-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з виготовлення облікової документації на об’єкти культурної спадщини та паспортів пам’яток
Торги відмінено
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження:
10.07.2023 10:59 - 15.07.2023 00:00
Вимога
Без відповіді
Неправомірне рішення Замовника
Номер:
6bac5168ed204e739b75923add340c2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-10-002531-a.a3
Назва:
Неправомірне рішення Замовника
Вимога:
Замовник порушує законодавство в сфері публічних закупівель та антикорупційне законодавство, демонструючи необ'єктивне ставлення до учасника ТОВ НВЦ «Спадщина», ігноруючи численні недоліки в його тендерній пропозиції.
З відповіді Замовника на вимогу ДП «ВМНДІ ЦАС» UA-2023-07-10-002531-a.c2 слідує, що нижчезазначені вимоги Тендерної документації не обов’язкові для ТОВ НВЦ «Спадщина»:
1. Надання зразків складених учасником документів на об’єкти культурної спадщини: для учасника ТОВ НВЦ «Спадщина» Замовник обмежує зразки ДОКУМЕНТІВ НА ОБ’ЄКТИ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ зразками ОБЛІКОВИХ ДОКУМЕНТІВ, які може надати цей учасник.
2. Підписування тендерної пропозиції кваліфікованим електронним підписом (КЕП). На період дії воєнного стану учасники публічних закупівель можуть підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними підписами, якщо інше не передбачено тендерною документацією Замовника. Тендерна документація Замовника містить вимогу «якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому…» (п.1.3 розділу 3 Тендерної документації), проте Замовник для учасника ТОВ НВЦ «Спадщина» допускає застосування УЕПа та ігнорує різницю між УЕПом фізичної особи та посадової особи учасника, що є причиною для відхилення пропозиції. Роз’яснення для Замовника: УЕП посадової особи містить назву посади та назву підприємства.
3. Очевидна вимога Тендерної документації: усі документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити власноручний підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) НА КОЖНІЙ СТОРІНЦІ ТАКОГО ДОКУМЕНТА (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами / організаціями).
Довідка «Працівники» надана ТОВ НВЦ «Спадщина» на першій сторінці не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи). Документ Форма «Загальні відомості про учасника» на першій сторінці не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи). Документ Форма «Тендерна пропозиція» на першій сторінці не містить зазначення прізвища, ініціалів та посади особи поряд з власноручним підписом уповноваженої особи учасника закупівлі.
2. Очевидна вимога Тендерної документації: Кожен документ, складений учасником повинен бути на фірмовому бланку, мати вихідний номер та дату створення. Жоден документ, створений ТОВ НВЦ «Спадщина», не має вихідного номера.
3. За договором ЦПХ замовником цієї угоди мають бути сплачені податки замість виконавця. Договір з ФОП Минак А.О. не є договором ЦПХ, тому що винагорода за договором сплачується на вказаний розрахунковий рахунок ФОПа, який є платником ЄП, про що є вказівка в п. 6.7 договору та реквізитах виконавця. Тому застосування бланка іншої юридичної особи ФОП Минак А.О. є порушенням, яке робить лист-згоду недійсною. Згідно чинного законодавства, документи, створені на бланках установ/організацій підписують посадові особи цих установ/організацій в межах своїх повноважень, визначених у положеннях (статутах) установи, положеннях про структурні підрозділи, посадових інструкціях, розпорядчому документі про розподіл обов’язків між керівником та його заступниками тощо. У зазначених документах визначається також порядок підписання документів іншими особами в разі відсутності керівника установи та посадових осіб, які уповноважені їх підписувати. Право підписання документів може надаватися посадовим та іншим особам на підставі довіреності (Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Міністерства Юстиції України 18.06.2015 № 1000/5, зі змінами та доповненнями). Тому так само є недійсними оформлені на бланку ТОВ НВЦ «Спадщина» листи-згоди Сакала О.Є, Лукашової А.М., Арояна А.С., оскільки вони підписані зазначеними фізичними особами, а не посадовою особою учасника. Замовник свідомо ігнорує факт порушення норм чинного законодавства щодо наданих листів-згод.
4. Очевидна вимога Тендерної документації - сторінки тендерної пропозиції мають бути пронумеровані. Надана відповідь Замовника, що «нумерація сторінок/їх відсутність належить до формальних помилок, і не впливає на зміст тендерної пропозиції» щодо учасника ТОВ НВЦ «Спадщина» наводить на думку про умисні дії Замовника для обмеження кола учасників.
Ще раз вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ НВЦ «Спадщина», як неправомірне. В іншому випадку ми будемо оскаржувати ваше рішення у спосіб, визначений законодавством.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2023 10:58
Вимога
Є відповідь
Неправомірне рішення Замовника
Номер:
971002896a8748fd931d932303484e4f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-10-002531-a.c2
Назва:
Неправомірне рішення Замовника
Вимога:
1. Надані зразки розроблених облікових карток не відповідають формі облікової картки, передбаченій Порядком обліку об’єктів культурної спадщини, затвердженим наказом Міністерства культури України від 11 березня 2013 року № 158, в редакції наказу Міністерства культури України від 27.06.2019 № 501 «Про внесення змін до Порядку обліку об’єктів культурної спадщини»:
- «Будинок музичного училища» - відсутні позиції розділу» ІІ. Характеристика об’єкта»: Роль об'єкта в навколишньому середовищі, Просторові характеристики об'єкта, Культурна цінність об'єкта, Оцінка автентичності та цінності об'єкта з археологічного, естетичного, етнологічного, історичного, архітектурного, мистецького, наукового чи художнього погляду, Стислий опис характерних властивостей об'єкта, що становлять його історико-культурну цінність. До позиції розділу «І. Основні відомості про об’єкт. Орієнтовна територія об'єкта: площа, опис меж» не додано графічні матеріали;
- «Монумент Слави» - відсутні позиції розділу «ІІ. Характеристика об’єкта»: Стислий опис характерних властивостей об'єкта, що становлять його історико-культурну цінність; Перелік складових (для комплексу, ансамблю); Функціональне використання; Перелік негативних чинників (загроз), що позначаються на об'єкті; Рекомендований режим використання об'єкта культурної спадщини. До позиції розділу «І. Основні відомості про об’єкт. Орієнтовна територія об'єкта: площа, опис меж» не додано графічні матеріали;
- «Будинок купця С.Д.Аласова» - відсутні позиції розділу «ІІ. Характеристика об’єкта»: Стислий опис характерних властивостей об'єкта, що становлять його історико-культурну цінність, Перелік складових (для комплексу, ансамблю); Функціональне використання; Перелік негативних чинників (загроз), що позначаються на об'єкті; Рекомендований режим використання об'єкта культурної спадщини. До позиції розділу «І. Основні відомості про об’єкт. Орієнтовна територія об'єкта: площа, опис меж» не додано графічні матеріали.
2. Надані зразки складених учасником документів на об’єкти культурної спадщини не відповідають переліку необхідних послуг (робіт) щодо предмету закупівлі: не надано зразків паспортів об'єктів культурної спадщини.
3. Нумерація сторінок тендерної пропозиції відсутня взагалі.
Пункт 1.4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» має вимогу «Пропозиція повинна мати реєстр наданих документів. Сторінки тендерної пропозиції мають бути пронумеровані».
Примітка. Формальною помилкою вважається «відсутність нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі) (наприклад сторінки пронумеровані 1,2,4,5,6 або 1,2,2,3,4,5,6).». Це стосується окремих сторінок/аркушів.
4. Надані копії документів завірені неправильно. Є завірення електронним підписом фізичної особи, який не містить посади уповноваженою особи. Пропозицію в цілому підписано електронним підписом фізичної особи Білявській О.Ю., яка не є Учасником процедури закупівлі. Учасником є ТОВ НВЦ «Спадщина», пропозицію повинна була підписати уповноважена особа цього Учасника (підпис повинен мати посаду уповноваженої особи).
Пункт 1.3 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
5. Наданий недійсний документ: Свідоцтво платника єдиного податку ФОП Мінак А.О. – зараз ставка ЄП цього ФОП – 2% згідно з реєстром платників єдиного податку.
6. Згода ФОП Минак А.О. надана на бланку ТОВ НВЦ «Спадщина», за підписом та печаткою ФОП Минак А.О., що робить цю згоду недійсною. Договір про надання послуг з ФОП Минак А.О. датований 09.01.2023, що не передбачає надання згоди на виконання робіт/надання послуг щодо предмету закупівлі.
Таким чином, пропозиція ТОВ НВЦ «Спадщина» не відповідає вимогам Тендерної документації та підлягає відхиленню. Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ НВЦ «Спадщина», як неправомірне.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.07.2023 18:38
Вирішення:
З приводу Вашої Вимоги Уповноважена особа Замовника повідомляє:
1) Вимогами тендерної документації не визначений обсяг зразків складених учасником документів на об’єкти культурної спадщини, тому витяги з прикладів, надані Учасником тендеру, подані у достатньому обсязі, і дають уявлення про якість та повноту облікової документації, яка принципово підтримана уповноваженим органом охорони культурної спадщини Полтавської обласної державної адміністрації та прийнята центральним органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини Міністерства культури та інформаційної політики України.
За розробником облікової документації зберігається авторське особисте немайнове право на службовий твір та вибір форми та обсягу оприлюднення твору з метою запобігання несанкціонованого використанню частин твору (п. 1. ст. 16. ЗУ «Про авторське право і суміжні права»).
Відповідно до наданих договорів між ТОВ «НВП «Спадщина» та Замовниками передбачені умови, за якими сторони зобов’язуються дотримуватися суворої конфіденційності інформації, отриманої у під час виконання зобов’язань за договорим, та зобов’язуються не розголошувати таку інформацію третім особам протягом 5-ти років після припинення дії договорів, застосовувати всі заходи спрямовані на збереження цієї інформації (розділ «Інші умови» договорів).
Облікова документація на об’єкти культурної спадщини не передбачає опублікування у вільному доступі. Центральний орган виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини Міністерства культури та інформаційної політики України у межах своїх повноважень здійснює ведення Державного реєстру нерухомих пам’яток України, яке не передбачає оприлюднення облікової документації (ст. 5. ЗУ «Про охорону культурної спадщини»). Інформація з облікової документації надається органами охорони культурної спадщини за запитом.
Виходячи з викладеного вище, Учасник тендеру мав право обирати на власний розсуд обсяг опублікування розробленої облікової документації та методи збереження конфіденційної інформації.
2) Спільним Наказом МІНІСТЕРСТВА КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ УКРАЇНИ та ДЕРЖАВНОГО Комітету УКРАЇНИ З БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ від 13.05.2004 N 295/104 «Про затвердження форм облікової картки та паспорта об'єкта культурної спадщини». Відповідно ж до наказу Міністерства Культури України від 27.06.2019 № 501 «Про внесення змін до Порядку обліку об'єктів культурної спадщини», облікова документація на об’єкт культурної спадщини складається з:
-облікової картки за формою, наведеною у додатку 1 до Порядку;
-історичної довідки;
-матеріалів фотофіксації сучасного стану об’єкта: фото загального вигляду, фото об’єкта в контексті (навколишньому середовищі), фото найбільш цінних (характерних) елементів об’єкта, фото рухомих об’єктів (деталей), фото інтер’єрів, фото загроз (дії негативних чинників);
-акта стану збереження за формою, наведеною у додатку 2 до Порядку.
Тобто, складання паспортів пам’ятки не є обов’язковим, і відповідно до умов наданих договорів між ТОВ «НВП «Спадщина» та Замовниками виготовлення паспорту пам’ятки не передбачене.
3) Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки тощо. У складі Тендерної пропозиції подано РЕЄСТР поданих документів, а більшу частину поданих документів складають скан-копії документів. Нумерація сторінок/їх відсутність належить до формальних помилок, і не впливає на зміст тендерної пропозиції.
4) Згідно з п.1.3 Тендерної документації Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити власноручний підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами / організаціями). Учасником надано в складі тендерної пропозиції
1.Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців сформованого у 2023 році)
1.1. Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців)
4.Довідка, що підтверджує повноваження посадової особи
4.2.Протокол установчих зборів
4.2.Наказ про призначення директора
Таким чином, надані копії документів завірені правильно, директором, співзасновником ТОВ НВЦ «Спадщина» Білявською О.Ю.
5,6) Свідоцтво платника єдиного податку ФОП Мінак А.О. взагалі не вимагалось тендерною пропозицією, і його подача була за бажанням Учасника, оскільки ФОП Мінак А.О. не є субпідрядником Учасника (13. Довідка про субпідрядників, 15. Довідка про робітників), а лише найманим працівником за цивільно-правовим договором про надання послуг №02/2023 від 09.01.2023 року15.12. Договір ФОП Минак).
З приводу того, що згода ФОП Минак А.О. надана на бланку ТОВ НВЦ «Спадщина», за підписом та печаткою ФОП Минак А.О. можна вказати, що п. 1.4 умов тендерної документації вимагалось, щоб кожен документ, складений учасником повинен бути на фірмовому бланку... Не вказано, який саме бланк треба використовувати, тобто бланк роботодавця - ТОВ НВЦ «Спадщина» підходить для надання згоди найманим праціников Мінаком А.О.
Підсумовуючи вищевикладене, також можна говорити про визначення переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПАДЩИНА""з найбільш економічно вигідною пропозицією з усіх, які були подані, і мають право виготовляти облікову документацію на об’єкти культурної спадщини та паспорти пам’яток.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
30ee11a5ac224aa291885c266ceec7c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-10-002531-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовнику! Умовами Вашої тендерної документації встановлено:
1) П. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації розділу 3 цієї тендерної документації. Шановний замовнику! Слід зазначити, що в лист Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим». Зазначене підтверджується і низкою рішень Антимонопольного комітету України, що містяться у відкритому доступі.
Пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПАДЩИНА"" – підписана удосконаленим підписам, що порушує вимоги законодавства, а також умови Вашої тендерної документації де не зазначено про можливість використання УЕП.
2) Відповідно до наказу Міністерства Культури України від 01.04.2013 № 528/23060
«Про затвердження Порядку обліку об'єктів культурної спадщини», Розділ III. Оформлення облікової документації:
Частина 2. Розробником облікової документації є наукові установи, в тому числі заклади культури, одним із основних видів діяльності яких є проведення наукових досліджень у сфері охорони культурної спадщини.
У пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПАДЩИНА"" надані наступні документи:
1)Модальний статут – не містить інформації про види діяльності.
2)Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який має наступний перелік видів економічної діяльності:
91.03 Діяльність із охорони та використання пам'яток історії, будівель
та інших пам'яток культури (основний)
73.20 Дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки
72.20 Дослідження й експериментальні розробки у сфері суспільних і
гуманітарних наук
72.19 Дослідження й експериментальні розробки у сфері інших
природничих і технічних наук
31037620 Стор. 3з 6
71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання
послуг технічного консультування в цих сферах
58.14 Видання журналів і періодичних видань
41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель
71.11 Діяльність у сфері архітектури
У пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПАДЩИНА"" – відсутня інформація що зазначений учасник має право здійснювати діяльність з проведення наукових досліджень у сфері охорони культурної спадщини.
Вимагаємо надати пояснення з яких причин, законних підстав Вами визначено переможцем даної закупівлі учасника який не відповідає як вимогам тендерної документації так і вимогам законодавства щодо обліку об'єктів культурної спадщини.
Ми будемо оскаржувати Ваше рішення хибне воно чи умисне в Антимонопольному комітеті України та Державній аудиторській службі України, якщо ви не приймете відповідних дій.
Пов'язані документи:
Учасник
- перевірка підпису.docx 22.07.2023 10:09
Дата подачі:
22.07.2023 10:10
Вирішення:
З приводу Вашої Вимоги Уповноважена особа Замовника повідомляє:
1) Постановою Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» у підпункті 2 п.2 вказано, що на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
В Україні діє принцип верховенства закону — визначальна роль закону в правовій (юридичній) системі держави, в діяльності всіх суб'єктів права, насамперед державних органів і посадових осіб. Автентифікація – це електронна процедура, яка дає змогу підтвердити електронну ідентифікацію фізичної, юридичної особи, інформаційної або інформаційно-комунікаційної системи та/або походження та цілісність електронних даних; Пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПАДЩИНА"" – підписана удосконаленим підписом, що відповідає вимогам Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Тому, Електронна ідентифікація особи (представника юридичної особи) Учасника засвідчено вірно.
2) Відповідно до наказу Міністерства Культури України від 27.06.2019 № 501 «Про внесення змін до Порядку обліку об'єктів культурної спадщини», Розробником облікової документації є наукові установи, в тому числі заклади культури, одним із основних видів діяльності яких є проведення наукових досліджень у сфері охорони культурної спадщини. Визначення поняття «наукова установа» дається у п.16 ст. 16 Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність», а саме наукова (науково-дослідна, науково-технологічна, науково-технічна, науково-практична) установа (далі - наукова установа) - юридична особа незалежно від організаційно-правової форми та форми власності, утворена в установленому законодавством порядку, для якої наукова та (або) науково-технічна діяльність є основною; Одним із основних видів економічної діяльності має бути КВЕД-2010 клас 91.03 Діяльність із охорони та використання пам'яток історії, будівель та інших пам'яток культури.
У Витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, наданому ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПАДЩИНА"" основним видом економічної діяльності: вказано 91.03 Діяльність із охорони та використання пам'яток історії, будівель
та інших пам'яток культури.
Згідно з ч.1 ст. 7 Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність» в Україні діють наукові установи державної, комунальної та приватної форм власності, які мають рівні права у здійсненні наукової, науково-технічної та інших видів діяльності.
Наукова установа діє на підставі статуту (положення) чи іншого установчого документа, що затверджуються в установленому порядку.
Наукова установа є юридичною особою та може мати статус неприбуткової організації.
Модельний статут – це типовий установчий документ товариства, положення якого сформовані та затвердженні Кабінетом Міністрів України, що містить альтернативні редакції, які засновник(и) можуть обрати для використання у діяльності свого товариства, або обрати редакцію за замовчуванням, яка формується з положень, рекомендованих Кабінетом Міністрів України. Тобто редакції затвердженого модельного статуту є однаковими для всіх, що значно звужує межі варіативності, не надаючи можливості для засновників (учасників) доповнити або редагувати відповідні положення модельного статуту, які були б найбільш придатними для діяльності певного товариства. У тому числі, не дає змоги вказувати інформацію про види діяльності.
3) У складі Тендерної пропозиції подано 9.Довідку про ліцензування, і згідно чинного законодавства України цей вид діяльності не підлягає ліцензуванню. Вами зазначено, що у Витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, наданому ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПАДЩИНА"" в переліку КВЕД-2010 вказано клас 72.20 Дослідження й експериментальні розробки у сфері суспільних і гуманітарних наук.
Цей клас включає:
- дослідження та розроблення в області соціальних наук
- дослідження та розроблення в області гуманітарних наук
- міждисциплінарні дослідження та розроблення, в основному, в області соціальних та гуманітарних наук.
Також згідно вимог Тендерної документації та відповідно Наказу Міністерства культури України від 27.06.2019 № 501 «Про внесення змін до Порядку обліку об’єктів культурної спадщини» Розробником облікової документації є наукові установи, в тому числі заклади культури, одним із основних видів діяльності яких є проведення наукових досліджень у сфері охорони культурної спадщини, та які мають у своєму складі чи залучають для проведення досліджень особу, що має науковий ступінь доктора філософії (кандидата наук або доктора наук) за спеціальністю «музеєзнавство, пам’яткознавство» або таких наук:
мистецтвознавство, культурологія, архітектура - для об’єктів монументального мистецтва;
архітектури - для об’єктів архітектури, містобудування, садово-паркового мистецтва, а також ландшафтних;
історії - для археологічних, історичних об’єктів та об’єктів науки і техніки.
Учасником ТОВ «НВП «СПАДЩИНА»» надано 15.Довідку про робітників, згідно якої зазначені вище фахівці будуть залучені до виконання робіт.
Тому, на думку Уповноваженої особи Замовника, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПАДЩИНА"" має право здійснювати діяльність з проведення наукових досліджень у сфері охорони культурної спадщини
Підсумовуючи вищевикладене, також можна говорити про визначення переможцем учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією з усіх, які були подані, і мають право виготовляти облікову документацію на об’єкти культурної спадщини та паспорти пам’яток.
Статус вимоги:
Відхилено