-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електричні інструменти
Завершена
445 007.07
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 450.07 UAH
мін. крок: 1% або 4 450.07 UAH
Період оскарження:
05.07.2023 18:13 - 14.07.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога відхилити незаконну вимогу
Номер:
e4a43fda653c4d1a8cc7942510f16ee0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-014593-a.c7
Назва:
Вимога відхилити незаконну вимогу
Вимога:
Вимога відхилити незаконну вимогу
ТОВ "ОРІОН-ГРУП" подало вимогу «Неправомірне визнання переможця» (Дата подачі: 31.07.23, 16:24. Ідентифікатор: UA-2023-07-05-014593-a.a6.), що начебто ТОВ «Мезон 99» не було усунено протягом 24 години всі невідповідності в поданих документах.
Вважаємо, що ця вимога не правомірна, оскільки Замовником в Вимозі про усунення порушення (Створено: 21.07.23, 14:54) було вказано:
«3.2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.2.1. З метою підтвердження інформації наданої учасником в інформаційній довідці на виконання вимог п. 10 Додатку 1 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних-осіб підприємців)» до тендерної документації, ТОВ «МЕЗОН 99» має надати в складі тендерної пропозиції підтверджуючий чинний документ, який відповідає предмету закупівлі про те, що система менеджменту безпеки ланцюга постачань учасника стосовно неспеціалізованої оптової торгівлі відповідає міжнародному стандарту ISO 28000:2007 (Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007), а також ТОВ «МЕЗОН 99» має надати відповідний звіт про аудит. Наданий сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ, та бути чинним на момент подання пропозицій. 3.2.2. З метою підтвердження інформації наданої учасником в інформаційній довідці на виконання вимог п. 11 Додатку 1 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних-осіб підприємців)» до тендерної документації, ТОВ «МЕЗОН 99» має надати в складі тендерної пропозиції підтверджуючий чинний документ, який відповідає предмету закупівлі про те, що система управління щодо протидії корупції стосовно неспеціалізованої оптової торгівлі відповідає міжнародному стандарту ISO 37001:2016 (Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2017 (ISO 37001:2016), а також ТОВ «МЕЗОН 99» має надати відповідний звіт про аудит. Наданий сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ, та бути чинним на момент подання пропозиції.»
ТОВ «МЕЗОН 99» надав в складі тендерної пропозиції підтверджуючий чинний документ, який відповідає предмету закупівлі про те, що система менеджменту безпеки ланцюга постачань учасника стосовно неспеціалізованої оптової торгівлі відповідає міжнародному стандарту ISO 28000:2007 (Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007), а також ТОВ «МЕЗОН 99» надав відповідний звіт про аудит, який підписано КЕП. Наданий сертифікат виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ, та чинний на момент подання пропозицій.
Та ТОВ «МЕЗОН 99» надав в складі тендерної пропозиції підтверджуючий чинний документ, який відповідає предмету закупівлі про те, що система управління щодо протидії корупції стосовно неспеціалізованої оптової торгівлі відповідає міжнародному стандарту ISO 37001:2016 (Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2017 (ISO 37001:2016), а також ТОВ «МЕЗОН 99» надав відповідний звіт про аудит, який підписано КЕП. Наданий сертифікат виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ, та бути чинним на момент подання пропозиції.
Згідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89) Розділ IV Стаття 22. Тендерна документація
5. Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". {Частина п'ята статті 22 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021}
Звіти подані ТОВ «Мезон 99» підписані КЕП та мають повну юридичну силу і повинні бути прийняті Замовником.
Тому вважаємо вимогу ТОВ "ОРІОН-ГРУП" «Неправомірне визнання переможця» (Дата подачі: 31.07.23, 16:24. Ідентифікатор: UA-2023-07-05-014593-a.a6.), з точки зору ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89) {Частина п'ята статті 22 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021} неправомірною та вимагаємо її відхилити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.08.2023 17:00
Вирішення:
Шановний учасник! За результатами розгляду Ваша вимога задоволена.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визнання переможця
Номер:
e4cc75cbc8bb4d30927044a6b86fa153
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-014593-a.a6
Назва:
Неправомірне визнання переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до прийнятого рішення (Протокол № 59/31/07-23-НВ від 31.07.2023р.) уповноваженою особою Управління поліції охорони в м. Києві переможцем було обрано ТОВ "МЕЗОН 99", але звертаємо Вашу увагу на наступне:
Учасником ТОВ "МЕЗОН 99" не було усунено протягом 24 години всі невідповідності в поданих документах.
Замовником вимагалося:
Відповідно п. 10 Додатку 1 Інформаційна довідка на фірмовому бланку (у разі наявності), складену у довільній формі про те, що система менеджменту безпеки ланцюга постачань стосовно неспеціалізованої оптової торгівлі відповідає міжнародному стандарту ISO 28000:2007 (Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) з обов’язковим наданням чинного підтверджуючого документу та звіту, який відповідає предмету закупівлі. Даний сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ, та чинний на момент подання пропозицій.
Відповідно до п. 11 Додатку 1 Інформаційна довідка на фірмовому бланку (у разі наявності), складена у довільній формі про те, що система управління щодо протидії корупції стосовно неспеціалізованої оптової торгівлі відповідає міжнародному стандарту ISO 37001:2016 (Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2017 (ISO 37001:2016) з обов’язковим наданням чинного підтверджуючого документу та звіту, який відповідає предмету закупівлі. Даний сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ, та чинний на момент подання пропозицій.
Учасник ТОВ "МЕЗОН 99" надав (Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007), та звіт про аудит, (Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2017 (ISO 37001:2016), та звіт про аудит.
Звіт про аудит повинен бути затверджено в органах стандартизації, метрології та сертифікації, засвідчено підписом уповноваженої особи, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. Звіти надані ТОВ "МЕЗОН 99" про аудит не містять печатку та підпис директора підприємства.
Виходячи з викладеного, пропозиція ТОВ "МЕЗОН 99" підлягає відхиленню.
Згідно п.1, п.4 та п.5 статті 5 ЗУ «Про Публічні закупівлі» Замовник повинен зберігати добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
ПРОСИМО: Скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "МЕЗОН 99".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.07.2023 16:24
Вирішення:
Шановний учасник! Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасником ТОВ «МЕЗОН 99» в електронній системі закупівель було розміщено наступні файли: «Ф-13СМзвіт37001.pdf » (21.07.2023 о 19:39:41) із звітом про аудит до сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) та файл його підпису «Ф-13СМзвіт37001.pdf.p7s» (21.07.2023 о 19:39:45); «Ф13СМзвіт28000.pdf» (21.07.2023 о 19:39:36) із звітом про аудит до сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2008) та файл його підпису «Ф-13СМзвіт28000.pdf.p7s». Відповідно до умов тендерної документації передбачено: «замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify». За даними перевірки у вищезазначений спосіб вказаних фалів, замовником було встановлено накладення КЕП Косенка Євгена Володимировича на дані із звітами про аудит. Кваліфікований електронний підпис (КЕП) – це сучасний електронний підпис з удосконаленим рівнем захисту, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Він має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис. По суті це дані підпису в електронній формі, отримані в результаті криптографічного перетворення, які в разі потреби додаються до різного роду документів. В даному випадку, підпис Косенка Є.В. в електронній формі додано до звітів про аудит, що відповідає вимогам тендерної документації в частині дотримання порядку подання та підпису документів тендерної пропозиції. Таким чином, вимога ТОВ «ОРІОН-ГРУП» не може бути задоволена, оскільки у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕЗОН 99» з вказаних причин.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога видалити з ТД дискримінаційні критерії .
Номер:
2af4bb5b083d4152981a1940f337725c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-014593-a.a5
Назва:
Вимога видалити з ТД дискримінаційні критерії .
Вимога:
В розділі "Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)." Замовник в п.10 прописав вимогу наявності у учасника сертифіката відповідності системи менеджменту учасника безпеки ланцюга постачань стосовно неспеціалізованої оптової торгівлі міжнародному стандарту ISO 28000:2007 (Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007),а п. 11 : вимогу наявності у учасника сертифіката відповідності системи управління учасника щодо протидії корупції стосовно неспеціалізованої оптової торгівлі відповідає міжнародному стандарту ISO 37001:2016 (Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2017 (ISO 37001:2016) . Фактично Замовник прописав додаткові кваліфікаційні критерії для учасників , які є дискримінаційними . Це протирічить Закону України "Про публічні закупівлі " в царині: 1) Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, п.1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: ...4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; та 2) : Статті 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, : 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Кваліфікаційних критерієв про наявність вищевказаних сертифікатів в цьому переліку немає.
Також згідно ОСОБЛИВОСТЕЙ
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, п.28 :
У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
Тому вищевказані вимоги в п.10 и п.11 є дискримінаційними, такими, що протирічать законодавству України. Вимагаємо видалити вищевказані вимоги з тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.07.2023 23:37
Вирішення:
Доброго дня. Повідомляємо, що вимоги встановлені замовником у пунктах 10 та 11 Додатку 2 до тендерної документації стосуються розділу "Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців), і не є вимогами на підтвердження кваліфікаційних критеріїв в розумінні ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням особливостей.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Водночас, згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, згідно ч.5 ст 23 цього ж закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам”. Враховуючи зазначене вище, Замовник не вбачає доцільності вносити зміни щодо вказаних вимог тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога прописати в ТД пояснення терміну.
Номер:
c0690a1680a54ecbb6172a0edd8e69cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-014593-a.c4
Назва:
Вимога прописати в ТД пояснення терміну.
Вимога:
В Додатку 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Замовником прописано в п. 11 :"Учасник надає інформаційну довідку на фірмовому бланку (у разі наявності), складену у довільній формі про те, що система менеджменту якістю учасника стосовно неспеціалізованої оптової торгівлі відповідає міжнародному стандарту ISO 9001:2015 (Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) з обов’язковим наданням чинного підтверджуючого документу та звіту, який відповідає предмету закупівлі."
Вимагаємо в ТД прописати : 1) Поняття терміну "ЗВІТ" для даного сертифікату
2) Прописати умови надання звіту, так як звіт створюється при щорічному подовженні сертифікату , при новоотриманому сертифікаті звіт не надається
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2023 14:46
Вирішення:
Шановний учасник! Дякуємо за Ваше запитання. Повідомляємо наступне:
Для підтвердження дійсності сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 учасник у складі тендерної пропозиції має надати звіт про аудит.
При оформленні сертифікатів, компанія повинна пройти первинну сертифікацію. Тому для виконання вимоги про надання звіту про аудит має бути звіт про первинну сертифікацію (якщо сертифікати видані в поточному році) та/або звіт про повторну сертифікацію та/або звіт про остаточну перевірку та/або рішення/звіт про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення, зазначені документи може надати кожен учасник, який має на меті прийняти участь у процедурі закупівлі. Зокрема, наприклад, згідно вимоги п.9.1.3.2 ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 сертифікат видається терміном на 3 (три) роки – сертифікаційний цикл. Протягом сертифікаційного циклу мають бути проведені наглядові аудити (технічні нагляди) в першому і другому році після прийняття рішення про сертифікацію. Вимога до проведення наглядових аудитів (технічних наглядів) встановлена ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (п.9.1.3, 9.6.2). Згідно вимог п.9.6.5 ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 орган по сертифікації систем менеджменту повинен призупинити дію виданого ним сертифікату у випадку якщо сертифікований клієнт не дозволяє проводити наглядові аудити (технічні нагляди).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога прописати в ТД пояснення терміну.
Номер:
a49a4e1499274e2da291efc2e2e069a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-014593-a.c3
Назва:
Вимога прописати в ТД пояснення терміну.
Вимога:
В Додатку 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Замовником прописано в п. 10 :"Учасник в складі тендерної пропозиції надає інформаційну довідку на фірмовому бланку (у разі наявності), складену у довільній формі про те, що система екологічного управління Учасника стосовно неспеціалізованої оптової торгівлі відповідає міжнародному стандарту ISO 14001:2015 (Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) з обов’язковим наданням чинного підтверджуючого документу та звіту, який відповідає предмету закупівлі."
Вимагаємо в ТД прописати : 1) Поняття терміну "ЗВІТ" для даного сертифікату
2) Прописати умови надання звіту, так як звіт створюється при щорічному подовженні сертифікату , при новоотриманому сертифікаті звіт не надається
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2023 14:44
Вирішення:
Шановний учасник! Дякуємо за Ваше запитання. Повідомляємо наступне:
Для підтвердження дійсності сертифікатів ДСТУ ISO 14001:2015 учасник у складі тендерної пропозиції має надати звіт про аудит.
При оформленні сертифікатів, компанія повинна пройти первинну сертифікацію. Тому для виконання вимоги про надання звіту про аудит має бути звіт про первинну сертифікацію (якщо сертифікати видані в поточному році) та/або звіт про повторну сертифікацію та/або звіт про остаточну перевірку та/або рішення/звіт про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення, зазначені документи може надати кожен учасник, який має на меті прийняти участь у процедурі закупівлі. Зокрема, наприклад, згідно вимоги п.9.1.3.2 ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 сертифікат видається терміном на 3 (три) роки – сертифікаційний цикл. Протягом сертифікаційного циклу мають бути проведені наглядові аудити (технічні нагляди) в першому і другому році після прийняття рішення про сертифікацію. Вимога до проведення наглядових аудитів (технічних наглядів) встановлена ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (п.9.1.3, 9.6.2). Згідно вимог п.9.6.5 ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 орган по сертифікації систем менеджменту повинен призупинити дію виданого ним сертифікату у випадку якщо сертифікований клієнт не дозволяє проводити наглядові аудити (технічні нагляди).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги в документації
Номер:
d20bd271c0404b90ac3c30f461701498
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-014593-a.a2
Назва:
Дискримінаційні вимоги в документації
Вимога:
Просимо Замовника прибрати наступну дискримінаціну вимогу з документації - "Даний сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ, та чинний на момент подання пропозицій.", що зазначена в пунктах 10 та 11 Таблиці Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) та пунктах 10, 11 Додатку 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ.
Звертаємо Вашу увагу на наступні законодавчі норми:
У відповідності до статті 5 Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" акредитація здійснюється на добровільних засадах. Статтею 10 визначений перелік осіб які можуть бути акредитовані чи компетентність яких може бути засвідчена національним органом України з акредитації, проте нормами даного закону не передбачена обов’язкова акредитація органів сертифікації Національним агентством з акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам.
Пункт 7 Положення про Національне агентство з акредитації України, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 13.07.2020 року No1318, одним із основних принципів діяльності НААУ є добровільність акредитації.
Встановивши вимогу про акредитацію органу сертифікації в НААУ, Замовник порушує засади добровільності акредитації в Україні, тим самим призводячи своїми діями до штучного aбo умисного обмеження потенційного кола учасників.
Також додаємо копію Рішення АМКУ, в якому була розглянута скарга щодо ситуації, коли сертифікат був виданий ограном, який не акредитований в НААУ. Проте вимоги скаржника не були задоволені.
Тому, посилаючись на чинне законодавтство України, рішення АМКУ, враховуючи принципи добровільності сертифікації та невстановлення дискримінаційних вимог до учасників, які порушують приниципи рівних конкурентних умов - ВИМАГАЄМО дане речення (Даний сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ, та чинний на момент подання пропозицій) забрати із документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення АМКУ від 30.09.2020 №18413.pdf 12.07.2023 12:48
Дата подачі:
12.07.2023 12:48
Вирішення:
Доброго дня.
Повідомляємо що, частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Водночас, згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, згідно ч.5 ст 23 цього ж закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам”.
Водночас у статті 1 Закон України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» (далі — Закон про акредитацію) зазначено, що акредитація органів з оцінки відповідності (далі — акредитація) — засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Оцінка — процес оцінювання компетентності органу з оцінки відповідності у визначеній сфері акредитації, що здійснюється національним органом України з акредитації на основі визначених стандартів та / або інших нормативних документів.
Закон про акредитацію регулює відносини, пов’язані з акредитацією національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності, у тому числі іноземних органів з оцінки відповідності.
Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, він приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Строк дії атестата про акредитацію становить п’ять років.
Наказом № 5 від 04.01.2002 Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України (сьогодні Міністерство економіки України) було утворено державну неприбуткову організацію — Національний орган з акредитації України.
Наказом Мінекономіки від 13.07.2020 № 1318 затверджено Положення про Національне агентство з акредитації України (НААУ), яким визначено, що НААУ є національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності.
Тобто на сьогодні єдиним національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності, у тому числі акредитації органів з оцінки відповідності на відповідність екологічним критеріям оцінювання життєвого циклу (екосертифікат), розробленим відповідно до стандарту ДСТУ ISO 14024:2002 (оновлений ДСТУ ISO 14024:2018), є Національне агентство з акредитації України (НААУ).
Тому по першому запитанню повідомляємо, що Замовник свідомо не звужує коло потенційних учасників закупівлі і не обмежують самих учасників. Дискримінаційні умови тендерної документації — це ті, які обмежують конкуренцію та можуть поставити в нерівні умови різних постачальників. Оскільки, кожен суб’єкт господарювання може пройти сертифікацію, та, відповідно до цього така умова не може бути дискримінаційною. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Разом з тим, Замовник вважає за необхідне включити таку вимогу як наявність саме сертифікатів ISO.
Крім цього, вимога надання сертифікатів ISO є нашою запорукою своєчасного та безпечного постачання якісного товару.
На підтвердження встановленої вимоги, Ви можете ознайомитися з аналогічним рішенням Колегії від 15.07.2021 № 16218-р/пк-пз, оголошення № UA-2021-06-11-004579-b Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо встановлення аналогічної вимоги іншим Замовником: «Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси скаржника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення скарги в цій частині».
Враховуючи зазначене вище, Замовник не вбачає доцільності вносити зміни щодо цього пункту до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога конкретизувати технічні та якісні характеристики товару, зазначеного в специфікації
Номер:
760bbfd649a9452f8f9dff1ce2b18128
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-014593-a.c1
Назва:
Вимога конкретизувати технічні та якісні характеристики товару, зазначеного в специфікації
Вимога:
Шановний Замовнику!
Просимо внести зміни в тендерну документацію до закупівлі «Предмет закупівлі за ЄЗС ДК 021:2015: 43830000-0 «Електричні інструменти» в Додаток 2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі», а саме: зазначити технічні та якісні характеристики в Специфікації. Оскільки дана закупівля передбачає надання аналогів товару, просимо прописати діапазони технічних параметрів (не більше, не менше, від і до, тощо). Це дасть можливість прийняти участь більш широкому колу учасників та запропонувати вам якісний аналог продукції. Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.07.2023 13:11
Вирішення:
Доброго дня. Найближчим часом будуть внесені зміни до умов тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено