• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт частини приміщень громадської будівлі «Будинок культури» по вул. Б. Хмельницького, 22 в с. Мартинівка Полтавського району Полтавської області

Завершена

2 828 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 280.00 UAH
Період оскарження: 05.07.2023 20:10 - 10.07.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Незаконна та дискримінаційна вимога

Номер: 759a48840e464e9883918585bb3ad749
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-05-014887-a.a3
Назва: Незаконна та дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, повідомляємо Вас, що в п. 8 таблиці «Інші документи від Учасника розділі» розділу 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до Тендерної документації висунуто вимогу, щодо надання Учасником сертифікатів на «системи управління/менеджменту якістю», «систему екологічного управління», «систему управління охороною здоров’я та безпекою праці», які повинні бути видані стосовно визначених кодів КВЕД, в тому числі: код КВЕД: 41.20 (будівництво житлових і нежитлових будівель). Водночас предмет закупівлі визначено як: «Поточний ремонт частини приміщень громадської будівлі «Будинок культури» по вул. Б. Хмельницького, 22 в с. Мартинівка Полтавського району Полтавської області». В абзаці 6, ст. 4 розділу 2 Закону України «Про архітектурну діяльність» встановлено, що під будівництвом розуміється «нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт», тобто виконання послуг з поточного ремонту ніяким чином не підпадає під вид діяльності з кодом «41.20 (будівництво житлових і нежитлових будівель)», бо не є будівництвом. Відповідно така вимога є незаконною та дискримінаційною. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, та видалити вимогу щодо наявності в сертифікатах коду КВЕД: 41.20 (будівництво житлових і нежитлових будівель). З Законом України «Про архітектурну діяльність» можна ознайомитися за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/687-14#Text
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Ваші зауваження прийняті до уваги . До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Невідповідність законодавству

Номер: 262be3e94f254f0494b299bb573c78e1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-05-014887-a.a2
Назва: Невідповідність законодавству
Вимога:
Шановний Замовнику, повідомляємо Вас, що в п. 8 таблиці «Інші документи від Учасника розділі» розділу 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до Тендерної документації висунуто вимогу, щодо надання документу: «Сертифікат системи управління/менеджменту якістю, виданого учаснику закупівлі за стандартами ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, EN ISO 9001:2018, IDT). Сертифікатом системи управління/менеджменту якістю за стандартами ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, EN ISO 9001:2018, IDT) Учасник закупівлі повинен підтвердити, що система управління/менеджменту якості Учасника стосовно кодів КВЕД: 41.20 (будівництво житлових і нежитлових будівель), 43.21 (електромонтажні роботи), 43.31 (штукатурні роботи), 43.34 (малярні та скління), 43.29 (інші будівельно-монтажні роботи), 43.99 (інші спеціалізовані будівельні роботи) відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, EN ISO 9001:2018, IDT)». Такого документу «ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, EN ISO 9001:2018, IDT)» не існує. Водночас Наказом ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» №454 від 30.11.2018 «Про прийняття та відновлення дії національних стандартів» прийняті національні стандарти з наданням чинності з 05 грудня 2018 року, де в п. 6 розділу 1 в тому числі зазначено ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, та викласти вимогу щодо надання Учасником документу наступним чином: «Сертифікат системи управління/менеджменту якістю, виданого учаснику закупівлі за стандартами ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, EN ISO 9001:2015, IDT). Сертифікатом системи управління/менеджменту якістю за стандартами ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, EN ISO 9001:2015, IDT) Учасник закупівлі повинен підтвердити, що система управління/менеджменту якості Учасника стосовно кодів КВЕД: 41.20 (будівництво житлових і нежитлових будівель), 43.21 (електромонтажні роботи), 43.31 (штукатурні роботи), 43.34 (малярні та скління), 43.29 (інші будівельно-монтажні роботи), 43.99 (інші спеціалізовані будівельні роботи) відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, EN ISO 9001:2015, IDT)». З наказом №454 від 30.11.2018 «Про прийняття та відновлення дії національних стандартів» можна ознайомитися за посиланням: https://zakononline.com.ua/documents/show/56267___56267 Також додаємо його до цієї вимоги.
Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Ваші зауваження прийняті до уваги. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 1120a0190de046d0be5cf04539da9a45
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-05-014887-a.a1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Відповідно до ДОДАТКУ 2 тендерної документації «Технічна специфікація» учасник повинен виконати візуальний огляд об’єкту. Акт візуального огляду об’єкту має містити підпис керівника або уповноваженого представника Учасника та підпис представника Замовника. Акт візуального огляду об’єкту має бути викладено в складі пропозиції. Витрати, пов’язані з таким оглядом та отриманням інформації, покладаються на Учасника. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Вимагаємо замовнику внести зміни в тендерну документацію та виключити з неї дану вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником у відповідності до Додатку 2 тендерної документації передбачено надання акту візуального огляду об’єкту. Надання акту огляду необхідно для того, щоб учасник до подання тендерних пропозицій оцінив власні можливості, фактичні обсяги та умови виконання робіт. Таким чином, вимога щодо надання Акту огляду об’єкта (в довільній формі) за підписом представника Замовника для підтвердженням виїзду учасника на місце проведення робіт, з метою обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи, жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, в тому числі ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", так як кожен учасник має можливість виконати умови тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено