• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Стерилізатор паровий (ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні) (ДК 021:2015 33191100-6 Стерилізатори) (НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 38671 - стерилізатор паровий)

Джерело фінансування: 30 % - кошти місцевого бюджету, 70% - кошти обласного бюджету.Тендерні пропозиції повинні бути складенні українською мовою.

Завершена

937 320.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 686.60 UAH
Період оскарження: 10.07.2023 13:33 - 15.07.2023 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА що стосується прийнятого рішення, дій, бездіяльності замовника (в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Номер: 64189783d19345f788d40e74b57388a6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-10-006270-a.a1
Назва: СКАРГА що стосується прийнятого рішення, дій, бездіяльності замовника (в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
СКАРГА що стосується прийнятого рішення, дій, бездіяльності замовника (в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») Найменування органу оскарження: Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ________________________________________ 03680, м. Київ-35, вул. Митрополита В. Липківського, 45 Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Комунальне некомерційне підприємство Балаклійської міської ради Харківської області «Балаклійська клінічна багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» код ЄДРПОУ 02003793 ________________________________________ 64200, Харківська обл., м. Балаклія, вул. Партизанська, буд. № 25 Ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Полтавський завод медичного обладнання та інструментів» код ЄДРПОУ 41301870 _________________________________________ 36000, м. Полтава, вул. Патріарха Мстислава, 72А кв. 4 т. (0532) 610-657, 0675317848 е-mail: pz_moi@ukr.net Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, що оприлюднене в електронній системі закупівель: Ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-10-006270-a Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтвердити: 10.07.2023 року Комунальним некомерційним підприємством Балаклійської міської ради Харківської області «Балаклійська клінічна багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (надалі – Замовник) здійснено оголошення закупівлі в електронній системі PROZORRO, ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-10-006270-a, щодо предмету (ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні) (ДК 021:2015 33191100-6 Стерилізатори) (НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 38671 - стерилізатор паровий) (надалі – Стерилізатор, обладнання, товар) – ВІДКРИТІ ТОРГИ З ОСОБЛИВОСТЯМИ. Згідно Протоколу № 276 від 27.07.2023 року, уповноваженої особи КНП Балаклійської міської ради Харківської області «Балаклійська клінічна багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування (надалі – Рішення замовника) тендерна пропозиція ТОВ «Полтавський завод медичного обладнання та іннструментів» (надалі – Учасник, Суб’єкт оскарження) за результатами оцінки з поміж інших пропозицій була визначена електронною системою «найбільш економічно вигідною», що остаточно складала 479 600,00 грн., в результаті чого даного Учасника було визнано переможцем цим торгів, адже тендерна пропозиція останнього відповідала статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 р. із змінами та доповненнями) та пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (в редакції Постанови КМУ від 12.05.2023 р. № 471 зі змінами та доповненнями) (надалі – Особливостей) та умовам Тендерної документації (надалі – ТД). Проте, 08.08.2023 року згідно Протоколу № 285 щодо прийняття рішення уповноваженої особи - Тендерна пропозиція Суб’єкта оскарження була відхилена по причині того, що - [Переможець процедури закупівлі, у строк, що не перевищує (чотири дні) з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, - не підтвердив відсутність підстав передбачених підпунктами 6 та 12 п. 47 Особливостей] Тобто, вчасно не надав Довідки у вигляді Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Суб’єкт оскарження - не погоджується із прийнятим рішенням Замовника, вважаючи його неприйнятним виходячи з наступного: Учасником на виконання п. п. 6, 12 Додатку 1 до ТД та вимог п. 6, 12 Особливостей - надано протягом визначеного законодавством строку: - 29.07.2023 р. Довідку Переможця про відсутність підстав підпункта 12) п. 47 Особливостей; - 01.08.2023 р. в 10-17 год. був наданий ЛИСТ-РОЗ’ЯСНЕННЯ в якому повідомлено Замовника про те, що на виконання п. 5, 6, 12 Додатку 1 Тендерної документації, - заздалегідь 17.07.2023 року здійснив відповідний Запит в електронній формі через електронний сервіс https://vytiah.mvs.gov.ua , увійшовши до Особистого кабінету за допомогою кваліфікованого електронного підпису, саме для отримання Довідки у вигляді Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Проте на час подання даного Листа-підтвердження ця електронна система з невідомих причин не надає цей документ при цьому там міститься інформацію, що здійснений запит перебуває в обробці. Дане підтверджується «скріншотом» електронної сторінки «Електронних інформаційних послуг». Разом з цим, переможець даної процедури цим листом також підтвердив, що керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), або за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку. В цей же день, нажаль із запізненням яка утворилася в наслідок перевантаження електронної системи МВС у особистому кабінеті «Електронних інформаційних послуг», з’явився - Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який відразу був опублікований (переможцем) Суб’єктом оскарження на майданчику електронних закупівель. Отже, дане вказує, що із порушенням строків був наданий лише Витяг про відсутність судимості, але дане сталося не з вини Суб’єкта оскарження, адже останній виконав всі залежні від ного дії, щоб завчасно подати дану інформацію. При цьому, в розумінні ч. 3 ст. 17 Закону України «про публічні закупівлі» - Замовником у ТД не визначив «спосіб» документального підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5,65,12 і 13 частини першої цієї стаття для переможців. Тому, підсумовуючи, можна прийти до висновку, що Замовник відхиляючи ТП Суб’єкта оскарження – спричинив відхилення НАЙБІЛЬШ ВИГІДНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, що призвело до обрання переможцем учасника з більшою ціновою пропозицією яка складає 937 000 грн., тобто яка має значну фінансову різницю порівняно з пропозицією Суб’єкта оскарження - 479 600,00 грн., в наслідок чого відбуваються зайві витрати бюджетних коштів. Так як одним із вагомих критеріїв при прийнятті рішення Замовником – є насамперед дотримання принципів ефективного використання державних і комунальних коштів, що є особливо нагальним питанням в сучасних складних умовах формування бюджетних коштів. Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; Враховуючи зазначені вище порушення, прихожу до висновку, що Замовник своїм прийнятим рішенням - порушено право Суб’єкта оскарження на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. У відповідності до п. п. 2, 5 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон)- Закупівлі здійснюються за такими принципами: - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування: На підставі вище викладеного, керуючись ст. 5, абз. 2 ч. 8, п. 2 ч. 18, ч. 19 ст. 18, ст. ст. 22, 26, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», суб’єкт оскарження, - ПРОСИТЬ: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Встановити порушення здійснені замовником процедури закупівлі, Комунальним некомерційним підприємством Балаклійської міської ради Харківської області «Балаклійська клінічна багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» щодо закупівлі UA-2023-07-10-006270-a. 3. Зобов’язати Замовника Комунальне некомерційне підприємство Балаклійської міської ради Харківської області «Балаклійська клінічна багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» , - скасувати, Протоколу № 285 від 08.08.2023 року щодо прийняття рішення уповноваженої особи КНП Балаклійської міської ради Харківської області «Балаклійська клінічна багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування»,- визнавши Учасника, ТОВ «Полтавський завод медичного обладнання та інструментів» - переможцем цих торгів. 4. Зобов’язати Замовника Комунальне некомерційне підприємство Балаклійської міської ради Харківської області «Балаклійська клінічна багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» , - скасувати Протокол № 288 від 09.08.2023 року Уповноваженої особи КНП Балаклійської міської ради Харківської області «Балаклійська клінічна багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування», В обґрунтування даних вимог, суб’єкт оскарження вважає, що в наслідок неправомірних дій Замовника суб’єкт оскарження втрачає економічний інтерес в частині отримання доходу так як продукція, що запропонована останнім має попит безпосередньо у розпорядників, одержувачів (бюджетних коштів) придбання яких передбачає дотримання конкурентних процедур передбачених спеціальним Законом. Водночас, метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, 1) Копія ДОВІДКИ Переможця про відсутність підстав підпункта 12) п. 47 Особливостей; 2) Копія ЛИСТА-РОЗ’ЯСНЕННЯ Переможця про відсутність підстав підпунктів 6), 12) п. 47 Особливостей; 3) Копія Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», В додатку до скарги додаються документи та матеріали в електронній формі (у форматі pdf), що підтверджують інформацію, викладену у скарзі. Підпис : Директор О.О. Крикун
Дата розгляду скарги: 24.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.08.2023 19:13
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 29.08.2023 11:26
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВСЬКИЙ ЗАВОД МЕДИЧНОГО ОБЛАДНАННЯ ТА ІНСТРУМЕНТІВ", Krikun Oleksandr 380675317848 pz_moi@ukr.net http://medoborudovanie.com