• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М 'ясопродукти ( сосиски)

Завершена

150 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.50 UAH
Період оскарження: 06.07.2023 14:35 - 14.07.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Безпідставна дискваліфікація Учасника ФОП Іванішиної Л.О. та визначення переможцем іншого Учасника

Номер: 24eac2c055e546fb940302a38dc139e8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-06-008368-a.a2
Назва: Безпідставна дискваліфікація Учасника ФОП Іванішиної Л.О. та визначення переможцем іншого Учасника
Вимога:
Уповноважена особа Замовника Бурмак В.В. під час оцінки кандидата на перемогу в даній закупівлі за резутьтатами аукціону, порушивши п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель дискваліфікувала учасника ФОП Іванішину Л.О. та призначила переможцем учасника ТОВ "ПРОМАГРОТРЕЙД". Дискваліфікація за документ, а саме: "якісне свідоцтво", який НЕ вимагався Замовником, та наданий Учасником додатково на власний розсуд, не може бути приводом для дискваліфікацїї, оскільки відповідно до Тендерної документації Замовника р.1 п.7 «Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» є Виключення: «Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, та які Учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу». Таким чином УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ПОРУШЕНО ЗАКОНОДАВСТВО!!! В будь-якому випадку відповідно п.43 Особливостей учаснику ФОП Іванішиній Л.О. НЕ надіслане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин. Таким чином УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ПОРУШЕНО ЗАКОНОДАВСТВО!!! Всі інші зауваження замовника також є безпідставні та надумані. Тендерна пропозиція Учасника не підлягала відхиленню, але протиправні дії Замовника, призвели до неможливості ФОПу стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси. Такі дії уповноваженої особи свідчать про упереджене ставлення Замовника до певного Учасника та «підгон» результатів тендера під конкретного учасника. Таким чином УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ПОРУШЕНО ЗАКОНОДАВСТВО!!! Виходячи з вищевикладеного, на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі» ВИМАГАЄМО:1.Скасувати Протокольне рішення № 2/07 від 20.07.2023 р. про визначення ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» переможцем в даній закупівлі. 2. Скасувати Протокольне рішення № 1/07 від 18.07.2023 р про відхилення пропозиції ФОП Іванішиної Л.О. 3. Повернути пропозицію ФОП Іванішиної Л.О. на розгляд та зробити повторну оцінку. В іншому випадку ми вимушені будемо звернутись з відповідною Скаргою до Антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник , Замовник вважає своє рішення правомірне. Технічно відмінити рішення не можливо..
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація учасника

Номер: 6a74064046c645a9a0dd53446614d4f9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-06-008368-a.b1
Назва: Неправомірна дискваліфікація учасника
Вимога:
Уповноваженою особою В.Бурмак було надано Протокольне рішення №1-07 від 18.07.2023р. про безпідставне відхилення нашої тендерної пропозиції, порушивши п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»(далі- Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), а саме: не надавши нам можливості протягом 24 годин виправити виявлені невідповідності в наданій інформації чи документах. Та саме на цей законодавчий документ посилається Бурмак В., коли робить оцінку нашої Тендерної пропозиції, водночас грубо порушуючи його. Наводимо аргументацію: «пункт 44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі:…не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; КОМЕНТАР: таке порушення з нашого боку НЕ відбулось ! «пункт 41. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей». «пункт 43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. КОМЕНТАР: повідомлення НЕ розміщено, 24 години НЕ надано. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». КОМЕНТАР: що до Предмету закупівлі зауважень НЕ БУЛО!!!. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не підлягала відхиленню, але протиправні дії Замовника, призвели до неможливості ФОПу стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси. Виходячи з вищевикладеного, на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей ВИМАГАЄМО відмінити рішення Уповноваженої особи Бурмак В. щодо дискваліфікації учасника Іванішиної Л.О. та зобов’язати повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції учасника ФОП Іванішиної Л.О. на предмет відповідності умовам тендерної документації та надати 24 години на виправлення виявлених невідповідностей в поданій нею на розгляд Тендерній пропозиції. Нагадуємо про відповідальність уповноваженої особи ! ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.. 44 передбачає відповідальність за порушення вимог цього Закону відповідно до КУпАП,ст.164-14…за відхилення тендерних пропозицій, на підставах непередбачених Законом, або не у відповідності до вимог Закону (безпідставне відхилення) - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподаткованих мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник , Замовник вважає своє рішення правомірне і відмінити технічно не можемо.
Статус вимоги: Відхилено