• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 48810000-9 - Інформаційні системи (Послуги з надання доступу та використання функціоналу медичної інформаційної системи)

Завершена

1 306 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 534.00 UAH
Період оскарження: 13.07.2023 11:06 - 18.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: a6546c0dfb1244c8baead33c1b5c8f68
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-13-003037-a.c3
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації в додатку 3, зазначено: • Лист гарантія та підтвердження незалежною профільною організацією, що система має впроваджено технологію Блокчейн. • Лист гарантія та підтвердження незалежною профільною організацією, що система надсилає запити на проведення тестів на проникнення для підтвердження кібербезпеки системи. Вимоги щодо рівня захисту МІС встановлені Наказом №28 Національної служби здоровʼя України від 06.02.2019 року та «Загальними технічними вимогами до медичних та фармацевтичних інформаційних систем в частині захисту інформації» переглянути можна тут https://ehealth.gov.ua/dokumenty/. Згідно статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; … … недискримінація учасників; ... запобігання корупційним діям і зловживанням.» Тобто під час здійснення закупівлі послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, змовники повинні дотримуватися принципів, які зазначені у статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель. Захист конкуренції в рамках публічних закупівель відбуватися саме через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у статті 5 Закону. Європейський суд з прав людини надає наступне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання» Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Вважаємо дані вимоги дискримінаційними. Просимо прибрати дані вимоги з тендерної документації.Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, Вимоги щодо рівня захисту МІС встановлені Наказом №28 Національної служби здоровʼя України від 06.02.2019 року. Повідомляємо, що аналогічна вимога була розглянута Замовником 17 липня 2023 13:51 Номер вимоги: UA-2023-07-13-003037-a.a1
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: bf46a8943c654970b647ef28b49ea511
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-13-003037-a.c2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації в додатку 3, зазначено: Сертифікат (документ) КСЗІ на програмний продукт (МІС) та підтвердження від ДП Електронне Здоров'я, що вони схвалили цей Сертифікат (на підтвердження надати скан-копію Атестату відповідності виданого(затвердженого) Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації та скан копію експертного висновку в повному обсязі з усіма додатками, а також скан копію титульної сторінки технічного завдання на побудову КСЗІ, затвердженого ДП «Електронне Здоров’я» та окремий лист від ДП «Електронне Здоров’я» із підтвердженням, що вони погодили дане технічне завдання на КСЗІ). Відповідно до «Загальних технічних вимог до медичних та фармацевтичних інформаційних систем в частині захисту інформації» переглянути можна тут https://ehealth.gov.ua/dokumenty/ вказано: «ДП «Електронне здоров’я» розробляє та узгоджує загальні правила політики безпеки, що діють в межах МІС; технічне завдання на КСЗІ МІС повинно бути погоджене із ДП «Електронне здоров’я» та Адміністрацією Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації. Виникає питання чому Замовник просить скан копію експертного висновку в повному обсязі з усіма додатками, а також скан копію титульної сторінки технічного завдання на побудову КСЗІ, затвердженого ДП «Електронне Здоров’я» та окремий лист від ДП «Електронне Здоров’я» із підтвердженням, що вони погодили дане технічне завдання на КСЗІ)? За результатами затвердження технічного завдання та проходження державної експертизи видається Атестат який і затверджується Адміністрацією Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації та ДП «Електронне Здоров’я». Вважаємо, що достатньо вимагати Атестат відповідності КСЗІ без додаткових підтверджень, враховуючи, що без погодження ДП «Електронне Здоров’я» та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, Атестат би не видавався. Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, відповідно до підпункту 3 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, а саме інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; В Атестаті відповідності КСЗІ вказується, що експертний висновок є його невідʼємною частиною, відповідно, якщо документ поданий не в повному обсязі то такий документ вважаєтсья не поданим. Проаналізувавши вашу вимогу замовник не бачить підстав для внесення змін до Тендерної документації, оскільки якщо у учасника наявний Атестат відповідності то і наявний Експертний висновок та супутні документи, що були сформовані в процесі його виготовлення. Отже зазначена вимога не є такою що може обмежити участь в закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 1872b5d8f52d433ca8b6f935894e6f7f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-13-003037-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації в додатку 3, зазначено: • Наявність в інтерфейсі можливості керівнику закладу одним кліком експортувати дані усіх пацієнтів закладу та усіх працівників закладу. • Гео локація на інтерактивній карті усіх пацієнтів закладу. • Наявність кабінету для влади, де керівництво населеного пункту, має доступ до статистичних даних усіх закладів системи на даній території в одному місці. • Лист гарантія та підтвердження незалежною профільною організацією, що система має впроваджено технологію Блокчейн. • Лист гарантія та підтвердження незалежною профільною організацією, що система надсилає запити на проведення тестів на проникнення для підтвердження кібербезпеки системи. Згідно статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; … … недискримінація учасників; ... запобігання корупційним діям і зловживанням.» Тобто під час здійснення закупівлі послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, змовники повинні дотримуватися принципів, які зазначені у статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель. Захист конкуренції в рамках публічних закупівель відбуватися саме через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у статті 5 Закону. Європейський суд з прав людини надає наступне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання» Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Просимо привести у відповідність.Дякуємо.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, відповідно до підпункту 3 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, а саме інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; Гео локація на інтерактивній карті пацієнта дає можливість пацієнту здійснити запис до лікаря в найближчій до нього установі (відділенні лікарні чи поліклініці). Зазначена вимога жодним чином не є дискримінаційною, а є необхідністю замовника. Варто зазначити що на ринку багато медичних інформаційних систем мають таку функцію. Вимоги щодо рівня захисту МІС встановлені Наказом №28 Національної служби здоровʼя України від 06.02.2019 року. Варто додати що замовник обгрунтовує інформцію про технічні якісні і кількісні характеристики відповідно до потреби медичного закладу. Відтак, замовник не вважає такі вимоги дискримінаційними.
Статус вимоги: Відхилено