕРГО" 69 680 грн
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 93 000 грн
ТОВ "ЕКО НОВА" 144 000 грн
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією учасників визначено системою ТОВ "А-ЕНЕРГО" (надалі – Учасник).
В процесі кваліфікації Замовником було опубліковано Вимогу про усунення порушення 22.08.23, 14:18, яка діяла до 23.08.23, 14:17.
Надалі Замовник вказав в Протоколі №129 від 24.08.2023 наступне:
«За результатами проведеного дослідження змісту тендерної пропозиції потенційного надавача послуг ТОВ "А-ЕНЕРГО", визнати як такого, що відповідає кваліфікаційним, технічним та іншим вимогам замовника, а тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам, установленим у Документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та іншим вимогам, що визначені умовами закупівлі та Особливостями. Тому в подальшому надати Учаснику право надання послуг, що є предметом закупівлі та визнати ТОВ "А-ЕНЕРГО" переможцем процедури закупівлі за подальшим укладенням договору з переможцем процедури, …».
ТОВ "ЕКО НОВА" не погоджується з рішенням Замовника (Протокол №129 від 24.08.2023) та вказує на порушення Учасником чинного законодавства та тендерної документації закупівлі, про що відсутня інформація у Протоколі №129 від 24.08.2023 Замовника, а, отже, обрання Учасника переможцем даної закупівлі з подальшим укладенням договору з переможцем процедури закупівлі є неправомірним з наступних підстав:
І. Відповідно до тендерної документації та частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП.
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель).
Тендерна пропозиція Учасника підписана КЕП загалом, але не кожен документ окремо. Також в тендерній документації відсутні електронні підписи документів, що видані не Учасником закупівлі та/або відсутні підпис уповноваженої особи та/або печатка учасника кожного документа та/або на кожній сторінці документа в наступних документах:
- Накази про прийняття на роботу працівників відповідної кваліфікації на: Куліш Т.С., Терліна Д.В., Олійник В.А., Воронцова Л.О., Паранчак Д.В., Коновалов В.В., Дронов С.С., Моха О.О., Паршин Є.В., Каптюх Ю.М., Недопекін В.В.;
- Лист-відгук;
- Висновок СЕС щодо відповідності об'єкту поводження з відходами;
- Висновок державної еколог.експертизи;
- Атестат виробництва;
- Копія виписки/витягу з ЄДРПОУ з даними, актуальними на дату подання пропозиції;
- Генеральний договір обов'язкового страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів;
- Декларація про відповідність паковання Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання;
- Сертифікат якості на паковання для збирання медичних відходів категорії «В»;
- Довідка щодо відсутності підстав для відмови Учаснику
- Довідка, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання;
- Договір оренди транспортного засобу;
- Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами;
- Дозвіл на експлуатацію утилізаційного обладнання виданий ДСУ з питань праці (або іншого державного органу уповноваженого видавати такі дозволи);
- Свідоцтво ДОПНВ про підготовку водія;
- Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;
- Статут;
- Технологічний регламент;
- Копія сертифікатів міжнародних стандартів ISO 14001:2015 та ISO 9001:2015.
Таким чином Учасник не виконав вимоги Змісту і способу подання тендерної пропозиції розділу 3 інструкції з підготовки тендерної документації Замовника та ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг", ЗУ "Про електронні довірчі послуги".
ІІ. Додатком 2 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" до тендерної документації передбачено надання учасниками закупівлі Сертифікату відповідності на пакування (згідно ДСТУ 7275:2012), виданого державним органом із стандартизації, метрології та сертифікації.
Як відомо: тендерна документація Замовника повинна відповідати ЗУ Про публічні закупівлі та чинному законодавству України.
Відповідно до статті 63 Господарського кодексу України:
1. Залежно від форм власності, передбачених законом, в Україні можуть діяти підприємства таких видів:
приватне підприємство, що діє на основі приватної власності громадян чи суб'єкта господарювання (юридичної особи);
підприємство, що діє на основі колективної власності (підприємство колективної власності);
комунальне підприємство, що діє на основі комунальної власності територіальної громади;
державне підприємство, що діє на основі державної власності;
підприємство, засноване на змішаній формі власності (на базі об'єднання майна різних форм власності);
спільне комунальне підприємство, що діє на договірних засадах спільного фінансування (утримання) відповідними територіальними громадами - суб’єктами співробітництва.
В Україні можуть діяти також інші види підприємств, передбачені законом.».
Відповідно до Інших умов тендерної документації розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації Замовника:
1. Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.
7. Документи, видані державними органами, повинні відповідати вимогам нормативних актів, відповідно до яких такі документи видані.
Наприклад, ТОВ «ЕКО НОВА» поряд з іншими документами тендерної пропозиції завантажила на вимогу Замовника Сертифікат відповідності на пакування (згідно ДСТУ 7275:2012), виданий державним органом із стандартизації, метрології та сертифікації (файл 48 Сертифікат відповідності на паковання з водяним знаком.pdf): ДП «Рівнестандартметрологія». Підтвердженням державної форми власності є Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ДП «Рівнестандартметрологія» (файл Витяг ЄДР ДП Рівнестандартметрологія.pdf), згідно тексту якого ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО – це ДП:
«Запис 1
Найменування юридичної особи та скорочене у разі його наявності:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ
ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ", ДП
"РІВНЕСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ".
В складі тендерної пропозиції Учасника міститься сертифікат відповідності від 14.06.2023 №UA.276.165.01-23 на пакети поліетиленові, виданий системою сертифікації "Укрекспертиза" – ТОВ "Всеукраїнська експертна служба "Укрекспертиза" (файл Пакети поліетиленові УНІВЕРСАЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ СВ UA.276.165.01-23.pdf).
Згідно тексту документа Сертифікат видано органом з сертифікації ТОВ "ВЕС "Укрекспертиза".
Відповідно до статті 9 ЗУ Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю:
1. Найменування товариства має містити назву товариства, а також організаційно-правову форму (товариство з обмеженою відповідальністю, товариство з додатковою відповідальністю).
2. Товариство може мати скорочене найменування українською мовою, повне і скорочене найменування іноземними мовами.
Відповідно до тексту Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ "ВЕС "Укрекспертиза" є ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ (файл Витяг ЄДР ТОВ ВЕС УКРЕКСПЕРТИЗА.pdf):
«Запис 1
Найменування юридичної особи та скорочене у разі його наявності:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВСЕУКРАЇНСЬКА ЕКСПЕРТНА СЛУЖБА «УКРЕКСПЕРТИЗА», ТОВ «ВЕС «УКРЕКСПЕРТИЗА».
Згідно статті 80 Господарського кодексу України:
1. До господарських товариств належать: акціонерні товариства, товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю, повні товариства, командитні товариства.
Отже, ТОВ «ЕКО НОВА» довело та документально підтвердило наступні факти:
1. Державним органом із стандартизації, метрології та сертифікації є державне підприємство відповідно до чинного законодавства (стаття 63 Господарського кодексу України).
2. Приклад виконання вимоги ТОВ «ЕКО НОВА» тендерної документації Замовника Сертифікат відповідності на пакування (згідно ДСТУ 7275:2012), виданий державним органом із стандартизації, метрології та сертифікації, на основі своєї тендерної пропозиції Замовнику (іншим учасникам закупівлі нічого не заважало виконати дану вимогу).
3. Учасник завантажив сертифікат відповідності, який видано органом з сертифікації ТОВ "ВЕС "Укрекспертиза".
4. ТОВ "ВЕС "Укрекспертиза" – це ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВСЕУКРАЇНСЬКА ЕКСПЕРТНА СЛУЖБА «УКРЕКСПЕРТИЗА» відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру (файл Витяг ЄДР ТОВ ВЕС УКРЕКСПЕРТИЗА.pdf).
Враховуючи вище доведені та документально підтверджені факти, ТОВ "ВЕС "Укрекспертиза" не є державним органом, а є товариством з обмеженою відповідальністю, що не відповідає вимозі Замовника Додатку 2 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" до тендерної документації – Сертифікат відповідності на пакування (згідно ДСТУ 7275:2012), виданий державним органом із стандартизації, метрології та сертифікації.
Враховуючи невиконання Учасником вимог тендерної документації Замовника, керуючись статтею 18 ЗУ Про публічні закупівлі та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Підтвердити та визнати порушення учасника закупівлі ТОВ «А-ЕНЕРГО» та Замовника (про неправомірне обрання Учасника переможцем закупівлі).
2. Зобов’язати Замовника, КНП "МИРГОРОДСЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, скасувати Протокол №129 від 24.08.2023 про неправомірне обрання Учасника переможцем даної закупівлі з подальшим укладенням договору.
Додатки:
1. Протокол визначення переможця.pdf
2. Витяг ЄДР ДП Рівнестандартметрологія.pdf
3. Витяг ЄДР ТОВ ВЕС УКРЕКСПЕРТИЗА.pdf
4. Пакети поліетиленові УНІВЕРСАЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ СВ UA.276.165.01-23.pdf
5. 48 Сертифікат відповідності на паковання з водяним знаком.pdf
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ.pdf 25.08.2023 10:24
- Протокол визначення переможця.pdf 25.08.2023 10:24
- Скарга АМКУ.doc 25.08.2023 10:25
- Витяг ЄДР ТОВ ВЕС УКРЕКСПЕРТИЗА.pdf 25.08.2023 10:25
- Пакети поліетиленові УНІВЕРСАЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ СВ UA.276.165.01-23.pdf 25.08.2023 10:25
- Витяг ЄДР ДП Рівнестандартметрологія.pdf 25.08.2023 10:25
- файл 48 Сертифікат відповідності на паковання з водяним знаком.pdf 25.08.2023 10:25
- рішення від 29.08.2023 № 13584.pdf 29.08.2023 18:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.09.2023 № 14269.pdf 08.09.2023 13:49
- рішення від 07.09.2023 № 14269.pdf 12.09.2023 10:49
- Пояснення 30.08.2023 12:59
- Пояснення 30.08.2023 12:59
- Додаток 1 до пояснення 30.08.2023 12:59
- Додаток 2 до пояснення 30.08.2023 12:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.08.2023 12:03
Дата розгляду скарги:
07.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.08.2023 18:10
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.09.2023 10:49
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
1d6804a1c9854ec183dd9eedc5547086
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-13-003521-a.b7
Назва:
Скарга
Скарга:
На рішення Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- 10 Договір про організацію перевезень 2023.pdf 02.08.2023 09:48
- 16.4 приказ о приёме Терещенко.pdf 02.08.2023 09:48
- 16.5 Наказ Руднєв.PDF 02.08.2023 09:48
- 16.6 Наказ Максименко.pdf 02.08.2023 09:48
- 16.9 Накази Чорний В.І..pdf 02.08.2023 09:48
- 20 Довідка про наявність працівників.pdf 02.08.2023 09:48
- Договір страхування перевезення.pdf 02.08.2023 09:48
- Додаток 1 до тендерної документації нова редакція.docx 02.08.2023 09:48
- Додаток 2 до тендерної документації (4).docx 02.08.2023 09:48
- кваліфікаційні посвідчення та накази.pdf 02.08.2023 09:48
- Наказ Данкевич 05.04.18 КОПІЯ.pdf 02.08.2023 09:48
- Піч Сертифікат відповідності КОПІЯ.pdf 02.08.2023 09:48
- наказ Катишев.pdf 02.08.2023 09:48
- Протокол визначення переможця.pdf 02.08.2023 09:48
- Протокол відхилення пропозиції учасника (1).pdf 02.08.2023 09:48
- Скарга до АМКУ.PDF 02.08.2023 09:48
- Тендерна документація нова редакція.docx 02.08.2023 09:48
- рішення від 04.08.2023 № 12094.pdf 04.08.2023 15:13
- інформація про резолютивну частину рішення від 16.08.2023 № 12866.pdf 17.08.2023 11:23
- рішення від 16.08.2023 № 12866.pdf 21.08.2023 10:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.08.2023 11:26
Дата розгляду скарги:
16.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.08.2023 15:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.08.2023 10:40
Дата виконання рішення Замовником:
22.09.2023 09:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника від 16.08.2023 № 12866-р/пк-пз виконано 22.08.2023 року.
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА НА РШЕННЯ ЗАМОВНИКА КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРГОРОДСЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИКЛАДЕНЕ ПРОТОКОЛОМ №111 від 26 липня 2023 року
Номер:
ad9e100bd3e44d778a1175829c46e66b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-13-003521-a.c6
Назва:
СКАРГА НА РШЕННЯ ЗАМОВНИКА
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРГОРОДСЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ВИКЛАДЕНЕ ПРОТОКОЛОМ №111 від 26 липня 2023 року
Скарга:
Замовником торгів 13 липня 2023 року розпочато процедуру закупівлі по предмету закупівлі Послуги з поводження з небезпечними відходами (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-13-003521-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (надалі - Товариство) згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію у зазначеній вище закупівлі.
Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів Замовником встановлено ціну (питома вага критерію – 100%), та визначено, що згідно ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
За результатами розгляду пропозиція Товариства, системою закупівель визначено як найнижчу ціну пропозиції.
25.07.2023 Товариством було отримано повідомлення про аномально низьку ціну. На що було завантажено обгрунтування аномально низької ціни Учасником у відповідний строк.
Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства (протокол рішення Уповноваженої особи №111 від 26 липня 2023 року).
1) Відповідно до ч.2 Протоколу №111 від 26 липня 2023 року, Замовник зазначив наступне:
Відповідно до п. 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації учасник закупівлі повинен надати договір обовʼязкового страхування водія спеціалізованого автотранспорту, який буде залучено до перевезення небезпечних вантажів.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО" не надано відповідного договору обовʼязкового страхування водія.
У цьому питанні, Учасник не погоджується із Замовником, адже надав усі необхідні Договори страхування, тож виконав повністю цю умову ТД Замовника.
Учасник надав необхідні Договори страхування, які додасть повторно у якості Додатків до Даної Скарги. Хочемо наголосити, що підприємство має водія, який навчений за всіма нормами чинного Законодавства та окрім цього, має необхідне свідоцтво ДОПНВ, яке підтверджує вискококваліфікованого спеціаліста.
На наш погляд, Замовник порушив ЗУ «Про Публічні Закупівлі», порушив принципи публічних Закупівель: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, і недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до ЗУ «Про Публічні Закупівлі» та Особливостей підпункту 1, 2 п.44 Учасник не підпадає під дію зазначених вище підпунктів, тож Замовник не мав права відхиляти Проозицію з цих підстав.
2) Відповідно до Додатку 1 Тендерної Документації, Замовник вимагав надати довідку про наявність спецтранспорту. Жодного слова в Тендерній Документації щодо наявності спеціальної відмітки в тех.паспорті не було зазначено Замовником у вимогах до майбутнього Учасника.
У Протоколі №111 від 26.07.2023р. Замовник посилається на визначення транспортного засобу спеціалізованого призначення. Але Замовник не вимагав надати довідку саме на транспортний засіб спеціалізованого призначення. Умовою для Учасників було надання довідки про наявність спецтранспорту, що і було зроблено Учасником ТОВ «А-ЕНЕРГО». Ми вважаємо, що Замовник бере на себе надмірні зобов’язання, адже окрім конкретної ваги автомобілю(не більше 3500кг), Замовник не встановлював інші обмеження до транспортного засобу Учасника.
Тож, Учасник повністю не погоджується із Замовником та вважає, що виконав цю умову ТД Замовника.
3) Замовником вимагалось наступне: «Сертифікат відповідності на паковання (згідно ДСТУ 7275:2012), виданий державним органом із стандартизації, метрології та сертифікації».
Відповідно до ст.8 ЗУ «Про стандартизацію» Суб'єктами стандартизації є в тому числі підприємства, установи та організації, що здійснюють стандартизацію. Тобто, сертифікат відповідності можуть цілком законно видавати не тільки державні органи, а й приватні організації. Сертифікація проводиться органами з сертифікації, які акредитовані Національним Агентством з Акредитації України (НААУ) і підтвердили власну технічну компетентність на відповідність європейським нормам та міжнародним стандартам ISO/IEC 17065, ISO/IEC 17021-1. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник зобов’язаний розглянути документи, надані Учасником у Тендерній Пропозиції.
Учасник надав у складі Пропозиції Сертифікат відповідності №UA.276.165.01-23. Цей сертифікат виданий приватним суб’єктом господарювання ТОВ «ВЕС «УКРЕКСПЕРТИЗА»(код ЄДРПОУ 38944695, юр.адреса - 69006, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Північне Шосе, будинок 3), який є Акредитованим органом з сертифікації. Оскільки сертифікація продукції є добровільною ініціативою, суб’єкт господарювання може за власним бажанням обирати суб’єкта стандартизації.
Товариство не може погодитись з рішенням Замовника та вважає його таким, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та внаслідок прийняття якого порушено права та законні інтереси Суб’єкта оскарження з наступних підстав.
Наголосимо, що Замовник перевищив свої повноваження, та не притримується Чинного Законоадвства у сфері Публічних Закупівель.
Суб’єкт оскарження вважає, що Замовником було порушено наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
2. максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3. недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Так, Замовником було неправомірно відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «А-ЕНЕРГО», яка мала сприяти ефективному розпорядженню та економії бюджетних коштів, що є порушенням принципу максимальної економії та ефективності.
Таким чином, Суб’єкт оскарження є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, а відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження з підстав які суперечать вимогам чинного законодавства та порушення основних принципів проведення закупівель під час вибору переможця закупівлі є грубим порушенням законодавства про закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (UA-2023-07-13-003521-a)
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення викладене протоколом №111 від 26 липня 2023 року.
Додатки:
1. Протокол №111 від 26 липня 2023 року.
27.07.2023р.
Пов'язані документи:
Учасник
- АМКУ Миргород 27.07.pdf 28.07.2023 13:27
- Генеральний договір обов'язкового страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів.pdf 28.07.2023 13:27
- Ген. договір добровільного страхування від нещасних випадків № 0279471 від 17.10.22.pdf 28.07.2023 13:27
- Протокол відхилення пропозиції учасника.pdf 28.07.2023 13:28
- рішення від 02.08.2023 № 11914.pdf 02.08.2023 18:59
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.08.2023 № 12770.pdf 16.08.2023 12:48
- рішення від 15.08.2023 № 12770.pdf 18.08.2023 10:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.07.2023 17:35
Дата розгляду скарги:
15.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.08.2023 18:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.08.2023 10:17
Дата виконання рішення Замовником:
22.09.2023 09:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника від 15.08.2023 № 12770-р/пк-пз виконано 22.08.2023 року.
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
7df85d4f31b9475ba97b31b2296e2e53
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-13-003521-a.c5
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовник!
Відповідно до ч.7 ЗУ "Про страхування", встановлено вичерпний перелік видів обов'язкового страхування, серед яких відсутнє "договір обов’язкового страхування водія спеціалізованого автотранспорту, який буде залучено до перевезення небезпечних вантажі".
З огляду зазначеного, за яких підстав Замовник прописує вимогу, яка не відповідає вимогам законодоавства, та вочевидь прописана під конкретного учасника?
Вимагаємо видалити такую вимогу з тексту тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.07.2023 15:12
Вирішення:
Шановний учаснику! Відповідно до Закону України «Про страхування» від 07 березня 1996 року в редакції від 06.05.2023 р. документ, на який Ви посилаєтесь, має розділи, статті в розділах, частини і абзаци в статтях. Посилання на частину 7 Закону нам не зрозуміле.
Якщо Ви мали на увазі статтю 7 Закону України «Про страхування» - пункт 6 статті 7 вказує на особисте страхування від нещасних випадків на транспорті, яке є обов’язковим, оскільки даний пункт є складовою видів обов’язкового страхування вказаної статті.
Поряд з тим у відповіді на вимогу UA-2023-07-13-003521-А.С2 ми чітко вказали - вимога існує в тендерній документації відповідно до статті 1 та статті 22 Закону України «Про перевезення небезпечних вантажів» від 06 квітня 2000 року.
Отже, Ви маєте два посилання на чинне законодавство, не враховуючи Закон України «Про публічні закупівлі», які зобов’язують Вас як учасника закупівлі виконати вимогу замовника.
Зі свого боку у замовника відсутні підстави для видалення з тендерної документації вимог, що дозволені законодавством та не суперечать йому.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
d0c020e5107b42b8bbd59fc8c893f070
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-13-003521-a.c4
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
Вами встановлена вимога "Для підтвердження досвіду надати аналогічний договір, акт(и) надання послуг та лист-відгук про повне виконання своїх обов’язків зі збирання з подальшою утилізацією особливо небезпечних медичних відходів категорії «В». Замовник надає визначенню «Новостворений учасник» наступний зміст - підприємство (юридична особа, або особа, яка не має статусу юридичної особи) або фізична особа-підприємець, за якими здійснено Державну реєстрацію в Єдиному державному реєстрі (внесено зміни до державного реєстру в частині власника та/або господарської діяльності діяльності) та/або початок здійснення господарської діяльності (мається на увазі відносно виду(ів) економічної діяльності суміжного(их) з предметом закупівлі) відбулося не раніше 01.12.2022 року. Учасник, який у розумінні даної тендерної документації є новоствореним, не зобов’язаний надавати у складі тендерної пропозиції документи, подання яких передбачено п.2 Додатку 1 тендерної документації. Однак, має зазначити про такий статус у листі за підписом уповноваженої особи учасника, у складі тендерної пропозиції."
Постає питання, як Замовник збирається перевіряти досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) такого учасника?
Одним із принципів здійснення публічних закупівель є "недискримінація учасників та рівне ставлення до них", а зазначена вами вимога ставить різних учасників до різних позицій.
Вимагаємо видалити зазначену вимогу яка не відповідає ані законодавству ані тендерній документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.07.2023 14:52
Вирішення:
Шановний учаснику! Ваша вимога врахована. Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови ТД
Номер:
3d9442da2cf3467d813779431ff8b5cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-13-003521-a.c3
Назва:
Дискримінаційні умови ТД
Вимога:
Для підтвердження досвіду надати аналогічний договір, акт(и) надання послуг та лист-відгук про повне виконання своїх обов’язків зі збирання з подальшою утилізацією особливо небезпечних медичних відходів категорії «В».
ЧИ може це трактуватися як згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу! І викласти вимогу наступного змісту : Для підтвердження досвіду надати аналогічний договір, акт(и) надання послуг та лист-відгук про повне виконання своїх обов’язків зі збирання з подальшою утилізацією особливо небезпечних медичних відходів згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2023 15:11
Вирішення:
Шановний учаснику, Ваша вимога є уточнюючою (більше відноситься до уточнюючого запитання, було б доцільно такі питання задавати в розділі «ОБГОВОРЕННЯ») та не передбачає суттєвих змін. Оскільки предмет даної закупівлі "згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з організації утилізації медичних відходів категорії В)" відповідно до тендерної документації, то звісно, що аналогічний договір, акт(и) надання послуг та лист-відгук про повне виконання своїх обов’язків зі збирання з подальшою утилізацією особливо небезпечних медичних відходів категорії «В» для підтвердження досвіду буде трактуватися як "згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами". Аналогічним договором в розумінні тендерної документації є договір із взятими на себе зобов'язаннями учасником за предметом закупівлі, аналогічним предмету закупівлі, що визначений документацією, тобто подібного або відмінного предмету закупівлі, схожого у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо).
Виходячи з цього, замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Оскарження умов ТД
Номер:
af2efcbdb2e44b80a730fac6ee103a7a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-13-003521-a.c2
Назва:
Оскарження умов ТД
Вимога:
договір обов’язкового страхування водія спеціалізованого автотранспорту, який буде залучено до перевезення небезпечних вантажів.
Яким нормативно-правовим актом передбачена дана вимога? Водій може змінюватись і в штаті передбачено не один водій. І яке відношення Замовник має до персоналу страхування, а саме водіїв?
Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу!!! У випадку не задоволення нашої вимоги будемо змушені звернутись до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2023 15:10
Вирішення:
Шановний учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Дана вимога тендерної документації передбачена Законом України "Про перевезення небезпечних вантажів" від 06 квітня 2000 року.
Зокрема, стаття 1 визначає терміни закону:
небезпечний вантаж - речовини, матеріали, вироби, відходи виробничої та іншої діяльності, які внаслідок притаманних їм властивостей за наявності певних факторів можуть під час перевезення спричинити вибух, пожежу, пошкодження технічних засобів, пристроїв, споруд та інших об'єктів, заподіяти матеріальні збитки та шкоду довкіллю, а також призвести до загибелі, травмування, отруєння людей, тварин і які за міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, або за результатами випробувань в установленому порядку залежно від ступеня їх впливу на довкілля або людину віднесено до одного з класів небезпечних речовин;
небезпечні речовини - речовини, віднесені до таких класів: клас 1 - вибухові речовини та вироби; клас 2 - гази; клас 3 - легкозаймисті рідини; клас 4.1 - легкозаймисті тверді речовини; клас 4.2 - речовини, схильні до самозаймання; клас 4.3 - речовини, що виділяють легкозаймисті гази при стиканні з водою; клас 5.1 - речовини, що окислюють; клас 5.2 - органічні пероксиди; клас 6.1 - токсичні речовини; клас 6.2 - інфекційні речовини; клас 7 - радіоактивні матеріали; клас 8 - корозійні речовини; клас 9 - інші небезпечні речовини та вироби;
суб'єкт перевезення небезпечних вантажів - підприємство, установа, організація або фізична особа, які відправляють, перевозять або одержують небезпечні вантажі (відправники, перевізники та одержувачі).
Стаття 22 надає детальне пояснення щодо страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів і працівників, які беруть участь у перевезенні таких вантажів:
Відповідальність суб'єктів перевезення небезпечних вантажів підлягає обов'язковому страхуванню у встановленому порядку.
Здоров'я і життя працівників, які беруть участь у перевезенні небезпечних вантажів, підлягають обов'язковому страхуванню від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання у встановленому порядку.
Враховуючи викладене, дана вимога не є дискримінаційною, а навіть навпаки - обов’язковою до виконання відповідно до вищевказаного закону. У зв’язку з цим замовником прийнято рішення відмовити Вам у задоволенні Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови ТД
Номер:
b425be613ea648cc82b7913db363ba91
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-13-003521-a.c1
Назва:
Дискримінаційні умови ТД
Вимога:
Вимагається надати:
НПАОП 0.00-1.69-13 Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок;
НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями;
Звертаємо увагу, що такі вимоги є незаконними та такими що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, так з огляду на наступне:
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повина містити вимог, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до Ліцензійних умов провадження провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 № 446 встановлено ВИЧЕПНИЙ перелік вимог до кадрового складу відповідного суб’єкта господарювання.
Вимагаємо видалити із умов тендерної документації дані навчання.
У випадку не задоволення нашої вимоги будемо змушені звернутись до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2023 15:10
Вирішення:
Шановний учаснику, звертаємо Вашу увагу, що вимоги щодо підтвердження проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці штатного(-их) працівника(-ів) присутні в тендерій документації на підставі Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (наказ Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26 січня 2005 №15 зі змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду №273 від 16.11.2007 та наказом Міністерства соціальної політики №140 від 30.01.2017), відповідно до якого працівники суб’єктів господарської діяльності повинні пройти перевірку знань з охорони праці.
Положеннями п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. В свою чергу у ч. 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, вимога є доцільною та законодавчо обґрунтованою - не є дискримінаційною або такою, що обмежує конкуренцію.
Вами, як потенційним учасником, не доведено та документально не обґрунтовано неможливість виконання вказаної вимоги та не підтверджено, яким чином дана умова тендерної документації обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, у зв’язку з чим у замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено