• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму Бази відпочинку КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги»

Призупинено

1 287 696.96 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 440.00 UAH
Період оскарження: 10.07.2023 16:07 - 16.07.2023 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга

Номер: 2c3bfdcef98540d89574dbb98ca8bbd3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-10-010185-a.a14
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на вимоги ТД
Дата розгляду скарги: 01.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.07.2023 20:51
Дата прийняття рішення по скарзі: 04.08.2023 13:43
Автор: ДП Скорпіон, Мельник Оксана Володимирівна +380930159792 d.p.scorpion@ukr.net
Вимога
Є відповідь

ДОВІДКА

Номер: 6017bc8df1a64438984fc185dfadcfc3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-10-010185-a.c13
Назва: ДОВІДКА
Вимога:
У підпункті 2.2. пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає надати: - документи на кожного з працівників, зазначеного в довідці згідно вимог пп. 2.1. тендерної документації, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме: - документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового профілактичного наркологічного огляду, дійсні на весь період надання послуг; - документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду, дійсні на весь період надання послуг. Повідомляємо, що відповідно до постанови КМУ та наказу МОЗ України, психіатричний огляд обов'язково повинні проходити працівники певних спеціальностей та люди, яким потрібно мати медичну довідку, наприклад, для отримання дозволу на володіння зброєю. Нормативні акти, які змінюють порядок здійснення наркологічних та психіатричних оглядів, а саме: - Постанова КМУ від 10 травня 2022 року № 57 «Про затвердження переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), які можуть становити безпосередню небезпеку для особи чи оточуючих»; - Наказ МОЗ від 18 квітня 2022 року № 651 «Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі щодо вживання психоактивних речовин». Повідомляємо, що Порядок проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затверджений наказом МОЗ від 18.04.2022 № 651. З початком дії даних нормативних актів порядок проведення обов'язкових наркологічних (за формою 140/о) та психіатричних (за формою 122/о) оглядів втратили чинність. У зв'язку з цим медична довідка 100-2/о повністю замінює сертифікати психіатра та нарколога. Згідно з роз’ясненням МОЗ України передбачено, що з моменту вступу в дію Порядку оглядів - № 651 (Офіційний вісник України 2022 рік, від 29.06.2022 № 30) чинними вважаються лише Довідки про проходження проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, виконанні на формі первинної облікової документації № 100-2/о передбачена цим Порядком. Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма первинної облікової документації № 122-2/о) видана громадянам після 29.06.2022, не є дійсними. Згідно абзацу 3 пункту 2 Порядку оглядів - № 651 визначає, що попередній психіатричний огляд проводиться під час прийняття на роботу, періодичний психіатричний огляд проводиться щорічно, позачерговий психіатричний огляд - на вимогу роботодавця у випадку виникнення психічного розладу в проміжок часу між оглядами. Відтак строк дії Довідки форми № 100-2/о не може перевищувати 1 рік. Вимагаємо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації для усунення невідповідностей, а саме вказати конкретні відомості щодо Довідки про проходження проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, виконанні на формі первинної облікової документації, згідно Наказу МОЗ України від 18 квітня 2022 року № 651.
Вирішення: Прийнято рішення задовольнити вимогу учасника. В тендерну документацію буде внесено відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга на дискримінаційні вимоги документації

Номер: 917c4e37c39240c5be12cd011feb7298
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-10-010185-a.c12
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги документації
Скарга:
Детально у вкладенні
Дата розгляду скарги: 27.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.07.2023 19:33
Дата прийняття рішення по скарзі: 01.08.2023 18:13
Автор: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Володимир Обломєй +380503990443 tov-master_zahust@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Щодо незалучення автомобілів в інших регіонах України, крім м.Києва та Київської області

Номер: 6b0b5363413e49668e20ca5b2b7b8311
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-10-010185-a.a11
Назва: Щодо незалучення автомобілів в інших регіонах України, крім м.Києва та Київської області
Вимога:
Доброго дня! В Додатку 2 до тендерної документації в п.1.2. вказана вимога: «-автомобілі ГШМ не повинні використовуватись Учасником в інших регіонах України крім м. Києва та Київської області. Виконання цієї вимоги підтвердити листом у довільній формі». Вказана вимога є дискримінаційною з огляду на наступне: У відповідності до ст. 316 Цивільного кодексу України (надалі також – ЦКУ) правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб. Зі змісту права власності закріпленого у ст. 317 ЦКУ випливає, що власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном. Право володіння - це забезпечена законом можливість фактичного панування над річчю, утримання її у сфері свого господарювання. Право користування - забезпечена законом можливість власника вилучати з речі її корисні властивості відповідно до її призначення, одержувати плоди і доходи, з метою задоволення різноманітних потреб. Право розпорядження - забезпечена законом можливість власника визначати фактичну та юридичну долю речі: передавати її іншим особам у власність чи тимчасове володіння і користування, а в деяких випадках - і в розпорядження (договір комісії). Статтею 319 ЦКУ закріплені принципи здійснення права власності, зокрема: ч. 1 Власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд. ч. 2 Власник має право вчиняти щодо свого майна будь-які дії, які не суперечать закону. Крім цього ст. 320 ЦКУ встановлено, що власник має право використовувати своє майно для здійснення підприємницької діяльності, крім випадків, встановлених законом. Законом можуть бути встановлені умови використання власником свого майна для здійснення підприємницької діяльності. Тобто, ця тріада правомочностей (право володіння, користування та розпоряджання) належить у сукупності тільки власнику і може бути обмежена виключно законом. Отже, встановлена у тендерній документації обмеження використання ГШМ в інших регіонах України крім м. Києва та Київської області є обмеженням права власності власника ГШМ, що прямо суперечить чинному законодавству. ВИМАГАЄМО прибрати цю вимогу з тендерної документації.
Вирішення: Замовником прийнято рішення відхилити вимогу учасника. Обгрунтування цього рішення наведено в протоколі від 14.07.23 №289, що додається.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо охоронників з кваліфікацією не менше третього розряду, маючих досвід роботи в даній кваліфікації не менше трьох років

Номер: a51071ca1d44480fabb6cf985214367c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-10-010185-a.b10
Назва: Щодо охоронників з кваліфікацією не менше третього розряду, маючих досвід роботи в даній кваліфікації не менше трьох років
Вимога:
Вітаємо! В Додатку 2 до тендерної документації в п.2.1. вказана вимога: «2.1. Довідка про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності (не менше 14), які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи охоронником та відповідають вимогам пп. 14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 №960. Всі охоронники Учасника повинні мати кваліфікацію не менше третього розряду із них: не менше п’ятдесяти процентів штату – охоронників з кваліфікацією не менше третього розряду, маючих досвід роботи в даній кваліфікації не менше трьох років.» На нашу думку, встановлюючи дану вимогу, Замовник лобіює інтереси конкретного учасника. Дана вимога має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників. Дана вимога суттєво скорочує перелік майбутніх учасників, та призведе до зменшення конкуренції на торгах. Свідоцтво охоронника 3 розряду є підтвердженням його високої кваліфікації з правом охорони об'єктів навіть з високим ступенем ризику, тому додатковий стаж роботи жодним чином не підтвердить кваліфікацію охоронника, а дана вимога є безпідставною, дискримінаційною та необґрунтованою. Поспішаємо Вас розчарувати, Ви не маєте права встановлювати дану вимогу. Відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ від 29.12.2004 N 336, встановлено такі кваліфікаційні вимоги до професії "охоронник": 3-й розряд(**)Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 2 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та майна, - не менше 3 років. Отже, можна зробити висновок, що для охорони яких цілком достатньо задіювати охоронців, які мають відповідну кваліфікацію на рівні третього розрядів, навіть без досвіду роботи в даній кваліфікації. ВИМАГАЄМО: Прописати п.2.1 в наступним чином: «2.1. Довідка про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності (не менше 14), які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи охоронником та відповідають вимогам пп. 14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 №960. Всі охоронники Учасника повинні мати кваліфікацію не менше третього розряду»
Вирішення: Замовником прийнято рішення відхилити вимогу учасника. Обгрунтування цього рішення наведено в протоколі від 14.07.23 №289, що додається.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ТЗ: електрообігрівачі та електрочайники

Номер: 7fbad73b5ada4ea08c118382786b2ac2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-10-010185-a.c9
Назва: ТЗ: електрообігрівачі та електрочайники
Вимога:
Вимагаємо прибрати цю вимогу з ТЗ
Вирішення: Замовником прийнято рішення відхилити вимогу учасника. Обгрунтування цього рішення наведено в протоколі від 14.07.23 №289, що додається.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Договір добровільного страхування професійної відповідальності (п.15 ч.4 ст.6 Закону України «Про страхування») не менше суми очікуваної вартості предмету закупівлі, терміном на строк надання послуг або не менше дії тендерної пропозиції, в разі необхідності з подальшою пролонгацією.

Номер: 74ab86649be44b40a241bf950570e168
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-10-010185-a.a8
Назва: Договір добровільного страхування професійної відповідальності (п.15 ч.4 ст.6 Закону України «Про страхування») не менше суми очікуваної вартості предмету закупівлі, терміном на строк надання послуг або не менше дії тендерної пропозиції, в разі необхідності з подальшою пролонгацією.
Вимога:
Вітаю! На с. 27-28 ТД передбачена вимога щодо подачі у складі тендерної пропозиції договору страхування не менше суми очікуваної вартості предмету закупівлі - 1 287 696,96 грн. Дана вимога нічим не обумовлена, оскільки: По-перше: для учасника передбачена можливість подати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової гарантії, і у випадку укладення договору в подальшому передбачене ще забезпечення виконання договору у розмірі 5 (п'ять) % від суми укладеного договору. Якщо брати очікувану вартість предмету закупівлі - 1 287 696,96 грн., то 5 % - 64 384, 85 грн. Можна надати договір страхування і на 100 000,00 грн., що буде навіть більше аніж забезпечення виконання договору. Тобто, відсутній будь-який сенс надавати окремо договір страхування на цілий 1 287 696,96 грн., бо є забезпечення виконання договору на 64 384, 85 грн. та відповідальність виконавця по договору (розділ 7. Відповідальність Сторін), що взагалі не передбачає будь-яку виплату за договором страхування. Передбачається окремий порядок Вимагаємо виключити дану дискримінаційну вимогу!
Вирішення: Замовником прийнято рішення відхилити вимогу учасника. Обгрунтування цього рішення наведено в протоколі від 14.07.23 №289, що додається.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Додаток 2 . п. 2.3: Посвідчення та витяг з протоколу повинні бути видані організаціями, які мають ліцензію (право) на відповідний вид діяльності (навчання з охорони праці та питань пожежної безпеки), що підтвердується документально.

Номер: 55f77b1fba9b46ea84c1bcc8f8cf08a8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-10-010185-a.a7
Назва: Додаток 2 . п. 2.3: Посвідчення та витяг з протоколу повинні бути видані організаціями, які мають ліцензію (право) на відповідний вид діяльності (навчання з охорони праці та питань пожежної безпеки), що підтвердується документально.
Вимога:
Вітаю! Відповідно до абз. 3 ч. 1 ЗУ "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності. Вами обмежено коло дозвільних документів, що може отримувати суб'єкт господарювання в сфері навчання з охорони праці та питань пожежної безпеки. В даному випадку - це є СВІДОЦТВО такого суб'єкта. Наприклад,ТОВ «Учбовий центр КАСКОН» Посилання на свідоцтво: http://kaskon.kiev.ua/uchebnyy-centr/licenzii/#1485851342628-51895184-9d50 Вимагаємо внести зміни до ТД
Вирішення: Замовником прийнято рішення відхилити вимогу учасника. Обгрунтування цього рішення наведено в протоколі від 14.07.23 №289, що додається.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Термін видачі Витягу МВС

Номер: 67aa9ca3b27a4e65a516e726e357ea32
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-10-010185-a.b6
Назва: Термін видачі Витягу МВС
Вимога:
Відповідно до кваліфікаційних вимог, які викладені в ДОДАТКУ 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати: «документ або копія документа, завірена уповноваженим органом МВС на кожного працівника, зазначеного в довідці згідно вимог пп. 2.1, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, видані не раніше ніж за 30 днів до дати публікації оголошення закупівлі. Витяги датовані раніше ніж за 30 днів, видані на початку року або в 2022 р. ніяким чином не підтверджують їх недійсність, адже у відповідності до Наказу МВС «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» № 207 від 30.03.2022 р. офіційно у витягах про несудимість терміну дії немає. Крім того, відповідно до ліцензійний умов провадження охоронної діяльності наявність чи відсутністьб судимості у персонала охорони перевіряється під час працевлаштуання персоналу. Субєкт охоронної діяльності не зобов'язаний щомісяця, щотижня чти щодня перевіряти зазначену інформацію щодо персоналу охорони. Крім того, відповідно до пункту 17 Порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 березня 2022 року № 207, результати перевірки за ІАС за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення невідкладно надаються ініціатору запиту у вигляді Витягу. Відповіді на запити, подані в паперовій формі, надаються у строк до 10 робочих днів. У виняткових випадках, коли підготовка Витягу потребує додаткової перевірки інформації, відповіді на вимоги надаються у строк до 30 календарних днів. Враховуючи, що строк для подання тендерних пропозицій є значно меншим ніж максимально можливий термін для відповіді на запит про наявність чи відсутність судимості проосимо Вас внести зміни та привести у відповідність дану вимогу: прибравши термін видачі витягу з ІАС МВС України.
Вирішення: Замовником прийнято рішення відхилити вимогу учасника. Обгрунтування цього рішення наведено в протоколі від 14.07.23 №289, що додається.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Обов’язковим є наявність в учасників матеріально – технічної бази згідно переліку, наведеному у таблиці: електрообігрівачі (не менше 5 од.) та електрочайники (не менше 5 од.)*

Номер: f6e5a14323f54a26a21fd18a3106af17
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-10-010185-a.c5
Назва: Обов’язковим є наявність в учасників матеріально – технічної бази згідно переліку, наведеному у таблиці: електрообігрівачі (не менше 5 од.) та електрочайники (не менше 5 од.)*
Вимога:
Вітаю! Відповідно до Додатку 2 ТД пердебачена вимога про наявність в учасників матеріально – технічної бази, а саме: електрообігрівачі (не менше 5 од.) та електрочайники (не менше 5 од.)* Ваш проєкт договору передбачає чітку вимогу, що замовник забов'язаний :"6.2.7. забезпечити співробітників Виконавця, які безпосередньо задіяні в охороні Об’єкту, приміщенням та необхідними для життєдіяльності санітарно-побутовими умовами, засобами пожежогасіння, водопостачання, освітлення та опалення" Наявність та/або підтвердження в МТБ учасника електрообігрівачів (не менше 5 од.) та електрочайників (не менше 5 од.) жодним чином не впливає на процес надання послуг. Необхідний перелік МТБ суб'єкта охоронної діялності визначений ПКМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності": -Бронежилети; -Захисні каски; -Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії; -Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії; -Гумові кийки; -Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання; -Електрошокові пристрої; Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони;. Де в постанові електрообігрівачі та електрочайники? Зазначена вимога направлена на забезпечення санітарно-побутових потреб охоронців, що покладається на Вас (згідно вашого проєкту договору) Вимагаємо виключення даної вимоги!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником прийнято рішення відхилити вимогу учасника. Обгрунтування цього рішення наведено в протоколі від 14.07.23 №289, що додається.
Статус вимоги: Відхилено