• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Емаль ПФ-115 в асортименті; емаль 3в1 антикорозійна по металу бордово-коричнева; фарба гумова сіра

ЗЗСО, ЗДО, ДЮСШ, ІРЦ

Завершена

313 380.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 566.90 UAH
Період оскарження: 07.07.2023 15:10 - 12.07.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимогам стосовно усунення порушень законодавства при проведенні закупівлі

Номер: d086bf358f374c3ca052b97187210bb4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-07-010022-a.b3
Назва: Вимогам стосовно усунення порушень законодавства при проведенні закупівлі
Вимога:
Добрий день. Скарга на неправомірний акцепт пропозиції ТОВ "МІРАЙГРУП", яка не відповідає вимогам тендерної документації у вкладенні. Просимо розглянути та вжити відповідні заходи щодо усунення порушень. Сподіваємось на зважене рішення Замовника.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Ознайомившись зі скаргою ТОВ «ВП ПОЛІСАН», за результатами процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro: UA-2023-07-07-010022-a, на невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «МІРАЙГРУП» вимогам тендерної документації на предмет закупівлі: Емаль ПФ-115 в асортименті; емаль 3 в 1 антикорозійна по металу бордово-коричнева; фарба гумова сіра (ДК 021:2015 (CPV) 44810000-1 — Фарби, Управління освіти Вараської міської ради вважає вимоги скаржника необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню. По суті заявленої скарги повідомляємо наступне: У своїй вимозі «Стосовно акцепту пропозиції Учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації» до Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради, ТОВ «ПОЛІСАН» зазначає: 1) «Відповідно до пункту 2.1 Розділу 1 Додатку 1 учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема повинен надати довідку у довільній формі про наявність працівника(ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання поставки товару. Таким чином, таблиця, надана ТОВ "МІРАЙГРУП" у складі пропозиції по-перше не відповідає формі (взірцю), що міститься в Додатку 1 до тендерної документації, по-друге не містить інформації щодо кваліфікації/спеціалізації/тощо працівників. Відтак пропозиція ТОВ "МІРАЙГРУП" не відповідала вимогам тендерної документації в цій частині». - Згідно з Додатком №1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» учасники в своїй пропозиції повинні надати наступний документ: «2.1. Довідка у довільній формі про наявність працівника(ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання поставки товару». Дану вимогу Товариство з обмеженою відповідальністю «МІРАЙГРУП», як учасник процедури закупівлі, задовольнило повністю надавши в своїй пропозиції документ «2. працівники.pdf», а саме довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В тендерній документації надано взірець довідки, для зручності створення документів деякими учасниками, проте вимоги надавати довідку саме за цією формою, або вимоги яка інформація повинна міститись в даній довідці не передбачено. 2) «Окрім того звертаємо увагу Замовника на наступне. Відповідно до Тендерної пропозиції №07/08/6 від 07.08.2023 ТОВ "МІРАЙГРУП" (файл «13.Оновлена тендерна пропозиція.pdf») загальна вартість пропозиції учасника за результатами аукціону склала 253 600,00 грн. без ПДВ. При цьому зазначено, що учасник є не платником ПДВ. ТОВ "МІРАЙГРУП" у складі пропозиції надано довідку № 13/07/8 від 13.07.2023 року (файл «16. Довідка, податок.pdf») в якій зазначено, що 10 січня 2023 року ТОВ "МІРАЙГРУП" перейшло на пільгову систему оподаткування, у розмірі 2% від доходу. Зауважуємо на тому, що наше підприємство обрало третю групу єдиного податку зі ставкою 2%, доходу, при цьому на час переходу на спрощену систему оподаткуванням ТОВ "МІРАЙГРУП" перебуває у статусі платника ПДВ, у відповідності до положень підпунктів 9.5 та 9.9 п. 9 підрозд. 8 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ реєстрація платника ПДВ не анулюється, а є призупиняється на період перебування на третій групі єдиного податку зі ставкою 2 % доходу. Разом з тим, відповідно до Закону від 30.06.2023 № 3219-IX платники єдиного податку третьої групи, які станом на 31 липня 2023 року використовували спрощену систему з особливостями оподаткування (2%), з 1 серпня 2023 року автоматично будуть переведені на застосовування системи оподаткування (на відповідну ставку та групу єдиного податку або на загальну систему оподаткування), на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування. Таким чином з 1 серпня 2023 року учасник ТОВ "МІРАЙГРУП" не матиме змоги відвантажити Замовнику товар за ціною без ПДВ в силу законодавчих змін. Але у разі зміни ціни в договорі про закупівлю, укладеного з ТОВ "МІРАЙГРУП" у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування, ціна такого договору буде значно вищою ніж цінова пропозиція ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», яка є наступною найбільш економічно вигідною, що порушить принципи здійснення публічних закупівель, зокрема такий як максимальна економія, ефективність та пропорційність». - Керуючись підпунктом 6 пункту 19 (зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування) Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, відповідно до умов Договору № 596 від 27.04.2023р. та у зв’язку з переходом учасника з спрощеної системи оподаткування на загальну систему оподаткування (ПДВ 20%) від 01.08.2023 року, сторони погоджують, що Договір укладається на ту саму ціну за результатом аукціону включаючи ПДВ та весь товар по Договору який відвантажується з 01.08.2023 року і до закінчення строку дії Договору включає ПДВ 20%. Тобто ціна за одиницю товару, загальна вартість договору та кількість не змінюється, додається словосполучення «з ПДВ». Вважаємо, що доводи скарги необґрунтовані, не відповідають фактичним обставинам справи та не містять підстав для скасування рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем ТОВ «МІРАЙГРУП» та відміни процедури закупівлі UA-2023-07-07-010022-a.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо неправомірного вибору переможця

Номер: 4c69c1f5ced44358a1caac0258b80c36
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-07-010022-a.b2
Назва: Скарга щодо неправомірного вибору переможця
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 01.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.07.2023 15:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.08.2023 14:05
Дата виконання рішення Замовником: 15.08.2023 10:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: ВИРІШИВ: 1. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів з особливостями закупівлі «Емаль ПФ-115 в асортименті; емаль 3в1 антикорозійна по металу бордово-коричнева; фарба гумова сіра» за номером UA-2023-07-07-010022-a – ТОВ "МІРАЙГРУП". 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у порядку, передбачено статтями 10 та 33 Закону.
Автор: ТОВ "МІРАЙГРУП", Вера Такташова +380663197147, +380677263177 miraygrup@ukr.net
Вимога
Без відповіді

Вимога щодо неправомірного вибору переможця

Номер: 68d234ec755d4d008b8d02840d980815
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-07-010022-a.b1
Назва: Вимога щодо неправомірного вибору переможця
Вимога:
Протоколом №111 від 18.07.2023 року ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РIШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 44810000-1- Фарби (Емаль ПФ-115 в асортименті; емаль 3в1 антикорозійна по металу; фарба гумова) було прийняте рішення про визначення переможцем торгів ТОВ "Епіцентр К". Проаналізувавши документи, що подав даний учасник, було виявлено невідповідність з умовами тендерної документації, а саме: Відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 3.2. Зміст тендерної пропозиції учасники повинні надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до підпункту 3. Розділу 3 та Додатку 2 тендерної документації. Додатком 2 перебачено наступне: «2.2. Якість Товару повинна відповідати вимогам, зазначеним у цьому додатку до тендерної документації або бути кращою, згідно Держстандартів та технічних умов, встановлених для кожного виду Товару і підтверджена сертифікатом якості та/або відповідності та/або походження та/або паспортом виробника (чи іншими документами, що підтверджують якість Товару). На підтвердження даної вимоги Учасник обов’язково у складі своєї пропозиції подає* (завантажує в електронну систему закупівель) відповідний підтвердний документ (оригінал або копію з оригіналу). * У випадку не надання Учасником у складі тендерної пропозиції документів, що посвідчують якість запропонованого товару, Замовник залишає за собою право відхилити тендерну пропозицію такого учасника як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 Закону». На виконання даної вимоги учасником ТОВ "Епіцентр К" було надано паспорти якості, проте у наступних з них ми бачимо невідповідності фактичних показників, які пропонує учасник, до вимог технічного завдання: «Паспорт Якості_Ґрунт-емаль швидковисихаюча темно-коричнева, TM Maxima.pdf». Бачимо, що замовником вимагався бордово-коричневий колір фарби, а учасник запропонував темно коричневу. «Паспорт якості Емаль алкідна ПФ-115П світлий горіх, ТМ Delfi.pdf». В даному документі написано, що показник твердості становить 30 с, а за умовами технічного завдання повинен бути не менше 35-40 сек. «Паспорт якості Фарба гумова універсальна сіра, TM Farbex.pdf». В даному файлі бачимо, що масова частка нелетких речовин 53,1%, на відміну від умов документації де вказано, що даний показник має бути згідно ДСТУ ISO3251: 58 – 60%; водневий показник: 9,5 рН, хоча у технічній специфікації вимагалось 8 9 рН; час висихання до ступеню 3 – 1 год, а згідно вимог повинен бути 2 години. Також в Додатку 2 зазначено: «2.12. Якщо учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається замовником, додатково у складі тендерної пропозиції учаснику необхідно надати таблицю в довільній формі, яка в порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається замовником, до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується учасником. При цьому, якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника, або бути кращою. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. Також додатково до таблиці або окремо необхідно надати пояснення, що в складі тендерної пропозиції подається еквівалент». В порівняльній таблиці учасник надав інформацію за формулювання замовника, не прибравши вирази «повинен бути», «повинен знаходитися» та з копіюванням діапазонних показників замовника, що свідчить про невідповідність даної інформації з тією, що міститься в документах якості. Наприклад: по емалям ПФ-115 учасник в таблиці зазначає, що твердість (ДСТУ ISO 1522) не менше 35 -40 сек, хоча учасником подано документи якості на емаль кольору світлий горіх, де зазначено твердість 30. Стосовно фарби гумової - Масова частка нелетких речовин, згідно ДСТУ ISO3251: 58 – 60%, хоча в учасника в паспорті зазначено 53,1; водневий показник: 8 9 рН - 9,5 в учасника в документі якості; час висихання до ступеню 3 при температурі ( 20±2)°С і відносній вологості 65%: 2годин, проте 1 година зазначена в паспорті якості. Таким чинок учасник не надав відповідного порівняння в таблиці і до того ж подав інформацію, що різниться з тою, яка міститься в документах якості. Згідно пункту 44 Постанови 1178 зі змінами: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей», а відповідно до пункту 43: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.» Розуміємо, що дані невідповідності не можуть бути виправленими, оскільки продукція виготовляється не у відповідності до умов технічного завдання, а зміна показників у документах якості виробника автоматично приведе до зміни предмета закупівлі запропонованого учасником. Виходячи з вищесказаного, на нашу думку, пропозиція ТОВ "Епіцентр К" не може бути визначеною як переможцем торгів та підлягає відхиленню. Отже, вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі було порушено принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивності та неупередженої оцінки пропозицій учасників тендеру. Таким чином, Замовник порушує права та законні інтереси ТОВ «МІРАЙГРУП», як Учасника відповідної процедури та як потенційного претендента на укладення договору з Замовником у майбутньому. Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ "Епіцентр К" та перейти до розгляду інших учасників, в іншому випадку ми змушені будемо звернутися в АМКУ та Державну аудиторську службу України за захистом своїх прав та інтересів. Директор ТОВ «МІРАЙГРУП» Такташова В.О.
Пов'язані документи: Учасник