-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дорожні знаки
Завершена
360 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Період оскарження:
12.07.2023 14:50 - 21.07.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення про визначення переможця закупівлі
Номер:
b60400369bd143008ea411ec1539290d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-12-007258-a.c3
Назва:
Скарга на рішення про визначення переможця закупівлі
Скарга:
ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «РІВНЕОБЛЕНЕРГО» (далі - Замовник) «12» липня 2023 року в електронній системі закупівель була оголошена процедура закупівлі- ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-12-007258-a , предмет закупівлі – Дорожні знаки (Код 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання за ДК-021-2015 «ЄЗС»)
Електронний аукціон відбувся «24» липня 2023 року. Відповідно до ПРОТОКОЛУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ від «27» липня 2023року Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010», код за ЄДРПОУ 43433775 було визначено переможцем закупівлі.
ТОВ «ДОРСИСТЕМС» вважає рішення Замовника про визначення переможця закупівлі необгрунтованим, безпідставним та таким, яке прямо суперечить вимогам тендерної документації та нормам законодавства про публічні закупівлі.
ОБГРУНТУВАННЯ:
1.
Відповідно до абзацу 2 Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження якості товару Постачальник повинен надати завірені належним чином копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (сертифікати відповідності та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларація про відповідність на предмет закупівлі).
Знаки повинні бути виготовлені на світлоповертаючій плівці ТМ Oralit, яка повинна відповідати вимогам ДСТУ 4100:2021 (надати копію сертифікату відповідності ДСТУ 4100:2021 на плівку).
Таким чином, відповідно до вимог Додатку № 2 до Тендерної документації, учасники закупівлі повинні були надати сертифікат відповідності на плівку, а також сертифікат відповідності та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларація про відповідність на дорожні знаки та конуси дорожні (Н=500мм).
Тендерна пропозиція ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010» містить файл «3.2. Сертифікат», що являє собою скановану копію сертифікату відповідності № С.В.ОДС.044.065-22 від «11» серпня 2022 року на плівку світлоповертаючу ТМ «Oralitе» для знаків дорожніх.
Разом з тим у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010» відсутні документи, передбачені абзацом 2 Додатку № 2 до тендерної документації, що засвідчують якість дорожніх знаків та конусів дорожніх (Н=500мм).
Відповідно до ч.6 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Слід зазначити, що тендерна пропозиція ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010» не містить технічних паспортів на дорожні знаки та конуси дорожні (Н=500мм).
Відповідно до підпункту 2 пункту 5 Розділу V тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, коли тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п.2 ч. 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п. 41 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010» мала би бути відхилена Замовником як така, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
2.
Відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі, повинна складатися з трьох частин:
- кваліфікаційної частини;
- технічної частини;
- комерційної частини.
Під комерційною частиною Замовник розуміє цінову пропозицію, подану в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, а також надану письмову пропозицію, оформлену відповідно до зразку, наведеного у Додатку№ 3 до Тендерної документації та вимог закону.
Додаток 3 до Тендерної документації містить таблицю, в якій учасники повинні зазначити наступні дані про пропонований ними товар:
№ з/п
Найменування
Товару
Зазначити марку (тип) Од.
вим. Об'єм закупівлі
(зазнача-ється учасником відповідно
до даних Лоту) Ціна за
Одиницю без ПДВ, грн*. Вартість партії, без ПДВ, грн. Строк служби (прида-тності) Товару Гарантій-ний строк на Товар, місяців Строк постав-ки, днів (не біль-ше строку, вста-новленого в ТД) Країна походже-ння товару
1.
2.
Всього вартість закупівлі
ПДВ** 20%
Всього з ПДВ
Як вбачається із даної таблиці, учасники закупівлі серед іншого повинні також вказати строк служби (придатності) товару, а також гарантійний термін, тобто гарантійний строк на товар.
Відповідно до абзацу 1 Додатку № 2 до тендерної документації «Товар, що постачається за цим Договором, повинен, на момент постачання Покупцю, відповідати технічному рівню та умовам державних стандартів, встановленим для такого Товару законодавством України та строком служби (строком придатності) не менше стандартного гарантійного строку Виробника».
Вимоги до технічних характеристик, якості та гарантійних строків на дорожні знаки, що є предметом даної закупівлі, регулюються ДСТУ 4100:2021 «Безпека дорожнього руху. ЗНАКИ ДОРОЖНІ. Загальні технічні умови. Правила застосування» (далі – ДСТУ 4100:2021).
Так, відповідно до підпункту 13.1. пункту 13 ДСТУ 4100:2021 Підприємство-виробник повинно гарантувати відповідність знаків вимогам ДСТУ4100:2021.
Підпунктом 13.2. пункту 13 ДСТУ 4100:2021 встановлені гарантійні терміни на дорожні знаки, в залежності від способу використання дорожніх знаків та класу світлоповертальної плівки, яка використовується при виробництві дорожніх знаків. Так, гарантійний строк:
- зберігання дорожніх знаків на складі- не більше ніж 2 роки від дати виготовлення;
- експлуатування дорожніх знаків, виготовлених із застосуванням світлоповертальної плівки класу І- неменше ніж 7 років;
- експлуатування дорожніх знаків, виготовлених із застосуванням світлоповертальної плівки класу ІІ та класу ІІІ- неменше ніж 10 років.
Абзацом 2 Додатку № 2 до Тендерної документації встановлено вимогу про застосування світлоповертальної плівки ІІ класу, тобто плівки, гарантійний термін на яку не може бути меншим, ніж 10 років.
Тендерна пропозиція ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010» містить файл «4.1. Цінова пропозиція» ( вих № 20/07/17 від 20.07.2023р.), яка містить відомості про пропонований ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010», у тому числі і стосовно гарантійних термінів на товар. Так, відповідно до вказаної ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010» інформації, гарантійний термін на дорожні знаки, виготовлені із застосуванням плівки ІІ класу та пропонованої вказаним Товариством, складає 2 роки, а не 10 років, як того вимагає ДСТУ 4100:2021 та Тендерна документація Замовника.
Відповідно до підпункту 2 пункту 5 Розділу V тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, коли тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п.2 ч. 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п. 41 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010» мала би бути відхилена Замовником як така, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
3.
Тендерна пропозиція ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010» містить файл «3.3. Довідка про товар», що являє собою Довідку про джерело походження Товару вих.№ 20/07/11 від «20» липня 2023 року. У даній довідці ТОВ «ОХОРОНА ПАЦІ 2010» повідомляє, що джерелом походження Товару є наступні товаровиробники:
ДП «Дорцентр», Україна.
Відповідно до інформації, отриманої з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб –підприємців та громадських формувань, а також на офіційному сайті ДП «Дорцентр» http://roadcontrol.com.ua , виробництво та реалізація товарів, що є предметом даної закупівлі (знаків дорожніх, конусів дорожніх) не відноситься до сфери діяльності ДП «Дорцентр». Державне підприємство «Дорожній науково-технічний центр» (ДП «Дорцентр») здійснює технічний нагляд та атестацію виробництва, збір та аналіз даних, обстеження об'єктів, лабораторні випробування будівельних матеріалів, контроль якості дорожньо-будівельних робіт, оцінки якості використовуваних матеріалів і діагностики стану автомобільних доріг.
Відповідно до підпункту 2 пункту 5 Розділу V тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, коли тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п.2 ч. 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п. 41 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010» мала би бути відхилена Замовником як така, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Закон України «Про публічні закупівлі» наділяє учасників процедури закупівлі наступними правами:
- правом на неупереджену оцінку тендерної пропозиції (ст.3 Закону);
- правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця (ч.3 ст. 11 Закону);
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (п. 3 ст. 5 Закону).
Всі вищезазначені принципи були порушені Замовником при здійсненні даної закупівлі, оскільки визначення переможця закупівлі відбулося з порушенням вимог тендерної документації та чинного законодавства про закупівлі.
На підставі вищезазначеного, керуючись статтями 5,16,17,18,22,23,24,29,31 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 52-64 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 року № 1178,
ПРОСИМО :
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010» переможцем закупівлі дорожніх знаків (Код 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання за ДК-021-2015 «ЄЗС»), ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-12-007258-a.
Додатки до скарги:
1. ПРОТОКОЛ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ відкритих торгів по закупівлі дорожніх знаків (Код 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання за ДК-021-2015 «ЄЗС») від «27» липня 2023р.
2.Копія сертифікату відповідності № С.В.ОДС.044.065-22 від «11» серпня 2022 року на плівку світлоповертаючу ТМ «Oralitе» для знаків дорожніх.
3. Довідка ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010» вих № 20/07/17 від 20.07.2023р. (Цінова пропозиція).
4. Довідка ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010» вих № 20/07/11 від 20.07.2023р. (Довідка про джерело походження Товару).
5. Безкоштовний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб –підприємців та громадських формувань стосовно ДП «ДОРЦЕНТР».
Оплата за подання скарги здійснена у відповідності до встановлених вимог.
Директор ТОВ «ДОРСИСТЕМС» Дорошенко Віталій Миколайович
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ з додатками.pdf.p7s.zip 28.07.2023 15:51
- рішення від 01.08.2023 № 11728.pdf 01.08.2023 18:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.08.2023 № 12661.pdf 15.08.2023 13:01
- рішення від 14.08.2023 № 12661.pdf 17.08.2023 13:14
- Протокол відхилення_Охорона праці_02.doc 02.08.2023 16:18
- Протокол_переобрання переможця.doc 17.08.2023 15:00
- Протокол_переобрання переможця.doc 23.08.2023 08:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.07.2023 16:04
Дата розгляду скарги:
14.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.08.2023 18:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.08.2023 13:15
Дата виконання рішення Замовником:
23.08.2023 08:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Скарга
Скасована
Скарга на рішення про визначення переможця закупівлі
Номер:
d5196b66e3b5430e9943b0cd1f4d10a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-12-007258-a.b2
Назва:
Скарга на рішення про визначення переможця закупівлі
Скарга:
ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «РІВНЕОБЛЕНЕРГО» (далі - Замовник) «12» липня 2023 року в електронній системі закупівель була оголошена процедура закупівлі- ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-12-007258-a , предмет закупівлі – Дорожні знаки (Код 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання за ДК-021-2015 «ЄЗС»)
Електронний аукціон відбувся «24» липня 2023 року. Відповідно до ПРОТОКОЛУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ від «27» липня 2023року Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010», код за ЄДРПОУ 43433775 було визначено переможцем закупівлі.
ТОВ «ДОРСИСТЕМС» вважає рішення Замовника про визначення переможця закупівлі необгрунтованим, безпідставним та таким, яке прямо суперечить вимогам тендерної документації та нормам законодавства про публічні закупівлі.
ОБГРУНТУВАННЯ:
1.
Відповідно до абзацу 2 Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження якості товару Постачальник повинен надати завірені належним чином копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (сертифікати відповідності та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларація про відповідність на предмет закупівлі).
Знаки повинні бути виготовлені на світлоповертаючій плівці ТМ Oralit, яка повинна відповідати вимогам ДСТУ 4100:2021 (надати копію сертифікату відповідності ДСТУ 4100:2021 на плівку).
Таким чином, відповідно до вимог Додатку № 2 до Тендерної документації, учасники закупівлі повинні були надати сертифікат відповідності на плівку, а також сертифікат відповідності та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларація про відповідність на дорожні знаки та конуси дорожні (Н=500мм).
Тендерна пропозиція ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010» містить файл «3.2. Сертифікат», що являє собою скановану копію сертифікату відповідності № С.В.ОДС.044.065-22 від «11» серпня 2022 року на плівку світлоповертаючу ТМ «Oralitе» для знаків дорожніх.
Разом з тим у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010» відсутні документи, передбачені абзацом 2 Додатку № 2 до тендерної документації, що засвідчують якість дорожніх знаків та конусів дорожніх (Н=500мм).
Відповідно до ч.6 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Слід зазначити, що тендерна пропозиція ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010» не містить технічних паспортів на дорожні знаки та конуси дорожні (Н=500мм).
Відповідно до підпункту 2 пункту 5 Розділу V тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, коли тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п.2 ч. 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п. 41 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010» мала би бути відхилена Замовником як така, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
2.
Відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі, повинна складатися з трьох частин:
- кваліфікаційної частини;
- технічної частини;
- комерційної частини.
Під комерційною частиною Замовник розуміє цінову пропозицію, подану в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, а також надану письмову пропозицію, оформлену відповідно до зразку, наведеного у Додатку№ 3 до Тендерної документації та вимог закону.
Додаток 3 до Тендерної документації містить таблицю, в якій учасники повинні зазначити наступні дані про пропонований ними товар:
№ з/п
Найменування
Товару
Зазначити марку (тип) Од.
вим. Об'єм закупівлі
(зазнача-ється учасником відповідно
до даних Лоту) Ціна за
Одиницю без ПДВ, грн*. Вартість партії, без ПДВ, грн. Строк служби (прида-тності) Товару Гарантій-ний строк на Товар, місяців Строк постав-ки, днів (не біль-ше строку, вста-новленого в ТД) Країна походже-ння товару
1.
2.
Всього вартість закупівлі
ПДВ** 20%
Всього з ПДВ
Як вбачається із даної таблиці, учасники закупівлі серед іншого повинні також вказати строк служби (придатності) товару, а також гарантійний термін, тобто гарантійний строк на товар.
Відповідно до абзацу 1 Додатку № 2 до тендерної документації «Товар, що постачається за цим Договором, повинен, на момент постачання Покупцю, відповідати технічному рівню та умовам державних стандартів, встановленим для такого Товару законодавством України та строком служби (строком придатності) не менше стандартного гарантійного строку Виробника».
Вимоги до технічних характеристик, якості та гарантійних строків на дорожні знаки, що є предметом даної закупівлі, регулюються ДСТУ 4100:2021 «Безпека дорожнього руху. ЗНАКИ ДОРОЖНІ. Загальні технічні умови. Правила застосування» (далі – ДСТУ 4100:2021).
Так, відповідно до підпункту 13.1. пункту 13 ДСТУ 4100:2021 Підприємство-виробник повинно гарантувати відповідність знаків вимогам ДСТУ4100:2021.
Підпунктом 13.2. пункту 13 ДСТУ 4100:2021 встановлені гарантійні терміни на дорожні знаки, в залежності від способу використання дорожніх знаків та класу світлоповертальної плівки, яка використовується при виробництві дорожніх знаків. Так, гарантійний строк:
- зберігання дорожніх знаків на складі- не більше ніж 2 роки від дати виготовлення;
- експлуатування дорожніх знаків, виготовлених із застосуванням світлоповертальної плівки класу І- неменше ніж 7 років;
- експлуатування дорожніх знаків, виготовлених із застосуванням світлоповертальної плівки класу ІІ та класу ІІІ- неменше ніж 10 років.
Абзацом 2 Додатку № 2 до Тендерної документації встановлено вимогу про застосування світлоповертальної плівки ІІ класу, тобто плівки, гарантійний термін на яку не може бути меншим, ніж 10 років.
Тендерна пропозиція ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010» містить файл «4.1. Цінова пропозиція» ( вих № 20/07/17 від 20.07.2023р.), яка містить відомості про пропонований ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010», у тому числі і стосовно гарантійних термінів на товар. Так, відповідно до вказаної ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010» інформації, гарантійний термін на дорожні знаки, виготовлені із застосуванням плівки ІІ класу та пропонованої вказаним Товариством, складає 2 роки, а не 10 років, як того вимагає ДСТУ 4100:2021 та Тендерна документація Замовника.
Відповідно до підпункту 2 пункту 5 Розділу V тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, коли тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п.2 ч. 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п. 41 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010» мала би бути відхилена Замовником як така, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
3.
Тендерна пропозиція ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010» містить файл «3.3. Довідка про товар», що являє собою Довідку про джерело походження Товару вих.№ 20/07/11 від «20» липня 2023 року. У даній довідці ТОВ «ОХОРОНА ПАЦІ 2010» повідомляє, що джерелом походження Товару є наступні товаровиробники:
ДП «Дорцентр», Україна.
Відповідно до інформації, отриманої з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб –підприємців та громадських формувань, а також на офіційному сайті ДП «Дорцентр» http://roadcontrol.com.ua , виробництво та реалізація товарів, що є предметом даної закупівлі (знаків дорожніх, конусів дорожніх) не відноситься до сфери діяльності ДП «Дорцентр». Державне підприємство «Дорожній науково-технічний центр» (ДП «Дорцентр») здійснює технічний нагляд та атестацію виробництва, збір та аналіз даних, обстеження об'єктів, лабораторні випробування будівельних матеріалів, контроль якості дорожньо-будівельних робіт, оцінки якості використовуваних матеріалів і діагностики стану автомобільних доріг.
Відповідно до підпункту 2 пункту 5 Розділу V тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, коли тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п.2 ч. 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п. 41 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010» мала би бути відхилена Замовником як така, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Закон України «Про публічні закупівлі» наділяє учасників процедури закупівлі наступними правами:
- правом на неупереджену оцінку тендерної пропозиції (ст.3 Закону);
- правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця (ч.3 ст. 11 Закону);
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (п. 3 ст. 5 Закону).
Всі вищезазначені принципи були порушені Замовником при здійсненні даної закупівлі, оскільки визначення переможця закупівлі відбулося з порушенням вимог тендерної документації та чинного законодавства про закупівлі.
На підставі вищезазначеного, керуючись статтями 5,16,17,18,22,23,24,29,31 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 52-64 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 року № 1178,
ПРОСИМО :
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010» переможцем закупівлі дорожніх знаків (Код 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання за ДК-021-2015 «ЄЗС»), ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-12-007258-a.
Додатки до скарги:
1. ПРОТОКОЛ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ відкритих торгів по закупівлі дорожніх знаків (Код 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання за ДК-021-2015 «ЄЗС») від «27» липня 2023р.
2.Копія сертифікату відповідності № С.В.ОДС.044.065-22 від «11» серпня 2022 року на плівку світлоповертаючу ТМ «Oralitе» для знаків дорожніх.
3. Довідка ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010» вих № 20/07/17 від 20.07.2023р. (Цінова пропозиція).
4. Довідка ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ 2010» вих № 20/07/11 від 20.07.2023р. (Довідка про джерело походження Товару).
5. Безкоштовний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб –підприємців та громадських формувань стосовно ДП «ДОРЦЕНТР».
Оплата за подання скарги здійснена у відповідності до встановлених вимог.
Директор ТОВ «ДОРСИСТЕМС» Дорошенко Віталій Миколайович
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
28.07.2023 15:36
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
84391566d8364bf683ea374d0f20268a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-12-007258-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник, відповідно до вимог п. 1.3.розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації «У разі призначення електронною системою аукціону та зменшення початкової вартості пропозиції в процесі аукціону, Учасник, чия цінова пропозиція визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, у строк, що не перевищує один робочий день з дати аукціону, повинен оприлюднити в електронній системі закупівель (якщо таке оприлюднення технічно реалізовано на електронному майданчику, з якого подавалась Учасником тендерна пропозиція) та додатково надіслати оновлену цінову пропозицію за формою (Додаток №3 до даної ТД), узгоджену з показниками за результатами проведеного аукціону*». Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" метою даного Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" закупівлі повинні здійснюватись замовниками за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям та зловживанням, тощо. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч.4 ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі"). Замовники повинні добросовісно користуватись своїми правами (ч.5 ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі"). Всі вищезазначені принципи та норми були порушені Замовником даної закупівлі, оскільки тендерна документація містить вимогу, яка є не лише не законною, але й технічно неможливою. Так, відповідно до ч.6 ст 26 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою. Таким, чином у учасників відсутня технічна можливість завантажити оновлену цінову пропозицію до того, як такого учасника буде визначено переможцем закупівлі на повідомлено про намір укласти з ним договір. Необгрунтованим та незаконним є і встановлення строку для надання оновленої цінової пропозиції - один робочий день з дати аукціону, адже такий строк не передбачений ані ЗУ "Про публічні закупівлі", ані Постановою 1178. Так, відповідно до Особливостей (Постанова 1178) учасник, який за результатом розгляду буде визначений переможцем, повинен подати документи, передбачені тендерної документацією для переможця (у тому числі і оновлену цінову пропозицію) у строк, що не перевищує 4 дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Що стосується вимоги Замовника про те, що учасник на стадії розгляду його пропозиції окрім завантаження на електронний майданчик додатково повинен надіслати замовнику оновлену цінову - дана вимога є недоречною, необгрунтованою, не законною і незрозумілою. Так, замовник не конкретизує яким чином учасник повинен додатково надіслати оновлену цінову. Мається на увазі у паперовому вигляді засобами поштового зв'язку? У такому разі це є грубим порушенням чинного законодавства про публічні закупівлі, оскільки відповідно до ч. 8 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації.Враховуючи все вищезазначене, вимагаємо вилучити з п. 1.3. розділу ІІІ тендерної документації дискримінаційну, незаконну та необгрунтовану вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2023 17:27
Вирішення:
До ТД будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги:
Задоволено