• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення Територіального центру соціального обслуговування населення Солом’янського району міста Києва за адресою: бульвар Вацлава Гавела, 83-А

Торги відмінено

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження: 11.07.2023 16:02 - 16.07.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 0a4fe983115740be8960f77819b271a3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-11-010060-a.b2
Назва: С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
ОРГАН ОСКАРДЖЕННЯ: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, МСП-03680 вул. Митрополита Василя Липківського, 45 СКАРЖНИК (суб’єкт скарження): Товариство з обмеженою відповідальністю «Будкомплект» в особі директора Губатий Олександр Кузьмич 08500, Україна, обл. Київська, м. Фастів, вул. Білоцерківська, 1. ЄДРПОУ 20602646 тел.: 067-231-85-96 e-mail: Viking-@ukr.net ЗАМОВНИК, ДІЇ ЯКОГО ОСКАРЖУЮТЬСЯ: Територіальний центр соціального обслуговування населення (надання соціальних послуг) Солом’янського району м. Києва, 03126, м. Київ, бул. В.Гавела, 83-А ЄДРПОУ 22893688 тел. (044) 455-37-29 E-mail: tcson_sol@ukr.net СТОСОВНО ДЕРЖАВНОЇ ЗАКУПІВЛІ: UA-2023-07-11-010060-a 90082c7524294c7aa55c70521c387260 ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ: Код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) ЗАГАЛЬНА ОЧІКУВАННА ВАРТІСТЬ: 1 500 000,00 грн. з ПДВ С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» 11 липня 2023 року Замовник на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю UA-2023-07-11-010060-a Код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). 20 липня 2023 року відбувся електронний аукціон. 26 липня 2023 року Замовник розмістив на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол № 48 уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, яким відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «Будкомплект» ( 1 098 000,00 грн. з ПДВ). ТОВ «Будкомплект» вважає це рішення Замовника незаконним, таким, що порушує вимоги пунктів 2, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частину 4 статті 5; частину 4 статті 22; пункт 1 частини 3 статті 29 Закону. І У Протоколі № 48 від 26 липня 2023 року Замовник стверджує, що буцімто (цитуємо): «Тендерною документацією передбачена вимога про наявність програмного забезпечення комплексу АВК-5 або аналогічному ліцензійному комплексі, така ліцензія повинна бути видана на ім’я учасника, проте відповідно до поданої ТОВ «Будкомплект» копії ліцензії № 01/43116 вбачається, що вона надана Фізичній особі-підприємцю Стельмаху Івану Степановичу на використання ПК АВК-5 у власному виробництві, без права передоручення третім особам, у зв’язку з чим така тендерна пропозиція має бути відхилена». Насправді пунктом 7 Розділу ІІІ Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), встановлено вимогу (цитуємо): «До кошторисного розрахунку мають бути надані підтверджуючі розрахунки у відповідності до державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень, а саме: Кошторисна документація (розроблена в ліцензованому програмному комплексі АВК-5 або аналогічному ліцензованому програмному комплексіта додатково інформаційну модель комплексу АВК-5 або аналогічну модель формату IMD,), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, (копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації завірена печаткою та підписом інженера- проектувальника, подається у складі тендерної пропозиції) у складі: - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та включаючи витрати на технічний нагляд 1,5%); - Договірна ціна (визначається з урахуванням експертизи та витрати на технічний нагляд 1,5% ); - Дефектний акт; - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку; Для надання послуг повинні використовуватися якісні матеріали, машини і механізми які відповідають вимогам діючого законодавства, а також застосовуватися заходи із захисту довкілля. Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам (технічна частина тендерної документації) буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Ціна пропозиції Учасника (договірна ціна) - сума за яку Учасник пропонує виконати перелік послуг, передбачених в технічній частині тендерної документації. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до державних будівельних норм із урахування змін та доповнень. Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Вартість тендерної пропозиції включає вартість всіх послуг передбачених Додатком 4 до тендерної документації. У разі, якщо у пропозиції Учасника не включені будь-які обсяги послуг, передбачені умовами тендерної документації, або обсяги послуг відрізняються від технічного завдання, така пропозиція відхиляється. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на торги та самостійно несе витрати на їх отримання. Структура договірної ціни є динамічною і визначається у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, з урахуванням змін та доповнень. До розрахунку ціни тендерної пропозиції Учасника невключаються витрати понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі, зокрема витрати на оплату послуг інформаційних систем в мережі Інтернет, витрати пов’язані із оформленням забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке вимагається), витрати пов’язані із укладанням договору про закупівлю, у т.ч. і ті, що не пов’язані із його нотаріальним посвідченням (якщо такі будуть). Тендерна пропозиція Учасника, в ціну якої включено будь які витрати понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі, що безпосередньо не стосуються виконання послуг, відхиляється замовником. Зазначені витрати (якщо такі будуть) сплачуються Учасником за рахунок його прибутку». Вимога наявності ліцензії програмного забезпечення комплексу АВК-5 або аналогічному ліцензійному комплексі, виданої саме на ім’я учасника відсутня. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Будкомплект» надано як зазначену ліцензію, так і підтверджуючі документи про те, що Стельмах Іван Степанович, працює інженером-проектувальником в частині кошторисної документації ТОВ «Будкомплект» за договором № 6 від 03 січня 2023 року, що, відповідно до статей 6, 627, глави 61, глави 63 Цивільного кодексу України є законним підтвердженням відносин між роботодавцем та працівником. Тому вважаємо, що учасник ТОВ «Будкомплект» виконав вимоги, встановлені Замовником. Таким чином, Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект» порушив вимоги пунктів 2, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частину 4 статті 5; частину 4 статті 22; пункт 1 частини 3 статті 29 Закону. ІІ У Протоколі № 48 від 26 липня 2023 року Замовник стверджує (цитуємо): «Учасником в кошторисних розрахунках неправомірно застосовано – Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та включаючи витрати на технічний нагляд 1,5%)». Насправді у Додатку № 5 ТД за цією закупівлею пунктом 1.3. встановлено (цитуємо): «Обсяги та вартість робіт визначаються проектною/кошторисною документацією (Додатки № 1, 2), що є невід’ємною частиною цього Договору, розробленою у встановленому законодавством порядку згідно Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. № 281. А пунктом 2.2. цього Додатку № 5 ТД встановлено (цитуємо): «Порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно положень Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. № 281». Відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (цитатуємо): «Учасник у складі пропозиції надає договірну ціну, локальні кошториси, відомості ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат та інші документи відповідно до своєї тендерної пропозиції Вказані розрахунки надаються згідно з кошторисними нормами України. Відповідно до пункту 4.41 «Настанови з визначення вартості будівництва», кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися з моменту складання інвесторської кошторисної документації. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. В той же час відповідно до пункту 5.33 «Настанови з визначення вартості будівництва», до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Згідно з Постановою КМУ від 29 липня 2020 р. № 671 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2021-2023» роки на кінець 2023 року задекларований Урядом показник інфляції становить 8,3%. Дана позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4010-р/пк-пз від 21.04.2022 (UA-2021-12-31-000603-a); №6967-р/пк-пз від 22.05.2023 (UA-2023-04-17-006031-a.c1). Зважаючи на це, учасником ТОВ «Будкомплект» правомірно застосовано – Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначено з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та включаючи витрати на технічний нагляд 1,5%). Таким чином, Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект» порушив вимоги пунктів 2, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частину 4 статті 5; частину 4 статті 22; пункт 1 частини 3 статті 29 Закону. Виходячи з викладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 55, 56, 59 Постанови Кабінету міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ТОВ «Будкомплект» ПРОСИТЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол № 48 уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною від 26 липня 2023 року. 4. Зобов’язати Замовника визнати переможцем учасника ТОВ «Будкомплект» за результатами відкритих торгів у закупівлі UA-2023-07-11-010060-a Код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Додаток: 1) Протокол № 48 уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною від 26 липня 2023 року; 2) тендерна документація Замовника; 3) ЦПД договір № 6 від 03.01.2023 року; 4) копія ліцензії на АВК-5; 5) копія сертифіката і свідоцтва інженера-кошторисника; 6) проект договору Додаток 5 ТД. Директор ТОВ «Будкомплект» Губатий О.К. 31 липня 2023 року
Дата розгляду скарги: 15.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.08.2023 19:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.08.2023 13:18
Дата виконання рішення Замовником: 19.08.2023 10:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення скасовано
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Будкомплект", Губатий Олександр 380672318596 viking-@ukr.net
Вимога
Без відповіді

Вимога скасувати Протокол № 48 від 26 липня 2023 року уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною за закупівлею UA-2023-07-11-010060-a Код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).

Номер: ab92e75320a749a3a1e831dabc3196a8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-11-010060-a.a1
Назва: Вимога скасувати Протокол № 48 від 26 липня 2023 року уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною за закупівлею UA-2023-07-11-010060-a Код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Вимога:
Вих. № 1567 від 27.07.2023 р. Уповноваженій особі Територіальний центр соціального обслуговування населення (надання соціальних послуг) Солом’янського району м.Києва Метеля О.Ф. ВИМОГА Протоколом № 48 від 26 липня 2023 року уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною за закупівлею UA-2023-07-11-010060-a Код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «Будкомплект» (1 098 000,00 грн., з ПДВ). Ми не погоджуємося із вказаним рішенням і вимагаємо його скасувати з огляду на наступне. У Протоколі № 48 від 26 липня 2023 року Замовник стверджує, що буцімто (цитуємо): «Тендерною документацією передбачена вимога про наявність програмного забезпечення комплексу АВК-5 або аналогічному ліцензійному комплексі, така ліцензія повинна бути видана на ім’я учасника, проте відповідно до поданої ТОВ «Будкомплект» копії ліцензії № 01/43116 вбачається, що вона надана Фізичній особі-підприємцю Стельмаху Івану Степановичу на використання ПК АВК-5 у власному виробництві, без права передоручення третім особам, у зв’язку з чим така тендерна пропозиція має бути відхилена». Насправді пунктом 7 Розділу ІІІ Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), встановлено вимогу (цитуємо): «До кошторисного розрахунку мають бути надані підтверджуючі розрахунки у відповідності до державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень, а саме: Кошторисна документація (розроблена в ліцензованому програмному комплексі АВК-5 або аналогічному ліцензованому програмному комплексіта додатково інформаційну модель комплексу АВК-5 або аналогічну модель формату IMD,), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, (копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації завірена печаткою та підписом інженера- проектувальника, подається у складі тендерної пропозиції) у складі: - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та включаючи витрати на технічний нагляд 1,5%); - Договірна ціна (визначається з урахуванням експертизи та витрати на технічний нагляд 1,5% ); - Дефектний акт; - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку; Для надання послуг повинні використовуватися якісні матеріали, машини і механізми які відповідають вимогам діючого законодавства, а також застосовуватися заходи із захисту довкілля. Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам (технічна частина тендерної документації) буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Ціна пропозиції Учасника (договірна ціна) - сума за яку Учасник пропонує виконати перелік послуг, передбачених в технічній частині тендерної документації. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до державних будівельних норм із урахування змін та доповнень. Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Вартість тендерної пропозиції включає вартість всіх послуг передбачених Додатком 4 до тендерної документації. У разі, якщо у пропозиції Учасника не включені будь-які обсяги послуг, передбачені умовами тендерної документації, або обсяги послуг відрізняються від технічного завдання, така пропозиція відхиляється. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на торги та самостійно несе витрати на їх отримання. Структура договірної ціни є динамічною і визначається у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, з урахуванням змін та доповнень. До розрахунку ціни тендерної пропозиції Учасника невключаються витрати понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі, зокрема витрати на оплату послуг інформаційних систем в мережі Інтернет, витрати пов’язані із оформленням забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке вимагається), витрати пов’язані із укладанням договору про закупівлю, у т.ч. і ті, що не пов’язані із його нотаріальним посвідченням (якщо такі будуть). Тендерна пропозиція Учасника, в ціну якої включено будь які витрати понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі, що безпосередньо не стосуються виконання послуг, відхиляється замовником. Зазначені витрати (якщо такі будуть) сплачуються Учасником за рахунок його прибутку». Вимога наявності ліцензії програмного забезпечення комплексу АВК-5 або аналогічному ліцензійному комплексі, виданої саме на ім’я учасника відсутня. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Будкомплект» надано як зазначену ліцензію, так і підтверджуючі документи про те, що Стельмах Іван Степанович, працює інженером-проектувальником в частині кошторисної документації ТОВ «Будкомплект» за договором № 6 від 03 січня 2023 року. Тому вважаємо, що учасник ТОВ «Будкомплект» виконав вимоги, встановлені Замовником. У Протоколі № 48 від 26 липня 2023 року Замовник стверджує (цитуємо): «Учасником в кошторисних розрахунках неправомірно застосовано – Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та включаючи витрати на технічний нагляд 1,5%)». Насправді у Додатку № 5 ТД за цією закупівлею пунктом 1.3. встановлено (цитуємо): «Обсяги та вартість робіт визначаються проектною/кошторисною документацією (Додатки № 1, 2), що є невід’ємною частиною цього Договору, розробленою у встановленому законодавством порядку згідно Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281. Відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (цитатуємо): «Учасник у складі пропозиції надає договірну ціну, локальні кошториси, відомості ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат та інші документи відповідно до своєії тендерної пропозиції Вказані розрахунки надаються згідно з кошторисними нормами України. Відповідно до пункту 4.41 «Настанови з визначення вартості будівництва», кошти на покриття додаткових витрат, повязаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися з моменту складання інвесторської кошторисної документації. Кошти на покриття додаткових витрат, повязаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. В той же час відповідно до пункту 5.33 «Настанови з визначення вартості будівництва», до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Згідно з Постановою КМУ від 29 липня 2020 р. № 671 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2021-2023» роки на кінець 2023 року задекларований Урядом показник інфляції становить 8,3%. Дана позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4010-р/пк-пз від 21.04.2022 (UA-2021-12-31-000603-a); №6967-р/пк-пз від 22.05.2023 (UA-2023-04-17-006031-a.c1). Зважаючи на це, учасник ТОВ «Будкомплект» правомірно застосовано – Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначено з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та включаючи витрати на технічний нагляд 1,5%. Враховуючи наведене, вимагаємо скасувати Протокол № 48 від 26 липня 2023 року уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною за закупівлею UA-2023-07-11-010060-a Код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). В протилежному випадку, будемо вимушені оскаржувати рішення Замовника до АМКУ та до Держаудитслужби України. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії бюджетних коштів, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 44 Закону за порушення уповноваженими (службовими) особами замовників вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, передбачена відповідальність (стаття 191 Кримінального кодексу України – Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем, стаття 364 Кримінального кодексу України – Зловживання владою або службовим становищем). Директор ТОВ «Будкомплект» Губатий О.К. 27 липня 2023 р.
Пов'язані документи: Учасник