• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

«Дезінфікуючі засоби»

Завершена

6 506 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 340.00 UAH
Період оскарження: 06.07.2023 16:50 - 06.09.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження протоколу відхилення пропозиції ТОВ "ЛАГОС ГРУП"

Номер: 10583c7e5a8b4fceaad87dba76f562f6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-06-012327-a.a4
Назва: Оскарження протоколу відхилення пропозиції ТОВ "ЛАГОС ГРУП"
Вимога:
Шановний Замовнику, ми не погоджуємось з Вашим рішенням щодо дискваліфікації нашої пропозиції, оскільки вважаємо, що технічні та якісні характеристики запропонованих засобів відповідають вимогам до предмету закупівлі. В Додатку 3 до Тендерної документації Ви пишете що розглядаєте еквіваленти! Еквіваленти (аналоги) дезінфікуючих засобів не можуть мати повністю ідентичний склад! Так, за призначенням дезінфікуючого засобу, його бактерицидною, віруліцидною, фунгіцидною, спороцидною дією та ефективністю – ці показники мають бути аналогічними, але ж не за тотожністю складу засобу! Проведення відкритих торгів на закупівлю товарів і послуг у вільній правовій державі має базуватися на принципах неупередженості та добросовісної конкуренції. Але про яку добросовісну конкуренцію може йти мова, якщо Ви розглядаєте тільки засоби конкретного виробника, незважаючи на те, що в технічних вимогах передбачено можливість закупівлі ЕКВІВАЛЕНТІВ. Скажіть, хто ще з виробників зможе підтвердити Висновком такий самий «слово в слово» склад засобу, як Ви вимагаєте до засобів «МаксДез Стерил» чи «Макс Дез»? За всіма медико-технічними характеристиками (призначенням, спектром антимікробної активності та сферою застосування засобів) та за основними діючими речовинами засоби «Лагоцид 300» та «Лагоцид 500» відповідають вимогам, які зазначені в тендерній документації в Додатку 3, а деякі показники і взагалі є вищими і кращими. Ви вказуєте на невідповідність запропонованих засобів якісним вимогам до предмету закупівлі. Поясніть, будь ласка, за якою методикою Ви оцінювали якість запропонованих еквівалентів? Щодо засобу «Лагоцид 500», то він за складом діючих речовин навіть кращий, ніж засіб «Макс Дез», оскільки має вищу концентрацію діючих речовин у складі. Щодо запропонованого засобу «Лагоцид 300», так, дійсно, він є концентратом. В його Інструкції з використання вказані різні режими дезінфекції, достерилізаційного очищення та стерилізації виробів медичного призначення, що вимагається тендерною документацією (Додаток 3) до засобу «Макс Дез стерил»(а саме ПРИЗНАЧЕННЯ засобу). Зокрема там вказано, що засіб повинен «…застосовуватись для дезінфекції, суміщення процесів дезінфекції і достерилізаційного очищення, стерилізації усіх видів виробів медичного призначення…». Але ж, у готового до використання розчину не може бути одна і та ж сама концентрація для різних режимів дезінфекції, достерилізаційного очищення та стерилізації. Наша пропозиція є набагато економнішою, оскільки з 1 л концентрату «Лагоцид 300» можна отримати, наприклад: - для режиму стерилізації при концентрації 3% - 33,30л робочого розчину; - для режиму достерилізаційного очищення при концентрації 0,2% - 500л робочого розчину; - для режиму дезінфекції при концентрації 0,5% - 200л робочого розчину. Дані концентрації робочих розчинів наведені для прикладу. Інструкцією із застосування засобу передбачені ще нижчі концентрації за іншої експозиції, тож ще більш економні. Поясніть, чому наші запропоновані еквіваленти, які мають кращі властивості ніж засоби, які Ви планували закупити, не підійшли Вам ? Більш того, окремо підкреслимо, що при всіх ознаках відповідності запропонованого товару вимогам даної закупівлі, наша пропозиція є найбільш економічно вигідною, і дозволяє зекономити щонайменш 371 000,00 грн бюджетних (державних!) коштів. При цьому знову зауважимо, що концентрат є набагато вигіднішим та економнішим у використанні, ніж готовий робочий розчин, що може допомогти зберегти додатково десятки тисяч бюджетних коштів! При всій очевидній вигоді нашої пропозиції Ви її відхиляєте. Такі дії з Вашої сторони можуть бути розцінені як лобіювання інтересів певного виробника та /або постачальника. Тож ми не погоджуємось з Вашим рішенням, і будемо змушені звернутися в Антимонопольний комітет України, до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки рішенню Замовника щодо дискваліфікації пропозиції учасника ТОВ «ЛАГОС ГРУП».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. В результаті вивчення та ознайомлення документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ЛАГОС ГРУП" (далі - Учасник), Замовником було виявлено невідповідності вимогам Тендерної документації, а саме: не відповідність технічним та якісним вимогам згідно Додатку 2 до Тендерної документації в частині вмісту діючих речовин, а як наслідок, відповідно до Протоколу №465 від 25.10.2023 року тендерну пропозицію Учасника було відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). В Додатку 2 до Тендерної документації наведена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі. Закон не обмежує права Замовника встановлювати вимоги до предмету закупівлі. Замовник має право самостійно визначати предмет закупівлі та медико-технічні вимоги до нього і такі вимоги не є дискримінацією потенційних учасників. Оцінка запропонованого Учасником засобів «Лагоцид 300» та «Лагоцид 500» на відповідність технічним та якісним характеристикам проведена виключно на підставі наданих учасником документів, передбачених Додатком 2 і виключно у відповідності до Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі». Надані учасником документи мають підтверджувати відповідність пропозиції учасника технічним та якісним характеристикам, встановленим замовником. Проте, при оцінці відповідності запропонованих засобів об’єктивно були виявлені невідповідності, які вказані у Протоколі №465 від 25.10.2023 р. Уповноваженої особи. Оцінка відповідності знаходиться в компетенції замовника. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей ми не можемо обрати переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає технічним вимогам, також не можемо надати можливість виправити. Після оприлюднення оголошення про проведення закупівлі був період уточнень протягом якого потенційні учасники мали можливість уточнити положення Тендерної документації і, зокрема, вимоги до предмету закупівлі, проте, таких звернень не було. У всіх учасників була можливість оскаржити вимоги документації, які вони вважають дискримінаційними на етапі подачі пропозицій. Учасник не використав право на оскарження умов закупівлі та/або оприлюднення питань до Тендерної документації у строки передбачені Законом та Особливостями. Отже, немає жодних підстав для скасування протоколу №465 від 25.10.2023 р.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено

Скарга на дискримінаційні вимоги

Номер: 638a6620acb64d76b93771d31191ca69
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-06-012327-a.a3
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги
Скарга:
Опис в прикріпленних файлах
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 18.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.09.2023 19:45
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 25.09.2023 13:57
Автор: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МЕДІКС", Ольга Верескун +380979939310 medix@i.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга на умови закупівлі

Номер: edd3c14432e6431cb457162bf786e97d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-06-012327-a.b2
Назва: Скарга на умови закупівлі
Скарга:
Опис у прикріплених файлах
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 17.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.08.2023 17:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.08.2023 16:39
Дата виконання рішення Замовником: 31.08.2023 15:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: Внесено зміни до тендерної документації.
Автор: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МЕДІКС", Ольга Верескун +380979939310 medix@i.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дискримінаційні вимоги документації

Номер: 51d02805b3954d3db4af05458ab06e5e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-06-012327-a.c1
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги документації
Скарга:
Опис в прикліплених файлах
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.07.2023 15:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.07.2023 13:06
Дата виконання рішення Замовником: 03.08.2023 12:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: Повідомляємо, що на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11447-р/пк-пз від 26.07.2023 були внесені зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Дезінфікуючі засоби", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-07-06-012327-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення, за лотом №2.
Автор: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МЕДІКС", Ольга Верескун +380979939310 medix@i.ua