• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі збору, перевезення, зберігання та подальшої утилізації медичних відходів категорії В, послуги зі збору, перевезення, зберігання та подальшої утилізації медичних відходів категорії С

Обсяг надання послуг: 2 види послуг відповідно до Технічної специфікації (згідно із Додатком № 2)

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 07.07.2023 15:17 - 14.07.2023 00:00
Вимога
Вирішена

дискримінаційна вимога ТД

Номер: a50f04988162429d9e747457ed918426
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-07-010202-a.a5
Назва: дискримінаційна вимога ТД
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до тендерної документації Вами вимагається: «Обов’язкова наявність вантажника (не менше 1) у штаті Учасника для забезпечення завантаження відходів у спецтранспорт власними силами. Надати наказ про прийняття на роботу вантажника або копію трудової книжки із записом про працевлаштування на посаду, а також свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом.» Звертаємо увагу, що така вимога є незаконною такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, так з огляду на наступне: Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повина містити вимог, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 № 446 встановлено ВИЧЕПНИЙ перелік вимог до кадрового складу відповідного суб’єкта господарювання. Отже , Замовник не обґрунтовано, на порушення Ліцензійних умов вимагає від учасника даної закупівлі обов’язкова наявність вантажника (не менше 1) у штаті Учасника для забезпечення завантаження відходів у спецтранспорт власними силами. Надати наказ про прийняття на роботу вантажника або копію трудової книжки із записом про працевлаштування на посаду, а також свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом. Враховуючи вище викладено, вимагаємо видалити дискримінаційні умови, щодо обов’язковості наявності вантажника (не менше 1) у штаті Учасника для забезпечення завантаження відходів у спецтранспорт власними силами. Надати наказ про прийняття на роботу вантажника або копію трудової книжки із записом про працевлаштування на посаду, а також свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом. У випадку не задоволення нашої вимоги будемо змушені звернутись до АНТИМОНОПОЛЬНОМУ КОМІТЕТІ УКРАЇНИ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: добрий день. замовником внесено зміни в даній частині
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

дискримінаційни вимоги тендерної документації

Номер: 17cf561324b64998bd7f251917205bcc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-07-010202-a.b4
Назва: дискримінаційни вимоги тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до тендерної документації Вами вимагається: «Сканована копія свідоцтва про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів (мінімум один фахівець);» Звертаємо увагу, що така вимога є незаконною такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, так з огляду на наступне: Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повина містити вимог, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 № 446 встановлено ВИЧЕПНИЙ перелік вимог до кадрового складу відповідного суб’єкта господарювання. Отже, Замовник не обґрунтовано, на порушення Ліцензійних умов вимагає від учасника даної закупівлі копія свідоцтва про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів. Враховуючи вище викладено, вимагаємо видалити дискримінаційні умови, щодо кількості копія свідоцтва про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів. У випадку не задоволення нашої вимоги будемо змушені звернутись до АНТИМОНОПОЛЬНОМУ КОМІТЕТІ УКРАЇНИ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: добрий день. замовником внесено зміни в даній частині
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: b0f18a5e3da74e9792ae3de0374715bd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-07-010202-a.b3
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана тендерна документація містить іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити. Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою, - учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 3000.00 грн. (три тисячі гривень 00 копійок). Ми, як Учасники Торгів, категорично не погоджуємось з даною вимогою. Жодним НПА не передбачено, що на переможця торгів можуть покладатися витрати в сумі 5000.00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 копійок), на оплату послуг Консультанта торгів. Ми як потенційні переможці, в праві самостійно здійснювати пошук відповідних спеціалістів без прив’язки на те, як вимагається Вами. ВИМАГАЄМО видалити з умов тендерної документації дану вимогу. У випадку не задоволення, будемо змушені, про даний факт повідомити у відповідні органи!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З приводу оплати юридично-консультаційних послуг: Договір, що укладений замовником про надання юридично – консультаційних послуг містить ознаки правочину, що покладений на користь третьої особи. Заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»). Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника може бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії. Відтак, обов’язок оплати за надані юридично – консультаційні послуги щодо проведення процедур закупівель може бути покладено на іншого Боржника, а саме на переможця процедури закупівлі. Повідомляємо вас, що інформація встановлена у документації не є вимогою, а має виключно ознайомчий інформаційний характер. Будь-яке підтвердження від учасника на таку інформацію не вимагається, оскільки не є вимогою. Дискримінацією така інформація не вважається, оскільки, як вже зазначалось, підтвердження від учасників не вимагається, інформація не стосується напряму предмета договору.Органи АМК України визнають названі вами положення дискримінаційними у випадку, коли вони стосуються предмета закупівлі, є вимогами до учасника і зобов'язують його до певний дій та підтвердження у складі пропозиції. Дана ж документація не передбачає такого, а витрати на їх надання не можуть бути включені учасником до витрат учасника за Процедурою закупівлі, що прямо передбачено іншими розділами документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.07.2023 18:01
Вимога
Вирішена

невідповідність вимог ТД чинному законодавсту

Номер: 2b58de6ff32a4045bd42256af073fa46
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-07-010202-a.a2
Назва: невідповідність вимог ТД чинному законодавсту
Вимога:
Вами було оголошено процедуру закупівлі послуги зі збору, перевезення, зберігання та подальшої утилізації медичних відходів категорії В, послуги зі збору, перевезення, зберігання та подальшої утилізації медичних відходів категорії С Відповідно до тендерної документації Вами вимагається: 2). Ліцензія* на провадження господарської діяльності з перевезення необроблених небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі. Шановний Замовнику, відповідно до ПКМУ від від 2 грудня 2015 р. № 1001 Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом. Такого поняття як перевезення необроблених небезпечних відходів автомобільним транспортом не передбачено. Вимагаємо видалити дискримінаційну умову. Та викласти п.2 в наступній редакції: «Ліцензія* на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: добрий день. замовником внесено зміни в даній частині
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: cd52e30119bc40f29b3649de2d0922c2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-07-010202-a.a1
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами було оголошено процедуру закупівлі послуги зі збору, перевезення, зберігання та подальшої утилізації медичних відходів категорії В, послуги зі збору, перевезення, зберігання та подальшої утилізації медичних відходів категорії С Відповідно до Додатку № 2 тендерної документації Вами вимагається: «П.3.4. Учасник повинен мати ліцензію на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, знешкодження), зазначеними у переліку. (Надати гарантійний лист у довільній формі).» Хочемо наголосити на тому, що операція ОБРОБЛЕННЯ на відходи ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збору, перевезення, зберігання та подальшої утилізації медичних відходів категорії В), ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збору, перевезення, зберігання та подальшої утилізації медичних відходів категорії С) НЕ ЗАСТОСОВВУЄТЬСЯ! Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов Документації як дискримінаційна з наступних підстав. Закон України "Про відходи" визначає правові, організаційні та економічні засади діяльності, пов'язаної із запобіганням або зменшенням обсягів утворення відходів, їх збиранням, перевезенням, зберіганням, сортуванням, обробленням, утилізацією та видаленням, знешкодженням та захороненням, а також з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини на території України. Зокрема, статтею 1 вказаного Закону наведено визначення: «оброблення (перероблення) відходів - здійснення будь-яких технологічних операцій, пов'язаних із зміною фізичних, хімічних чи біологічних властивостей відходів, з метою підготовки їх до екологічно безпечного зберігання, перевезення, утилізації чи видалення;» Відповідно до п. 21 V. Вимоги до відходів категорії В 1 Наказу МОЗ № 325 від 08.06.2015 р. «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» ПЕРЕДБАЧЕНО Оброблення та/або інсинерація відходів категорії В проводиться закладом, за умови дотримання вимог пункту 4 розділу І цих Правил. В інших випадках, відходи категорії В транспортуються перевізником для проведення оброблення/інсинерації суб’єкту господарювання, що отримав Ліцензію, з дотриманням вимог, зазначених в пункті 19 цього розділу. Інсинерація медичних відходів - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі (інсинераторі); Відповідно до п.3 ПКМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13 липня 2016 року № 466 поводження з небезпечними відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування), утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення. Постановою передбачено технологічні вимоги до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами Температура термічного знешкодження відходів повинна бути не менше ніж 850°С, а за наявності галогеновмісних сполук - не менше ніж 1200°С. Відповідно до ПКМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 р. № 466 такий вид операцій як інсинерація та/або спалювання відсутній. Інсинерація. По суті це спалювання, під час якого важливе значення має дотримання технології очистки газів. Отже підприємства, які мають право на поводження з небезпечними відходами повинні мати спеціальне обладнання, а саме сертифіковані печі, які надають право на спалювання відходів. Високотемпературне спалювання відходів відбувається за безполуменевою технологією: відходи спалюють у потоках гарячого повітря з керованою температурою. Усе це відбувається в печі спеціальної конструкції, з допалюванням утворених газів і хімічним очищенням викидів, що утворюються. Технологія рекомендована до використання як найкраща для термічної утилізації небезпечних відходів. «Після переробки утворюється зольний шлак, який можна використовувати при пересипці доріг, рекультивації старих сміттєзвалищ, та зольний пил. Відповідно до п.21 наказу МОЗ № 325 від 06.08.2015 р. п .21 Оброблення і знешкодження відходів, визначених в підпункті 6 пункту 1 цього розділу не потребує дотримання вимог пункту 4 розділу І цих Правил. 6) препарати крові та біологічні рідини (рідкі біологічні відходи), в тому числі рідкі біологічні відходи віваріїв, отримані від хворих на особливо небезпечні або небезпечні інфекційні хвороби. Вимагаємо викласти пункт 4. в наступній редакції: Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, знешкодження, УТИЛІЗАЦІЯ що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі. У випадку відсутності реакції на нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до АМКУ із захистом своїх порушених прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: добрий день. замовником внесено зміни в даній частині
Статус вимоги: Задоволено