-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Будівництво лісогосподарської дороги в 26,27,35 кварталах Локницького лісництва філії «Висоцького лісового господарства» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України Будівництво лісогосподарської дороги в кварталі 28-35, 36, 29-37 Більського лісництва філія «Висоцьке лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» Будівництво лісогосподарської дороги в 28 кварталі Більського лісництва філії «Висоцького лісового господарства» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» Будівництво лісогосподарської дороги в кварталах 3, 9 Рокитнівського лісництва філії «Рокитнівського лісового господарства» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» Будівництво лісогосподарської дороги в межах кварталів 57,50,41,31,21,14,9,3 Рокитнівського лісництва філії «Рокитнівського лісового господарства» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» Будівництво лісогосподарської дороги в межах кварталів 63,60,61 Рокитнівського лісництва філії «Рокитнівського лісового господарства» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» Будівництво лісогосподарської дороги в 13,23,30 кварталах Томашгородського лісництва філії «Клесівського лісового господарства» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» Капітальний ремонт лісогосподарської дороги в 32,46,45,58,44,43,42 кварталах Карпилівського лісництва філії «Рокитнівського лісового господарства» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України»
Завершена
21 404 826.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 5 588.83 UAH
мін. крок: 0% або 5 588.83 UAH
Період оскарження:
06.07.2023 17:24 - 21.07.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:
3d12764040784c7f95bb4666aed17d14
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-06-012305-a.c4
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази.
Шановний Замовнику!
Відповідно пункту 1.1.1 додатку 1 до тендерної документації передбачено необхідність надання Інформаційна довідка у формі нижченаведеної таблиці про наявність власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо).
Відповідно пункту 1.1.3.2. додатку 1 до тендерної документації передбачено, що якщо техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю учасника, а залучені на інших правових підставах, то учасником подаються копії договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди або суборенди або лізингу. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку виконання робіт за договором про закупівлю) на строк виконання робіт). Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання).
Звертаємо вашу увагу на те, що у підприємств, що працюють у сфері будівництва, капітального ремонту, поточного ремонту та реконструкції автомобільних доріг досить поширеним є залучення техніки на підставі договору надання послуг, які за своєю правовою природою не є ні договором оренди ні суборенди ні лізингу.
Наше підприємство частину техніки необхідної для виконання робіт за предметом даної закупівлі залучає саме на підставі договорів надання послуг технікою, а тому не може виконати наведену вище умову закупівлі. Таким чином, встановивши таку вимогу обмежуються наше право на участь у даній процедурі закупівлі та порушуються наші законні права та інтереси.
Враховуючи викладене, просимо внести зміни до тендерної документації та доповнити її умовою щодо можливості залучення матеріально-технічної бази саме на підставі договору надання послуг.
Аналогічної думки притримується і Постійно діюча адміністративна Колегія АМКУ у своєму рішенні № 5389-р/пк-пз від 11.08.2022 (UA-2022-07-21-005816-a)
Також повідомляємо вас, що у випадку відхилення наведеної вимоги, наше підприємство змушене буде звернутись за захистом своїх прав до Комісії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.07.2023 18:04
Вирішення:
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
У відповідності до абзацу 7 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно частини 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
У відповідності до абзацу 2 частини 3 статті 16 Закону якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Згідно пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації якщо для закупівлі робіт або послуг замовником у цій тендерній документації встановлено кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені у Додатку 1 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином, учасники процедури закупівлі для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій мають право залучити потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців за договорами виконання робіт або надання послуг подавши інформацію та документи передбачені у Додатку 1 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців.
Враховуючи викладене у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.07.2023 00:03
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційна вимога
Номер:
878635347e5e4ce5ba6424edd253eb5c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-06-012305-a.c3
Назва:
дискримінаційна вимога
Вимога:
Щодо підтвердження наявності працівників.
Шановний Замовнику!
Відповідно пункту 1.2.1 додатку 1 до тендерної документації передбачено необхідність надання інформаційної довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для виконання робіт).
Відповідно пункту 1.2.2.1 Для підтвердження інформації, вказаної у довідці, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, копії трудових книжок (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу) або копію повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання).
Таким чином, умовами тендерної документації передбачено можливість залучення лише працівників за трудовим договором, однак відсутня можливість залучати працівників наприклад на підставі цивільно-правової угоди, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, зокрема, принципу недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Звертаємо вашу увагу на те, що відносини між працівником та роботодавцем можуть бути врегульовані, зокрема, цивільно-правовою угодою, що є дуже поширеним серед підприємств, що здійснюють свою діяльність у сфері будівництва, капітального ремонту, поточного ремонту та реконструкції доріг.
Наша компанія залучає працівників як за трудовим договором так і за цивільно-правовою угодою, що відповідає чинному законодавству України і відсутність у тендерній документації можливості залучати працівників за такими угодами є прошенням наших прав та законних інтересів і не дає нам можливості взяти участь у цій процедурі закупівлі.
Враховуючи викладене, просимо зміни до тендерної документації вас передбачити можливість залучення працівників на підставі цивільно-правових угод.
Також повідомляємо вас, що у випадку відхилення наведеної вимоги, наше підприємство змушене буде звернутись за захистом своїх прав до Комісії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.07.2023 18:03
Вирішення:
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
У відповідності до абзацу 7 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно частини 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На виконання вимог, встановлених у статті 16 Закону та пункті 28 Особливостей, замовником торгів у п.п. 1.2.2.1. п. 1.2.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації вимагається від учасників торгів надання у складі тендерної пропозиції копій трудових книжок (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу) або копію повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання).
Відповідно до пункту 14.1.195. статті 14 Податкового кодексу України працівник – це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону.
Виходячи з норм статті 21 Кодексу законів про працю України трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Особливою формою трудового договору є контракт.
Таким чином, згідно норм статті 16 Закону замовник має право вимагати від учасників підтвердження наявності лише працівників, які згідно з вимогами податкового законодавства та законодавства про працю повинні бути офіційно працевлаштовані в учасника та з якими укладено трудові договори відповідно до закону. Цивільно-правові угоди, договори підряду договори виконання робіт (надання послуг) тощо у розумінні норм Цивільного кодексу України, Кодексу законів про працю України, Податкового кодексу України не є різновидом трудового договору, а отже особи які залучаються суб’єктами господарювання за такими договорами не є працівниками.
Враховуючи викладене у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.07.2023 00:03
Вимога
Вирішена
дискримінаційна вимога
Номер:
1e90be8e58334330a9215c8dad2ed45f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-06-012305-a.c2
Назва:
дискримінаційна вимога
Вимога:
Щодо внесення змін до переліку працівників, яких необхідно залучити.
Шановний Замовнику!
Відповідно пункту 1.2.1 додатку 1 до тендерної документації передбачено необхідність надання інформаційної довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для виконання робіт), зокрема, інженер з пожежної безпеки – не менше 1 особи.
Звертаємо вашу увагу на те, що предметом закупівлі є Будівництво лісогосподарської дороги за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт.
Виконання робіт, що передбачені технічним завданням та відомістю обсягів робіт, згідно з додатками 2-9, не передбачають виконання робіт, що передбачали б залучення такого спеціаліста як інженер з пожежної безпеки. Наше підприємство є активним учасником ринку будівництва, капітального ремонту, реконструкції, поточного ремонту доріг і жодного разу за увесь час нашої участь на подібних тендерах ми не зустрічали вимоги про наявність інженера з пожежної безпеки. Вимога про необхідність підтвердження наявності такого працівника є дискримінаційною, та такою, що обмежує наше право на участь у цій процедурі закупівлі, адже у нас відсутній такий працівник на підприємстві.
Окрім того, відповідно до пункту 1.2.2.2 додатку 1 до ТД передбачено - для підтвердження кваліфікації інженерно-технічних працівників учасником додатково надаються копії дипломів про вищу (базову вищу) освіту з кваліфікацією «будівельник» або «інженер - будівельник», тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів тощо.
Інженерно-технічний працівник – це фахівець, що виконує рядові функції управління, здійснює технічне, організаційне, економічне керівництво виробничими процесами, а також організує діяльність промислово-виробничого персоналу.
Враховуючи викладене, інженер з пожежної безпеки також є інженерно-технічним працівником, а тому у складі тендерної пропозиції щодо нього необхідно надавати копії дипломів про вищу (базову вищу) освіту з кваліфікацією «будівельник» або «інженер - будівельник», тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів тощо. Звертаємо вашу увагу на те, що виконання умови тендерної документації передбаченої пунктом 1.2.2.2 додатку 1 до ТД є неможливим, адже інженер з пожежної безпеки не має освіти з кваліфікацією «будівельник» або «інженер - будівельник», за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів. Фактично таку умову тендерної документації не зможуть виконати потенційні учасники, в результаті чого тендер не відбудеться.
Таким чином просимо вас прибрати зазначену вище умову тендерної документації щодо підтвердження наявності у учасника інженера з пожежної безпеки, адже її наявність дискримінує наше підприємство та не дає нам взяти участь у даному тендері.
Також повідомляємо вас, що у випадку відхилення наведеної вимоги, наше підприємство змушене буде звернутись за захистом своїх прав до Комісії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.07.2023 18:00
Вирішення:
Зауваження висловлені у звернені частково враховані. До тендерної документації внесено зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
04d112c37ebb4324bd65e95df19fb3be
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-06-012305-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Вимогами тендерної документації Замовника передбачено надання Учасником:
3.1.3. Копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату учасника на систему якості ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло менше року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом сертифікації. Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення наглядового аудиту органом сертифікації та сертифікат внутрішнього аудитора системи менеджменту якості відповідно до ISO 9001:2015.
3.1.4. Копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату учасника на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) на будівництво та доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010). Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло менше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом сертифікації. Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення наглядового аудиту органом сертифікації та сертифікат внутрішнього аудитора системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015.
3.1.5. Копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату учасника закупівлі на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) на будівництво доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010). Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло менше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом сертифікації. Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення наглядового аудиту органом сертифікації та сертифікат внутрішнього аудитора системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018.
3.1.6. Копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату учасника на систему управління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT).
3.1.7. Копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату учасника на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT).
3.1.8. Копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату учасника на систему оцінювання екологічної дієвості, згідно з чинними нормативними документами і відповідає вимогам ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013, IDT).
На території України жодним нормативно-правовим документом не передбачена обов’язкова сертифікація ISO. Яким чином сертифікати, що вимагаються замовником у тендерній документації, можуть підтвердити відповідність якості будівельних робіт, особливо сертифікати система управління щодо протидії корупції, система оцінювання екологічної дієвості та система управління безпекою ланцюга постачання. З даних вимог можна зробити висновок про те, що тендерна документація розроблена замовником під конкретного учасника та має ознаки порушення закупівельного законодавства в частині – дискримінація учасників, можлива наявність корупційної складової. У зв’язку з цим, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних вимог.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.07.2023 12:17
Вирішення:
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинна бути включена інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Слід заначити, що вимогам до предмета закупівлі передбачено дотримання виконавцем підчас виконання робіт вимог встановлених законодавством України, а також вимоги ДБН, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, охорони здоров'я та природоохоронного законодавства, у тому числі застосування заходів захисту довкілля.
При цьому сертифікат ISO це документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості товарів (робіт, послуг) підприємства державним стандартам. Наявність сертифікату ISO у виконавця робіт є одним зі способів підтвердження якості виконуваних робіт.
Враховуючи зазначені норми законодавства та вимоги до предмета закупівлі, для підтвердження спроможності учасника виконати роботи, що є предметом закупівлі, із дотриманням вимог до предмета закупівлі встановлених у тендерній документації, замовником було встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції копій відповідних сертифікатів ISO.
Враховуючи викладене у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.07.2023 00:03