• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування системи відеоспостереження (код ДК 021:2015 50340000-0 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання)

Завершена

426 115.90 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 130.58 UAH
Період оскарження: 11.07.2023 16:38 - 16.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо визначення ціни пропозиції

Номер: 9f66acae8da8426caa854566e78c20e1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-11-011159-a.b1
Назва: Щодо визначення ціни пропозиції
Вимога:
У п.6 Розділу 3 Тендерної документації вказано: "Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника на виконання робіт (надання послуг), повинна бути розрахована відповідно до кошторисних норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281". Проте у п.1.1 «Настанови з визначення вартості будівництва», затв. наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281" зазначено, що: "Ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування". Послуги з технічного обслуговування системи відеоспостереження (код ДК 021:2015 50340000-0 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання), що є предметом закупівлі, не підпадають під визначення жодного виду будівництва. Таким чином, вимоги «Настанови з визначення вартості будівництва», затв. наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281" не повинні застосовуватись під час визначення вартості (ціни) пропозиції учасника закупівлі. Вимагаємо вилучити з п.6 Розділу 3 Тендерної документації зазначену вище вимогу щодо визначення ціни пропозиції відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», затв. наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до п. 6 розділу 3 тендерної документації ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника на виконання робіт (надання послуг), повинна бути розрахована відповідно до кошторисних норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова). Разом з тим, в тендерній документації відсутні вимоги щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції документів, визначених Настановою, зокрема, договірної ціни, локального кошторису тощо. Ця вимога стосується саме переможця, оскільки, згідно з вимогами проекту договору, учасник має скласти додаток 2 до договору, яким є договірна ціна, частиною якої також є локальні кошториси. Хоча, як зазначено у вимозі, Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування, але, разом з тим, Настановою також затверджено форми договірної ціни (додаток 30 до Настанови) та локального кошторису (додаток 1 до Настанови). Іншими нормативними актами форми договірної ціни та локального кошторису не затверджені. Частиною 1 ст. 8 Цивільного кодексу України визначено, що у випадку, коли цивільні відносини не врегульовані цим Кодексом, іншими актами цивільного законодавства або договором, вони регулюються тими правовими нормами цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, що регулюють подібні за змістом цивільні відносини (аналогія закону). Саме це зумовило посилання в тендерній документації на норми Настанови. Отже, норми тендерної документації відповідають вимогам чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено