-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код згідно ДК 021:2015 09130000-9 нафта та дистиляти (Бензин марки А-92 в талонах (скретч-картах) та дизельне паливо) в талонах (скретч-картах)
Торги не відбулися
1 379 385.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 41 381.55 UAH
мін. крок: 3% або 41 381.55 UAH
Період оскарження:
10.07.2023 17:27 - 06.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Умови тендерної документації
Номер:
1258a7b1c21743e6a3a9364b00d7ea00
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-10-011510-a.b1
Назва:
Умови тендерної документації
Скарга:
Вих.№ 1407/2023 - від 14 липня 2023 року
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42
Замовник: Найменування: Комунальне підприємство «Балаклійський Житлокомунсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області Код згідно з ЄДРПОУ 35659347
Місцезнаходження: 64200, Харківська область, м. Балаклія, вул. Жовтнева,81
телефон: +38(05749) 5-16-55
Email: bal.gitlocom.gmail.com
Суб’єкт оскарження: Найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
Код згідно з ЄДРПОУ 44355507
Місцезнаходження: 61070, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Чкалова, буд. 2Б
телефон: +380674340753
Email: oilcartservice@gmail.com
Інформація про закупівлю:
номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-07-10-011510-a Назва предмету закупівлі: Код згідно ДК 021:2015 09130000-9 нафта та дистиляти (Бензин марки А-92 в талонах (скретч-картах) та дизельне паливо) в талонах (скретч-картах)
Ідентифікатор закупівлі: 8c4835ff5cb34f0b8a80b1776a9e1279 (надалі – Процедура закупівлі)
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника:
14 липня 2023 року
СКАРГА
на умови, визначені у тендерній документації
Замовником – Комунальним підприємством «Балаклійський Житлокомунсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області було об’явлено відкриті торги з особливостями на закупівлю «Код згідно ДК 021:2015 09130000-9 нафта та дистиляти (Бензин марки А-92 в талонах (скретч-картах) та дизельне паливо) в талонах (скретч-картах)».
14 липня 2023 року Замовником було внесено зміни до тендерної документації. Ознайомившись зі змінами до умов тендерної документації, Товариство з обмеженою відповідальністю «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» виявило умови, які суперечать вимогам чинного законодавства, а саме Закону України «Про публічні закупівлі» та ОСОБЛИВОСТЯМ затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – ОСОБЛИВОСТІ).
Такі дії Замовника є такими, що порушують наші права як потенційного Учасника даної закупівлі, з наступних підстав.
Відповідно до пункту 1.1. частини 1 Розділу 3 тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації».
Згідно з Додатком 1 до тендерної документації Замовником надано перелік документів, які мають бути надані учасниками для підтвердження їх відповідності таким критеріям: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, відповідність тендерної пропозиції учасника іншим вимогам до предмета закупівлі, наявність повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів, заява – згода на обробку персональних даних, наявність матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
З метою підтвердження наявності матеріально-технічної бази, на думку Замовника, учасники мають надати наступні документи:
№ з/п Найменування АЗС Адреса Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність **
1 2 3 4 5
м. Балаклія Ізюмського району
Ізюмський район (окрім м. Балаклія)
Харківська область (окрім Ізюмського району)
м. Харків
За напрямком м. Балаклія-м.Харків
* -якщо учасник є власником, зазначається "власна", в інших випадках – зазначається право користування АЗС (договір оренди, лізингу або інше право користування) або договір надання послуг або інше;
**- зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до стовбчика 4
На підтвердження вказаної інформації у вище вказаній таблиці кожен учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документи, які це підтверджують.
На підтвердження вказаної інформації у вище вказаній таблиці кожен учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документи, які це підтверджують. У разі Учасник є власником АЗС:
- перелік працівників по кожній автозаправній станцій (обов’язково вказується П.І.Б. працівників, посада, стаж роботи працівника на займаній посаді);
- копію ліцензій на 2023 рік про право займатись роздрібною торгівлею паливно-мастильними матеріалами на кожну окрему АЗС;
- копію документа підтверджуючого той факт, що проведено обстеження кожної окремої АЗС відповідними державними органами при видачі ліцензій на 2023 рік про право займатись роздрібною торгівлею паливно-мастильними матеріалами;
- довідку про середній продаж паливно мастильних матеріалів по кожній АЗС за 2023 рік, окремо по кожному місяцю.
2) У разі Учасник не є власником АЗС:
- перелік працівників по кожній автозаправній станцій (обов’язково вказується П.І.Б. працівників, посада, стаж роботи працівника на займаній посаді);
- копію ліцензій на 2023 рік про право займатись роздрібною торгівлею паливно-мастильними матеріалами на кожну окрему АЗС;
- копію документа підтверджуючого той факт, що проведено обстеження кожної окремої АЗС відповідними державними органами при видачі ліцензій на 2023 рік про право займатись роздрібною торгівлею паливно-мастильними матеріалами; - довідку про середній продаж паливно мастильних матеріалів по кожній АЗС за 2023 рік, окремо по кожному місяцю.
- Лист від власника АЗС про те, що об’єм паливно-мастильних матеріалів буде заброньовано під Комунальне підприємство «Балаклійський Житлокомунсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області у кількості передбаченими даними торгами
З метою підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на думку Замовника, учасники мають надати наступні документи: інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись поставка предмету закупівлі до Замовника.
Відповідно до частини 1 та 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до пункту 29 ОСОБЛИВОСТЕЙ у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Предметом даної процедури закупівлі (UA-2023-07-10-011510-a) визначено Код згідно ДК 021:2015 09130000-9 нафта та дистиляти (Бензин марки А-92 в талонах (скретч-картах) та дизельне паливо) в талонах (скретч-картах), а тому Замовником було безпідставно та необґрунтовано включено до тендерної документації умову щодо документально підтвердженої інформації про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям.
Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» бажає подати свою тендерну пропозицію та взяти участь у закупівлі, однак через наявність дискримінаційних та таких, що суперечать чинному законодавству вимог, безпідставно позбавлено такої можливості.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. 5, 18, та 22 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 29 ОСОБЛИВОСТЕЙ
Прошу:
- встановити порушення Процедури закупівлі UA-2023-07-10-011510-a Замовником Найменування: Комунальне підприємство «Балаклійський Житлокомунсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області, код згідно з ЄДРПОУ 35659347, ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі», ст. 29 ОСОБЛИВОСТЕЙ;
- зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов.
Директор ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» Є.О. Музильов
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА Балаклійський Житлокомунсервіс.pdf.asice.zip 14.07.2023 16:00
- Рішення від 18.07.2023 № 10801.pdf 18.07.2023 21:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.07.2023 № 11708.pdf 01.08.2023 15:14
- Рішення від 31.07.2023 № 11708.pdf 03.08.2023 19:01
- Пояснення по суті скарги 20.07.2023 12:34
- Пояснення по суті скарги.pdf 20.07.2023 12:34
- пояснення на скаргу.doc 20.07.2023 12:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.07.2023 16:17
Дата розгляду скарги:
31.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.07.2023 21:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.08.2023 19:02
Дата виконання рішення Замовником:
04.08.2023 17:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Уповноваженого органу з питань розгляду скарг у сфері публічних закупівель було виконано та було внесено відповідні зміни до Тендерної документації