• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Засоби індивідуального захисту (плити броньовані)

Завершена

170 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
Період оскарження: 06.07.2023 08:52 - 11.07.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 4c7c6a2f503d42f78fa2c2009508e014
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-06-000439-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Щодо відхилення тендернох пропозиції ТОВ "Карусель"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 08.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.07.2023 19:45
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.08.2023 11:24
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА­ЛЬНІСТЮ «КАРУСЕЛЬ», Сторожук Юрій +380677091901 bastion.ua@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимого

Номер: 40a4b88fc1df4c2dab8e130774ba9db9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-06-000439-a.a1
Назва: Вимого
Вимога:
ТОВ «Карусель» ознайомилось із інформацією що стала підставою дискваліфікації нашої пропозиції, що обґрунтовано є меншою на 40% від очікуваної Замовником вартості та надає свої аргументовані заперечення. 1) Протокол уповноваженої особи Наконечної Н. у п.1 зазначає підставу відміни нашої пропозиції – не містить фото товару після відстрілу. Раніше, на сайті Прозорро в цій закупівлі було опубліковане звернення до Державної аудиторської служби України із обґрунтуванням, що подібні вимоги є дискримінаційним , а саме: Не можна погодитись із вимогою додатку 2 до тендерної документації, а саме щодо надання протоколу із вмістом фото товару до і після відстрілу і от чому. Протокол випробувань – один із основних документів технічної документації, в якому згідно заданих параметрів і методики відображається показники якості, безпеки і т.д.. Випробування той чи іншої продукції відбувається у відповідності певного нормативного документу або методики, де прописані як показники потрібно дослідити так і сама методологія дослідження. У випадку бронежилетів це «ДСТУ 8782:2018 Засоби індивідуального захисту. Бронежилети. Класифікація. Загальні технічні умови», пункт 11.3.4 обсяг періодичних випробувань наведено в таблиці 5. Результати випробувань оформляють протоколом. Протокол випробувань видається спеціалізованою акредитованої інстанцією, яка в межах своїх повноважень може робити той чи інший аналіз продукції. Випробування нашого товару провадив Відділ випробувань Державного науково-дослідного інституту МВС України, який містить результати випробувань, що передбачено вимогами ДСТУ 8782:2018, у вигляді таблиці. Ми, як замовник послуги проведення випробувань не маємо можливості впливати на вигляд або інформацію, яка відображається у протоколі спеціалізованою акредитованою інстанцією, зразок або форма протоколу якої затверджується в середині цієї установи. Крім того, можете ознайомитись із протоколами, що розміщені у вільному доступі по закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-30-012172-a. Жоден із розміщених протоколів не має фотографії зразка після відстрілу, то б то на думку Замовника, вони через це є недійсними/неправильними/незаконними? Як і наш виданий Відділом випробувань Державного науково-дослідного інституту МВС України. Крім того, у тендерній документації, щодо даної закупівлі відсутні пояснення/обґрунтування/доводи, яким саме чином фото бронежилета після проведення випробувань може надати комплекс відповідей Замовнику щодо питання якості бронежилета, коли ДСТУ 8782:2018 чітко пояснює - у вигляді таблиці. Враховуючи норми ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). В частині, вимоги щодо наявність фото товару до і після відстрілу є необґрунтованим так як не підкріплені законодавчо та не аргументовано тендерною документацією. Просимо дотримуватись добросовісної конкуренція серед учасників, а саме прибрати вимогу - фото товару до і після відстрілу, як невміло вигадану вимогу або ж признати дану вимогу помилкою копіювання тексту, яка ніяким чином не може вплинути на результати торгів, а також кваліфікації учасників і звісно внести відповідні зміни. Дане звернення на нашу думку є обґрунтованим і повністю підтвердженим як законодавством так і доказами. Нажаль Державна аудиторська служба, можливо, через своє завантаження не відреагувала на таке повідомлення. Ми його підтримуємо і вважаємо, що ми як і інші учасники не повинні були надавати фото товару після відстрілу. Крім того, хочемо доповнити його. Згідно п. 42 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Тож, Замовник міг самостійно звернутись до Відділу випробувань Державного науково-дослідного інституту МВС України де проходив випробування/відстріл наш товар. Повідомляємо, що закуповуючи бронежилети, Замовник, вимагаючи подібне фото повинен був знати, що відстріляні бронепластини залишаються у місці відстрілу як доказ проведеного випробування. 2) Протокол уповноваженої особи Наконечної Н. у п.2 зазначає підставу відміни нашої пропозиції – не зазначено матеріал проти осколкового шару та демпферу та їх товщини. Шановний замовнику 😊 . Ваша тендерна документація містить вираз – п. 6.2. У цій документації усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент». Сторінка 2 наданого нами протоколу Відділу випробувань Державного науково-дослідного інституту МВС України містить інформацію про «повсть», третій рядок з верху, це і матеріал проти осколкового шару та демпферу – матеріал сірого кольору. Крім того, абзац 1 вашого Додатку 2 до тендерної документації передбачає: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: 1. Протокол випробувань на підтвердження 4 класу захисту згідно вимог ДСТУ 8782:2018 на плити броньовані (бронепластини) із зазначенням виробника (постачальника) товару. Протокол має бути викладений української мовою, документи, що викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, який засвідчений нотаріально або штампом бюро перекладів. У протоколі має бути інформація на підтвердження характеристик, зазначених у цих вимогах. Дата видачі протоколу має бути не раніше 2023 року. Результатами випробувань має бути відсутність пробоїв. У протоколі має міститись фото товару до і після відстрілів. Жодної вимоги щодо зазначення матеріалу проти осколкового шару та демпферу та їх товщини тендерна документація не містить. Враховуючи безглузді підстави дискваліфікації нашої пропозиції, встановлення дискримінаційних вимог, а також відсутність будь якого контакту з вашої сторони, наше товариство з радістю зустрінеться із вами в Антимонопольному комітеті України. Звісно ми не розкривали усіх аргументів що б в АМКУ вам було цікавіше.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! У відповідь на Вашу Вимогу UA 2023-07-06-000439-a.a1 (надалі – Вимога) повідомляємо аргументовані причини відхилення тендерної пропозиції а саме: Так відповідно до вимог підпункту 1.пункту 1 розділу ІІ Тендерної документації, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. У Вимозі, міститься твердження, про те, що на Вашу думку, не можна погодитись із вимогою додатку 2 до тендерної документації, а саме щодо надання протоколу із вмістом фото товару до і після відстрілу, однак Ви не скористалися законною можливістю про звернення до замовника з метою розʼяснення чи з вимогою про усунення, як на Вашу думку дискримінаційного порушення! Що стосується протоколу випробувань, звертаємо Вашу увагу на наступне: Протокол випробувань – один із основних документів технічної документації, в якому згідно заданих параметрів і методики відображається показники якості, безпеки і т.д. Випробування продукції підвищує якість продукції та її безпечність. Випробування той чи іншої продукції відбувається у відповідності певного нормативного документу або методики, де прописані як показники потрібно дослідити так і сама методологія дослідження. Протокол випробувань видається спеціалізованою акредитованої інстанцією, яка в межах своїх повноважень може робити той чи інший аналіз продукції. Для чого потрібен протокол випробувань? Для підтвердження параметрів якості та безпеки – важливий інструмент як для імпортерів для перевірки і контролю придбаної ними продукції так і для вітчизняного виробника. Так, вимогами ДСТУ 8782:2018 Засоби індивідуального захисту. Бронежилети. Класифікація. Загальні технічні умови», зокрема пунктом 11.3.5 передбачено, що результати випробування вважають позитивними, якщо всі відібрані бронежилети відповідають вимогам КД (конструкторській документації). Оскільки замовник не має змоги (та й немає на це права) ознайомитися із КД виробника, з метою закупівлі якісної та безпечної продукції, у тендерній документації і була встановлена вимога про надання протоколу випробувань, який має містити фото після відстрілів. Ваше бачення про те, що відсутні протоколи випробувань, у яких містяться фото зразків товару після відстрілів, не відповідає дійсності, адже у тій же електронній системі закупівель Прозоро, оприлюднено доволі багато аналогічних протоколів: Prozorro UA-2023-06-21-016615-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-21-016615-a, Номер в Prozorro UA-2023-05-22-007603-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-22-007603-a Ваше твердження про те, що протоколи випробувань, які не містять фотографії зразка після відстрілу, замовник розглядає та оцінює як недійсні/неправильні/незаконні, є упередженим безпідставними та неправдивим, оскільки у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою, № 133 від 19.07.2023 (надалі – Протокол), чітко зазначено, що у складі тендерної пропозиції протокол не містить фото товару після відстрілів та містить жодної інформації щодо жодної недійсності/неправильності/незаконності такого протоколу випробувань. Також Вимога, яка містить судження про те, що «жодної вимоги щодо зазначення матеріалу проти осколкового шару та демпферу та їх товщини тендерна документація не містить» є неправдивою, оскільки вимогами встановленими у Додатку 2 до тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі (технічна специфікація), замовником наведено опис товару, в якому серед іншого зазначено «Матеріал Hardox 500 t, товщина 6.5мм, додатковий склад: протиосколковий шар з комбінованої арамідної та полімерної тканини, демпфер - спінений каучук + вологовідштовхувальний чохол. Тобто замовник чітко зазначив з якого матеріалу повинен бути виготовлений: - протиосколковий шар бронепластини – «комбінованої арамідної та полімерної тканини»; - демпфер – «спінений каучук + вологовідштовхувальний чохол» На підтвердження таких вимог Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Зокрема абзацом третім пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що у протоколі має бути інформація на підтвердження характеристик зазначених у вимогах наведених у Додатку 2., Проте в протоколі випробувань №21.1234 від 05.07.2023 року не зазначено матеріал не зазначено матеріал проти осколкового шару та демпферу та їх товщина Отже, протокол випробувань мав би містити інформацію про матеріал усіх складових шарів бронепластини. Однак у Протоколі випробувань №21.1234 (надалі – Протокол випробувань), який поданий Вами у складі тендерної пропозиції, зазначено, що структура захисного елементу це металева пластина товщиною 5, 4 мм з лицьової сторони, якої розташовано матеріал сірого кольору (повсть), зі зворотної – матеріал сірого кольору. Невідповідність запропонованого товару, вимогам замовника очевидна, адже протиосколковий шар (лицьова сторона – у Протоколі випробувань) це повсть (По́всть - нетканий текстиль, виготовлений із волокон шерсті), вимога замовника - комбінована арамідна та полімерна тканина; демпфер (зворотна сторона у Протоколі випробувань) – це матеріал сірого кольору (без зазначення, який саме!), вимога замовника - «спінений каучук + вологовідштовхувальний чохол». Для цілей захисту тіла людини від ураження певними видами зброї, склад бронепластини, рівнозначний збереженню її життя, адже комбінована арамідна та полімерна тканина та спінений каучук набагато стійкіші для пробоїв, ніж повсть! Беручи до уваги наведене вище, замовник правомірно відхилив вашу тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено