-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівельні роботи по об'єкту "Технічне переоснащення системи блискавкозахисту існуючої будівлі сховища відпрацьованого ядерного палива СВЯП-1 ДСП "Чорнобильська АЕС"” (ДК 021:2015 код 45300000-0 будівельно-монтажні роботи)
Будівельні роботи по об'єкту "Технічне переоснащення системи блискавкозахисту існуючої будівлі сховища відпрацьованого ядерного палива СВЯП-1 ДСП "Чорнобильська АЕС"”
Торги відмінено
1 950 602.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 753.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 753.01 UAH
Період оскарження:
30.01.2018 10:41 - 11.02.2018 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця
Номер:
4d19ef3d77a640ff8d84edac00e0c964
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-30-000340-a.b1
Назва:
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця
Скарга:
ЕФ ЕР ТІ - ГРУП, ТОВ
№ 2/18-211/03-06/01
від 01.03.2018
Орган оскарження:
Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03680, м. Київ-35, вул. Митрополита В. Липківського, 45
Тел.: (044) 594-64-12
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕФ ЕР ТІ-ГРУП»
Код ЄДРПОУ: 36259073
Місцезнаходження: 02094, м.Київ, вул. Магнітогорська, буд. 1, кім. 414
Тел.: +380442246271,
e-mail: office@frt-group.ua
Замовник: Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС»
Код ЄДРПОУ: 14310862
Місцезнаходження: 07100, Київська обл., м. Славутич, вул. 77-ї Гвардійської дивізії, буд. 7/1
Тел.: +380459343263,
e-mail: gz_10@chnpp.gov.ua
Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи (Будівельні роботи по об'єкту "Технічне переоснащення системи блискавкозахисту існуючої будівлі сховища відпрацьованого ядерного палива СВЯП-1 ДСП "Чорнобильська АЕС"”)
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-01-30-000340-a
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 23.02.2018р.
Плата за подання скарги – 15 000,00 грн. без ПДВ
СКАРГА
на рішення Замовника про визначення переможця
Державним спеціалізованим підприємством «Чорнобильська АЕС» (далі – Замовник) було розпочато проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Будівельні роботи по об'єкту "Технічне переоснащення системи блискавкозахисту існуючої будівлі сховища відпрацьованого ядерного палива СВЯП-1 ДСП "Чорнобильська АЕС"” (ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи) (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-01-30-000340-a) (далі – Процедура закупівлі).
Замовником було встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 15.02.2018 10:00. Станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕФ ЕР ТІ-ГРУП» (далі – ТОВ «ЕФ ЕР ТІ-ГРУП», Скаржник) було подано тендерну пропозицію для участі в оголошеній Замовником процедурі закупівлі.
16 лютого 2018 року відбувся електронний аукціон та розкриття тендерних пропозицій. Згідно інформації оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу (доступ до аукціону: https:// auction.openprocurement.org/tenders/7fd00e5d2f05477e9e34c70cf684c7af), результати електронного аукціону мають наступний вигляд:
З огляду на наведені вище результати аукціону, за результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією була визначена тендерна пропозиція, яка подана ТОВ «ЕФ ЕР ТІ-ГРУП». Однак 20.02.2018р. Замовник протокольним рішенням від 20.02.2018 за №03/27-0081 відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЕФ ЕР ТІ-ГРУП» на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Зазначене вище рішення було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу від 20.02.2018р.
Зокрема, Замовником у зазначеному вище рішенні від 20.02.2018 за №03/27-0081 були вказані наступні причини відхилення тендерної пропозиції Скаржника, а саме:
«- Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕФ ЕР ТІ-Груп» відхилена на підставі абзацу 2 п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року № 922-УІІІ - “не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону” (за п.3.3 «Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» п. З «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 тендерної документації не надано підтвердження виконання аналогічного договору - сертифікат/позитивний лист-відгук).»
Скаржник, ознайомившись з рішенням Замовника, що оприлюднене на Веб-порталі прийшов до переконання, причини відхилення тендерної пропозиції Скаржника, які лягли в основу прийнятого Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, являються необгрунтованими та не відповідають дійсному положенню речей, оскільки, тендерна пропозиція Скаржника містить абсолютно усі документи та відомості, які мають міститись в складі тендерної пропозиції учасника згідно вимог тендерної документації, а також Скаржник в повній мірі відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
На виконання вимоги підпункту 3.3. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕФ ЕР ТІ-ГРУП» надало аналогічний договір від 20.07.2012р. №020/12-ПР з усіма додатками, які є його невід’ємною частиною, однак не надало документ щодо приймання в експлуатацію об'єкту (сертифікат).
Але нормами частини 4 статті 16 Закону передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Беручи до уваги той факт, що наданий нами в якості аналогічного договір №020/12-ПР укладений в 2012 році, такий документ, як сертифікат приймання в експлуатацію об'єкту, згідно діючого на той час законодавства в сфері будівництва не передбачався. Томи нами і не було надано документа щодо приймання в експлуатацію об'єкту (сертифікату). Додатково нами в складі тендерної пропозиції було надано відповідне письмове пояснення про причини неподання в складі тендерної пропозиції передбаченого вимогами тендерної документації сертифікату.
Отже рішення тендерного комітету Замовника є доказом вчинення останнім порушення норм чинного Закону, зокрема, приписів статті 3 Закону, а саме принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, оскільки, у разі проведення розгляду Замовником тендерної пропозиції Скаржника об’єктивно та неупереджено, результатом такого розгляду мало б стати визначення Скаржника переможцем даної Процедури закупівлі. Проте через явно упереджене ставлення Замовника до розгляду тендерної пропозиції Скаржника, було прийняте діаметрально протилежне рішення по відношенню до визначення Скаржника переможцем Процедури закупівлі, а саме відхилення його тендерної пропозиції.
Зазначеним Замовник позбавив можливості Скаржника стати виконавцем робіт, що складають предмет закупівлі та отримати, за підсумками провадження господарської діяльності в частині виконання робіт Замовнику, прибуток, отримання кого, згідно з приписами статті 42 Господарського кодексу України включається до мети підприємництва загалом.
З огляду на зазначене просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Окрім того Скаржником було забезпечено проведення розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Західелектромонтаж» (далі – ТОВ «Західелектромонтаж», учасник-переможець), якого згідно рішення Замовника від 23.02.2018 року було визначено переможцем Процедури закупівлі та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Західелектромонтаж» визнана такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям та відповідає вимогам тендерної документації.
Однак, зазначене не відповідає дійсності, оскільки під час перегляду Скаржником документів наданих учасником-переможцем, було встановлено невідповідність тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Західелектромонтаж» умовам та вимогам тендерної документації. Дане твердження підкріплюється наступними поясненнями:
1) Відповідно до абзацу 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну (без зазначення вартості окремих складових робіт), інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) та завантаження файлів. Згідно з абзацом 11 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації повний перелік документів, які учаснику необхідно надати наведено в Додатку 1 до тендерної документації.
Положеннями підпункту 3.3. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати сканований виконаний аналогічний договір з додатками, які є його невід’ємною частиною.
На виконання зазначеної вище вимоги тендерної документації учасником-переможцем ТОВ «Західелектромонтаж» в складі тендерної пропозиції було надано наступні аналогічні договори:
- №967-07 від 03.10.2014р., який укладено з Корпорацією «Укртрансбуд»
- №32 від 23.09.2016р., який укладено з ДСП «Чорнобильська АЕС»
- №4 від 07.08.2017р., який укладено з ВП «Рівненська АЕС» ДП НАЕК «Енергоатом»
- №2 від 20.01.2017р., який укладено з ВП «Рівненська АЕС» ДП НАЕК «Енергоатом»
Разом з тим, до наданих аналогічних договорів не надано додатків, які є невід’ємними частинами вказаних договорів. Так в договорах №2 від 20.01.2017р. та №4 від 07.08.2017р., які укладені з ВП «Рівненська АЕС» ДП НАЕК «Енергоатом», в розділі XII «Додатки до договору» вказано, що невід’ємними частинами договорів є Додатки №1 - №4. Згідно розділу XVI «Додатки до договору» договору №32 від 23.09.2016р., який укладено з ДСП «Чорнобильська АЕС», невід’ємною частиною цього договору є Додатки1 – 3, а в договорі №967-07 від 03.10.2014р., який укладено з Корпорацією «Укртрансбуд», додатки що є невід’ємною його частиною перелічені в пункті 4.
Отже, беручи до уваги зазначене вище, Товариством з обмеженою відповідальністю «Західелектромонтаж» було порушено вимоги підпункту 3.3. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання підтвердження інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме: аналогічні договори надані без додатків, які є їх невід’ємною частиною. Тому пропозиція ТОВ «Західелектромонтаж» не відповідала в цій частині вимогам тендерної документації і підлягала відхиленню.
2) Відповідно до абзацу 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну (без зазначення вартості окремих складових робіт), інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) та завантаження файлів. Згідно з абзацом 11 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації повний перелік документів, які учаснику необхідно надати наведено в Додатку 1 до тендерної документації.
Положеннями пункту 9.5. Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що у разі неможливості забезпечення щоденного повернення працівників до місця їх постійного проживання, можливе виконання робіт вахтовим методом. В складі тендерної пропозиції учасника-переможця надано скановану копію наказу ТОВ «Західелектромонтаж» від 03.01.2017р. за №33/1-од яким запроваджено вахтовий метод роботи працівників та інженерно-технічного персоналу для виконання робіт по договору №32 від 23.09.2016р. «Технічне переоснащення СВЯП-1 в частині заміни силового обладнання, системи освітлення та зв’язку, КВП та А» на об’єкті ДСП "Чорнобильська АЕС". З положень даного наказу можна зробити висновок, що під час виконання робіт в межах розташування об’єктів ДСП "Чорнобильська АЕС" ТОВ «Західелектромонтаж» не має змоги забезпечити щоденного повернення своїх працівників до місця їх постійного проживання.
А отже, беручи до уваги місцезнаходження учасника-переможця, можна зробити висновок, що для виконання робіт по об'єкту "Технічне переоснащення системи блискавкозахисту існуючої будівлі сховища відпрацьованого ядерного палива СВЯП-1 ДСП "Чорнобильська АЕС"” ТОВ «Західелектромонтаж» також буде застосовувати виконання робіт вахтовим методом.
Разом з тим положеннями пункту 9.5. Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що у разі планування організації роботи вахтовим методом, учаснику необхідно надати обґрунтування вахтового методу організації роботи відповідно до чинного законодавства для узгодження із Замовником.
Тому, на нашу думку, подана ТОВ «Західелектромонтаж» тендерна пропозиція не відповідає умовам пункту 9.5 Додатку 1 до тендерної документації оскільки не має у своєму складі обґрунтування вахтового методу організації роботи відповідно до чинного законодавства. З огляду на зазначене вище в цій частині наявні підстави для відхилення пропозиції учасника-переможця.
3) Відповідно до абзацу 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну (без зазначення вартості окремих складових робіт), інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) та завантаження файлів. Згідно з абзацом 11 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації повний перелік документів, які учаснику необхідно надати наведено в Додатку 1 до тендерної документації.
Положеннями пункту 6 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що учасники мали надати перелік, обсяг виконання робіт (матеріалів, обладнання тощо) та терміни виконання робіт відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. На виконання даної умови тендерної документації ТОВ «Західелектромонтаж» надало у складі своєї пропозиції відповідний перелік, в якому під номером 5 вказано такий вид робіт як демонтаж провідника заземлюючого відкритого … (при роботі на висоті понад 30 до 60 м), а під номером 23 – монтаж провідника заземлюючого відкрито по будівельних основах … (при роботі на висоті понад 30 до 60 м).
Слід звернути увагу на те, що відповідно пункту 3.1 Додатку 1 до тендерної документації учасники також повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. При цьому, згідно з умовами пункту 3.1 Додатку 1 до тендерної документації, в переліку повинні бути зазначені найменування відповідного обладнання, приладів, інструментів інш. для виконання повного комплексу будівельних робіт згідно з проектом. Також умовами пункту 3.1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що у разі ненадання інформації або відсутності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання повного обсягу робіт, тендерна пропозиція буде відхилена.
Так, на виконання цієї умови, ТОВ «Західелектромонтаж» надало відповідну довідку з переліком обладнання та матеріально-технічної бази, в якій не вказано обладнання, яке дозволяє виконувати роботи на висоті понад 30 м, а наведено лише автогідропідіймач з максимальною висотою підіймання 18 м (під номером 6). З цього можна зробити висновок, що у ТОВ «Західелектромонтаж» або відсутнє необхідне обладнання, яке дозволяє виконувати роботи на висоті понад 30 м, або ТОВ «Західелектромонтаж» не надало в довідці відповідної інформації.
Отже, враховуючи інформацію, вказану учасником у переліку робіт, наданому на виконання пункту 6 Додатку 1 до тендерної документації, обладнання, наведеного у відповідній довідці з переліком обладнання та матеріально-технічної бази, недостатньо для виконання повного обсягу робіт.
Таким чином, ТОВ «Західелектромонтаж» не в повній мірі виконало умови пункту 3.1 Додатку 1 до тендерної документації і не надало у відповідній довідці інформації про все обладнання, яке необхідне для виконання повного комплексу будівельних робіт згідно з проектом, або у ТОВ «Західелектромонтаж» відсутнє в повному обсязі обладнання та матеріально-технічна база, необхідні для виконання повного обсягу робіт. Тим самим ТОВ «Західелектромонтаж» порушило вимоги, встановлені у пункті 3.1 Додатку 1 до тендерної документації, що мало стати підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Отже рішення Замовника про визнання ТОВ «Західелектромонтаж» переможцем торгів та повідомлення йому про намір укласти договір має ознаки упередженості і свідчить про той факт, що Замовник не в повному обсязі дослідив тендерну пропозицію учасника-переможця.
Відповідно до частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи наведене вище, тендерна пропозиція подана ТОВ «Західелектромонтаж» не відповідає умовам тендерної документації, що є підставою для її відхилення. Водночас, Замовник всупереч чинному законодавству прийняв рішення про визначення переможцем даного Учасника.
На нашу думку, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕФ ЕР ТІ-ГРУП» та рішення про визнання ТОВ «Західелектромонтаж» переможцем торгів та повідомлення йому про намір укласти договір має ознаки необ’єктивності та упередженості і свідчить про той факт, що Замовник не в повному обсязі дослідив тендерну пропозицію учасника-переможця та скаржника. Беручи до уваги зазначене вище Замовник порушив такий основний принцип закупівель, як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Відповідно до частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Враховуючи те, що повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 23.02.2018 року, останній день для оскарження рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕФ ЕР ТІ-ГРУП» та про визнання ТОВ «Західелектромонтаж» переможцем торгів припадає на 02.03.2018 року включно, що свідчить про те, що ТОВ «ЕФ ЕР ТІ-ГРУП» звертається із скаргою до органу оскарження у встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» строк.
Згідно до частини 9 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану Скаргу ТОВ «ЕФ ЕР ТІ-ГРУП» до розгляду.
2. Перевірити тендерні пропозиції ТОВ «ЕФ ЕР ТІ-ГРУП» та ТОВ «Західелектромонтаж» на відповідність вимогам тендерної документації та чинного законодавства України.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення тендерного комітету від 20.02.2018 за №03/27-0081 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕФ ЕР ТІ-ГРУП»
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення тендерного комітету від 23.02.2018 про визначення переможцем закупівлі будівельних робіт по об'єкту "Технічне переоснащення системи блискавкозахисту існуючої будівлі сховища відпрацьованого ядерного палива СВЯП-1 ДСП "Чорнобильська АЕС"” (ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи) (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-01-30-000340-a) компанії ТОВ «Західелектромонтаж»
5. Зобов’язати Замовника провести повторний розгляд тендерних пропозицій учасників на відповідність умовам тендерної документації та чинного законодавства України
6. Зобов’язати Замовника відхилити пропозицію учасника ТОВ «Західелектромонтаж».
7. У разі наявності визначених Законом України «Про публічні закупівлі» підстав, зобов’язати Замовника прийняти рішення про відміну даної процедури закупівлі
Додатки:
1. Оригінал документу, який свідчить про плату за подання скарги.
З повагою
Генеральний директор Ю. Барщ
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення 02.03.2018 10:25
- Скарга на рішення Замовника про визначення переможця 02.03.2018 10:25
- рішення від 05.03.2018 № 1997+лист Замовнику.pdf 05.03.2018 16:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.03.2018 № 2641.pdf 26.03.2018 22:14
- рішення від 23.03.2018 №2641.pdf 28.03.2018 22:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.03.2018 10:12
Дата прийняття рішення по скарзі:
28.03.2018 22:14