-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Масло вершкове 73% жирності
Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями)
Завершена
389 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 946.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 946.00 UAH
Період оскарження:
07.07.2023 12:05 - 13.07.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення ТОВ «ОПТІТРЕЙД» від 20.07.2023 року
Номер:
ac787755ebed47c196636de4d130b817
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-07-005288-a.a2
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення ТОВ «ОПТІТРЕЙД» від 20.07.2023 року
Скарга:
На офіційному сайті (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-07-005288-a) 07.07.2023 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі Масло вершкове 73% жирності. Класифікація за ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло період постачання до 31.12.2023 на очікувану вартість 389`200.00 гривень (з ПДВ).
Замовником процедури закупівлі є Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №16» Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 01984624).
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію на закупівлю товару Масло вершкове (73% жирності) код за ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло разом із додатками, затверджену уповноваженою особою згідно протоколу № 121 від 07.07.2023 року, далі «Тендерна документація».
Вказана закупівля оголошена згідно Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», далі за текстом «Особливості».
17.07.2023 року відбулося розкриття тендерних пропозицій учасників. Внаслідок проведення аукціону:
- ТОВ "ОПТІТРЕЙД" із ціною пропозиції 235 644.00 грн. з ПДВ;
- ТОВ "Спарта 2015" із ціною пропозиції 237 060,00 грн. з ПДВ.
20 липня 2023 року Замовником було оприлюднено протокол №121В від 20.07.2023 року, за яким тендерна пропозиція ТОВ «ОПТІТРЕЙД» була відхилена Замовником як така, що не відповідає встановленим у Тендерній документації вимогам відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Але вказане рішення Замовника не відповідає вимогам чинного законодавства а саме ст. 16 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 43, 44 Особливостей з огляду на наступне.
1. Згідно п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним 47 Особливостей, - згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації;
документами, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі та тендерною документацією);
інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» даного Розділу) (застосовується для робіт або послуг);
у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання;
іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Згідно із Додатком 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” п. 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Замовник передбачив вимогу про надання учасниками наступних документів на підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерія:
Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про наявність в Учасника закупівлі укладених у 2022-2023 роках, 2 (Двох)аналогічних договорів. Аналогічними договорами є – договори на поставку товарів Масло вершкове 73% жирності, за ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло. Учасник на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів, має надати скановану (ні) копії з оригіналу (ів) з усіма його невід’ємними частинами (додатками), а також документи, які підтверджують його виконання.
В якості підстави для відхилення тендерної пропозиції нашого Товариства Замовник у протоколі
№ 121В від 20.07.2023 року зазначив наступне:
згідно із вимогами Тендерної документації встановлено такі вимоги, визначені ст. 16 ЗУ
«Про публічні закупівлі» Додаток 1 кваліфікаційні критерії, а саме:
Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про наявність в Учасника закупівлі укладених у 2022-2023 роках, 2 (Двох)аналогічних договорів. Аналогічними договорами є – договори на поставку товарів Масло вершкове 73% жирності, за ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло. Учасник на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів, має надати скановану (ні) копії з оригіналу (ів) з усіма його невід’ємними частинами (додатками), а також документи, які підтверджують його виконання.
Виходячи з відсутності вищезазначених документів, пропозиція ТОВ «ОПТІТРЕЙД» підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними ст. 31 Закону.
Таким чином тендерна пропозиція учасника не відповідає встановленим у тендерній документації вимогам відповідно до ст. 22 Закону.
Відповідно до пп. п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до ст. 22 Закону.
Таким чином, Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції
ТОВ «ОПТІТРЕЙД» через відсутність у тендерній пропозиції документів, які передбачені Додатком 1 до Тендерної документації, що не відповідає вимогам ст. 16 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 43, 44 Особливостей з огляду на наступне.
У відповідності до п. 41 Особливостей передбачено, що «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.»
Згідно п. 43 Особливостей передбачено, що «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:1) учасник процедури закупівлі:
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином, відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОПТІТРЕЙД» документів, які передбачені Додатком 1 до Тендерної документації, а саме:
Довідки в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про наявність в Учасника закупівлі укладених у 2022-2023 роках, 2 (Двох)аналогічних договорів.
скановану (ні) копії з оригіналу (ів) з усіма його невід’ємними частинами (додатками), а також документи, які підтверджують його виконання,
є невідповідністю кваліфікаційним критеріям Замовника, про які Замовник був зобов’язаний повідомити учасника шляхом розміщення «Повідомлення про усунення невідповідностей» згідно із п. 43 Особливостей.
Відхилення тендерної пропозиції учасника згідно п. 44 Особливостей можливо тільки у разі не виправлення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник у своєму «Повідомленні про усунення невідповідностей» від 18.07.2023 року не зазначав про зазначені невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ОПТІТРЕЙД» вимогам Додатку 1 до Тендерної документації.
З огляду на вищевикладене Замовник відхиливши тендерну пропозицію
ТОВ «ОПТІТРЕЙД» через відсутність документів згідно Додатку 1 та не надавши при цьому 24 години для усунення таких невідповідностей, порушив вимоги п. 43 та 44 Особливостей, що призвело до прийняття незаконного рішення від 20.07.2023 року та порушення законних прав та інтересів ТОВ «ОПТІТРЕЙД» як учасника закупівлі.
З огляду на все вищезазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», п. 40, 41, 47, 52-64 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
Просимо:
прийняти цю скаргу до розгляду;
зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №16» Дніпровської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції
ТОВ «ОПТІТРЕЙД» згідно із протоколом №121В від 20.07.2023 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 25.07.2023 15:23
- рішення від 27.07.2023 № 11516.pdf 27.07.2023 17:13
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.08.2023 № 12410.pdf 10.08.2023 13:57
- рішення від 09.08.2023 № 12410.pdf 14.08.2023 15:06
- Пояснення протокол відхилення учасника.docx 04.08.2023 08:28
- Пояснення на протокол відхилення.pdf 04.08.2023 08:39
- Протокол усунення невідповідностей.pdf 04.08.2023 09:28
- Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.docx 04.08.2023 09:28
- Протокол АКМУ.pdf 11.08.2023 08:58
- Протокол АКМУ.pdf 15.08.2023 09:37
- АКМУ Протокол про відміну прийнятого рішення щодо переможця _ відхилення учасника за результатом розгляду скарги АМКУ.docx 15.08.2023 09:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.07.2023 16:02
Дата розгляду скарги:
09.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.07.2023 17:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.08.2023 15:06
Дата виконання рішення Замовником:
15.08.2023 09:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати Рішення від 20.07.2023 р № 121/В та від 24.07.2023 р. № 121. Повернути на кваліфікацію ТОВ "ОПТІТРЕЙД"
Вимога
Відхилено
вимога на тендерну документацію
Номер:
2d1e5634e52a4c3b8c42223814e8139a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-07-005288-a.b1
Назва:
вимога на тендерну документацію
Вимога:
ДСТУ 4399:2005 поширюється на масло вершкове виготовлене тільки з коров’ячого молока та продуктів його перероблення , та не поширюється на шоколадне масло та масло зі зниженою жирністю до 61 відсоток , всі інші види масла підпадають під дію цього стандарту, а саме від 62% до 85%. Вимогами Додатку 1 до тендерної документації замовником вимагається , підтвердити відповідність кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору на поставку масла вершкового 73%, що не відповідає граничним параметром діючого ДСТУ 4399:2005 , на якій посилається Замовник у технічних та якісних вимогах до предмету закупівлі , Додаток 2 до ТД.
Основна мета ЗУ «Про публічні закупівлі» є Забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель , створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель , запобігання проявам корупції у цій сфері та розвиток добросовісної конкуренції. Своїми діями Замовник грубо порушує норми права у сфері публічних закупівель та створює дискримінаційні умови до мене , як потенційного учасника закупівлі тому , що я маю діючі аналогічні договори на поставку масла вершкового з відсотком жирності 72,5.
Вимагаю привести у відповідність умови ТД , стосовно аналогічного договору з можливістю підтвердження виконання аналогічного договору , згідно граничних параметрів ДСТУ 4399:2005, та можливістю надати у якості виконання критерію , діючі договори.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2023 22:06
Вирішення:
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі пп. 3, п. 1 статті 16, пп 2, п. 1, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням абз. 5 п. 28 ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
ДСТУ 4399:2005 не є предметом закупівлі, а технічними вимогами для оцінки якісті товару яка повинна відповідати всім державним стандартам ДСТУ 4399:2005, ТУ, медико-біологічним і санітарним нормам і критеріям безпеки згідно з діючим законодавством України, що регламентує вимоги до якості товарів даного виду
Статус вимоги:
Відхилено