-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ
Природний газ
Завершена
2 230 897.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 154.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 154.00 UAH
Період оскарження:
22.01.2018 12:42 - 02.02.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Номер:
e1788139875147c599b14aeb96706da7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-22-000055-b.c3
Назва:
Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Вимога:
Відповідно до оголошення № UA-2018-01-22-000055-b, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 22 січня 2018 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-22-000055-b), КІЦМАНСЬКОЮ МІСЬКОЮ РАДОЮ (далі – Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю газового палива (природного газу).
12 лютого 2018 року було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІВЦІГАЗ ЗБУТ". Однак 21 лютого 2018 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" подало скаргу № 21/02/18-1 на незаконні дії тендерного комітету Замовника.
В результаті розгляду скарги, 12 березня 2018 року АМКУ було прийнято рішення №2162-р/пк-пз в якому зазначено, що пропозиція ТОВ "ЧЕРНІВЦІГАЗ ЗБУТ" не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути відхилена Замовником.
Враховуючи вищенаведене, Замовником скасовано рішення про визнання переможцем ТОВ "ЧЕРНІВЦІГАЗ ЗБУТ" та прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію зазначеного учасника з підстав, зазначених в рішенні АМКУ.
Одночасно 19 березня 2018 року Замовником було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю "Паливторг" (далі – Учасник-переможець). Проте у поданій Учасником тендерній пропозиції виявлено ряд суттєвих порушень, а саме:
1. Додатком №2 тендерної документації Замовника (затвердженої Рішенням тендерного комітету КІЦМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 22.01.2018 року) визначений перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, зокрема, перелік документів, які подаються переможцями торгів, у строк що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір, в тому числі міститься вимога надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету, дійсну на дату подання документів переможцем торгів.
На виконання даної вимоги Учасник-переможець надав у складі тендерної пропозиції скан-копію довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів (далі – Довідка), видану ГУ ДФС у Львівській області № 9867/10/13.01.17.05 від 19.03.2018 року для надання до ВІДДІЛУ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СОЛОНКІВСЬКОЇ ОТГ, що є суттєвим порушенням законодавства, оскільки відповідно до п. 3 Наказу Міністерства доходів і зборів України №567 від 10.10.2013 року така Довідка видається безоплатно на підставі заяви платника податків про видачу Довідки. Заява складається з обов’язковим посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, що передбачає надання органом доходів і зборів Довідки, та зазначенням найменування підприємства (установи, організації), до якого (якої) Довідку буде подано платником податків.
Враховуючи цей факт, Учасник-переможець порушив вимогу законодавства, надавши Замовнику Довідку, яка була призначена для іншої організації. Замовник ігнорував цей факт, чим порушив один із базових принципів публічних закупівель щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Отже, вважаємо, що Учасник-переможець ТОВ "Паливторг" порушив вимогу законодавства, а значить, його пропозиція має бути відхилена з цієї підстави.
2. Відповідно до п.п. 1 п.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника Учасник подає, як частину його пропозиції, документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним вимогам, одним з яких, зокрема, є наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Учасник повинен надати інформацію про наявність матеріально-технічної бази для виконання договору (вказати адресу офісу, перелік оргтехніки та комп’ютерної техніки, засобів зв’язку).
До довідки додаються копії правовстановлюючих документів, що підтверджують право власності на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази, визначені за довідкою (копії договорів купівлі-продажу чи інших документів, що підтверджують набуття права власності – свідоцтв про право власності, або технічних паспортів на транспортні засоби тощо); або копії документів, що підтверджують забезпечення учасника третіми особами відповідними послугами на договірних засадах. У випадку володіння об’єктами матеріально-технічної бази не на праві власності, а на праві користування, учасники закупівлі разом із правовстановлюючими документами додають в складі тендерної пропозиції фінансово-платіжні документи, що підтверджують факт оплати за користування обладнанням та матеріально-технічною базою перед власником таких засобів за 2017 рік.
У Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (вих.№20 від 25.01.2018 року), яку ТОВ "Паливторг" подало у складі своєї тендерної пропозиції, вказано про наявність лише одного офісного приміщення, яке орендує дана організація та яке знаходиться за адресою: 79026, Львівська обл., м. Львів, вул. Лазаренка, буд. 2, офіс 70. В той самий час на офіційному сайті ТОВ "Паливторг" (http://paluvtorg.com.ua) вказано про наявність ще двох офісних приміщень, які в довідці не зазначені та які знаходяться за адресами: Закарпатська обл., Мукачівський р-н, с. Павшино, вул. А. Волошина, 8 та м. Чернівці, вул. Фастівська, 30 В, к. 220. Крім того, Учасник-переможець не надав копії правовстановлюючих документів, що підтверджують право власності на ці об’єкти, чи фінансово-платіжні документи, що підтверджують факт оплати за оренду даних приміщень.
Про наявність представництва ТОВ "Паливторг" в м. Чернівці свідчить також і Довідка (вих. № 5 від 13.02.2018 року) надана цією організацією для участі в тендері Територіального управління Державної судової адміністрації України в Чернівецькій області на закупівлю природного газу (UA-2018-01-30-002717-c) копія якої додається.
Таким чином, Учасник-переможець ТОВ "Паливторг" надав неповну, а значить, недостовірну інформацію у довідці про матеріально-технічну базу, а також не надав документів, що підтверджують право власності на нерухоме майно чи факт його оренди, що є грубим невиконанням вимог тендерної документації. Отже, вважаємо, що його пропозиція має бути відхилена з цієї підстави.
3. Відповідно до п.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник торгів подає, як частину його пропозиції, документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним вимогам, одним з яких, зокрема, є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовником в тендерній документації визначено, що дана інформація надається у вигляді довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучатись до виконання договору та які мають необхідні знання та досвід за формою, визначеною Замовником.
Учасник-переможець ТОВ "Паливторг" порушив дану вимогу тендерної документації, надавши в своїй тендерній пропозиції Довідку про працівників, які мають необхідні знання і досвід по поставці заявленого товару (вих.№16 від 25.01.2018 року), яка не відповідає формі, встановленій Замовником в тендерній документації.
Отже, вважаємо, що Учасник-переможець ТОВ "Паливторг" порушив вимогу тендерної документації, а значить, його пропозиція має бути відхилена з цієї підстави.
4. В п. 1 гарантійного листа ТОВ "Паливторг" про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (вих. №43 від 31.01.2018 року) Учасник-переможець зазначає, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" не пропонує, не дає і не погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду у будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга (!) тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі.
Одночасно в п. 2 Тендерної пропозиції (вих.№40 від 19.03.2018 року) Учасник-переможець зазначає, що готовий оплатити юридичний супровід даної процедури закупівлі у розмірі 7000,00 грн. (семи тисяч гривень) у разі акцепту його пропозиції.
Заразом п.п.1 п.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) чітко встановлює, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі. Однак Замовник, грубо ігноруючи вимогу законодавства, визнав ТОВ "Паливторг" переможцем торгів.
Таким чином, можна вбачати факт змови між Замовником та Учасником-переможцем, що не тільки є прямим порушенням п.п.1 п.1 ст. 17 та ст. 3 Закону, яка визначає, що публічні закупівлі мають здійснюватися на засадах добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням (!), але й ознаки антиконкуретних узгоджених дій, які усувають конкуренцію та змагальність між учасниками, а отже спотворюють результат, порушуючи тим самим право Замовника на отримання найбільш ефективного для нього результату, який досягається лише при наявності справжньої конкуренції.
Відповідно до ст.6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції, зокрема, укладення угод за умови прийняття іншими суб'єктами господарювання додаткових зобов'язань, які за своїм змістом або згідно з торговими та іншими чесними звичаями в підприємницькій діяльності не стосуються предмета цих угод, а також суттєвого обмеження конкурентоспроможності інших суб'єктів господарювання на ринку без об'єктивно виправданих на те причин. Антиконкурентними узгодженими діями вважається також вчинення суб'єктами господарювання схожих дій (бездіяльності) на ринку товару, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції у разі, якщо аналіз ситуації на ринку товару спростовує наявність об'єктивних причин для вчинення таких дій (бездіяльності).
П. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначено, що антиконкурентні узгоджені дії є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Відповідно до п. 4 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» вчинення антиконкурентних узгоджених дій забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом.
Оскільки, відповідно до п.4 ст.4 Закону України «Про захист економічної конкуренції», державний контроль за додержанням законодавства про захист економічної конкуренції, захист інтересів суб'єктів господарювання та споживачів від його порушень здійснюється органами Антимонопольного комітету України, просимо звернути увагу на факт антиконкурентних узгоджених дій, які склалися між Учасником-переможцем ТОВ "Паливторг" та Замовником «КІЦМАНСЬКОЮ МІСЬКОЮ РАДОЮ», та притягнути винних осіб до відповідальності, передбаченої законом.
Крім того, вважаємо, що пропозиція Учасника-переможця ТОВ "Паливторг" грубо порушує вимогу п.п.1 п.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а значить, має бути відхилена з цієї підстави.
5. Відповідно до п. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 (!) частини першої цієї статті.
Проте Учасник-переможець ТОВ "Паливторг" не надав Замовнику підтверджуючий документ, що учасник невизнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Таким чином, Учасник-переможець порушив вимогу, визначену частиною 3 ст. 17 Закону, а значить, його пропозиція має бути відхилена з цієї підстави.
Крім того, вимога щодо надання вищезгаданого документа учасником-переможцем відсутня в тендерній документації, що є вагомим порушенням ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та є підставою для відміни торгів на підставі ст. 31 цього Закону, яка визначає, що Замовник зобов’язаний відмінити торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а також порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом.
Отже, вважаємо, що Замовник допустив суворе порушення при оформленні та оприлюдненні тендерної документації, яке неможливо усунути, а значить, торги має бути відмінено.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовником було незаконно визнано переможцем учасника ТОВ "Паливторг", а також допущено суттєві порушення Закону України «Про публічні закупівлі» під час оформлення і оприлюднення тендерної документації і, крім того, грубо порушено вимоги Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконурентних узгоджених дій між ним та ТОВ "Паливторг".
Враховуючи вищевикладене, просимо:
1. Прийняти скаргу ТОВ "ЧЕРНІВЦІГАЗ ЗБУТ" до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визнання переможцем ТОВ "Паливторг".
4. Зобов’язати Замовника відмінити торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Додатки:
1. Копія довідки, яка подавалась ТОВ "Паливторг" для участі у закупівлі № UA-2018-01-30-002717-c, завантажена з сайту Уповноваженого органу, про наявність офісного приміщення в м. Чернівці – 1 прим. на 1 арк.;
2. Оригінал платіжного доручення про внесення плати за подання скарги з печаткою кредитної установи – 1 прим. на 1 арк.
Пов'язані документи:
Учасник
- 29 Довідка про наявність офісу в Чернівцях (1).pdf 29.03.2018 12:35
- платіжне доручення.pdf 29.03.2018 12:35
- скарга кіцманська міська рада.pdf 29.03.2018 12:36
- відповідь вимога 1 ст.jpg 30.03.2018 11:17
- відповідь вимога 3 ст.jpg 30.03.2018 11:17
- відповідь вимога 2 ст.jpg 30.03.2018 11:17
Дата подачі:
29.03.2018 12:36
Вирішення:
1. Відповідно до додатку 2 тендерної документації переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, учасником необхідно надати «Оригінал або нотаріально завірену копію довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету дійсну на дату подання документів переможцем торгів». 20 березня 2018 року переможцем ТОВ «Паливторг» надано довідку з ГУ ДФС у Львівській області про відсутність заборгованості станом на 13.03.2018р. та строком дії до 23 березня 2018 року, тобто учасник виконав вимоги тендерної документації. Додаткової вимоги щодо надання довідки з ДФС саме для участі в тендері Кіцманської міської ради в документації немає. Враховуючи вищенаведене дана вимога є безпідставною.
2. Відповідно до п.5 розділу ІІІ тендерної документації вимагалось подання учасником «інформація про наявність матеріально – технічної бази для виконання договору (вказати адресу офісу , перелік оргтехніки та комп’ютерної техніки, засобів зв’язку)». В складі пропозиції ТОВ «Паливторг» подано довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази для виконання договору, а також подано документи, що підтверджують право власності або право користування обладнанням, що зазначене в довідці. Вимоги про надання інформації про наявність ВСЬОГО обладнання, яке використовується учасником в процесі господарської діяльності в документації не було. Враховуючи вищенаведене дана вимога є безпідставною.
3. Відповідно до п.5 розділу ІІІ тендерної документації вимагалось подання учасником «довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучатись до виконання договору та які мають необхідні знання та досвід» за формою в якій має бути зазначено, ПІБ, посада, стаж роботи на підприємстві, телефон. В складі пропозиції ТОВ «Паливторг» подано довідку про працівників, в якій містяться всі необхідні відомості, а саме ПІБ, посада, стаж роботи на підприємстві, телефон. Враховуючи вищенаведене дана вимога є безпідставною.
4. В п.2 додатку 3 «Тендерна пропозиція» зазначено, що «Ми погоджуємося оплатити юридичний супровід даної процедури у розмірі 7000,00 грн. (сім тисяч грн.) у разі акцепту нашої пропозиції.**. Також зазначено, що **п. 2 додатку 3 включається в форму тендерної пропозиції за бажанням Учасника, в разі якщо Учасник не погоджується оплатити юридичний супровід даної процедури, це не є підставою для відхилення пропозиції цього Учасника та підставою для не укладання договору з переможцем торгів. Кіцманською міською радою укладено договір на юридично – консультаційне обслуговування з питань проведення закупівлі, однак Виконавець послуг не є посадовою особою Замовника або іншого державного органу та не впливає на рішення тендерного комітету. Водночас звертаємо увагу, що пропозицію ТОВ «Чернівцігаз збут» було відхилено на підставі рішення АМКУ №2162-р/пк-пз, оскільки учасником не було подано всіх необхідних документів. Твердження ТОВ «Чернівцігаз збут» щодо змови між Замовником і ТОВ «Паливторг» є безпідставними та необґрунтованими. Враховуючи вищенаведене дана вимога є безпідставною.
5. Додатком 2 тендерної документації передбачено, що «Замовник самостійно буде перевіряти інформацію про переможця в відкритих єдиних державних реєстрах». Відповідно до листа МЕРТУ №3302-06/906-06 від 15.01.2017р.» Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство» відноситься до таких реєстрів. Тому Замовник самостійно має право перевірити зазначену інформацію. Також додатково повідомляємо, що в складі пропозиції ТОВ «Паливторг» подано Витяг з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань станом на 29.01.2018р. де міститься інформація, що дані про перебування юридичної особи в процесі провадження у справі про банкрутство відсутня. Враховуючи вищенаведене дана вимога є безпідставною.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
628b6e9dc7404ba3af61d3ff47209182
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-22-000055-b.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
на незаконні дії тендерного комітету
Пов'язані документи:
Учасник
- оплата.pdf 21.02.2018 14:27
- скарга.pdf 21.02.2018 14:27
- рішення від 23.02.2018 № 1650.pdf 26.02.2018 16:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.03.2018 № 2162.pdf 13.03.2018 13:40
- Рішення від 12.03.2018 № 2162.pdf 15.03.2018 21:16
- клопотання про перенесення строків.jpg 01.03.2018 11:36
- пояснення3.jpg 01.03.2018 11:36
- пояснення1.jpg 01.03.2018 11:36
- пояснення2.jpg 01.03.2018 11:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.02.2018 14:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.03.2018 21:16
Дата виконання рішення Замовником:
19.03.2018 15:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
12 березня 2018 року АМКУ було прийнято рішення №2162-р/пк-пз в якому зазначено, що пропозиція ТОВ «Чернівцігаз збут» не відповідала вимогам тендерної документації та повинна бути відхилена Замовником. Враховуючи вищенаведене Замовником скасовано рішення про визнання переможцем ТОВ «Чернівцігаз збут» та прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію зазначеного учасника з підстав зазначених в рішенні АМКУ
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
a73452826b3e4e6dadd1039b7b4df737
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-22-000055-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
на незаконні дії тендерного комітету
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга Кіцмань.pdf 16.02.2018 22:50
- відповідь вимога.jpg 21.02.2018 16:51
- відповіль вимога 2 стор.jpg 21.02.2018 16:51
Дата подачі:
16.02.2018 22:56
Вирішення:
1. ТОВ "Чернівцігаз збут" подав у складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору про поставку природного газу, датований 2016 роком. Згідно з поясненнями зі сторони ТОВ "Чернівцігаз збут" даний Договір згідно п. 11.2 продовжений на наступний календарний рік та був дійсним в 2017 році. Також в складі пропозиції подано позитивний лист-відгук виданий в січні 2018 року, який свідчить про якісне виконання ТОВ «Чернівцігаз збут» своїх зобов’язань.
2. ТОВ "Чернівцігаз збут" подав у складі тендерної пропозиції Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 05.01.2018 року.
В Законі України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" не визначено строк дії витягу з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Дана інформація знаходиться у вільному доступі, з можливістю перевірки актуальності даних щодо організації.
3. ТОВ "Чернівцігаз збут" завантажив проект договору в складі пропозиції, а також додатково проект договору згідно тендерної документації було завантажено на етапі кваліфікації, після проведення аукціону.
Згідно протоколу №2 засідання тендерного комітету Кіцманської міської ради від 12.02.2018 року було прийнято рішення про визначення даного порушення таким, що не може бути причиною відхилення пропозиції ТОВ "Чернівцігаз збут".
4. ТОВ "Чернівцігаз збут" надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яке використовується для провадження господарської діяльності станом на 05.02.2018 р.
В даній довідці зазначено, що документи, що підтверджують право власності на перераховані в довідці об'єкти рухомого та нерухомого майна в т.ч. договори купівлі-продажу та оренди становлять комерційну таємницю та не підлягають опублікуванню в публічних джерелах інформації. Також зазначено, що дані документи можуть бути пред'явлені представникам замовника особисто за вимогою.
Також було надано довідку про наявність в штаті Товариства спеціалістів, які мають необхідні знання та досвід станом на 05.02.2018 р. В даній довідці зазначено, що копії трудових книжок працівників містять персональні дані працівників, які можуть бути розголошені тільки за їх згодою. Додатково зазначено можливість надання вищевказаної інформації представникам замовника особисто за вимогою.
5. ТОВ "Чернівцігаз збут" не надав оригінал листа (листів), що виданий в січні 2018 року або лютому 2018 року від оператора ГТС з інформацією стосовно наявності на праві власності обсягу газу, що належить учаснику закупівлі та який облікований в ПСГ ПАТ "Укртрансгаз" та вказав, що відповідно до вимог Постанови КМУ від 16.11.2016 року № 860 та чинного законодавства України створення страхового запасу постачальником природного газу не передбачено.
Згідно з ч. 1 Розділу V "Оцінка тендерної пропозиції" оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв: - Ціна. ТОВ "Чернівцігаз збут" надав найбільш економічно вигідну пропозицію загальною вартістю - 1757756,70 грн.
Під час проведення аукціону будь-який учасник мав можливість понижати ціну власної пропозиції та запропонувати найбільш економічно вигідну пропозицію. Під час проведення даної закупівлі та оцінки результатів аукціону були дотримані принципи здійснення закупівель згідно ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Згідно ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ "Чернівцігаз збут". Враховуючи вищезазначене було прийнято рішення про відхилення вимог зі сторони ТОВ "Паливторг"
Статус вимоги:
Відхилено