-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги (послуги з охорони об'єкта з пропускним режимом)
Торги не відбулися
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження:
14.03.2018 15:02 - 24.03.2018 23:00
Вимога
Відхилено
щодо дискримінаційної вимоги п. 1 додатку 3 до тендерної документації
Номер:
ac7d08eea2024f108f7448a8ba046419
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-14-001213-a.b1
Назва:
щодо дискримінаційної вимоги п. 1 додатку 3 до тендерної документації
Вимога:
Доброго дня! Відповідно до п. 1 додатку 3 до тендерної документації у учасника торгів вимагається довідка у довільній формі про наявність необхідної автомобільної техніки та технічного обладнання з метою забезпечення мобільної групи реагування – не менше 10 автомобілів. Надати перелік автомобілів із зазначенням марки автомобіля, д.н.з., додати фото автомобілів.
На нашу думку, з урахуванням запланованого одного поста охорони, для належного реагування потрібно максимум 2 автомобілі (один основний і один запасний: з огляду на те, що один автомобіль може бути задіяний на іншому об’єкті охорони).
Наявність цієї вимоги є підставою вважати, що її прописано під конкретну охоронну організацію, яка має на балансі не менше 10-ти автомобілів реагування.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 1. ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно до ч. 3. ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Вимога замовника, щодо наявності у учасника не менше 10 автомобілів суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель, відображені в ч. 1 ст. 3 Закону, а саме веде до недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників.
Частиною 4 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також можна стверджувати, що ця дискримінаційна вимога в тендерній документації прописана під конкретного учасника або учасників. Такі дії посадових осіб тендерного комітету вказують на особисту зацікавленість в результатах торгів, що може трактуватись як ознаки корупційного правопорушення.
Враховуючи викладене вважаємо, що вимога Замовника, викладена в п. 1 додатку 3 до тендерної документації, щодо надання довідки про наявність у учасника необхідної автомобільної техніки та технічного обладнання з метою забезпечення мобільної групи реагування – не менше 10 автомобілів та надати перелік автомобілів із зазначенням марки автомобіля, д.н.з., додати фото автомобілів, порушує ч.1. ст.3, ч.3. ст.5 та ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаємо внести зміни до документації, а саме, видалити цю вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2018 11:58
Вирішення:
Відповідь на вимогу
Якщо у охоронної фірми, наприклад, 4 автомобілі: на одному їздить директор, на другому – заступник, на третьому – головний бухгалтер (фінансовий директор), і четвертий автомобіль возить оперативну групу, то про яке швидке реагування може бути мова? Отже, якщо фірма охороняє лише один об'єкт, то вже потрібно мінімум 5 автомобілів.
Необхідно враховувати затори по місту, поломки автотранспорту та одночасний виклик груп реагування до двох або більше замовників.
Як правило, охоронні фірми мають не одного замовника.Тому не виключена можливість одночасного виїзду на виклики на різні об'єкти в різних кінцях Києва.
Отже, наявність у охоронної фірми не менше 10 автомобілів є показником спроможності фірми оперативно реагувати на виклики. Вважаємо, 10 автомобілів є достатньою кількістю для забезпечення 10 адміністративних районів Києва групами реагування. У зв’язку з цим не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, а лише такою, що свідчить про достатнє для виконання договору матеріально-технічне забезпечення охоронного підприємства.
Статус вимоги:
Відхилено