• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги по утилізації відходів

Торги не відбулися

110 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 550.00 UAH
Період оскарження: 06.07.2023 17:13 - 11.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 3a94e7d4cf334ca89f6377ac4e334ed6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-06-012643-a.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Уважно вивчивши тендерну документацію, складається враження, що умовам пакування відходів приділяється більше уваги, ніж їх безпосередньому знешкодженню. Відповідно до ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовник вимагає : «За графіком, узгодженим Сторонами, Виконавець приїжджає до Замовника, завантажує самостійно та транспортує медичні відходи та забезпечує Замовника необхідною кількістю пакування (тари). Вимоги до пакування (тари): Пакування (тара), згідно вимог тендерної документації, це - спеціальні міцні, непроникні поліетиленові одноразові мішки/пакети для збирання медичних відходів категорії В, розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм, з поліграфією) Пакування (тара) має містити інформацію: - напис «ОСОБЛИВО НЕБЕЗПЕЧНО»; - назва суб’єкта господарювання, якому передані відходи; - дата передавання; - вага переданих відходів Учасником у складі тендерної пропозиції надаються: сертифікат відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації); декларація постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами). видаткова накладна на пакування (тару);» В той час як згідно ч. 1 Додатку 2 тендерної документації Наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання умов договору: довідку, складену у довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання, технологій та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг відповідно до предмету закупівлі. Тобто Замовнику байдуже як та на чому будуть знешкоджуватися відходи, які є предметом закупівлі? Чинним законодавством України передбачені критерії, яким повинні відповідати всі ліцензіати у сфері поводження з небезпечними відходами. Відповідно до умов ст. 34 ЗУ «Про відходи», а також згідно Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 р. № 446, Замовники мають проявляти обачність, уважність та принциповість у виборі суб’єкта господарювання у сфері поводження з відходами, що полягає у наступному: - перевірки наявності у суб’єкта господарювання відповідної ліцензії на поводження з небезпечними відходами з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження; - перевірки наявності у суб’єкта господарювання необхідної матеріально-технічної бази для надання відповідних послуг, зокрема сміттєспалювальної печі температурою спалювання не менше ніж 1100 °C; - перевіряти наявність у суб’єкта господарювання кваліфікованого персоналу, зокрема посадові особи які мають екологічні знання, особи, які пройшли професійну підготовку фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами, водіїв, які мають свідоцтво ДОПНВ та пройшли підготовку щодо перевезення небезпечних вантажів. На підставі вищевикладеного, вимагаємо додати до тендерної документації зазначені вище кваліфікаційні та технічні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Повідомляємо, що Тендерна документація складена у відповідності до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з врахуванням Особливостей (Постанова КМУ 1178 від 12.10.2022р.) Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з роз’яснювальним листом Мінекономрозвитку від 01.07.2016 № 3302-06/19552-07 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація містить усі перелічені Вами вимоги у тому чи іншому вигляді, що свідчить про обачність, уважність та принциповість Замовника у виборі суб’єкта господарювання у сфері поводження з відходами. Враховуючи вищенаведене, відсутні підстави у задоволенні Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 4e137ba9c4724e708d4eb2601187cb37
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-06-012643-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до Наказу МОЗ 1602 питання щодо Пакування небезпечних відходів - є відповідальністю Замовника. У такому випадку не зрозуміло за яких підстав Замовник вимагає надати у складі пропозиції “сертифікат відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації); декларація постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами). видаткова накладна на пакування (тару);». Вимагаємо видалити зазначену вимогу з ч.2 Додатку № 1 Тендерної документацією, яка вочевидь прописана під конкретного учасника та не відповідає законодавству.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з п. 11 розділу V Наказу від 08.06.2015 № 325, відходи, окрім визначених підпунктом 1 пункту 1 цього розділу, збирають у ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375 (далі - Технічний регламент з підтвердження відповідності паковання). Наказ від 08.06.2015 № 325, не містить інформації про спосіб у який заклад охорони здоров’я забезпечує наявність пакувальної тари. Вимога Замовника щодо пакувальної тари не є дискримінаційною, оскільки, відповідно до частини четвертої статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», технічна специфікація не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Враховуючи вищенаведене, відсутні підстави у задоволенні Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено