-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Електрична енергія
Завершена
2 144 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 720.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 720.00 UAH
Період оскарження:
06.07.2023 14:20 - 14.07.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Центр обслуговування споживачів (клієнтів)
Номер:
55356e94d9314116891b61b3a2aca811
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-06-008113-a.c2
Назва:
Центр обслуговування споживачів (клієнтів)
Вимога:
Шаноний замовник! Відповідно до пп 19 розділу 2 Додатку 1 Надання довідки про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.» В якому законодавчому акті вказано, що замовник має право вибирати регіон в якому має бути кол-центр? Ви порушуєте право Учасника на добросовісної конкуренцію!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2023 16:25
Вирішення:
Шановний учаснику! Замовник внесе відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
кол-центр
Номер:
4f5da098af3f48fda4900ee1811e9f37
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-06-008113-a.c1
Назва:
кол-центр
Вимога:
Шановний замовник! Відповідно до пп17 розділу 2 Додатку 1 Надання довідки про наявність кол-центру/контакт-центру на території Дніпропетровської області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). ВІДПОВІДНО ДО ЯКОГО ЗАКОНУ ви використовуєте прив'язку до регіонів? В законодавстві немає забов'язання мати Центру обслуговування споживачів (клієнтів) в регіоні Замовника. Вважаю данний пункт і всі анологічні дискримінацією постачальників з інши регіонів. Відповідно Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення КОНКУРЕНТНОГО середовища та розвиток ДОБРОСОВІСТНОЇ конкуренції. Відсутність у тендерній документації дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси замовників та учасників процедури закупівлі – електропостачальників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2023 16:24
Вирішення:
Шановний учаснику! Замовник внесе відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено