• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система магнітно-резонансної томографії (з напруженістю магнітного поля не менше 3,0 Тесла)

Торги не відбулися

88 090 696.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 440 453.48 UAH
Період оскарження: 06.07.2023 15:16 - 16.07.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Cкарга про порушення законодавства

Номер: c5ca3eebcd8342b381524989593d61a5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-06-009783-a.b9
Назва: Cкарга про порушення законодавства
Скарга:
Оскарження рішення Замовника про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "АФС Медицинтехнік".
Дата розгляду скарги: 08.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.11.2023 14:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.11.2023 16:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.11.2023 № 17943-р/пк-пз Замовником скасовано рішення про визначення ТОВ «АФС Медицинтехнік» переможцем процедури закупівлі.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», Скрипко Андрій Анатолійович 380445934325 info@protech-solutions.com.ua http://www.protech-solutions.com.ua/
Скарга
Виконана замовником

про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 183aeca794654046a3af982aec6dc282
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-06-009783-a.a8
Назва: про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
рішення замовника для лота ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система магнітно-резонансної томографії (з напруженістю магнітного поля не менше 3,0 Тесла) (61500000 UAH)
Дата розгляду скарги: 17.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.10.2023 14:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.10.2023 17:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.10.2023 № 16574-р/пк-пз Замовником скасовано рішення про визначення ТОВ «Астріум» переможцем процедури закупівлі.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "АФС Медицинтехнік", Лаврентій Дмитро Степанович 380443590088,380505905050 afs@afsmt.com.ua http://afsmt.com.ua/
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 41a139ebb67e4beab64f5f49da8164fd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-06-009783-a.a7
Назва: Скарга
Скарга:
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 11.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.09.2023 16:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.09.2023 17:05
Дата виконання рішення Замовником: 14.09.2023 18:07
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.09.2023 № 14414-р/пк-пз Замовником скасовано рішення про визначення ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» переможцем процедури закупівлі.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП", Курашко Наталя Миколаївна 380509094750 artec2020@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 46f392c266824e08a09f5cb7a5713ba7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-06-009783-a.c6
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.08.2023 18:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.08.2023 08:03
Дата виконання рішення Замовником: 24.08.2023 22:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.08.2023 № 12660-р/пк-пз Замовником скасовано рішення про визначення ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» переможцем процедури закупівлі.
Автор: ТОВ "Астріум", Іванов Максим Юрійович +380444667765 office@astrium-mt.com
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 78b600aa98b24f33bc45b7e82f0269cf
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-06-009783-a.c5
Назва: Вимога
Вимога:
Висловлюємо Вам свою повагу та звертаємось з даною вимогою з приводу наступного. Уважно ознайомившись з вимогами тендерної документації, нами виявлено відсутність в ній вимоги щодо надання учасником даної процедури закупівлі гарантійного (авторизаційного) листа виробника (або представництва/ філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки учасником запропонованого товару. Враховуючи те, що предметом даної закупівлі є високовартісне спеціалізоване медичне обладнання, надання гарантійного листа від виробника або представника / філії виробника є необхідним та таким, що слугуватиме гарантією в першу чергу належної якості запропонованого учасником товару, а також підтверджуватиме походження товару дійсно від компанії-виробника. Крім того, надання такого листа підтверджує те, що учасник є надійним постачальником, який має відповідні повноваження представляти та пропонувати до поставки товар того чи іншого виробника, що в свою гарантує якість та своєчасну поставку товару замовнику, авторизоване сервісне обслуговування, гарантійні строки експлуатації, а також мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом. Слід зазначити, що надання учасником гарантійного (авторизаційного) листа є усталеною та поширеною вимогою в тендерній документації, яка встановлюється з метою підтвердження взаємовідносин виробника або дистриб’ютора з постачальником та отримання замовником необхідних гарантій. Така вимога жодним чином не обмежить учасників даної процедури закупівлі та при цьому забезпечить дотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи все вищезазначене, з метою ефективного здійснення процедури закупівлі та досягнення максимальної економії, ефективності та пропорційності, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, доповнивши її вимогою про надання учасником процедури закупівлі відповідного листа виробника (або представництва/ філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України з наданням документального підтвердження повноважень).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"! Звертаємо увагу, що чинним законодавством України визначено обов’язкові вимоги, які мають бути в тендерній документації. При цьому наявність авторизаційного листа від виробника не є серед обов’язкових вимог до тендерної документації, більш того така вимога може трактуватись як дискримінаційна та неправомірна по відношенню до потенційних учасників закупівель, що суперечить положенням ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою визначено, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритість та прозорость на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням, а також, ч.4 ст. 22 , якою визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім цього зауважуємо, що проектом договору передбачені вимоги до якості товару, кількості, термінів поставки, невиконання яких є підставою для застосування санкцій, передбачених умовами договору. Невиконання виробником гарантійних зобов'язань щодо якості, кількості товару та термінів його поставки, що містяться в гарантійному листі, не тягне за собою жодних юридичних наслідків для такого виробника. Невиконання ж Учасником договірних зобов'язань, у тому числі щодо якості, кількості та строків поставки, створює підстави для застосування санкцій згідно договору. У зв'язку з зазначеним відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: ed83add27fdb447db70f882331c210a0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-06-009783-a.b4
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога про усунення невідповідностей тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"! Оплата за Товар, який є предметом закупівлі, звільняється від оподаткування податком на додану вартість, оскільки на таку операцію розповсюджується податкова пільга, встановлена пунктом 38¹ підрозділу 2 розділу XX “Перехідні положення” Податкового кодексу України. Договір, укладений за результатами проведення процедури закупівлі, буде виконуватися у рамках бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» на 2023 рік та постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2011 р. № 298 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров'я». Пунктом 3.1.1 проєкту Договору передбачено, що загальна ціна Товару може бути зменшена за взаємною згодою Сторін шляхом укладання Додаткової угоди до цього Договору у порядку, передбаченому даним Договором. У випадку, якщо податкова пільга, встановлена пунктом 38¹ підрозділу 2 розділу XX “Перехідні положення” Податкового кодексу України, не буде продовжена, то загальна ціна Товару, визначена у п. 3.1, не буде збільшена, але при цьому можливе зменшення кількості Товару до закупівлі пропорційно зростанню його вартості на розмір ставки податку на додану вартість, встановлену на 01.01.2024. Щодо пунктів 4.1. Розділу 4 та п. 11.1 Розділу 11 проєкту договору (Додаток 4 до тендерної документації), технічної помилки не допущено. Пункт 4.1 стосується строку поставки, пункт 11.1 – терміну дії договору. Звертаємо увагу, що згідно з п. 11.1 проєкту договору Договір вважається укладеним і набирає чинності після його підписання Сторонами з моменту надання згоди уповноваженим органом управління на вчинення даного значного господарського зобов’язання (у разі, якщо надання такої згоди передбачено законодавством) та діє до 15 лютого 2024 року, а в частині виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, у тому числі в частині штрафних санкцій та поставки Товару – до повного виконання. Крім того, відповідно до пункту 7 «Зведеної інформації про закупівлю» тендерної документації, а також Таблиці 1 Довідки про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації) строк поставки товарів – до 15.01.2024. Для однозначного розуміння строків постачання 14.07.2023 замовник вніс відповідні зміни до проєкту договору, а саме п. 4.1 Договору виклав у такій редакції: "4.1. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний здійснити поставку Товару за цим Договором у строк до 15 січня 2024 року включно, але у будь-якому випадку в строк, визначений ЗАМОВНИКОМ у заявці на поставку Товару, направленій ЗАМОВНИКОМ ПОСТАЧАЛЬНИКУ засобами електронної пошти у порядку, визначеному цим Договором".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Подовження строку поставки Товару

Номер: 40bf67c1d9e04866bfa866bbf012c31f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-06-009783-a.c3
Назва: Подовження строку поставки Товару
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно вимог тендерної документації, строк поставки товару, а саме: Системи магнітно-резонансної томографії (з напруженістю магнітного поля не менше 3,0 Тесла у кількості 1 од) має бути - до 15.01.2024 включно. Нажаль, ця умова, робить неможливим подання пропозиції одного з провідних світових виробників Систем магнітно-резонансної томографії. Враховуючи вище зазначене, просимо Вас розглянути можливість внесення зміни в умови тендерної документації, а саме: подовження строку поставки товару до 30.03.2024 року включно. Звертаємо Вашу увагу, що зміна вище зазначеної вимоги, жодним чином не обмежить можливість участі у закупівлі інших провідних світових виробників Систем магнітно-резонансної томографії.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"! Термін постачання 1 одиниці системи МРТ до 15.01.2024 року визначено потребами кінцевого користувача. Крім того, в процесі проведення ринкових консультацій, потенційними учасниками підтверджено спроможність постачання 1 одиниці обладнання у визначені строки. Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в частині подовження строку поставки товару, який є предметом закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

your last

Номер: 7298ea15c78f42f9934b3a404586342f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-06-009783-a.b2
Назва: your last
Вимога:
You are either don't understand or "turning on the fool". Of course laboratory equipment it is not MRI. But requirements shall be the same. Not as requirements for implantation devises or medicines (sterile etc.). Forget specification - your is correct. But requirements are wrong. Before easy declining this reasonable demand - think. If you will ignore this explanation and demand as well, this case will be reported to the corresponding competent authority (not AMCU). ===================== Ви або не розумієте, або "на дурня пускаєтесь". Звичайно лабораторне обладнання це не МРТ. Але вимоги мають бути ті самі. Не як вимоги до пристроїв для імплантації чи ліків (стерильних тощо). Забудьте про специфікацію - ваша правильна. Але вимоги неправильні. Перш ніж легко відмовитися від цієї розумної вимоги - подумайте. Якщо ви проігноруєте це роз’яснення, а також вимогу, про цей випадок буде повідомлено відповідний компетентний орган (не АМКУ).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"! Термінологія у тендерній документації замовника щодо медичних виробів вживається у значенні Законів України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», Постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», від 02.10.2013 р. № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro», від 02.10.2013 р. №755 «Про затвердження Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують». Медичні вироби, які запропонує учасник для цієї закупівлі, повинні відповідати вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, АБО Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, АБО Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують. Медичні вироби, запропоновані для цієї закупівлі, повинні бути введені в обіг та/або експлуатацію у законний спосіб на момент подання тендерної пропозиції. Таким чином, законодавством встановлено визначення поняття медичний виріб, а тендерна документація є уніфікованою в розуміння значення поняття "медичний виріб". Звертаємо увагу, що відповідно до чинного законодавства під час проведення процедури закупівлі комунікація між замовником та учасниками торгів здійснюється виключно через електронну систему закупівель та державною мовою згідно з Законом України "Про забезпечення функціонування української мови як державної». Така комунікація є офіційною для всіх сторін закупівельного процесу. При цьому використання неділових, неетичних формулювань, або погрози є ознакою непрофесійності та неповаги до всіх учасників закупівелього процесу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Appendix 1

Номер: c63207a184cd47c1a20ed8373817a162
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-06-009783-a.b1
Назва: Appendix 1
Вимога:
You have used wrong template, as for sterile implantation supplies, in vitro diagnostics etc., which are not applicable for medical equipment like MRI machines. See attached proper form of MZU (yours one!) for equipment and replace it. Otherwise we cannot help.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Додаток 1 до тендерної документації містить вимоги до предмета закупівлі, а саме Система магнітно-резонансної томографії (з напруженістю магнітного поля не менше 3 Тесла), в якому визначено, що строк постачання предмета закупівлі становить 1 од. - до 15 січня 2024 року включно. Додаток, який ви додаєте до вимоги у своєму зверненні містить вимоги до Токсикологічного аналізатору на базі рідинного хроматографу з мас-спектрометричним детектором високої роздільної здатності типу орбітальна іонна пастка, а також до Систем лінійного прискорювача та не відноситься до предмета закупівлі Системи магнітно-резонансної томографії (з напруженістю магнітного поля не менше 3 Тесла). Будьте уважнішими при формуванні вимог у подальшому. Мирного неба! Dear Participant! Appendix 1 of the tender documents contains the requirements for the MRI System (with a magnetic field strength of at least 3 Tesla), which specifies that the delivery period for the subject of procurement is 1 unit. - until January 15, 2024 inclusive. The appendix that you add to the requirements in your application contains requirements for a Toxicological analyzer based on a liquid chromatograph with a high-resolution mass spectrometric detector of the orbital ion trap type & Linear accelerator systems and does not relate to the subject of procurement of a magnetic resonance imaging system (with a magnetic field strength of at least 3 Tesla). Be more careful when formulating requirements in the future. Peaceful sky!
Статус вимоги: Відхилено