-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Автоматизовані робочі місця)
839 комплектів
Торги не відбулися
29 384 530.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1.00 UAH
мін. крок: 0% або 1.00 UAH
Період оскарження:
29.12.2017 11:35 - 17.02.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на рішення замовника
Номер:
847d7a9678ba44f2ae2924ccfa6da24a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-29-000851-c.b8
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Скарга на рішення замовника . Докладно у вкладеному документі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 26.03.2018 15:31
- Рішення від 29.03.2018 № 2880.pdf 29.03.2018 19:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.03.2018 15:31
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
29.03.2018 19:53
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
29.03.2018 19:53
Скарга
Розгляд припинено
Оскарження дискваліфікації ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»
Номер:
33add628d4d8441d87c5e475b225d034
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-29-000851-c.b7
Назва:
Оскарження дискваліфікації ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»
Скарга:
Замовником були порушені деякі принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції (надалі – Пропозиція) ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» та недопущення суб'єкта оскарження до оцінки (аукціону).
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 21.03.2018 № 310_7 Пропозиція суб'єкта оскарження була відхилена Замовником з наступних підстав: «Учасником торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» надано банківську гарантію № IG/18050/001 від 29.01.2018 р. (у редакції зі змінами №1 від 21.02.2018р.). Вказана банківська гарантія у редакції за змінами №1 містить пункт 2, який залишає чинною редакцію від 29.01.2018р. у частинах, що не зазнали змін, а саме: у тексті банківської гарантії у редакції від 29.01.2018р. міститься умова направлення вимоги Гаранту засобами поштового зв’язку або за допомогою системи SWIFT на адресу Гаранта з поміткою «до уваги відділу документарних операцій»., що можна кваліфікувати як ускладнення процедури оплати банком-гарантом суми, на яку видано гарантію.
По-друге, до банківської гарантії були внесені зміни в частині зазначення повної інформації про Банк бенефіціара (МФО, код ЄДРПОУ). Проте внесення таких змін суперечить вимозі, визначеній у Додатку VI Тендерної документації, про те, що внесення змін до тексту банківської гарантії здійснюється за письмовим погодженням між принципалом, бенефіціаром та банком-гарантом, крім змін щодо продовження строку дії банківської гарантії, які можуть вноситися банком-гарантом в односторонньому порядку, що є порушенням п.9 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації…
…Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (код 39950584) відхиляється у відповідності до п. 4 ч. 1 ст. 30 (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації) Закону…».
Із зазначеними підставами відхилення не погоджуємось та пояснюємо це наступним.
1. Слід зазначити, що банківська гарантія від 29.01.2018 № IG/18050/001 не була подана ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» через електронну систему закупівель (або в будь-який інший спосіб), оскільки Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу були оприлюднені зміни до Документації, у зв'язку з чим був перенесений кінцевий строк подання Пропозицій.
2. З метою приведення банківської гарантії у відповідність до Тендерної документації, 21.02.2018 ПАТ «ОТП Банк» направив ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» зміни від 21.02.2018 № 1 до банківської гарантії від 29.01.2018 № IG/18050/001, згідно з якими зазначена банківська гарантія була викладена у новій редакції, яка повністю та в цілому відповідає вимогам Документації та нормам законодавства України. Таким чином, остаточним, чинним текстом банківської гарантії від 29.01.2018 № IG/18050/001 слід вважати текст, визначений змінами від 21.02.2018 № 1 до неї.
3. В остаточному та чинному тексті банківської гарантії від 29.01.2018 № IG/18050/001 (зі змінами від 21.02.2018 № 1) відсутні умови щодо необхідності «направлення вимоги Гаранту засобами поштового зв’язку або за допомогою системи SWIFT на адресу Гаранта з поміткою “до уваги відділу документарних операцій”».
4. В остаточному та чинному тексті банківської гарантії від 29.01.2018 №IG/18050/001 (зі змінами від 21.02.2018 № 1) міститься, зокрема, умова стосовно того, що «внесення змін до тексту банківської гарантії здійснюється за письмовим погодженням між принципалом, бенефіціаром та банком-гарантом», що відповідає вимогам пункту 3 додатку VI Документації. Також повідомляємо, що Замовник фактично отримав можливість ознайомитися з текстом банківської гарантії, наданої ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ», лише після розкриття частини Пропозиції вказаного учасника, тобто, після 21.02.2018 17 год. 30 хв. Варто зазначити, що після подання ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» банківської гарантії від 29.01.2018 № IG/18050/001 (зі змінами від 21.02.2018 № 1) через електронну систему закупівель будь-яких змін до цієї гарантії внесено не було.
Також зауважуємо, що додатком VI Документації визначена примірна (орієнтовна) форма банківської гарантії. Банківська гарантія від 29.01.2018 №IG/18050/001 (зі змінами від 21.02.2018 № 1) відповідає примірній (орієнтовній) формі банківської гарантії, визначеній Замовником у Документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.pdf 24.03.2018 18:32
- скарга UA-2017-12-29-000851-c.pdf 24.03.2018 18:32
- Рішення від 27.03.2018 № 2732.pdf 28.03.2018 14:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.03.2018 18:32
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
28.03.2018 14:54
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
28.03.2018 14:54
Вимога
Відхилено
Щодо встановленого Законом порядку внесення змін до ТД
Номер:
99725b78e3a54a2c9af454edc2bf765b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-29-000851-c.a6
Назва:
Щодо встановленого Законом порядку внесення змін до ТД
Вимога:
Відповідно до вимог абзацу 2 частини 2 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі: "Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації." А Замовник цього не зробив. Вимагаємо відображати внесені до Тендерної документації зміни належним чином.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.02.2018 18:08
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Зміни до тендерної документації оприлюднені відповідно до вимог ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Положення тендерної документації, до яких внесені зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та доступні для перегляду у вкладці «Історія змін» розділу «Тендерна документація».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Акти виконаних робіт/послуг?
Номер:
f2e7eddeee544c7db69bb4700dfab7b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-29-000851-c.c5
Назва:
Акти виконаних робіт/послуг?
Вимога:
Відповідно до п. 1.3. Додатку ІІ до тендерної документації учасники мають надати «1.3. Скан-копія(ї) договору(ів), що наведений(і) учасником в довідці про виконання аналогічних договорів, згідно пункту 1.1. (можуть надаватись без зазначення вартісних показників) та акту(ів) виконаних робіт/послуг по цьому(им) договору(ам)». Аналогічний договір в розумінні даної закупівлі є підтвердження постачання портативних та настільних комп’ютерів, вид предмету аналогічного договору є Товар. При постачання товару сторонами оформлюються видаткові накладні, а не акти виконаних робіт/послуг. Окрім того, до чого тут роботи та послуги? Просимо внести зміни до пункту п. 1.3. Додатку ІІ тендерної документації: «1.3. Скан-копія(ї) договору(ів), що наведений(і) учасником в довідці про виконання аналогічних договорів, згідно пункту 1.1. (можуть надаватись без зазначення вартісних показників) та видаткової(их) накладої(них) або інших документів, що підтверджують виконання такого договору».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.01.2018 14:30
Вирішення:
Доброго дня.
До тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Антикор.програма
Номер:
b91493737c274d52bdfd330fd25c2a52
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-29-000851-c.a4
Назва:
Антикор.програма
Вимога:
Пункт г, частини 2.2, розділу V тендерної документації містить вимогу надати саме переможцем процедури закупівлі «документи, що підтверджують наявність в учасника антикорупційної програми (у вигляді копії такої програми) та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (у вигляді копії/-й документу/-ів або витягу/-ів чи виписки/-ок з нього/них)». Проте, згідно п. 10, частини 1 ст. 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Яким чином Замовник буде перевіряти наявність такої програми у учасника до аукціону, якщо її подання до аукціону не передбачено і передбачено лише переможцем? Просимо привести у відповідність до законодавства дану вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.01.2018 14:26
Вирішення:
Доброго дня.
До тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Довідка з ДПІ
Номер:
f6d19608c7bb4bd3bb595ad05b27ba89
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-29-000851-c.a3
Назва:
Довідка з ДПІ
Вимога:
Пункт в, частини 2.2, розділу V тендерної документації містить вимогу надати «інформацію про наявність або відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів (оригінал документу, що виданий в паперовому вигляді у порядку, встановленому чинним законодавством, чинного на дату його надання замовнику та/або його копію)». Згідно чинного законодавства оформлення довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів можливе як у паперовому вигляді та і в електронному http://lv.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/print-123246.html. Надання такої довідки може здійснюватися засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису. Просимо внести зміни до тендерної документації в частині надання такої довідки в паперовому вигляді або електронному вигляді у порядку, встановленому чинним законодавством.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.01.2018 14:23
Вирішення:
Доброго дня.
До тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо відкритих реєстрів
Номер:
e5b2b5ba963049ecb70cc2bf72e0403f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-29-000851-c.c2
Назва:
Щодо відкритих реєстрів
Вимога:
Пункт а, частини 2.2, розділу V тендерної документації містить вимогу надати «довідку/-и (оригінал/-и та/або нотаріально завірену/-і копію/-ї; видана/-і не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі) надану/-і Міністерством юстиції України про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення». Дана вимога є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ч. 3, ст. 17 даного Закону, де зазначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інформація стосовно вчинення корупційних правопорушень міститься в відкритому реєстрі https://prozorro.gov.ua/news/tara. Замовник може самостійно перевірити таку інформацію та не встановлювати додаткові вимоги до учасника. Вимагаємо видалити таку вимогу, як дискримінаційну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.01.2018 14:22
Вирішення:
Доброго дня.
До тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо загальних положень тендерної документації
Номер:
f9bd4b14f50741a6ae27af0950532fdb
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-29-000851-c.a1
Назва:
Щодо загальних положень тендерної документації
Вимога:
Тендерна документація оформлена не у відповідності до порядку проведення процедур закупівель які оголошені відповідно до положень частини четвертої статті 10 Закону. Наприклад, розділ оцінки тендерної пропозиції містить не коректний порядок такої оцінки (відхилити тендерну пропозицію після аукціону в даних торгах є незаконним), частина щодо відхилення тендерних пропозицій також містить зазначені підстави відхилення що не відповідають Закону для проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Вимагаємо привести у відповідність тендерну документацію до вимог законодавства при проведенні процедур закупівель які оголошені відповідно до положень частини четвертої статті 10 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.01.2018 14:21
Вирішення:
Доброго дня.
До тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено