• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

44320000-9 Кабелі та супутня продукція Кабельне приладдя

Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.

Завершена

92 053.07 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 920.53 UAH
Період оскарження: 10.07.2023 20:36 - 15.07.2023 00:00
Скарга
Скасована

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 1b0bb466a4624a319ce0cb9d3689d160
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-10-012041-a.a2
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Скарга:
На вимогу про усунення невідповідностей від 21.07.2023 надіслану в п'ятницю о 17-18 про надання або договору або документів підтверджуючих виконання аналогічних договорів або лист відгук. Нами 21.07.2023 о 17-31 були надані всі витребувані документи а саме: Договір №2019/5 від 01.09.2022 на постачання товару в т.ч. і на постачання кабельно-проводнікової та супутньої продукції, Видаткові накладні №695 від 04.04.2023 та 694 від 03.04.2023 підписані отримувачем на постачання кабельно-проводнікової та супутньої продукції, лист відгук №256 від 20.04.2023 від компанії покупця. Документи у вкладенні скрін що ці документи додані в систему додаємо.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 01.08.2023 00:01
Автор: ТОВ "ФОРНАС ГРУП", Благий Роман 0669809004 FORNAS.LED@GMAIL.COM
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 4b94cbc39da5483b8055d7dabd21f3d7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-10-012041-a.a1
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
На вимогу про усунення невідповідностей від 21.07.2023 надіслану в п'ятницю о 17-18 про надання або договору або документів підтверджуючих виконання аналогічних договорів або лист відгук. Нами 21.07.2023 о 17-31 були надані всі витребувані документи а саме: Договір №2019/5 від 01.09.2022 на постачання товару в т.ч. і на постачання кабельно-проводнікової та супутньої продукції, Видаткові накладні №695 від 04.04.2023 та 694 від 03.04.2023 підписані отримувачем на постачання кабельно-проводнікової та супутньої продукції, лист відгук №256 від 20.04.2023 від компанії покупця. Документи у вкладенні скрін що ці документи додані в систему додаємо.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Замовник не може задовільнити цю вимогу учасника тому, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності. Учасником на виконання вимоги п. 1.1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано Довідку №14072023/7 від 14.07.2023 про наявність досвіду виконання договорів на поставку товару, аналогічного предмету закупівлі, проте не надано підтверджуючі документи на вимогу пунктів 1.2 та 1.3 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно було надати у строк, визначений Особливостями, договір(и) або витяг(и) з договору(ів), на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог п. 1.1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації та документ(и), підтверджуючий(і) повне виконання договору на поставку товару, аналогічного предмету закупівлі/договору на виконання робіт, у складі яких є товар, аналогічний предмету закупівлі , наданого згідно п. 1.2. Розділу І Додатку 2 та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до п. 1.1. Розділу І Додатку 2, а саме: лист-відгук чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ). Відповідно вимог, зазначених в п. 1.2. Розділу І Додатку 2, витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін. Додаток(ки) (достатньо - надання додатку (-ів) (наприклад специфікацію(ї)) на товар, що є аналогічним предмету закупівлі. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі не є обов’язковим). Учасником надано договір № 2019/5 від 01.09.2022 р., який не містить суми договору та предмету договору. Також відсутні додатки до договору, в тому числі специфікація. Відповідно вимог, зазначених в п. 1.3. Розділу І Додатку 2 учасник мав надати Документ(и), підтверджуючий(і) повне виконання договору на поставку товару, аналогічного предмету, а саме: лист-відгук чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ). Лист-відгук повинен бути оформлений на бланку підприємства, організації (контрагента учасника) за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору/переліку поставленого товару, та по можливості: номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. Учасником надано видаткові накладні: № 695 від 04.04.2023 на суму 22 270,00 грн без ПДВ (26 724,00 грн з ПДВ) та № 694 від 03.04.2023 на суму 101 883,50 грн без ПДВ, загальна сума наданих видаткових накладних складає 124 153,50 грн без ПДВ, що не відповідає сумі зазначеній в Довідці №14072023/7 від 14.07.2023 про наявність досвіду виконання договорів на поставку товару, аналогічного предмету закупівлі, а також надані видаткові накладні не підтверджують повне виконання договору, оскільки учасник надав договір , який не містить суми договору та предмету договору. Також відсутні додатки до договору, в тому числі специфікація. Лист-відгук також не містить інформації, яку вимагав Замовник, а саме: не зазначено предмету виконаного договору/переліку поставленого товару, тому не може розглядатись Замовником, як документ підтверджуючий повне виконання договору на поставку товару, аналогічного предмету. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Статус вимоги: Відхилено