-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 09310000-5 – Електрична енергія
Завершена
2 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 000.00 UAH
Період оскарження:
12.07.2023 12:30 - 19.07.2023 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга
Номер:
567ec323448f48bfa37752b6717c9a0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-12-004556-a.a6
Назва:
Скарга
Скарга:
на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Наказ Створення ЦОС.pdf.p7s 14.07.2023 16:02
- Наказ Створення ЦОС.pdf 14.07.2023 16:02
- Положення про кол-центр.pdf 14.07.2023 16:02
- 9 Положення ЦОС.pdf.p7s 14.07.2023 16:02
- 9 Положення ЦОС.pdf 14.07.2023 16:02
- Положення про кол-центр.pdf.p7s 14.07.2023 16:02
- скарга Газенерготрейд.docx.p7s 14.07.2023 16:02
- скарга Газенерготрейд.docx 14.07.2023 16:02
- скарга Газенерготрейд.pdf.p7s 14.07.2023 16:02
- скарга Газенерготрейд.pdf 14.07.2023 16:02
- рішення від 18.07.2023 № 10791.pdf 18.07.2023 21:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.07.2023 № 11743.pdf 01.08.2023 11:41
- рішення від 31.07.2023 № 11743.pdf 03.08.2023 13:16
- Протокол уповноваженої особи № 61 від 19.07.2023 надання інформації на запит Органу оскарження.docx 19.07.2023 15:52
- Додаток 2.2.Комерц. пропоз.pdf 19.07.2023 15:52
- Додаток 4.pdf 19.07.2023 15:52
- Додаток 3.pdf 19.07.2023 15:52
- Додаток 2.Проект договору (ред).pdf 19.07.2023 15:52
- НОВА РЕДАКЦІЯ Додаток 1 17.07.2023 (ред).pdf 19.07.2023 15:52
- Додаток 2.1.Заява-приєднання.pdf 19.07.2023 15:52
- ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf 19.07.2023 15:52
- Оголошення про проведення ВТ.pdf 19.07.2023 15:52
- Протокол 60 від 17.07.2023.pdf 19.07.2023 15:52
- Тендерна документація 17.07.2023 (1).pdf 19.07.2023 15:52
- Додаток 1 (ред) ПЕРЕЛІК ЗМІН 17.07.2023.docx 19.07.2023 15:53
- Додаток 4.doc 19.07.2023 15:53
- Додаток 2.1.Заява-приєднання.docx 19.07.2023 15:53
- Додаток 2.2.Комерц. пропоз.docx 19.07.2023 15:53
- Додаток 2.Проект договору (ред).docx 19.07.2023 15:53
- Додаток 3.docx 19.07.2023 15:53
- НОВА РЕДАКЦІЯ Додаток 1 17.07.2023 (ред).docx 19.07.2023 15:54
- Тендерна документація 17.07.2023.docx 19.07.2023 15:54
- Протоко 60 від 17.07.23 про внесення змін до тендерної документації (1) – копія.docx 19.07.2023 15:54
- Оголошення ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ 17.07.2023.doc 19.07.2023 15:54
- Протокол № 61 від 19.07.2023.pdf 19.07.2023 16:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.07.2023 16:18
Дата розгляду скарги:
31.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.07.2023 21:42
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
03.08.2023 13:16
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
03.08.2023 13:16
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога в ТД
Номер:
78e15b8ea3784e19b830551c3514b7bb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-12-004556-a.a5
Назва:
Дискримінаційна вимога в ТД
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовнику! Відповідно до п.3 Додатку №1 ви вимагаєте: «Договір укладений між учасником та Оператором ринку, що забезпечує функціонування ринку «на добу наперед» (далі – РДН) та внутрішньодобового ринку (далі – ВДР), відповідно до Правил ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 308 (далі – Правила РДН/ВДР), який дозволяє учаснику брати участь у торгах, купівлі-продажу електричної енергії та врегулювання відповідних фінансових зобов’язань згідно з Правилами РДН/ВДР. Договір надається в електронному вигляді з накладеними кваліфікованими підписами уповноважених осіб з боку учасника та Оператора ринку». Отже, Договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною. Договір є укладеним з моменту одержання особою, яка направила пропозицію укласти договір, відповіді про прийняття цієї пропозиції. Відповідно до ч.1 ст.639 Цивільного кодексу України договір може бути укладений у будь-якій формі, якщо вимоги щодо форми договору не встановлені законом. Оскільки в законі не встановлена обов’язкова форма договору з Оператором ринку, тому дана вимога є дискримінаційна та обмежувальна. Вимагаємо прибрати дану вимогу, в інакшому випадку буде подана скарга до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2023 15:33
Вирішення:
Шановний Учаснику! Дякуємо за зауваження.
Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі — Особливості) замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Дніпропетровською обласною прокуратурою були внесені зміни до п.п. 9-10 п. 3. додатку № 1 до тендерної документації. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщені в електронній системі закупівель 13.07.2023 року.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Незаконна вимога в ТД
Номер:
f574a0d6b52d466ab59d13b21e9a8c48
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-12-004556-a.a4
Назва:
Незаконна вимога в ТД
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовнику! Відповідно до п.3 Додатку №1 Ви висуваєте вимогу: «Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій». Відповідно до п.29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Оскільки, предметом даної закупівлі є електрична енергія – національним стандартом для неї є ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності», який не передбачає довідок від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Дана вимога не узгоджуються із вимогами законодавства. Встановивши наведені вище умови у Документації, Ви порушуєте положення пункту 29 Особливостей. Наша позиція підтверджується актуальною практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до якої замовник також встановив вимогу щодо довідок від всіх операторів системи розподілу, а саме рішення №3653-р/пк-пз від 23.03.2023 (UA-2023-03-09-009493-a). Вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації, в іншому випадку буде подана скарга в АМКУ. До вимоги додається практику АМКУ, зазначена вище.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 23.03.2023 №3653.pdf 12.07.2023 15:30
Дата подачі:
12.07.2023 15:30
Вирішення:
Шановний Учаснику! Дякуємо за зауваження.
Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі — Особливості) замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Дніпропетровською обласною прокуратурою були внесені зміни до п.п. 9-10 п. 3. додатку № 1 до тендерної документації. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщені в електронній системі закупівель 13.07.2023 року.
Уповноважена особа Гордіна Н.В.
______________
(підпис)
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Незаконна вимога в ТД
Номер:
d077caeced1b4ade98f736b813db6bc3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-12-004556-a.a3
Назва:
Незаконна вимога в ТД
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовнику! Відповідно до п.3 Додатку №1 Ви висуваєте вимогу: «Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій». Відповідно до п.29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Оскільки, предметом даної закупівлі є електрична енергія – національним стандартом для неї є ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності», який не передбачає довідок від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Дана вимога не узгоджуються із вимогами законодавства. Встановивши наведені вище умови у Документації, Ви порушуєте положення пункту 29 Особливостей. Наша позиція підтверджується актуальною практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до якої замовник також встановив вимогу щодо довідок від всіх операторів системи розподілу, а саме рішення №3653-р/пк-пз від 23.03.2023 (UA-2023-03-09-009493-a). Вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації, в іншому випадку буде подана скарга в АМКУ. До вимоги додається практику АМКУ, зазначена вище.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2023 15:27
Опис причини скасування:
...
Дата скасування:
12.07.2023 15:29
Вимога
Вирішена
Кол-центр
Номер:
c3025fd78923498288890586aa0b16bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-12-004556-a.c2
Назва:
Кол-центр
Вимога:
Шаноний замовник! Відповідно до пп 9 розділу 3 Додатку 1 Надання довідки про наявність кол-центру / контакт-центру на території Дніпропетровської області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Учасник також має підтвердити виконання усіх вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 щодо особистого кабінету споживача. В якому законодавчому акті вказано, що замовник має право вибирати регіон в якому має бути кол-центр? Ви порушуєте право Учасника на добросовісної конкуренцію!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2023 13:52
Вирішення:
Шановний Учаснику! Дякуємо за зауваження.
Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі — Особливості) замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Дніпропетровською обласною прокуратурою були внесені зміни до п.п. 9-10 п. 3. додатку № 1 до тендерної документації. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщені в електронній системі закупівель 13.07.2023 року.
Уповноважена особа Гордіна Н.В.
______________
(підпис)
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Центр обслуговування споживачів (клієнтів)
Номер:
db34c3f12eda4f4ea19ee83576a656a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-12-004556-a.c1
Назва:
Центр обслуговування споживачів (клієнтів)
Вимога:
Шановний замовник! Відповідно до пп7 розділу 3 Додатку 1 Надання довідки про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.»ВІДПОВІДНО ДО ЯКОГО ЗАКОНУ ви використовуєте прив'язку до регіонів? В законодавстві немає забов'язання мати Центру обслуговування споживачів (клієнтів) в регіоні Замовника. Вважаю данний пункт і всі анологічні дискримінацією постачальників з інши регіонів. Відповідно Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення КОНКУРЕНТНОГО середовища та розвиток ДОБРОСОВІСТНОЇ конкуренції. Відсутність у тендерній документації дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси замовників та учасників процедури закупівлі – електропостачальників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2023 13:52
Вирішення:
Шановний Учаснику! Дякуємо за зауваження.
Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників. Також звертаємо увагу, що однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору є підготовка якісної тендерної документації. Відсутність у ній дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси замовників та постачальників.
Трактування вимоги стосовно «Надання довідки про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.»;
«Надання довідки про наявність кол-центру / контакт-центру на території Дніпропетровської області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.» ґрунтується необхідністю підтвердження учасниками, для яких відповідно до положень п. 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, та постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 373 створення центрів обслуговування споживачів та/або кол-центрів не є обов'язковим.
Відповідно до вимог п. 8.3.6 та п.8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» електропостачальник зобов‘язаний проводити особистий прийом споживачів.
У свою чергу споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії.
Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію.
Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через значну територіальну віддаленість.
Тому, вважаємо, що намір замовника реалізувати свої законодавчо закріплені права на можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника, а також права на особистий прийом та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв не суперечать вимогам законодавчих актів України та жодним чином не порушують Закон України «Про публічні закупівлі».
Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України.
На даний час на території Дніпропетровської області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Відповідна вимога відповідає вимогам антимонопольного законодавства.
Частиною 3 ст. 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.».
Отже, вимога тендерної документації є ґрунтовною, не упередженою та не дискримінаційною.
Уповноважена особа Гордіна Н.В.
______________
(підпис)
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.08.2023 13:19