• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Придбання матеріалів для господарської діяльності, а саме: папір для друку формату А4

Придбання матеріалів для господарської діяльності, а саме: папір для друку формату А4 Тип закупівлі обрано відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року

Завершена

586 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 864.00 UAH
Період оскарження: 06.07.2023 15:48 - 11.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: a9edfe28b48e4e5da213702eb2f66b1c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-06-010312-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2023-07-06-010312-a на закупівлю «Придбання матеріалів для господарської діяльності, а саме: папір для друку формату А4» де Замовником виступає НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ОДЕСЬКА ЮРИДИЧНА АКАДЕМІЯ". Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-07-06-010312-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу про усунення порушення повідомляємо наступне. Згідно з п. 26 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – «Закон»), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – «Особливості»), оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням Особливостей Відповідно до ч. 2 ст. 21 Закону, в оголошенні про проведення відкритих торгів, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 4) очікувана вартість предмета закупівлі; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 7) умови оплати; 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону; 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях; 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація. Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону, а саме те, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. З огляду на вказані норми вбачається, що замовнику, як найбільш зацікавленій особі у найвигідніших для нього умовах закупівлі та у отриманні найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих, надано право на власний розсуд самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі і вимоги до учасників, в тому числі, з можливим посиланням на будь-які з існуючих міжнародних або національних стандартів тощо. Розділом ІІ Додатку № 3 «Технічна специфікація» Тендерної документації встановлено необхідні технічні та інші параметри предмета закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що Замовником встановлені оптимальні технічні характеристики до предмету закупівлі з урахуванням потреб Замовника, а зокрема відповідно до видів використовуваної Замовником техніки, з метою збереження та продовження терміну експлуатації устаткування, а також задля забезпечення якісного чорно-білого та кольорового друку як на лазерних, так і на струменевих принтерах, факсимільних апаратах. Повідомляємо, оптимальна вологість офісного паперу становить 4,2 – 4,5 % (що і вимагається Замовником). Якщо даний показник буде вищий, листи можуть скручуватися після друку, а якщо нижче, тоді до принтера потраплятиме багато паперового пилу й підвищиться рівень статичної електрики (це означає, що зростає ризик поломок і зминань). Таким чином, дана вимога Замовника є обґрунтованою, не дискримінаційною та поширюється на всіх учасників відритих торгів з особливостями. Замовник у технічних вимогах зазначає тип друку, а саме: для чорно-білих, кольорових високошвидкісних копіювальних апаратів (для двостороннього і одностороннього копіювання та друку на лазерній та струменевій техніці, факсимільних апаратах) – у даній вимозі до предмета закупівлі не існує жодних дискримінаційних умов, так як вказується, для яких потреб необхідне використання предмету закупівлі. Також вимоги до типу поверхні офісного паперу: до упакування товару є загальними вимогами до якісного офісного паперу та повинні забезпечувати якісний результат друку на будь-якому принтері, а також схоронність офісної техніки. Таким чином, замовник скористався своїм передбаченим законодавством правом на обрання необхідних та бажаних власне йому характеристик предмета закупівлі і вимог до учасника, встановивши вимогу відповідності саме тим стандартам, які визначив за необхідне та які відповідають його потребам. Наголошуємо, що Технічною специфікацією до предмета закупівлі «Придбання матеріалів для господарської діяльності, а саме: папір для друку формату А4» (Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне), зокрема її загальними вимогами та описом предмета закупівлі, в тому числі з їхніми технічними та іншими параметрами, коло осіб, які можуть брати участь у відкритих торгах з особливостями, – не обмежено, умови для всіх учасників є однаковими.
Статус вимоги: Відхилено