• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Рекламно-інформаційні поліграфічні матеріали для рекламування послуг ПАТ «Укрпошта»

Завершена

990 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 950.00 UAH
Період оскарження: 31.01.2018 16:27 - 12.02.2018 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції

Номер: c9a11bd8f9a84761ad40d6c2a25f09c6
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-31-003463-c.c1
Назва: СКАРГА на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
СКАРГА на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції Відповідно до протоколу № 2 від 22.02.2018 року розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі: ДК 021:2015- 22140000-3 - Проспекти (рекламно-інформаційні поліграфічні матеріали для рекламування послуг ПАТ «Укрпошта») відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Ландпресс», оскільки учасник не відповідає встановленому кваліфікаційному критерію тендерної документації за закупівлю Рекламно-інформаційних поліграфічних матеріалів для рекламування послуг ПАТ «Укрпошта». Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі абз.1 п.1 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо такі дії Замовника протиправними та такими, що суперечать нормам чинного законодавства. У відповідності до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» врегульовано кваліфікаційні критерії. Так, згідно вказаної норми Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Відхиляючи тендерну пропозицію ТОВ «Ландпресс» на підставі абз.1 пункту 1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник послався на той факт, що учасником надано довідку, в якій не зазначено строк дії аналогічних договорів, а лише дати їх укладання. Таким чином, Замовник вважає, що строк дії договору є однією із складових його змісту. Безперечно, строк дії договору є істотною умовою договору. Саме тому, при укладені усіх договорів з контрагентами ТОВ "Ландпресс" погоджується строк їх дії. На підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт ТОВ "Ландпресс" разом із довідкою були надані копії договору № 2209/1 від 22.09.2015 року на виготовлення поліграфічної продукції, розділом 9 якого врегульовано строк дії договору, разом з рекомендаційним листом та координатами особи, яка може підтвердити рекомендації. Крім того, ТОВ "Ландпресс" була надана копія договору № 1815-1 від 18.11.2015 року на виготовлення поліграфічної продукції, розділом 8 якого врегульовано строк дії договору, разом з відгуком співпраці. В довідці зазначені координати особи, яка може підтвердити факт якість виконання робіт. Також, ТОВ "Ландпресс" була надана копія договору № 6 про надання послуг від 04.06.2016 року, розділом 7 якого врегульовано термін дії договору разом з відгуком про виконання договору. В довідці зазначені координати особи, яка може підтвердити факт якість виконання робіт. І, ТОВ "Ландпресс" була надана копія договору № 24-1/12 про надання поліграфічних послуг від 24.12.2015 року, розділом 8 якого врегульовано строк дії договору разом з відгуком про виконання договору. В довідці зазначені координати особи, яка може підтвердити факт якість виконання робіт. Більш того, до вказаних вище документів були надані акти здачі-приймання робіт, видаткові накладні, платіжні доручення та інші первинні документи, що підтверджують факт виконання загаданих договорів. Отже, ТОВ "Ландпресс" у повній мірі підтвердило свій досвід виконання аналогічних договорів. Вважаємо, що Замовником неправомірно був зроблений висновок про порушення ТОВ «Ландпресс» вимог абз.1 пункту 1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині надання документів, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів. Що твердження Замовника про те, що учасником надано довідку, в якій не зазначено строк дії аналогічних договорів, а лише дати їх укладання, вважаємо його надуманим та формальним. Так, додатком 1 до Тендерної документації відкритих торгів щодо закупівлі: ДК 021:2015- 22140000-3 - Проспекти (рекламно-інформаційні поліграфічні матеріали для рекламування послуг ПАТ «Укрпошта») визначено інформацію та критерії, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». До таких документів Замовником віднесено довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного (під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, за умовами якого було виготовлено та поставлено рекламно-інформаційну поліграфічну продукцію), раніше укладеного, договору (не менше трьох) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) та позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору. Отже, самим Замовником визначено довільну форму такої довідки, оскільки жодними нормами законодавства не встановлено її форми, а тому, Замовник не може вимагати чіткого заповнення такої довідки. Головним призначенням встановлення такого критерію є надання учасниками документів, що підтверджують досвід виконання аналогічного договору на виконання приписів ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимогу щодо надання довідки та листів-відгуків ТОВ «Ландпресс» було виконано в повному обсязі. Більш того, ТОВ «Ландпресс» було надано самі копії таких договорів та первинні документи, що підтверджують їх повне виконання. Як вже було зазначено вище, згідно абз.2 ч.4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином, ми вважаємо, що Замовник - ПАТ «Укрпошта» прийшов до помилкового висновку про невідповідність ТОВ «Ландпресс» встановленому кваліфікаційному критерію та відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Ландпресс". Згідно абз.3 ч.2 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Рішення, що оскаржується було прийнято та оприлюднене 22.02.2018 року. Таким чином, строк на подання скарги спливає 27.02.2018 року. З огляду на вищезазначене та керуючись ст.ст.16,30 Закону України «Про публічні закупівлі»,- ПРОШУ: Розглянути та задовольнити скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Ландпресс». Зобов’язати Публічне акціонерне товариство «Укрпошта» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ландпресс», оформлене протоколом № 2 від 22.02.2018 року. Додатки: 1.Копія протоколу № 2 від 22.02.2018 року; 2. Копія договору № 2209/1 від 22.09.2015 року; 3. Копія договору № 1815-1 від 18.11.2015 року; 4. Копія договору № 6 про від 04.06.2016 року ; 5. Копія договору № 24-1/12 від 24.12.2015 року; 6.Копії відгуків про виконання договорів; 7.Копія довідки від 12.02.2018 року; 4.Квитанція про сплату коштів за подання скарги. 5.Повідомлення УДКСУ Харківській обл.. у Київському районі З повагою, Директор ТОВ “Ландпресс” Федченко С.В. 28.02.2018 року Суб’єкт оскарження (Учасник): Товариство з обмеженою відповідальністю “ЛАНДПРЕСС” Код ЭДРПОУ: 39762329 м.Харків, вул.Алчевських,2, офіс 2-9, 61002 E-mail: pe.astropress gmail.com Тел: 0661148888 Замовник, дії якого оскаржуються: Публічне акціонерне товариство «Укрпошта» Код ЭДРПОУ:21560045 вул. Хрещатик, м. Київ, 22, 01001 E-mail: zapyt@ukrposhta.com Інформація про закупівлю ID: e8d103a43e3241e18ba3541e12268f2e Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-01-31-003463-с Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника: 22.02.2018 року Плата за подання скарги –5000 грн. Без ПДВ СКАРГА на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції Відповідно до протоколу № 2 від 22.02.2018 року розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі: ДК 021:2015- 22140000-3 - Проспекти (рекламно-інформаційні поліграфічні матеріали для рекламування послуг ПАТ «Укрпошта») відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Ландпресс», оскільки учасник не відповідає встановленому кваліфікаційному критерію тендерної документації за закупівлю Рекламно-інформаційних поліграфічних матеріалів для рекламування послуг ПАТ «Укрпошта». Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі абз.1 п.1 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо такі дії Замовника протиправними та такими, що суперечать нормам чинного законодавства. У відповідності до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» врегульовано кваліфікаційні критерії. Так, згідно вказаної норми Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Відхиляючи тендерну пропозицію ТОВ «Ландпресс» на підставі абз.1 пункту 1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник послався на той факт, що учасником надано довідку, в якій не зазначено строк дії аналогічних договорів, а лише дати їх укладання. Таким чином, Замовник вважає, що строк дії договору є однією із складових його змісту. Безперечно, строк дії договору є істотною умовою договору. Саме тому, при укладені усіх договорів з контрагентами ТОВ "Ландпресс" погоджується строк їх дії. На підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт ТОВ "Ландпресс" разом із довідкою були надані копії договору № 2209/1 від 22.09.2015 року на виготовлення поліграфічної продукції, розділом 9 якого врегульовано строк дії договору, разом з рекомендаційним листом та координатами особи, яка може підтвердити рекомендації. Крім того, ТОВ "Ландпресс" була надана копія договору № 1815-1 від 18.11.2015 року на виготовлення поліграфічної продукції, розділом 8 якого врегульовано строк дії договору, разом з відгуком співпраці. В довідці зазначені координати особи, яка може підтвердити факт якість виконання робіт. Також, ТОВ "Ландпресс" була надана копія договору № 6 про надання послуг від 04.06.2016 року, розділом 7 якого врегульовано термін дії договору разом з відгуком про виконання договору. В довідці зазначені координати особи, яка може підтвердити факт якість виконання робіт. І, ТОВ "Ландпресс" була надана копія договору № 24-1/12 про надання поліграфічних послуг від 24.12.2015 року, розділом 8 якого врегульовано строк дії договору разом з відгуком про виконання договору. В довідці зазначені координати особи, яка може підтвердити факт якість виконання робіт. Більш того, до вказаних вище документів були надані акти здачі-приймання робіт, видаткові накладні, платіжні доручення та інші первинні документи, що підтверджують факт виконання загаданих договорів. Отже, ТОВ "Ландпресс" у повній мірі підтвердило свій досвід виконання аналогічних договорів. Вважаємо, що Замовником неправомірно був зроблений висновок про порушення ТОВ «Ландпресс» вимог абз.1 пункту 1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині надання документів, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів. Що твердження Замовника про те, що учасником надано довідку, в якій не зазначено строк дії аналогічних договорів, а лише дати їх укладання, вважаємо його надуманим та формальним. Так, додатком 1 до Тендерної документації відкритих торгів щодо закупівлі: ДК 021:2015- 22140000-3 - Проспекти (рекламно-інформаційні поліграфічні матеріали для рекламування послуг ПАТ «Укрпошта») визначено інформацію та критерії, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». До таких документів Замовником віднесено довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного (під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, за умовами якого було виготовлено та поставлено рекламно-інформаційну поліграфічну продукцію), раніше укладеного, договору (не менше трьох) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) та позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору. Отже, самим Замовником визначено довільну форму такої довідки, оскільки жодними нормами законодавства не встановлено її форми, а тому, Замовник не може вимагати чіткого заповнення такої довідки. Головним призначенням встановлення такого критерію є надання учасниками документів, що підтверджують досвід виконання аналогічного договору на виконання приписів ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимогу щодо надання довідки та листів-відгуків ТОВ «Ландпресс» було виконано в повному обсязі. Більш того, ТОВ «Ландпресс» було надано самі копії таких договорів та первинні документи, що підтверджують їх повне виконання. Як вже було зазначено вище, згідно абз.2 ч.4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином, ми вважаємо, що Замовник - ПАТ «Укрпошта» прийшов до помилкового висновку про невідповідність ТОВ «Ландпресс» встановленому кваліфікаційному критерію та відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Ландпресс". Згідно абз.3 ч.2 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Рішення, що оскаржується було прийнято та оприлюднене 22.02.2018 року. Таким чином, строк на подання скарги спливає 27.02.2018 року. З огляду на вищезазначене та керуючись ст.ст.16,30 Закону України «Про публічні закупівлі»,- ПРОШУ: Розглянути та задовольнити скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Ландпресс». Зобов’язати Публічне акціонерне товариство «Укрпошта» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ландпресс», оформлене протоколом № 2 від 22.02.2018 року. Додатки: 1.Копія протоколу № 2 від 22.02.2018 року; 2. Копія договору № 2209/1 від 22.09.2015 року; 3. Копія договору № 1815-1 від 18.11.2015 року; 4. Копія договору № 6 про від 04.06.2016 року ; 5. Копія договору № 24-1/12 від 24.12.2015 року; 6.Копії відгуків про виконання договорів; 7.Копія довідки від 12.02.2018 року; 4.Квитанція про сплату коштів за подання скарги. 5.Повідомлення УДКСУ Харківській обл.. у Київському районі З повагою, Директор ТОВ “Ландпресс” Федченко С.В. 28.02.2018 року
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.03.2018 21:30
Автор: ТОВ Ландпресс, Садохін Дмитро Сергійович +380661148888 pe.astropress@gmail.com