-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень з заміною вікон та дверей в будівлі Линовицької ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Якова де Бальмена, 25 в смт Линовиця Прилуцького району Чернігівської області (Код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
Торги відмінено
2 216 726.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 167.26 UAH
мін. крок: 1% або 22 167.26 UAH
Період оскарження:
10.07.2023 11:25 - 22.07.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на рішення про визнання переможцем
Номер:
fbe579a66143466ab2988ac88b93cb9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-10-003554-a.b9
Назва:
Скарга на рішення про визнання переможцем
Вимога:
Тендерна пропозиція ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» містить низку невідповідностей вимогам Замовника, зокрема:
1. Відповідно до додаткової угоди №4 від 28.12.2020р. до договору №364 від 30.11.2020р. між ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» та Управлінням освіти Деснянської районної ради в місті Києві державної адміністрації на виконання робіт з Капітального ремонту (заміна вікон) в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) №39 «Світанок» Деснянського району міста Києва, вартість робіт за договором складає 307 619,40 грн.. Згідно з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) за грудень 2020 року, підписаною 23.12.2020р., вартість виконаних робіт склала 305 303,40 грн.
Отже ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» не надало «оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та оригінал (оригінали) чи копію (копії) довідки (довідок) про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, що свідчать про виконання учасником кожного з наданих відповідних аналогічних договорів у повному обсязі»
Відповідно до п.п. 4.1 п.4 договору про закупівлю № 1/16 від 18.08.2020р. на виконання Поточного ремонту приміщень в СДЮСШ № 16 Дніпровського району м. Києва, укладеним між ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» та Управлінням освіти Дніпровської районної ради в місті Києві державної адміністрації, строк виконання робіт завершується не пізніше 15.09.2020р.
Відповідно до Звіту про виконання договору про закупівлю UA-2020-07-06-003693-b від 05.01.2021р., розміщеному в системі Прозоро Управлінням освіти Дніпровської районної ради в місті Києві державної адміністрації, «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – до 15 вересня 2020».
Згідно з актом приймання виконання будівельних робіт (форма КБ-2в) за жовтень 2020 року, роботи було виконано 07.10.2020р., отже ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» порушило термін виконання робіт згідно з договором.
Також ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» в складі тендерної пропозиції не надало «оригінал (оригінали) чи копію (копії) довідки (довідок) про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3» відповідно до вимоги в Додатку 2 до Тендерної документації.
Таким чином ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» в тендерної пропозиції не підтвердило відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно вимог, викладених Замовником в Додатку 2 до Тендерної документації.
2. На підтвердження фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, в Додатку 2 до Тендерної документації Замовник зазначає вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції: «4.3.Для юридичних осіб*: за 2022 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника копії:
- балансу (звіту про фінансовий стан),
- звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід),
або фінансового звіту суб'єкта малого підприємництва (балансу, звіту про фінансові результати),
або спрощеного фінансового звіту суб'єкта малого підприємництва (балансу, звіту про фінансові результати)».
В примітці зазначено: «* документи повинні свідчити, що обсяг річного доходу (виручки) є не меншим, ніж очікувана вартість закупівлі. Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі».
ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» в складі своєї тендерної пропозиції надав фінансову звітність малого підприємства за 2022 рік, згідно якої обсяг річного доходу за звітний період складає 644,0 тис. грн., отже є меншим, ніж очікувана вартість закупівлі.
3. Згідно з Додатку 2 до Тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «довідку, складену у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру, з обов’язковим посиланням на відповідний реєстр, (вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість)». ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» у складі тендерної пропозиції не надало відповідну довідку.
4. Відповідно до п.7 розділу ІІІ тендерної документації «Учасник повинен надати гарантійний лист в довільній формі, в якому зазначено щодо відповідності віконних блоків Державним будівельним нормам, із зазначенням технічних характеристик». ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» в складі тендерної пропозиції не надало відповідний гарантійний лист.
5. Відповідно до п. 6 розділу ІІІ тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до Тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам повинна бути підтверджена наступними документами:
1.договірною ціною;
2.локальним кошторисом (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
3. відомістю ресурсів;
4.дефектним актом
5. розрахунком загально-виробничих витрат до локального кошторису
6.розрахунком прибутку
7.розрахунком адміністративних витрат….»
ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» в складі тендерної пропозиції не надало розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису, розрахунок прибутку та розрахунок адміністративних витрат.
На підставі викладеного вважаємо пропозицію ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхилеyню та нагадуємо про адміністративну відповідальність за ст. 164-14 КУпАП ч.3 у вигляді накладання штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника в разі невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення про визнання переможцем 26.08.2023 23:17
Дата подачі:
26.08.2023 23:17
Вирішення:
Вимогу задоволено, рішення про намір укласти договір з ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» скасовано. Тендерну пропозицію ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» відхилено.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
47d630b498f74c4c8cb1c15c3fcfc4aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-10-003554-a.b8
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Згідно з настановою "Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами,
розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт,
вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах
(кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на
підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що
встановлюються Кабінетом Міністрів України."
Прогнознізна значення Кабінетом Міністрів України встановлюються раз на рік і не помісячно. Використання показників Державної служби статистики є помилковим і порушує вимоги п.п. 5.31, 5.33. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року.
Вимога ТОВ УКРЄВРОСТАНДАРТ є обгрунтованою та підлягає задоволенню!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.08.2023 13:42
Вирішення:
ТОВ УКРЄВРОСТАНДАРТ у пропозиції у складі договірної ціни не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, що прямо суперечить встановленим нормативним вимогам, а саме: п.п. 5.31, 5.33. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року, тому вважаємо що рішення про відхилення пропозиції ТОВ УКРЄВРОСТАНДАРТ прийнято правомірно.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
37639682d0c946ecafe08eb09dd7ef07
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-10-003554-a.b7
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
ТОВ "УКРЄВРОСТАНДАРТ" дискваліфікували з причини "Згідно п. 5.33. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року «до складу пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. ТОВ УКРЄВРОСТАНДАРТ у пропозиції у складі договірної ціни не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, що прямо суперечить встановленим нормативним вимогам, а саме: п.п. 5.31, 5.33. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року."
Зауважимо, що терміни виконання робіт - до 31 серпня 2023 року. Тобто, протягом поточного місяця. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника
процедури закупівлі (договірній ціні). Оскільки послуги будуть надані в період протягом 1-го місяця, додаткові витрати, пов’язані з інфляційними процесами, відсутні і не включені до договірної ціни. Таким чином пропозиція ТОВ "УКРЄВРОСТАНДАРТ" не суперечить п.п. 5.31, 5.33. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року.
Рішення щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ "УКРЄВРОСТАНДАРТ" є неправомірним і таким, що підлягає скасуванню. Просимо скасувати неправомірне рішення про дискваліфікацію і врегулювати дане питання без залучення АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.08.2023 11:33
Вирішення:
Згідно п. 5.33. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року «до складу пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Державною службою статистики України щомісячно встановлюється індекс споживчих цін (індекс інфляції), який фактично змінюється щомісячно, тому кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, повинні бути враховані у складі договірної ціни, у відповідності до п. 5.33. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року.
Таким чином, доводи ТОВ УКРЄВРОСТАНДАРТ є необгрунтованими та вимога підлягає відхиленню.
ТОВ УКРЄВРОСТАНДАРТ у пропозиції у складі договірної ціни не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, що прямо суперечить встановленим нормативним вимогам, а саме: п.п. 5.31, 5.33. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року, тому вважаємо що рішення про відхилення пропозиції ТОВ УКРЄВРОСТАНДАРТ прийнято правомірно.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Причина дискваліфікавциї
Номер:
316638340c2e4225995c24a27b5804ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-10-003554-a.b6
Назва:
Причина дискваліфікавциї
Вимога:
Причиною дискваліфікації зазначено
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Надайте детальне роз'яснення конкретних невідповідностей технічної специафікації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.08.2023 16:24
Вирішення:
Згідно п. 5.33. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року «до складу пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
ТОВ УКРЄВРОСТАНДАРТ у пропозиції у складі договірної ціни не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, що прямо суперечить встановленим нормативним вимогам, а саме: п.п. 5.31, 5.33. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
неправомірна кваліфікація
Номер:
4bac66fd402d4689a0c07929b4fc5568
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-10-003554-a.c5
Назва:
неправомірна кваліфікація
Скарга:
неправомірна кваліфікація
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 20788996.docx.p7s.zip 04.08.2023 10:25
- рішення від 07.08.2023 № 12148.pdf 07.08.2023 18:33
- інформація про резолютивну частину рішення від 16.08.2023 № 12879.pdf 17.08.2023 12:59
- рішення від 16.08.2023 № 12879.pdf 21.08.2023 10:30
- Пояснення щодо скарги ТОВ ГЛОРІЯ-В від 04.08.2023.pdf 11.08.2023 15:26
- Пояснення щодо скарги ТОВ ГЛОРІЯ-В від 04.08.2023 текст.doc 11.08.2023 15:26
- 11. Протокольне рішення УО про прийняття рішення про намір укласти договір.pdf 11.08.2023 15:26
- 11. Протокольне рішення УО про відхилення тендерної пропозиції ТОВ ФДС БУД.pdf 21.08.2023 15:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.08.2023 10:33
Дата розгляду скарги:
16.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.08.2023 18:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.08.2023 10:31
Дата виконання рішення Замовником:
21.08.2023 15:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
За результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ГЛОРІЯ-В" від 04 серпня 2023 № UA-2023-07-10-003554-a.c5, Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, прийнято рішення від 16.08.2023, повний текст якого опубліковано 21.08.2023, зобов'язати Линовицьку селищну раду скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ФДС БУД" переможцем за процедурою закупівлі — "Поточний ремонт приміщень з заміною вікон та дверей в будівлі Линовицької ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Якова де Бальмена, 25 в смт Линовиця Прилуцького району Чернігівської області (Код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-07-10-003554-a.
На виконання вищевказаного рішення Комісії, 21.08.2023 Линовицькою селищною радою скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ФДС БУД" переможцем за процедурою закупівлі — "Поточний ремонт приміщень з заміною вікон та дверей в будівлі Линовицької ЗОШ І-ІІІ ступенів
по вул. Якова де Бальмена, 25 в смт Линовиця Прилуцького району Чернігівської області (Код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-07-10-003554-a, та повернуто тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "ФДС БУД" на стадію кваліфікації.
Протокольним рішенням уповноваженої особи № 69 від 21.08.2023 тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "ФДС БУД" було відхилено на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або 2 скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, та оприлюднено інформацію про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ФДС БУД" в електронній системі закупівель.
Вимога
Є відповідь
неправомірна кваліфікація
Номер:
d36e2507805946c2b3312d49ebfb89f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-10-003554-a.b4
Назва:
неправомірна кваліфікація
Вимога:
Ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що Замовник зобов'язаний вдхилити тендерну пропозицію Учасника у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Переможець від початку не зазначив технічну специфікацію і не надав відповідні протоколи випробувань, СЕС та сертифікати відповідності. Отже, така пропозиція повинна була бути відхилена Замовником без права Учасника на виправленняі помилок протягом 24 годин.
Просимо визнати відповідні дії Замовника порушенням статті 31 Закону України про закупівлі та скасувати рішення про перемогу ТОВ "ФДС БУД"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.08.2023 10:49
Вирішення:
Додані Учасником ТОВ "ФДС БУД" документи містять технічну специфікацію, протоколи випробувань, СЕС та сертифікати відповідності.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Невідповідність кваліфікаційним критеріям
Номер:
4035823a3c054041afd4bcd4c141ba86
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-10-003554-a.b3
Назва:
Невідповідність кваліфікаційним критеріям
Вимога:
Тендерною документацією, пунктом 4.3 передбачено підтвердити фінансову спроможність, надавши:
за 2022 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника копії:
- балансу (звіту про фінансовий стан),
- звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід),
або фінансового звіту суб'єкта малого підприємництва (балансу, звіту про фінансові результати),
або спрощеного фінансового звіту суб'єкта малого підприємництва (балансу, звіту про фінансові результати).
ТОВ "ФДС БУД" в складі своєї пропозиції надали фінансову звітність без підтвердження отримання такої Держтатом (квитанція/штамп відсутні). Отже, тендерна пропозиція Товариства не відповідає вимогам тендерної документації і підлягає відхиленню)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.07.2023 10:19
Вирішення:
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ФДС БУД" надано фінансову звітність за 2022 рік з квітанцією № 2 про підтвердження отримання такої Держстатом 08.04.2023.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
неправомірна кваліфікація
Номер:
6950323a1e0b43b589a020000603ae7c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-10-003554-a.b2
Назва:
неправомірна кваліфікація
Вимога:
Протокольним рішенням Замовника від 27.07.2023р. ТОВ "ФДС БУД" визнано переможцем закупівлі.
Вважаємо таке рішення Замовника незаконним та таким, що підлягає скасуванню з огляду на наступне.
Відповідно до вимог тендерної документації:
Учасник повинен надати гарантійний лист в довільній формі, в якому зазначено щодо відповідності віконних блоків Державним будівельним нормам, із зазначенням технічних характеристик.
Також Учасником надаються:
- сертифікати відповідності на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, віконні блоки;
- висновки СЕС на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, віконні блоки;
- протоколи випробувань ПВХ профілю, віконного блоку, склопакет, фурнітуру.
1. Учасник надав гарантійний лист у довільній формі, проте не зазначив технічних характеристик запропонованої продукції.
2. Учасник не надав у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності на профіль, висновок СЕС на профіль, протокол випробувань склопакету.
Отже, наявні невідповідності у складі тендерної пропозиції учасника, які не підлягають усуненню протягом 24 год.
Враховуючи наведене, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію переможця та перейти до розгляду наступного учасника.
У разі ігнорування вимоги, будемо звертатись до АМКУ зі скаргою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.07.2023 16:25
Вирішення:
Вимога підлягає частковому задоволенню, тендерну пропозицію ТОВ "ФДС БУД" Замовником повернуто на кваліфікацію та направлено вимогу про невідповідність для усунення недоліків.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування рішення про перемогу ТОВ "ФДС БУД" у закупівлі
Номер:
1f2b050d929a40dba1b5530ec11a4796
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-10-003554-a.b1
Назва:
Вимога про скасування рішення про перемогу ТОВ "ФДС БУД" у закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику! Додатком 2 до тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Згідно з тендерною документацією, предметом даної закупівлі № UA-2023-07-10-003554-a є Столярні та теслярні роботи за кодом ДК 021:2015: 45420000-7.
Згідно з листом Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04/53972-06, зі змістом якого можна ознайомитись за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F53972-06 аналогічними за предметом закупівлі слід вважати товари/послуги, що співпадають за першими чотирма цифрами коду Єдиного закупівельного словника, якщо інше не зазначено в тендерній документації.
На підтвердження наявності виконання аналогічного договору, ТОВ "ФДС БУД" надало договір підряду №2 від 20.10.2021 року, предметом якого є Капітальний ремонт та реставрація за кодом ДK 021:2015 45453000-7.
Таким чином просимо визнати ТОВ "ФДС БУД" визнати таким, що не відповідає кваліфікаційному критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічних за предметом договорів. А від так тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації і підлягає відхиленню Замовником.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 27.07.2023 14:51
Дата подачі:
27.07.2023 14:51
Вирішення:
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації Замовником вимагалася «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів» в якій зазначено, що для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
- оригінал (оригінали) чи копію (копії) аналогічного договору (аналогічних договорів) з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі (кількість – за бажанням учасника).
- оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та оригінал (оригінали) чи копію (копії) довідки (довідок) про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, що свідчать про виконання учасником кожного з наданих відповідних аналогічних договорів у повному обсязі…
Замовником в оголошені процедури закупівлі в інформації Про закупівлю зазначено вид предмета закупівлі роботи. Для визначення предмета закупівлі для робіт враховується визначення пункту 27 за об’єктами будівництва (будинки, будівлі, споруди, їх комплекси або частини, лянійні об’єкти інжинерно-транспортної інфраструктури) згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженим наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 р. №163.
Визначення предмета закупівлі відбувається за окремою назвою предмета закупівлі (об’єктами будівництва за кодом ДК 021:2015 за показниками другої-п’ятої цифри з урахуваннями відповідних ДБН, ГБН (у разі наявності).
В тендерній документації відсутня вимога щодо надання підтвердження досвіду з виконання аналогічних договорів за конкретним державним класифікатором ДК 021:2015.
Наданий ТОВ «ФДС БУД» аналогічний договір за критерієм і переліком аналогічних робіт відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації.
Таким чином пропозиція ТОВ «ФДС БУД» в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів відповідає умовам Тендерної документації та не підлягає відхиленню в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено