• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (принтери)

Завершена

153 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 767.00 UAH
Період оскарження: 12.07.2023 16:01 - 17.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено

обгрунтувати "потрібність" наявності сервісного центру в м. Черкаси

Номер: f86c3ba568dc486f843be45c9d312d91
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-12-009194-a.a1
Назва: обгрунтувати "потрібність" наявності сервісного центру в м. Черкаси
Вимога:
Обгрунтуйте, свою вимогу стосовно вашої обовязкововї умови, а саме: "Обов’язковою умовою є наявність в Учасника не менше одного сервісного центру в місті Черкаси (або учасник може використовувати партнерські сервісні центри) для гарантійного та післягарантійного обслуговування предмету закупівлі. Учасник має підтвердити наявність сервісного центру у місті Черкаси документом, що підтверджує право користування сервісним центром (договір оренди тощо) або документ, що підтверджує партнерські відносини (договір про партнерство або лист від партнерського сервісного центру, що підтверджує такі відносини, тощо) ". Навіщо для закупівлі картриджів потрібен сервісний центр? ви ж купуєте новий товар. Своєю умовою ви значно звужуєте коло потенційних учасників чим порушуєте основні принципи ЗУ "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Вашу вимогу розглянуто та за результатами її розгляду повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зазначена вимога щодо «не менше одного сервісного центру в місті Черкаси (або учасник може використовувати партнерські сервісні центри) для гарантійного та післягарантійного обслуговування предмету закупівлі» сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар (а саме ПРИНТЕРИ та БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНІ ПРИСТРОЇ) та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів. Відсутність сервісного центру на території міста Черкаси обумовить потребу в надмірних витратах замовника для звернення до сервісного центру, що суперечитиме принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи специфіку діяльності нашої установи та дію військового стану (що обумовлює в тому числі необхідність врахування обмежень у переміщенні між окремими населеними пунктами) для замовника є пріоритетною можливість швидкого і безперешкодного гарантійного обслуговування товару, що купується. Саме з метою здійснення ефективних та економних закупівель та відбору належних учасників Закон України «Про публічні закупівлі» і передбачає можливість застосування таких умов та вимог. У зв’язку з вищевикладеним, ми не вбачаємо факту порушення норм чинного законодавства в тендерній документації, вимога про наявність сервісного центру не є дискримінаційною, а вкрай необхідною для функціонування діяльності Замовника.
Статус вимоги: Відхилено