-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Полікарбонат стільниковий
Закупівля проводиться шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 № 471). Відповідно до пункту 35 Особливостей відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону.
Завершена
64 435.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 322.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 322.18 UAH
Період оскарження:
06.07.2023 15:50 - 11.07.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визнання переможцем
Номер:
cfe31c97eede4debade16f728a553adb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-06-010842-a.c2
Назва:
Неправомірне визнання переможцем
Вимога:
Вимога
Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч.3 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Керуючись ч.4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно ч.6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися принципу добросовісної конкуренція серед учасників.
Ми, ТОВ «Оскар Груп», учасник закупівлі код ДК 021:2015: 44110000-4 «Конструкційні матеріла» (Полікарбонат стільниковий), зазначаємо про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Айронтрейд», а саме:
Згідно із вимогами тендерної документації, а саме Розділ І п. 7 «Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» зазначено:
«Під часм проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи,, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою… Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Справжність перекладу завіряється печаткою бюро перекладів та/або нотаріально у відповідності до чинного законодавства».
ТОВ «АЙРОНТРЕЙД» у своїй пропозиції надає наступні документи:
• Declaration of performance NOVUS.pdf
• Офіційні дилери переклад + оригінал.pdf
• НОВУС ГРУП тех характеристики оригіна.pdf
• характеристики матеріалу оригінал.pdf
Ці документи або не мають перекладу на українську мову, або переклад не у офіційного перекладача та/або завірений нотаріально.
Відповідно учасник ТОВ «АЙРОНТРЕЙД» не дотримався вимог тендерної документації і документи, надані ним у складі тендерної пропозиції не відповідають вимогам Замовника.
Згідно із вимогами Додатку №3 «Технічні вимоги (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)», учасник мав надати сертифікат відповідності/якості або паспорт якості тощо. Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ «АЙРОНТРЕЙД» відсутній документ, що підтверджував би якість пропонованого товару, окрім довідки від виробника Declaration of performance NOVUS.pdf, в якій зазначено перелік різних товщин, і не зрозуміло, який саме товар пропонується. До того ж, на цей документ відсутній офіційний переклад, завірений печаткою бюро перекладів або нотаріально.
ТОВ «АЙРОНТРЕЙД» на підтвердження наявності у нього матеріально-технічної бази для спроможності виконання зобов’язань надає Договір №21/09/21-АТ-1 суборенди нежитлових приміщень від 21.09.2021р., який діє по 31.08.2022р. При цьому, немає жодного підтвердження, що на даний час цей договір є діючим і у ТОВ «АЙРОНТРЕЙД» є технічна спроможність виконати свої зобов’язанняє
Не зважаючи на все вище указане, тендерним комітетом АТ ХЕРСОНСЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ переможцем було визнано учасника ТОВ АЙРОНТРЕЙД.
Згідно ч.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 виключними підставами дискваліфікації є:
• пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
• Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Враховуючи викладене, керуючись Конституцією України , Закону України «Про
публічні закупівлі», умовами документації та з метою забезпечення ефективного, прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції, вимагаємо:
-Дискваліфікувати учасника ТОВ АЙРОНТРЕЙД
- Перейти на розгляд пропозиції наступного учасника
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 24.07.2023 13:47
Дата подачі:
24.07.2023 13:47
Вирішення:
Добрий день. На Вашу вимогу UA-2023-07-06-010842-a.c2 з метою однозначного тлумачення вимог чинного законодавства з питань публічних закупівель зазначаємо.
По-перше, тендерну документацію на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Полікарбонат стільниковий) розроблено відповідно до вимог Закону України від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (із змінами) (далі – Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 № 471) (далі – Особливості).
Відповідно до Особливостей не передбачено взагалі надавати відповідь на звернення учаснику, тендерна пропозиція якого не була відхилена. Замовник зобов’язаний надати відповідь учаснику процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, і який вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, і може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Доводимо до вашого відома, що З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Особливостями визначено порядок оскарження відкритих торгів, яке відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих Особливостей.
По-друге, наказом державного підприємства "ПРОЗОРРО" від 19.03.2019 № 10 (із змінами) було визнано таким, що втратили чинність: наказ державного підприємства “ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ” від 13.04.2016 № 35 "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель". Отже, незрозуміло взагалі посилання у Вашій вимозі на недотримання Замовником вимог цього наказу, так як Замовник керується Особливостями, які встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
По-третє, стосовно мови (мов), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, все вірно:
«Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Справжність перекладу завіряється печаткою бюро перекладів та/або нотаріально у відповідності до чинного законодавства».
Одночасно з цим повідомляємо, що вимогами тендерної документації передбачено надання документів, які посвідчують якість Товару відповідно до чинного законодавства України (сертифікат відповідності/якості або паспорт якості або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи тощо), якщо таке встановлено, при поставці товару після укладення договору про закупівлю з Переможцем. При поданні тендерної пропозиції від учасників процедури закупівлі вимагалося лише подання в складі тендерної пропозиції Технічних вимог (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) відповідно до Додатка 3 до Тендерної документації, чим Учасники підтверджують відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації, встановленим Замовником відповідно до Додатка 3 до Тендерної документації.
Учасником, якого визначено Переможцем, у складі своєї пропозиції надано Технічні вимоги (інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) відповідно до Додатка 3 до Тендерної документації, чим він підтвердив відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації, встановленим Замовником, в тому числі, наступні характеристики:
Тип: лист прямий
Матеріал: полімер, полікарбонат
Температурний діапазон: -40°С/+100°С
Захист від ультрафіолету нанесений на сторону з маркуванням
Вид: сотовий лист
Колір: прозорий
Довжина: 3000 мм
Ширина: не менше 1050 мм
Товщина: 8 мм
Разом з цим, тендерна пропозиція може містити будь-які інші документи, які бажає надати Учасник, але Замовник не зобов’язаний розглядати такі документи, надані у складі тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, та, відповідно, не має підстав для відхилення такої тендерної пропозиції.
По-четверте, щодо підтвердження наявності в Учасника-Переможця матеріально-технічної бази для спроможності виконання зобов’язань згідно Договору №21/09/21-АТ-1 суборенди нежитлових приміщень від 21.09.2021р., який діє по 31.08.2022р, то наголошуємо, що Замовник, керуючись частиною 2 статті 22 Закону вимагає від учасників відомості, які зазначаються в тендерній документації, в тому числі, але не виключно, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, та, в залежності від предмету закупівлі, формує свої вимоги у тендерній документації.
Відповідно до пункту 28 Особливостей Замовником встановлено у тендерній документації кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», та вимагалося надання інформації про наявність транспортного/их засобу/ів для доставки товару, що є предметом закупівлі. Зазначену вимогу Учасник-Переможець підтвердив. Договір суборенди нежитлових приміщень взагалі не розглядався Замовником, так як перелік документально підтвердженої інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям не містив вимогу підтвердження наявності будь-яких виробничих приміщень.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ "АЙРОНТРЕЙД", код за ЄДРПОУ 38348243, відповідає вимогам Тендерної документації по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Полікарбонат стільниковий) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2023-07-06-010842-a), а Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо наявності власного автотранспорту є дискримінаційна
Номер:
b6af3dc6a3ff463c956b43bd9b6e12e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-06-010842-a.b1
Назва:
Вимога щодо наявності власного автотранспорту є дискримінаційна
Вимога:
Додатком 1 до Тендерної документації визначені кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, а саме – наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також визначений перелік документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
1.1. Надається довідка (лист) тощо в довільній формі про наявність транспортного/их засобу/ів для доставки товару, що є предметом закупівлі.
1.2. Для документального підтвердження інформації наявності
- власного транспортного/их засобу/ів для доставки товару Учасник повинен надати документ/ти, який/які підтверджує/ють право власності/володіння/користування відповідним транспортним/ими засобом/ами;
- залученого (орендованого тощо) транспортного/их засобу/ів для доставки товару, що є предметом закупівлі, Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції договір оренди, використання, управління, лізингу, договір про надання.
В той же час, вважаємо, що кваліфікаційні критерії процедури закупівлі визначені Додатком 1 до Тендерної документації порушують принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників визначені ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», так як данні кваліфікаційні критерії значно звужують коло учасників, які можуть прийняти участь в процедурі закупівлі
Також звертаємо увагу, що території України проходять військові дії внаслідок, яких в будь-який момент може бути повністю знищений транспорт, як учасника так і залучених ним для перевезення третіх осіб.
Враховуючи зазначене вище звертаємося до замовника із вимогою внести зміни до тендерної документації, а саме виключити кваліфікаційні критерії процедури закупівлі визначені Додатком 1 до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2023 15:11
Вирішення:
Добрий день. На Вашу вимогу UA-2023-07-06-010842-a.b1 повідомляємо наступне.
Замовник, керуючись частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вимагає від учасників відомості, які зазначаються в тендерній документації, в тому числі, але не виключно, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, та, в залежності від предмету закупівлі, формує свої вимоги у тендерній документації.
Відповідно до пункту 48 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 № 471) (далі – Особливості), під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону.
Але відповідно до пункту 28 Особливостей та враховуючи те, що ціна тендерної пропозиції по даній закупівлі включає: ціну Товару; всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Покупцю; всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки, визначеного складу Покупця, затрати по зберіганню Товару на складі Постачальника, Замовником законно встановлено у тендерній документації кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Аналізуючи Вашу вимогу, Замовник не зрозумів взагалі, яким чином Ви збираєтесь доставляти товар, враховуючи вимоги тендерної документації стосовно постачання товару за рахунок Учасника. Тобто для Вашого підприємства немає нормальних умов для поставки, Ви посилаєтесь на воєнні дії на території України, внаслідок яких в будь-який момент може бути повністю знищений транспорт, як учасника так і залучених ним для перевезення третіх осіб, і тому, як ми зрозуміли, Замовник повинен сам знайти спосіб, щоб доставити себе Ваш товар.
Але ми Вам теж нагадуємо, що місто Херсон з 01.03.2022 по 11.11.2023 року знаходилося в окупації, частина Херсонської області на сьогоднішній час окупована військовими угрупованнями країни агресора, крім того, 06.06.2023 було зруйновано Каховську ГЕС, тому комерційна, виробнича та інша діяльність на території Херсонській області та м. Херсону не розвивається, практично не поновлюється, підприємства, організації, склади, виробничі приміщенні та потужності знищено, зруйновано, пошкоджено або заблоковано на окупованих територіях, викрадено активи та матеріальні цінності, регіон наразі поновлює пошкодженні об’єкти, зокрема і від підтоплення, тому вкрай невигідне становище має саме наш регіон.
Разом з цим, підприємства критичної інфраструктури, заклади охорони здоров’я, Національна поліція України, підприємства торгівлі, які забезпечують продуктами харчування та непродовольчими товарами людей, які залишились у м. Херсоні або неокупованій частині у Херсонській області, та потерпають від постійних обстрілів, відновлюються та працюють, незважаючи на ці умови, в тому числі і відділення компанії «Нова Пошта», і наше підприємство, яке забезпечує постачання побутових споживачів тепловою енергією, готується до роботи в осінньо-зимовий період 2023-2024 років, здійснює закупівлі товарно-матеріальних цінностей відповідно до укладених договорів, згідно з умовами яких постачання товарів здійснюється за рахунок Постачальника (або власними транспортними засобами, або відповідно договорів оренди, використання, управління, лізингу, договорів про надання послуг з організації перевезення відправлень тощо).
Наводимо посилання на сайт компанії «Нова Пошта», яка надає клієнтам — як бізнесу, так і приватним особам — повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг, і де Ваше підприємство може почати співпрацю з цією компанією (https://novaposhta.ua/documents_for_partners).
Враховуючи вищевикладене, встановлений Замовником кваліфікаційний критерій є обґрунтованим і жодним чином не обмежує участь у закупівлі учасників, які дійсно зацікавлені в реалізації товару, що є предметом закупівлі, тому АТ «Херсонська ТЕЦ» дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги:
Відхилено