• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

ДК 021:2015 03410000-7 Деревина (деревина дров'яна непромислового використання 1 групи, деревина дров'яна непромислового використання 2 групи)

Завершена

849 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 490.00 UAH
Період оскарження: 12.07.2023 18:12 - 21.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо усуненнення дискримінаційної вимоги

Номер: feb2d2191d2647f69fef97828732bbbf
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-12-010915-a.a1
Назва: Щодо усуненнення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Відповідно до пункту 2. Додатку 2 До тендерної документації . «Технічні вимоги до предмета закупівлі» Замовником встановлено: «З метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинного договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем)» Так, Учасник є суб’єктом господарювання, що займається перепродажем готової продукції – деревини паливної. Підтвердженням цього слугує відповідний КВЕД-2010 згідно відкритої інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням. Я, як фізична особа-підприємець не здійснюю діяльність, що пов’язана із веденням лісового господарства, відтак отримання запитуваного неможливе в силу відсутності предмету запитаної інформації. Отже, вказана вимога обмежує наше право на участь у процедурі закупівлі. При цьому, предметом закупівлі є товар, а не послуги в лісовій сфері, відтак Замовник не обґрунтував необхідність встановлення явно дискримінаційної вимоги, що дозволить прийняти участь лише державним та комунальним підприємствам– лісовим господарствам, та тим Учасникам які в даних підприємствах їх закуповують. Так, у відповідності до п.п.2 Абз.2 ст. 4 «Лісового кодексу України» (далі-Кодекс) - до лісового фонду України не належать: окремі дерева і групи дерев, чагарники на сільськогосподарських угіддях, присадибних, дачних і садових ділянках; Стаття 12. Кодексу- Набуття права приватної власності на ліси: - громадяни та юридичні особи у встановленому законом порядку можуть набувати у власність для лісорозведення земельні ділянки, а також можуть мати у власності ліси, створені шляхом лісорозведення на набутих у власність у встановленому законом порядку земельних ділянках, а також самозалісені ділянки на набутих у власність у встановленому законом порядку земельних ділянках. Ліси, створені громадянами та юридичними особами на земельних ділянках, що належать їм на праві власності, перебувають у приватній власності цих громадян і юридичних осіб. Оскільки, відповідно до ст. 69 Кодексу - Спеціальне використання лісових ресурсів на виділеній лісовій ділянці проводиться за спеціальним дозволом - лісорубний квиток або лісовий квиток, що видається безоплатно. Спеціальний дозвіл на заготівлю деревини в порядку рубок головного користування видається органом виконавчої влади з питань лісового господарства Автономної Республіки Крим, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового господарства. Згідно з абз. 8 ст. 10 ЗУ "Про рослинний світ" - Не потребують дозволу на спеціальне використання природних рослинних ресурсів: власники земельних ділянок, на яких знаходяться об'єкти рослинного світу, крім тих, що занесені до Червоної книги України та Зеленої книги України; користувачі (в тому числі орендарі) земельних ділянок, які їм надано для цільового призначення (ведення селянського (фермерського) господарства, особистого підсобного господарства, колективного садівництва, городництва, сінокосіння, випасання худоби), за винятком використання ними дикорослих судинних рослин, мохоподібних, водоростей, лишайників, а також грибів, види яких занесені до Червоної книги України, та природних рослинних угруповань, занесених до Зеленої книги України. Окрім цього Замовник порушує наші права на ведення господарської діяльності, що полягає у примушуванні вести діяльність саме лісового господарства з метою надати копію чинного договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем). Зобов’язання Замовника вести свою діяльність на рівні державних та комунальних підприємств, які мають змогу отримати відповідний «лісорубний квиток або лісовий квиток», чим порушує наші законні права на ведення господарської діяльності. Нагадуємо, у відповідності зі статтею 42 Конституції України «кожний має право на підприємницьку діяльність, не заборонену законом». Тому підприємства мають право без обмежень приймати рішення і здійснювати самостійно будь-яку діяльність, яка не суперечить чинному законодавству. Держава не має права втручатись у порядок ведення господарської діяльності суб’єктами господарювання, зокрема в частині обмеження вимог щодо свободи укладання договорів із контрагентами. Цивільним кодексом України за статтею 627 передбачено: «Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості». З огляду на вказане, відповідні вимоги за тендерною документацією підлягають виключенню, як незаконні та дискримінаційні
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вимогу до процедури закупівлі за кодом 03410000-8 Деревина ( деревина дров’яна непромислового використання 1 групи та деревина дров’яна непромислового використання 2 групи)пояснюємо таке: згідно п 2 додатку 2 до тендерної документації учасники з метою підтвердження легального походження товару Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинного договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем). У разі, якщо учасником є постійний лісокористувач в складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару, та об’ємів заготівлі. КУ «Новоборівський психоневрологічний інтернат» ЖОР є бюджетною установою, яка фінансується виключно із місцевого бюджету та займається закупівлею дров , тому з метою запобігання і ліквідації негативного впливу господарської та іншої діяльності на навколишнє природне середовище, збереження природних ресурсів, генетичного фонду живої природи, ненадання шкоди природньому середовищу та легальної заготівлі та поставки в дров , керуючись чинним законодавством України та враховуючи специфіку предмета закупівлі Деревини дров’яної, Замовник самостійно має право визначатися з переліком документів які повинен надати Учасник. Крім того в додатку 1 до тендерної документації ,а саме в пункті Примітки вказано, що документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації. Дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або ж групи осіб серед інших. Оскільки в межах даної закупівлі на конкурентному ринку України потенційних постачальників є більше ніж 2, які потенційно можуть виконати вищевказану вимогу, то така не може вважатись дискримінацією, адже не обмежує конкуренцію та не формує несприятливих умов на ринку.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні