• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код : 35330000-6 «Боєприпаси» (Спортивно-мисливські набої ДК 021:2015: 35330000-6)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).

Завершена

529 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 290.00 UAH
Період оскарження: 11.07.2023 09:03 - 16.07.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

лоти

Номер: 83129c8f468e47f694df8a5f0ad6cfa5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-11-000473-a.c1
Назва: лоти
Вимога:
Уважно вивчивши тендерну документацію, відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось з вимогою про наступне: Технічними вимогами тердерної документації передбачено надати пропозицію на такі моделі патронів: Патрон Eley Tenex Rapid Fire Pistol кал.22 LR виробник Eley LtD Англія, Патрон Lapua Midas+ кал.22 LR виробник Фінляндія Nammo Schonebeck. При цьому на ринку України достатньо широко представлені аналоги Патрон Eley Tenex Rapid Fire Pistol кал.22 LR виробник Eley LtD Англія, Патрон Lapua Midas+ кал.22 LR виробник Фінляндія Nammo Schonebeck, у той час, як пропозиції на патрони, що відповідають Eley Tenex Rapid Fire Pistol кал.22 LR виробник Eley LtD Англія, Патрон Lapua Midas+ кал.22 LR виробник Фінляндія Nammo Schonebeck. Відсутні на ринку України в зв’язку з тим що виробники не постачають товар із-за повномасштабного вторгнення РФ на територію України. У зв’язку з цим вважаємо, що об’єднання даних найменувань в один лот закупівлі робить вимоги тендерної документації дискримінаційними по відношенню до більшості учасників та призводить до невиправданих переваг окремих постачальників, що суттєво зменшує коло учасників закупівлі та не сприяє здоровій конкуренції. У зв’язку з вищезазначеним вимагаємо віднести моделі Патрон Eley Tenex Rapid Fire Pistol кал.22 LR виробник Eley LtD Англія, Патрон Lapua Midas+ кал.22 LR виробник Фінляндія Nammo Schonebeck до окремих лотів закупівлі та зазначити "або еквівалент". Це суттєво збільшить коло учасників та сприятиме здоровій конкуренції, і як наслідок, призведе до більш вигідних умов для замовника закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 р. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Технічні специфікації повинні містити чіткий опис вимог замовника, на підставі якого учасники змогли б розробити відповідні тендерні пропозиції. Відповідно до пункту 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлено: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Частина друга статті 158 Митного кодексу України визначає, що під еквівалентними товарами розуміються українські та іноземні товари, які є ідентичними за описовими, кількісними і технічними характеристиками іноземним товарам, які вони замінюють, ввезеним для операцій з переробки на митній території України. Тобто, Замовник передбачив можливість участі у процедурі закупівлі учасників, які б надали йому еквівалент. Щодо поділу на лоти, зазначаємомо наступне. Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому. Подання тендерних пропозицій на частину обсягу закупівлі не передбачено Тендерній документації. Першочергово варто звернути увагу, що жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли замовник зобов'язаний визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в процедурі закупівлі та критерії такого поділу. Згідно з п.22 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону. Відповідно до п. 3 Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з п.п. 21 і 34 ч.1 ст.1 Закону. Згідно з п.5 Порядку Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. З наведених норм прямо визначено право, а не обов'язок замовника ділити предмет закупівлі на частини (лоти), а альтернатива вибору визначення чи не визначення частин предмета закупівлі залишається за замовником. Відповідно Замовником дотримано вимоги встановлені законодавством в частині визначення предмету закупівлі, а вимога щодо здійснення такого поділу порушує права та законні інтереси замовника, які прямо передбачені Законом. Визначення у закупівлі товарів без поділу на лоти є цілком раціональним та слідує принципу Закону, визначеному п.2 ч.1 ст.5 Закону - принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності. На виконання вимог законодавства, Замовником оприлюднено Додаток №2 до Тендерної документації. Тобто, розміщений Додаток № 2 до тендерної документації не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (зі змінами), Постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 та включає в себе технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічну специфікацію та жодним чином не спрямовані на те, що з боку учасників унеможливлюють виконання умов тендерної документації, не порушують права та законні інтереси учасників, пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі та не перешкоджають учасникам взяти участь у відкритих торгах й подати свою тендерну пропозицію
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.07.2023 00:01