-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги у сфері поводження з медичними відходами)
Завершена
277 011.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 770.11 UAH
мін. крок: 1% або 2 770.11 UAH
Період оскарження:
10.07.2023 20:31 - 18.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
741ca592c888446f915f07a00b675887
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-10-012031-a.a6
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
Вами було оголошено процедуру закупівлі 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами UA-2023-07-10-012031-a
Відповідно до тендерної документації вами не вказано, щодо кількості та виду пакувальної тари. Ми, як Учасники, немаємо змоги визначити яка потрібна кількість тари та саме якої. Задля прорахування рентабельності закупівлі, просимо надати перелік необхідної тари для надання послуг та її характеристики.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.07.2023 12:12
Вирішення:
Шановний Учасник, на вашу вимогу відповідаємо наступне.
Умови щодо пакування медичних відходів, зазначені у Наказі МОЗ № 325, а саме:
Відходи, окрім визначених підпунктом 1 пункту 1 цього розділу, збирають у ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375 (далі - Технічний регламент з підтвердження відповідності пакування).
Для збирання відходів, визначених підпунктом 1 пункту 1 цього розділу, слід використовувати контейнери, що не проколюються і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування. Контейнер повинен мати кришку, що щільно прилягає та унеможливлює його безконтрольне розкриття. Використовувати контейнери обмеженого (багаторазового) використання для збирання гострих предметів заборонено.
Збирання відходів категорії В у місцях їхнього утворення здійснюється впродовж робочої зміни (не більше однієї доби). При використанні контейнерів для небезпечно гострих предметів допускається їхнє заповнення протягом трьох діб.
Заборонено заповнювати ємності (контейнери, мішки/пакети) для відходів категорії В більше ніж на 75 %.
Перед транспортуванням контейнери закриваються кришками, а мішки/пакети зав’язуються, з метою унеможливлення висипання відходів. Транспортування відходів категорії В у відкритих ємностях (контейнерах, мішках/пакетах) не допускається.
Відходи, отримані з підрозділів, збирають у ємності (контейнери, мішки/пакети) вторинного пакування, які переміщують до приміщення для тимчасового зберігання відходів або передають для проведення їхнього оброблення/знешкодження.
Відходи, визначені в підпункті 2 пункту 1 цього розділу, підлягають виключно вторинному пакуванню.
Ємності (контейнери, мішки/пакети) вторинного пакована відходів повинні відповідати Технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування, бути виготовлені з матеріалів, стійких до механічного впливу, високих та низьких температур. Контейнери вторинного пакування мають бути стійкими до мийних і дезінфекційних хімічних засобів, закриватися кришками, їхня конструкція не повинна допускати безконтрольного відкриття.
Накопичення та тимчасове зберігання відходів категорії В дозволено виключно у спеціальних приміщеннях, що виключає доступ сторонніх осіб. Вимоги до приміщень для тимчасового зберігання відходів викладені у додатку 2 до цих Правил.
Замовник не може відступати від норм чинного законодавства, а кількість необхідною тари буде визначатися згідно заявок.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови та невідповідність чинному законодавству
Номер:
d2c366aa740747c881c2874320819953
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-10-012031-a.b5
Назва:
Дискримінаційні умови та невідповідність чинному законодавству
Вимога:
Шановний Замовник!
Вами вимагається:
Вимоги та настанови щодо застосування»; SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій» з інформацією про щорічне підтвердження (у разі настання строку щорічного підтвердження);
Слід повідомити, що 5 травня 2023 р. Всесвітня організація охорони здоров’я скасувала статус пандемії COVID-19.
Також, Замовник чітко вказав назву сертифікату SIC/COVID-FREE:2020, тож надання іншого сертифікату не може бути виконанням вимоги Замовника. Жодним НПА не прописується наявність у компаній з утилізації саме такого сертифікату з такою назвою. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»: - одним з принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників (частина перша статті 5); - замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина четверта статті 5); - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина п'ята статті 14); - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22).
Вимагаємо негайного видалення даної вимоги з тендерної документації! Інакше будемо вимушені захищати своє право в АМКУ та звернутися в правоохоронні органи вашої області!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2023 15:40
Вирішення:
Шановний учасник!
Ознайомившись із вашою вимогою, повідомляємо наступне.
Враховуючи предмет закупівлі, яким є між іншого відходи внаслідок COVID-19. Враховуючи зазначене, Замовник зацікавлений, щоб система учасника відповідала чинним вимогам протидії COVID-19. Враховуючи зазначене – вимога щодо наявності «Вимоги та настанови щодо застосування»; SIC. COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID19. Спеціальні вимоги для організації» з інформацією про щорічне підтвердження (у разі настання строку підтвердження).» - є цілком доречною.
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи зазначене відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
be9c64b35c554ed3b2049ce4ae642ecd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-10-012031-a.b4
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
Вашою тендерною документацією вимагається:
- копія технічного свідоцтва на спецтранспорт;
Нормами чинного законодавства не передбачено технічне свідоцтво на спецтранспорт. Вимагаємо викласти в наступній редакції:
- копія технічного паспорта на спецтранспорт;
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2023 15:39
Вирішення:
Шановний учасник!
У відповідь на вашу вимогу відповідаємо наступне.
Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційни умови ТД
Номер:
6ed5d73a956f42a5b03d6b6598b6d1a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-10-012031-a.c3
Назва:
Дискримінаційни умови ТД
Вимога:
Шановний Замовник!
Тендерною документацією вимагається:
- Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) (не менше двох одиниць);
- Копію договору, підтверджуючого право власності на піч з усіма невід’ємними додатками та актами-приймання передачі;
- На підтвердження права власності на піч учасник також має надати повний пакет документів, який підтверджує таке право власності.
Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами не передбаченно кількість наявності матеріально-технічної бази для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами. А також, слід наголосити, суб’єкт господарювання має право брати в оренду матеріально-технічну базу та без поставлення її на баланс.
Отже враховуючи вище викладене вимагаємо змінити в наступній редакції: надати підтверджуючі документи права користування/розпорядження сміттєспалювальною піччю.
У випадку не задоволення нашої скарги ми будемо змушені звернутись до АМКУ України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2023 15:38
Вирішення:
Шановний учасник!
У відповідь на вашу вимогу відповідаємо наступне.
Відповідно до Технологічних вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (п. 13 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446)) Суб’єкти господарювання для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом з документами, що дають можливість її ідентифікувати), власні або орендовані виробничі площі, приміщення, у тому числі схему розташування спеціально відведених, відповідно обладнаних місць (майданчики, складські приміщення) та споруд, обладнання, устаткування для оброблення, знешкодження, захоронення, утилізації небезпечних відходів, а також окреме приміщення для розміщення персоналу, що обслуговує зазначені об’єкти. Матеріально-технічна база на праві власності або відповідно до договору оренди використовується лише одним суб’єктом господарювання, що провадить господарську діяльність з поводження з небезпечними відходами.
Згідно Постанови КМУ від 13.07.2016 р. № 446, медичні заклади мають проявляти обачність, уважність та принциповість у виборі суб’єкта господарювання у сфері поводження з відходами, що полягає у наступному:
- перевірки наявності у суб’єкта господарювання відповідної ліцензії на поводження з небезпечними відходами;
- перевірки наявності у суб’єкта господарювання необхідної матеріально-технічної бази для надання відповідних послуг, зокрема сміттєспалювальної печі температурою спалювання не менше ніж 1100 °C;
- перевіряти наявність у суб’єкта господарювання кваліфікованого персоналу та здатність безперебійно надавати послуги поводження з небезпечними відходами.
Важливо зауважити, що відповідно ч. 1 ст. 42 Закону України «Про відходи» закріплено, що особи, винні в порушенні законодавства про відходи, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільну чи кримінальну відповідальність, зокрема, але не виключно, за порушення встановленого порядку поводження з відходами, що призвело або може призвести до забруднення навколишнього природного середовища, прямого чи опосередкованого шкідливого впливу на здоров’я людини та економічних збитків.
Враховуючи зазначене, та беручи до уваги великий обсяг небезпечних відходів, який підлягає знешкодженню та видаленню – Замовник встановлює вимогу щодо наявності не менше двох одиниць сміттєспалювальних печей.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
068325d7cb0045cd9776837d3bb33152
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-10-012031-a.a2
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до Вашої тендерної документації Ви вимагаєте:
Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі;
Хочемо наголосити на тому, що операція ОБРОБЛЕННЯ на відходи ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збору, перевезення, зберігання та подальшої утилізації медичних відходів категорії В), ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збору, перевезення, зберігання та подальшої утилізації медичних відходів категорії С) НЕ ЗАСТОСОВВУЄТЬСЯ!
Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов Документації як дискримінаційна з наступних підстав.
Законом України "Про відходи" визначає правові, організаційні та економічні засади діяльності, пов'язаної із запобіганням або зменшенням обсягів утворення відходів, їх збиранням, перевезенням, зберіганням, сортуванням, обробленням, утилізацією та видаленням, знешкодженням та захороненням, а також з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини на території України.
Зокрема, статтею 1 вказаного Закону наведено визначення:
ОБРОБЛЕННЯ (перероблення) відходів - здійснення будь-яких технологічних операцій, пов'язаних із зміною фізичних, хімічних чи біологічних властивостей відходів, з метою підготовки їх до екологічно безпечного зберігання, перевезення, утилізації чи видалення.
Відповідно до п.21 V. Вимоги до відходів категорії В 1 Наказу МОЗ № 325 від 08.06.2015 р. «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» ПЕРЕДБАЧЕНО Оброблення та/або інсинерація відходів категорії В проводиться закладом, за умови дотримання вимог пункту 4 розділу І цих Правил. В інших випадках, відходи категорії В транспортуються перевізником для проведення оброблення/інсинерації суб’єкту господарювання, що отримав Ліцензію, з дотриманням вимог, зазначених в пункті 19 цього розділу.
Інсинерація медичних відходів - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі (інсинераторі);
Відповідно до п.3 ПКМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13 липня 2016 року № 466 поводження з небезпечними відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування), утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення.
Постановою передбачено технологічні вимоги до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами.
Температура термічного знешкодження відходів повинна бути не менше ніж 850°С, а за наявності галогеновмісних сполук - не менше ніж 1200°С.
Відповідно до ПКМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 р. № 466 такий вид операцій як інсинерація та/або спалювання відсутній.
ІНСИНЕРАЦІЯ. По суті це СПАЛЮВАННЯ, під час якого важливе значення має дотримання технології очистки газів.
Отже, підприємства, які мають право на поводження з небезпечними відходами повинні мати спеціальне обладнання, а саме сертифіковані печі, які надають право на спалювання відходів. Високотемпературне спалювання відходів відбувається за безполуменевою технологією: відходи спалюють у потоках гарячого повітря з керованою температурою. Усе це відбувається в печі спеціальної конструкції, з допалюванням утворених газів і хімічним очищенням викидів, що утворюються. Технологія рекомендована до використання як найкраща для термічної утилізації небезпечних відходів. «Після переробки утворюється зольний шлак, який можна використовувати при пересипці доріг, рекультивації старих сміттєзвалищ, та зольний пил.
Відповідно до п.21 наказу МОЗ № 325 від 06.08.2015 р. п. 21 Оброблення і знешкодження відходів, визначених в підпункті 6 пункту 1 цього розділу не потребує дотримання вимог пункту 4 розділу І цих Правил.
6) препарати крові та біологічні рідини (рідкі біологічні відходи), в тому числі рідкі біологічні відходи віваріїв, отримані від хворих на особливо небезпечні або небезпечні інфекційні хвороби.
Вимагаємо викласти пункт 4. в наступній редакції:
Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, знешкодження, УТИЛІЗАЦІЯ що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі.
У випадку відсутності реакції на нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до АМКУ із захистом своїх порушених прав.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2023 15:37
Вирішення:
Шановний учасник!
Законом України «Про відходи» визначено, що небезпечні відходи - це відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними.
Законом України «Про відходи» встановлений вичерпний перелік операцій поводження з небезпечними відходами, такі як: збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізація, видалення, знешкодження і захоронення відходів.
Відповідно до ст. 34 Закону України «Про відходи» суб'єкт господарської діяльності, у власності або у користуванні якого є хоча б один об'єкт поводження з небезпечними відходами, зобов'язаний, серед іншого, мати ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами.
Важливо зауважити, що відповідно ч. 1 ст. 42 Закону України «Про відходи» закріплено, що особи, винні в порушенні законодавства про відходи, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільну чи кримінальну відповідальність, зокрема, але не виключно, за порушення встановленого порядку поводження з відходами, що призвело або може призвести до забруднення навколишнього природного середовища, прямого чи опосередкованого шкідливого впливу на здоров’я людини та економічних збитків.
Також звертаємо увагу учасника, що Наказ МОЗ № 325, згідно п.6 Загальних положень наказу підпорядковується у свою чергу ЗУ «Про відходи», а отже є похідним нормативно-правовим актом за ієрархією.
У державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022) міститься лише опис процесу діяльності, пов’язаний із інсенерацією та кремацією небезпечних відходів, що є складової тієї ж утилізації та видалення.
Проте звертаємо увагу, що ліцензія на поводження з небезпечними відходами не видається на такі операції як «інсенерація та кремація», такі операції взагалі не передбачені ЗУ «Про відходи».
Також нагадуємо, що ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (ПОСТАНОВА КМУ № 446 від 13 липня 2016 року) розроблена виходячи з положень саме ЗУ «Про відходи», а не
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи зазначене, відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови ТД
Номер:
4f4ffc5ef7d345679f280fe04c2d478e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-10-012031-a.a1
Назва:
Дискримінаційні умови ТД
Вимога:
Шановний Замовник!
Вами було оголошено процедуру закупівлі 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами UA-2023-07-10-012031-a Відповідно до Додатку № 1 тендерної документації Вами вимагається:
- Сканована копія свідоцтва про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів (мінімум два фахівця);
- Сканована копія сертифікату з підвищення кваліфікації «Вимоги законодавчих та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)». (мінімум три фахівця);
- Копія посвідчень Правила охорони праці на автомобільному транспорті (НПАОП 0.00- 1.62-12);
- свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом.
Звертаємо увагу, що такі вимоги є незаконними та такими що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, так з огляду на наступне:
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повина містити вимог, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 № 446 встановлено ВИЧЕПНИЙ перелік вимог до кадрового складу відповідного суб’єкта господарювання.
Отже, Замовник не обґрунтовано, та порушуючи Ліцензійні умови вимагає від учасника даної закупівлі:
- Сканована копія свідоцтва про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів.
- Сканована копія сертифікату з підвищення кваліфікації «Вимоги законодавчих та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)».
- Копія посвідчень Правила охорони праці на автомобільному транспорті (НПАОП 0.00- 1.62-12);
- свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом.
Враховуючи вище викладено, вимагаємо видалити дискримінаційні умови, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які вказані у вимозі тендерної документації. У випадку не задоволення нашої вимоги будемо змушені звернутись до АНТИМОНОПОЛЬНОМУ КОМІТЕТІ УКРАЇНИ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2023 15:37
Вирішення:
Шановний Учасник!
Згідно умов проекту договору та технічного завдання, виконавець послуг повинен перевезти небезпечні відходи, які є предметом закупівлі – до своєї виробничої бази для подальшого знешкодження та утилізації.
Звертаємо увагу, що серед вимог тендерної документації зокрема зазначено: «Ліцензія* на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.», а також наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу. Учасник повинен надати копію свідоцтва ДОПНВ про підготовку водіїв транспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі (їх кількість повинна відповідати кількості автомобілів, що будуть задіяні у наданні послуг).
Не зрозуміло із чим саме не погоджується скаржник, адже вимога щодо наявності посвідчень Правила охорони праці на автомобільному транспорті – передбачена Державними Нормативними Актами з Охорони Праці, а, отже повністю відповідає законодавству.
З огляду зазначеного відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено