• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система магнітно-резонансної томографії (з напруженістю магнітного поля не менше 1,5 Тесла))

Завершена

420 701 800.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 103 509.00 UAH
Період оскарження: 07.07.2023 18:10 - 27.08.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: f6764ca0dabc4eb69ec34e8e84a9e442
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-07-012144-a.c11
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата розгляду скарги: 31.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.10.2023 17:47
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.11.2023 13:03
Автор: ТОВ "Астріум", Іванов Максим Юрійович +380444667765 office@astrium-mt.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 471a42c57eb343c184d52c0a0ee634ec
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-07-012144-a.b10
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.09.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.09.2023 16:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.10.2023 15:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.10.2023 № 15829-р/пк-пз за результатом розгляду скарги ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП» у відкритих торгах за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система магнітно-резонансної томографії (з напруженістю магнітного поля не менше 1,5 Тесла))» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2023-07-07-012144-a) Замовником виконано.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП", Курашко Наталя Миколаївна 380509094750 artec2020@ukr.net
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення дискримінаційних умов тендерної документації

Номер: 05ca4fa3691743d9819bd8c3323fedd6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-07-012144-a.a9
Назва: Вимога про усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Вимога:
Вимога про усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"! Звертаємо Вашу увагу, що медико-технічними вимогами встановлено, що максимальна швидкість зростання градієнту на кожну вісь, Т/м/с (за умови, що мінімальний час зростання градієнту на кожну вісь становить максимум 250 мкс) не менше 125. Серед моделей систем магнітно-резонансної томографії різних світових виробників наявне обладнання, яке відповідає зазначеному параметру, що підтверджується табличними даними, зокрема тими, що представлені Вами у вимозі. Також, варто зазначити, що рівень якості обладнання, яке є предметом закупівлі, визначено потребами кінцевих користувачів та з урахуванням виділеного бюджетного фінансування.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

your last

Номер: 93ef76307ea94674bce869da89dd0d1d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-07-012144-a.c8
Назва: your last
Вимога:
bye, corruptionaires...
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Звертаємо увагу, що відповідно до чинного законодавства під час проведення процедури закупівлі комунікація між замовником та учасниками торгів здійснюється виключно через електронну систему закупівель та державною мовою згідно з Законом України "Про забезпечення функціонування української мови як державної". Така комунікація є офіційною для всіх сторін закупівельного процесу.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 862013896bc84c00adff1ab75f8ba9e3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-07-012144-a.a7
Назва: Скарга
Скарга:
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 01.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.07.2023 21:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.08.2023 14:47
Дата виконання рішення Замовником: 24.08.2023 18:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) № 11843-р/пк-пз від 01.08.2023 внесено зміни до тендерної документацій щодо проведення процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система магнітно-резонансної томографії (з напруженістю магнітного поля не менше 1,5 Тесла))» (унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель UA-2023-07-07-012144-a)
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП", Курашко Наталя Миколаївна 380509094750 artec2020@ukr.net
Вимога
Відхилено

Professionalism

Номер: efbfd558c26246548774840f06801039
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-07-012144-a.b6
Назва: Professionalism
Вимога:
All three your MRI tenders are just reported to UBOP and met big interest. Wait for events.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Звертаємо увагу, що відповідно до чинного законодавства під час проведення процедури закупівлі комунікація між замовником та учасниками торгів здійснюється виключно через електронну систему закупівель та державною мовою згідно з Законом України "Про забезпечення функціонування української мови як державної". Така комунікація є офіційною для всіх сторін закупівельного процесу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВИМОГИ

Номер: 76d37ddd87a84f0890183b8f47d81351
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-07-012144-a.b5
Назва: ВИМОГИ
Вимога:
Вимога про усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"! Детальна відповідь на вашу вимогу див. у вкладеному файлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: a2eb6c8f89ec48cc8334216e0ac18435
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-07-012144-a.c4
Назва: Вимога
Вимога:
Висловлюємо Вам свою повагу та звертаємось з даною вимогою з приводу наступного. Уважно ознайомившись з вимогами тендерної документації, нами виявлено відсутність в ній вимоги щодо надання учасником даної процедури закупівлі гарантійного (авторизаційного) листа виробника (або представництва/ філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки учасником запропонованого товару. Враховуючи те, що предметом даної закупівлі є високовартісне спеціалізоване медичне обладнання, надання гарантійного листа від виробника або представника / філії виробника є необхідним та таким, що слугуватиме гарантією в першу чергу належної якості запропонованого учасником товару, а також підтверджуватиме походження товару дійсно від компанії-виробника. Крім того, надання такого листа підтверджує те, що учасник є надійним постачальником, який має відповідні повноваження представляти та пропонувати до поставки товар того чи іншого виробника, що в свою гарантує якість та своєчасну поставку товару замовнику, авторизоване сервісне обслуговування, гарантійні строки експлуатації, а також мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом. Слід зазначити, що надання учасником гарантійного (авторизаційного) листа є усталеною та поширеною вимогою в тендерній документації, яка встановлюється з метою підтвердження взаємовідносин виробника або дистриб’ютора з постачальником та отримання замовником необхідних гарантій. Така вимога жодним чином не обмежить учасників даної процедури закупівлі та при цьому забезпечить дотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи все вищезазначене, з метою ефективного здійснення процедури закупівлі та досягнення максимальної економії, ефективності та пропорційності, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, доповнивши її вимогою про надання учасником процедури закупівлі відповідного листа виробника (або представництва/ філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України з наданням документального підтвердження повноважень).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"! Звертаємо увагу, що чинним законодавством України визначено обов’язкові вимоги, які мають бути в тендерній документації. При цьому наявність авторизаційного листа від виробника не є серед обов’язкових вимог до тендерної документації, більш того така вимога може трактуватись як дискримінаційна та неправомірна по відношенню до потенційних учасників закупівель, що суперечить положенням ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою визначено, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритість та прозорость на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням, а також, ч.4 ст. 22 , якою визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім цього зауважуємо, що проєктом договору передбачені вимоги до якості товару, кількості, термінів поставки, невиконання яких є підставою для застосування санкцій, передбачених умовами договору. Невиконання виробником гарантійних зобов'язань щодо якості, кількості товару та термінів його поставки, що містяться в гарантійному листі, не тягне за собою жодних юридичних наслідків для такого виробника. Невиконання ж Учасником договірних зобов'язань, у тому числі, щодо якості, кількості та строків поставки, створює підстави для застосування санкцій згідно договору. У зв'язку з зазначеним відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 8bea1ba0b87844368db573323a59a831
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-07-012144-a.c3
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога про усунення невідповідностей тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"! Оплата за Товар, який є предметом закупівлі, звільняється від оподаткування податком на додану вартість, оскільки на таку операцію розповсюджується податкова пільга, встановлена пунктом 38¹ підрозділу 2 розділу XX “Перехідні положення” Податкового кодексу України. Договір, укладений за результатами проведення закупівлі, буде виконуватися у рамках бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» на 2023 рік та постанови Кабінету Міністірів України від 17 березня 2011 р. № 298 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров'я». Пунктом 3.1.1 проекту Договору передбачено, що загальна ціна Товару може бути зменшена за взаємною згодою Сторін шляхом укладання Додаткової угоди до цього Договору у порядку, передбаченому даним Договором. У випадку, якщо податкова пільга, встановлена пунктом 38¹ підрозділу 2 розділу XX “Перехідні положення” Податкового кодексу України, не буде продовжена, то загальна ціна Товару, визначена у п. 3.1, не буде збільшена, але при цьому можливе зменшення кількості Товару до закупівлі пропорційно зростанню його вартості на розмір ставки податку на додану вартість, встановлену на 01.01.2024. Щодо пунктів 4.1. Розділу 4 та п. 11.1 Розділу 11, технічної помилки не допущено. Пункт 4.1 стосується строку поставки, пункт 11.1 - термін дії договору. Для чіткішого розуміння строків постачання, внесені відповідні зміни в частині п.4.1 Договору, а саме: "4.1. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний здійснити поставку Товару за цим Договором у строк: - 1 од. - до 15 січня 2024 року включно; - 7 од. - до 30 червня 2024 року включно, але у будь-якому випадку в строк, визначений ЗАМОВНИКОМ у заявці на поставку Товару, направленій ЗАМОВНИКОМ ПОСТАЧАЛЬНИКУ засобами електронної пошти у порядку, визначеному цим Договором."
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

your answer

Номер: 0407b6930d9346b180324df9b47a2f85
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-07-012144-a.c2
Назва: your answer
Вимога:
"Технічного регламенту щодо медичних виробів, АБО Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, АБО Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують." IN VITRO? IMPLANTING? MRI MACHINES??? DID YOU FALL DOWN HEAD? This case will be reported to UBOP today, corruptionaire!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Вкотре звертаємо вашу увагу на те, що термінологія у тендерній документації ДП "Медзакупівлі України" щодо медичних виробів вживається у значенні Законів України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», Постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», від 02.10.2013 р. № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro», від 02.10.2013 р. №755 «Про затвердження Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують». Медичні вироби, які запропонує учасник для цієї закупівлі, повинні відповідати вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, АБО Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, АБО Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують. Окремо інформуємо вас, що згідно чинного законодавства під час проведення процедури закупівлі комунікація між Замовником та учасниками тендеру здійснюється виключно через електронну систему закупівель та державною мовою згідно з Законом України "Про забезпечення функціонування української мови як державної». Така комунікація є офіційною для всіх сторін закупівельного процесу, при цьому використання неділових, неетичних формулювань, або погрози є ознакою непрофесійності та неповаги до всіх учасників закупівельного процесу.
Статус вимоги: Відхилено