-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з твердими забруднюючими речовинами з суден
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид предмета закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги у сфері поводження з твердими забруднюючими речовинами з суден за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: територія ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний): 65481, вул. Берегова 11, м. Южне, Одеська обл., акваторія МП Південний. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2023 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 250 000,00 грн. без ПДВ/ 300 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24.07.2023 о 12-00 год. 12. Умови оплати: за фактично надані Послуги, на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг(зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. При цьому, документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, але не складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу на українську мову. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Скарга
- 13 Інформація щодо залучення субпідрядників.pdf 04.08.2023 09:38
- 13.1 ДОГОВІР ЕКОВДМ.pdf 04.08.2023 09:38
- 13.1.1 Ліцензія_екології_на_небезпечні_відходи_ЕКОВДМ.pdf 04.08.2023 09:38
- 13.1.2 Довідка_ЕКОВДМ_ТОВ_УТІЛЬВТОРПРОМ.pdf 04.08.2023 09:38
- 13.4 Ліцензія Мінприроди_ТОВ УТІЛЬВТОРПРОМ.pdf 04.08.2023 09:38
- 13.3 Ліцензія_Наказ Мінприроди_336 Перелік небезпечних відходів згідно Ліцензії.pdf 04.08.2023 09:38
- Скарга до АМКУ.docx 04.08.2023 09:38
- Протокол УО (визначення переможця) (1).docx 04.08.2023 09:38
- ТД Послуги у сфері повод. з твер.забр.речов.з суден.docx 04.08.2023 09:38
- Скарга до АМКУ.PDF 04.08.2023 09:38
- Рішення від 07.08.2023 № 12130.pdf 07.08.2023 17:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.08.2023 № 12666.pdf 15.08.2023 16:00
- Рішення від 14.08.2023 № 12666.pdf 17.08.2023 10:12
- Пояснення по суті скарги.docx 09.08.2023 14:49
- пояснення по суті скарги.pdf 09.08.2023 14:49