• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт системи опалення у Волицькому навчально-виховному комплексі “Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад” в с.Волиця по вул. Дружби, 2 Яворівського району Львівської області» (за кодом CPV за ДК 021:2015 -45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

закупівля здійснюється з урахуванням особливостей, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"; 1) категорія замовника - юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади; 2) інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, у тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу; 3) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) - забезпечення тендерної пропозиції не вимагається; 4) умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції не передбачені, так як забезпечення тендерної пропозиції не вимагається

Завершена

2 865 553.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 655.53 UAH
Період оскарження: 07.07.2023 16:21 - 14.07.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

невідповідність технічної документації

Номер: 927a1537fa5049bdbc6adf6ac193a059
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-07-011445-a.b2
Назва: невідповідність технічної документації
Вимога:
Доброго дня! Положеннями чинного законодавства України закріплено основні принципи здійснення публічних закупівель серед яких об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Детально проаналізувавши пропозицію ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» (Код ЄДРПОУ 37801512) (далі- учасник), якого було визнано переможцем закупівлі «Капітальний ремонт системи опалення у Волицькому навчально-виховному комплексі “Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад” в с. Волиця по вул. Дружби, 2 Яворівського району Львівської області» (за кодом CPV за ДК 021:2015 -45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) згідно Протокольного рішення №20 від 25 липня 2023 року, вважаємо вказане рішення неправомірним та незаконним, а тендерну пропозицію ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» такою, що підлягає відхиленню зважаючи на наступне: Відповідно до п. 4 Технічної специфікації Тендерної документації Замовника (далі – Технічна специфікація) учасник повинен надати у складі пропозиції розрахункові кошторисні документи відповідно до технічного завдання (технічної специфікації).Учасником надано Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на систему опалення не у відповідності з Технічним завданням Замовника, а саме: 1. Відповідно до пункту 20 Локального кошторису Установлення муфтових кранів Радіаторних визначається в «штуках», однак відповідно до технічної специфікації визначення цієї позиції має бути відображено в «комплектах». 2. Відповідно до пункту 21 Локального кошторису Учасником запропоновано Крани радіаторні термостатичні1/2" RAN за одиницею виміру «шт», однак Замовником вимагаються комплекти кранів. Відповідно до Класифікатора системи позначень одиниць вимірювання та обліку ДК 011-96 затвердженого Наказом Держстандарту України 09.01.1997 N 8 встановлено розмежування таких одиниць виміру як «комплект» та «штука». Відтак «комплект» кранів включає в себе додаткові елементи, в той чай коли «штука» характеризує кран як ізольований елемент. Отже, запропоновані Учасником в Локальному кошторисі вищезгадані позиції Локального кошторису визначені в одиниці виміру «штуки» не відповідають умовам Технічної специфікації Замовника та призводять до зміни комплектності товару, який вимагається Замовником. Відтак, відповідно до абзацу 1 частини 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. На підставі вищенаведеного вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів" підлягає відхиленню оскільки не відповідає умовам технічної специфікації, а виявленні невідповідності призведуть до зміни запропонованого товару (щодо комплектності та кількості), отже не можуть бути усунені відповідно до пункту 43 Особливостей. Просимо: 1.Скасувати Протокольне рішення №20 від 25 липня 2023 року про визначення переможцем закупівлі «Капітальний ремонт системи опалення у Волицькому навчально-виховному комплексі “Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад” в с. Волиця по вул. Дружби, 2 Яворівського району Львівської області» (за кодом CPV за ДК 021:2015 -45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). 2. Відхилити Тендерну пропозицію ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» відповідно до абзацу 1 частини 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Повідомляємо, що у випадку неусунення виявлених нами порушень ми будемо змушені звернутись до органу оскарження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! На Ваше звернення щодо змісту пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" повідомляємо, що по результату розгляду пропозиції було встановлено її повну відповідність вимогам замовника і визначено даного учасника переможцем. Вважаємо, що наведені Вами зауваження до пропозиції переможця не можуть слугувати обґрунтованою підставою для відхилення пропозицій, що підтверджується практикою органу оскарження. Зокрема, в процедурі UA-2020-04-17-010715-b (рішення від 17.06.2020 №11997) орган оскарження не сприйняв за належну підставу для відхилення той факт, що в пропозиції переможця зазначено одиницю виміру "комплект" замість одиниці виміру "штука" і зазначив, що Скаржник не довів, яким чином оформлення Пропозиції у наведений вище спосіб впливає на зміст Пропозиції. В процедурі UA-2019-03-28-002205-b (рішення від 23.05.2019 № 6559) учасник, як і в нашій ситуації, зазначив одиницю виміру "штуки", що не відповідало вимогам Документації, в якій Замовник визначив, як одиницю виміру «комплекти товару». Проте орган оскарження дійшов до висновку, що Скаржник не довів та документально не підтвердив, яким чином оформлення Пропозиції у спосіб, наведений вище, впливає на зміст Пропозиції Переможця. Додатково повідомляємо, що чинним законодавством передбачено лише 2 випадки, в яких учасники після розкриття пропозицій вправі звертатись до замовника, а він зобов’язаний їм відповісти: - У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. (Абз 2 п.46 Особливостей №1178) - «Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення» (Част. 4 статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі») При цьому, ані Законом ані Особливостями №1178 не передбачено права учасників звертатись до замовника з вимогою про скасування свого рішення по кваліфікації пропозиції учасника. Більше того, законодавством не передбачено жодної іншої можливості для замовників скасувати свої рішення прийняті після розкриття пропозицій, окрім як по результату розгляду скарги в органі оскарження. Тому, якщо у Вас залишаються сумніви щодо правомірності прийнятого нами рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» Ви можете скористатись своїм законним правом на подання скарги до комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 40bcffb28c544079b65ebba5a8164d69
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-07-011445-a.a1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику! Ви вимагаєте у пункті 7 таблиці 3 додатку 1 ТД, а саме: "Копія ліцензії, на провадження виду господарської діяльності за класом наслідків СС2". У зв'язку з тим, що вказана вище вимога є дискримінаційною, на підставі того, що Уряд ухвалив постанову № 314 від 18 березня 2022 року «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану», а саме: на зазначений період скасовано необхідність отримання ліцензій на будівництво об’єктів, що за класом наслідків належать до СС2 та СС3. Крім того варто зазначити, що будівельні ліцензії не видаються з березня 2020 року, що пов'язано з набранням чинності постанови Кабміну від 13.03.2020 р. № 219 “Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду”, а отже підприємства, що зареєстровані у 2020 році не мали змоги отримати будівельну ліцензію ще до введення воєнного стану в Україні та в наслідок цього не зможуть прийняти участь у відкритих торгах оголошених Вами, тобто даною вимогою Ви обмежуєте коло учасників. На підставі вищевикладеного звертаємось до Вас з проханням, замінити формулювання в пункті 7 таблиці 3 додатку 1 на: "Копія ліцензії, на провадження виду господарської діяльності за класом наслідків СС2 та/або інший дозвільний документ"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, на ваше звернення, повідомляємо наступне, відповідно до ч.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, саме замовнику належить прерогатива формувати зміст тендерної документації, в тому числі, визначати склад ознак, яким мають відповідати потенційні учасники процедури та передбачати додаткові вимоги до учасників, спрямовані на уникнення потенційних ризиків, пов'язаних з недобросовісною конкуренцією, неякісним виконанням замовлення та недотриманням зобов'язань. Дана вимога ніяким чином не порушує принципи, визначені ст. 5 Закону. Також звертаємо увагу учасника, що дискримінаційними є вимоги, які обмежують можливості якого небудь учасника відносно інших учасників, які ставлять якого небудь учасника в гірше становище порівняно з іншими, які містять виключення для певних учасників відносно інших учасників. Основний закон, який встановлює виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, — Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності». Обов’язковому ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт, технічне переоснащення) об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, мають право здійснювати виключно підрядники, які набули відповідну ліцензію. При цьому в разі закупівлі робіт з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, необхідна обов’язкова наявність ліцензії, про що зазначає замовник під час проведення закупівлі таких робіт. До 14.04.2017 встановлювався строк дії ліцензії п’ять років, а для суб’єктів будівельної діяльності, які отримують її вперше, — три роки. Із 14.04.2017 всі чинні ліцензії стають безстроковими.
Статус вимоги: Відхилено